On sanottu että kissa kissan tuntee. Entä te jotka väitätte Anttia homoksi? Sitä sananlaskua voi miettiä monelta kantilta. Esim koira koiran tuntee...
Kissa kissan tuntee
5
720
Vastaukset
- mies...
kuin leivos.
- Heterotar
Näkeehän tuon jo päältä päin,mikä Antti on.Varsinkin minä näen,koska moni ystäväni on homo.He sanoisivat ihan samaa.Ei minulla mitään homoja vastaan ole todellakaan.Mahtavia ihmisiä siinä missä heterot ym:kin.Naurattaa vaan,kun ihmiset ei tajua.
- Heterotar
ehkä jotkut tajuaakin,mikä Antti on,mutta sitä vaan on vaikea myöntää.
- mietit..
Ihan turha spekuloida asiaa täällä netissä varsinkin kun on kyseessä Antin henkilökohtainen asia, totuutta ei tiedä kukaan muu kuin Antti joten turha väittää yhtään mitään ilman FAKTAA.
PS. Tunnen monta huomattavasti "homompaa" heteromiestä, että turha yrittää olemuksen perusteella tehdä analyysia hänen seksuaalisuudestaan. - Olis kiva
mietit.. kirjoitti:
Ihan turha spekuloida asiaa täällä netissä varsinkin kun on kyseessä Antin henkilökohtainen asia, totuutta ei tiedä kukaan muu kuin Antti joten turha väittää yhtään mitään ilman FAKTAA.
PS. Tunnen monta huomattavasti "homompaa" heteromiestä, että turha yrittää olemuksen perusteella tehdä analyysia hänen seksuaalisuudestaan.että tuollaisert pahan puhujat haastettaisiin käräjille. Pysyisivätköhän sielläkin sanojensa takana, jos ei ole selvää faktaa esitettäväksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko841726- 431369
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu1191160Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.831068Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja2431052- 54910
- 62904
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20890- 34834
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!35814