Mitä voisi viedä tuparilahjaksi työkaverille ja puolisolleen, joiden kanssa ei ihan hirveän tuttuja vielä olla? En ole käynyt heidän edellisessäkään kodissa, joten tyylistä ei tietoakaan. Varakkaita tuntuvat olevan, joten paineet on kovat... (Mutta koko omaisuutta en haluaisi lahjaan laittaa.) Pariskunta on n. 25-vuotiaita.
Mitä tuparilahjaksi?
3
2300
Vastaukset
- lahjatar
Kerrompas mitä me saimme lahjaksi..
Ystävä oli koonnut pyöreälle tarjottimelle erilaisia hedelmiä paljon, keskellä komeili kokonainen ananas. Päälle oli kääritty sellofaani ja hieno naru. Näytti muuten aika upealta :)
Itse ainakin tykkäsin tästä kovasti koska en halunnut mitää "muiden mielestä hienoja" koristus esineitä/astioita.
Tämähän ei järkyttävän kalliiksi tule mutta on näyttävä ja kiva jos lahjan saaja osaa arvosta muutakin huippu kallista :) Eikä tarvitse tietää saajasta juuri mitään (paitsi että syökö hedelmiä ;))- kunniaan
Ennen vanhaan oli ainakin itäisessä Suomessa tapana viedä uuteen kotiin leipää ja suolaa, koska sen sanottiin tuovan taloon onnea ja vaurautta. Olen soveltanut tätä lahjaideaa moderniin ja urbaaniin ympäristöön, ja käärinyt sellofaaniin jonkin erikoisen, käsintehdyn leivän (herkkupuodeista löytää hyviä) sekä jotakin erikoissuolaa (suolankukkia, Maldon-suolaa tms) - niin ikään herkkupuodeista. Aina ovat vastaanottajat tykänneet. Vielä kun panostaa paketointiin niin tulee hieno pläjäys.
Tietty jos lahjan saajista tietää jo valmiiksi, että eivät kokkaile eivätkä arvosta tuollaisia erikoisempia aineksia pätkääkään niin sitten pitäisi keksiä jotain muuta.
- sangossa
Mä olen joskus saanut tuparilahjaksi sangollisen erilaisia siivoamiseen liittyviä tavaroita. Sangossa oli mm. muutama erilainen pesuainepurkki (esim. hellan tai ikkunan pesemiseen), mikrokuituliina, kumihanskat jne. Oli ainakin hyödyllinen lahja ja itse pidin ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997903- 1075627
- 2774915
- 494863
- 763647
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412304