Alkanut Strömberg ukkoontua. Ei kai Kerhon johto kauan katsele jäähdyttelijää?
Sen tilalle vaikka divarista joku kaveri, jolla näyttöhaluja ja vielä tavoitteita.
Mika Strömberg on saavuttanut jo niin paljon, että ei ymmärrettävästi enää oikeanlaista pelinälkää. Jokereissa saattaisi vielä syttyä, mutta ei taida oikein viihtyä Hämeenlinnassa?
Strömberg pois
3
347
Vastaukset
- 206
Eikös se asukin hesassa. Kait kunnon pelimiehen pitäisi asua siinä kaupungissa tai ainakin iha naapurikunnissa, jos meinaa tosissaan pelata. Harjoitusmatkat syö tehoja..
- 206
Siis siinä kaupungissa missä pelaa. Pelaaja jos pelaa Hämeenlinnassa, niin ei silloin voi asua hesassa. Motivaatio palaa matkoihin. Korkeintaan 40 kilsaa on maksimi miten kaukana voi asua, siinäkin on jo liikaa.
- mää meitiltä
vaikka tietysti parempi olisi.
En tiedä tämän hetken HPK:sta mutta on käsitys, että ainakin aikaisemmin aika monta kaveria on asunut Tampereella tai Helsingin suunnalla ja silti pelannut kerhossa.
Asuuhan valmentaja Jalonenkin Riihimäellä :). Siinä ja siinä, tuleeko 40 km...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei2047225- 1722249
- 1131778
- 511440
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️651403Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢571216Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1021145Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71086- 411049
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan2671029