Laillinen vaihtoehto olla pilvessä!!

Mikko 03

Suomen laillinen vaihtoehto olla pilvessä on syödä muskottipähkinää. Itse olen kokeillut pilveä (n.3vuotta) essoja ja piriä.. Muskottipähkinä on täysin laillinen suomessa! Sitä saa kaupan maustehyllyiltä. Itse olen maistellut muskottia noin kymmenisen kertaa ja todennut sen hyväksi. Ei ainakaan poliiseilla mitään valittamista. Sopiva annos muskottia on noin 40-50g (fantan, kaakaon tai alkoholittoman vip päärynä siiderin kanssa)vie huonon maun pois parhaiten). vaikutus on samanlainen kun olisi kaksinkertaisessa pilvessä. vaikutus kestää nousta noin 4-6 tuntia (riippuen miten on syönyt ruokaa). Ei muuta kun vaan mauste hyllyjä tonkimaan.

29

7369

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mä vaan

onhan toi nyt ihan sairasta kertoo tollasii julkisesti!!!!!! joku idjootti menee viel ja kokeilee... ei oo sullakaan helppoo joka ton on kirjottanu...tuli vaa mielee...

• Faith

No sun kantas tais kyllä olla totaali-huumekieltäytyjän kanta. Mutta oikeastikin, ei muskottipähkinää voi kellekään suositella. Vaikka se laillista onkin niin se on suoraan sanottuna täyttä paskaa, verrattuna pilveen.

1. Maistuu pahalle
        2. Haitallista maksalle
        3. Helvetinmoiset krapulat

Tuossa on hyöty/haitta suhde noin 10/2. Että eipä todellakaan voi suositella.

• Rikutzu
        Faith kirjoitti:

No sun kantas tais kyllä olla totaali-huumekieltäytyjän kanta. Mutta oikeastikin, ei muskottipähkinää voi kellekään suositella. Vaikka se laillista onkin niin se on suoraan sanottuna täyttä paskaa, verrattuna pilveen.

1. Maistuu pahalle
        2. Haitallista maksalle
        3. Helvetinmoiset krapulat

Tuossa on hyöty/haitta suhde noin 10/2. Että eipä todellakaan voi suositella.

1. Maun voi helposti poistaa
        2.pienisää määrissä ei pysty vahingoittamaan maksaa
        3.krapula tilat paljon lievempiä kuin alkoholissa eivätkä oikeasti kestä päiviä

• Vielä terve

Eikö sinua kiinnosta muu kuin että onko se laillista? Luuletko niiden huvikseen olevan laittomia, jotta ihmiset eivät saa tehdä mitään "kivaa"? Tässä kuule on ajateltu vain toisten ihmisten terveyttä ja turvallisuutta. Ei mitään muuta.

• Rikutzu

Oikeastaan ainut mitä tässä on ajateltu on lisää rahaa valtiolle, että ihmiset ostaisivat valtion kassaan viinaa. Pilvikin varmaan kielletty etteivät ostaisi toisiltaan, ettei rahat mene valtion kassasta vahingossakaan ohi. Ihan sama oletko töissä käyvä ihminen vai et mutta yhteisön orja.

• weeman

Tuosta määrästä voi seurata myrkytystila -> pahoinvointia, oksentelua. Lähes vuorokauden kestävä "krapula" ja voimattomuus. Lisäksi suun limakalvot kuivuvat ja munuaiset tulevat saatanan kipeäksi, eikä tuo muskotti todellakaan ole pilveen verrattava aine. Paremman olon saa pilveä polttamalla, jolloin ei tarvitse jälkitiloja kauhistella..En suosittele edes kokeilemaan muskottia.

• Mikko 03

En tiedä miksi te kaikki puhutte jostain krapulasta? Minulle ja mun kavereille ei ainakaan tule mitään krapulaa... ehkä seuraavana päivänä on semmonen olo ihan kun olisi tavallisesti pilvessä mutta ei sitä voi krapulaksi sanoa. Ehkä kukaan kuka tästä puhuukin, niin ei välttämättä tiedä edes mistä puhuu kun ei ole itse kokeillut! Koittakaa niin tiedätte mistä puhutte!

• Rikutzu

Totta

• narkkari

Näinkö olet toiminut ilman sivuvaikutuksia! Aika koominen juttu. Miten voit edes verrata muskottia kanaabikseen?!? HÄPEÄ!! Kannabis on kuitenkin kasvi, josta saa hyvän olon, ilman morkkiksia. Muskotti taas tuo mukanaan huonon olon ja kun se "laskee" niin siitä se huono olo vasta tuleekin.
      Vaikka muskotti on laillista, voisin jopa suositella ihmisille, et polttakaa/syökää/juokaa mieluummin kannabista....ei sitä muskottipaskaa.

• Mikko 03

Siis tottakai mäkin oon kannabiksen puolella mieluummin ku muskottipähkinän, mutta jos ei sativaa ole juuri saatavilla ja haluaisi rentoutua, niin sitten voisi maiskutella muskottipähkinää...

• narkkari
        Mikko 03 kirjoitti:

Siis tottakai mäkin oon kannabiksen puolella mieluummin ku muskottipähkinän, mutta jos ei sativaa ole juuri saatavilla ja haluaisi rentoutua, niin sitten voisi maiskutella muskottipähkinää...

Tuosta voimme olla montaa mieltä. Kukin tehköön omalla tahollaan mitä tykkää...niin se homma etenee.

• *KahvinKeitin

Muskottipähkinä on elimistölle aika raskasta, joten en vertaisi sitä mitenkään kannabikseen. :) Muistaakseni tekee munuaisille aika pahaa ja se krapula mikä siitä tulee, saattaa olla aika pitkä. http://www.erowid.org/plants/nutmeg/nutmeg.shtml

• Mikko 03

Joo kiitos tosta osoitteesta! Mutta en edelleenkään ymmärrä että mikä ihmeen krapula??? Siis mun mielestä se olotila mikä huomenna on eilisen päivän muskottipähkinän syömisen jälkeen, niin se on se edelleen kestävä vaikutus eikä mikään ihmeen KRAPULA. Teillä kaikilla ketkä sanotte että tulee krapula, niin on varmaankin aika heikko toi pääkoppa...

• *KahvinKeitin
        Mikko 03 kirjoitti:

Joo kiitos tosta osoitteesta! Mutta en edelleenkään ymmärrä että mikä ihmeen krapula??? Siis mun mielestä se olotila mikä huomenna on eilisen päivän muskottipähkinän syömisen jälkeen, niin se on se edelleen kestävä vaikutus eikä mikään ihmeen KRAPULA. Teillä kaikilla ketkä sanotte että tulee krapula, niin on varmaankin aika heikko toi pääkoppa...

En ole koskaan muskottipähkinöitä nauttinut päihdyttävässä mielessä enkä aio sitä tehdäkään. Se on aivan henkilökohtainen valintani. Ja kyllä, monilla muskottipähkinöiden nauttimisesta seuraa *krapula*. Ja useat ovat maininneet myös näiden vaikutusten kestäneen pari kolmekin päivää.. Siis, muskotti ei välttämättä sovi kaikille. ;)

Lainaus SOMAsta:
        "Muskotti, Myristica fragrans, on peräisin Banda- eli Muskotti-saarilta, jonne portugalilaiset saapuivat vuonna 1512. Vuonna 1829 kuuluisa biologi Purkinje kertoi nauttineensa kolme muskottipähkinää ja vertasi vaikutusta hampun vaikutukseen. Ayur-vedassa muskotti mainitaan nimellä "made shaunda", narkoottinen hedelmä. Eteläisessä Intiassa sitä sekoitetaan beteliin, Indonesiassa sitä nuuskataan.

Muskotti on suurikokoinen, keltakukkainen puu jonka pähkinät sekä kukat sisältävät myristisiiniä, joka puolestaan sisältää 4% pähkinäöljyä josta 25% elemesiinia ja safronia. Sopiva annos lienee 2-20 g (2-5 pähkinää); 20 pähkinää on jo tappava määrä.

Matka on värikäs ja kestää kuutisen tuntia, jonka jälkeen tulee uni. Aamulla on kankkunen eikä kalu seiso. Epileptikkojen on syytä pysyä muskotista kaukana; eipä silti, niin muidenkin."

Täällä lisää keskustelua.. Päihdelinkistä kannattaa muutenkin etsiä muskottipähkinä -hakusanalla, jos kiinnostaa.
        http://www.paihdelinkki.fi/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=1;t=007109

• Mikko 03
        *KahvinKeitin kirjoitti:

En ole koskaan muskottipähkinöitä nauttinut päihdyttävässä mielessä enkä aio sitä tehdäkään. Se on aivan henkilökohtainen valintani. Ja kyllä, monilla muskottipähkinöiden nauttimisesta seuraa *krapula*. Ja useat ovat maininneet myös näiden vaikutusten kestäneen pari kolmekin päivää.. Siis, muskotti ei välttämättä sovi kaikille. ;)

Lainaus SOMAsta:
        "Muskotti, Myristica fragrans, on peräisin Banda- eli Muskotti-saarilta, jonne portugalilaiset saapuivat vuonna 1512. Vuonna 1829 kuuluisa biologi Purkinje kertoi nauttineensa kolme muskottipähkinää ja vertasi vaikutusta hampun vaikutukseen. Ayur-vedassa muskotti mainitaan nimellä "made shaunda", narkoottinen hedelmä. Eteläisessä Intiassa sitä sekoitetaan beteliin, Indonesiassa sitä nuuskataan.

Muskotti on suurikokoinen, keltakukkainen puu jonka pähkinät sekä kukat sisältävät myristisiiniä, joka puolestaan sisältää 4% pähkinäöljyä josta 25% elemesiinia ja safronia. Sopiva annos lienee 2-20 g (2-5 pähkinää); 20 pähkinää on jo tappava määrä.

Matka on värikäs ja kestää kuutisen tuntia, jonka jälkeen tulee uni. Aamulla on kankkunen eikä kalu seiso. Epileptikkojen on syytä pysyä muskotista kaukana; eipä silti, niin muidenkin."

Täällä lisää keskustelua.. Päihdelinkistä kannattaa muutenkin etsiä muskottipähkinä -hakusanalla, jos kiinnostaa.
        http://www.paihdelinkki.fi/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=1;t=007109

Kiitos että viitsit ja lähetit noinkin pitkän viestin. Kyllä mä suurimman osan jo tiesinkin noista, mutta on sitä kumminkin hyvä aina tietää lisää... En minäkään mikään säännöllinen muskottipähkinän syöjä ole mutta noin kerran kuukaudessa joskus tulee nautittua. ja onhan ganja aina tietenkin parempaa kuin joku muskotin ahmiminen...

• mP

Joo kerran tuli kokeiltua, jossain jatkoilla söin jonkin verran ja silloin ei oikeastaan mitään vaikutusta, mutta seuraava päivä oli kuin olisin ollut vahvoissa kannabispaukuissa koko päivän. Maku kyllä oli sen verran hirvittävä, että ei tarvetta kokeilla uudelleen. Joo enemmin vaikka päivänsinei....

• Mikko 03

Joo mä tiedän ton tunteen siitä huomisesta päivästä... Mut kerro niistä päivänsineistä. Mä kerran söin niitä mut ei mitään vaikutusta!!.. Mistä saa ja kuinka paljon pitää syödä ja sillee...

• Jlkhbkk

Päivänsineä voi hankkia koristekasviksi vaikka Ruotsalaiselta Impectalta. Älkää syökö, niistä voi mennä psykoosiin.

• nixis

niin eli millasesta ruokakaupasta noit pähkinöitä tosiaan saa,kun kävin eilen neljässä,ihan isossa prismassakin ja ei ole missään ku jotain jauhettuja pusseja.ni mistä sä niitä ihan pähkinöitä?eiks ne sillee pitäny,yrittää,syödä..ja onks ne miten isoja?meinaan ku sanoit et maustehyllyltä vaan..onx se sama asia murskattuna/jauhettuna?

• Mikko 03

Siis nimenomaan kaupan maustehyllyltä! Siis PUSSEISSA siis jauhettuna tai rouhettuna! Niitä on noin 30g pusseissa tai jotain sinne päin. Mut kerta annos on joku sopiva noin 40g. Siel oli semmonen purkki missä oli 38g ja se riitti mulle ihan sopivasti. Muistaakseni se oli joku mc cormick tai joku sellanen.. Ne Pähkinät on semmosia halkaisijoiltaan noin 3cm mut niitä saa vaan jostain maustekaupoista. Ja ne vasta pommitaa jos niitä vaan jostain löytää... Yx kaveri toi kerran jostain ulkomailta niitä kokonaisia pähkinöitä ja ne oli kyl ihan hyviä. Niissä kokonaisissa pähkinöissä (tuoreissa) on semmonen kelmu missä on ne kaikki hallusinogeenit... mut se on aika harvinaista...

• mutu

näin se homma etenee suomen uusi muotihuume

• dani

Mitä ää? Joo Minäkin olen todennut muskotin hyväksi...

• Huuhullu

Älkää syökö muskottia, siitä voi mennä psykoosiin. Ennemmin äänestäkää vaikka kannabis lailliseksi.

• 2345r44

Kannabis onkin varmasti huomattavasti turvallisempi ja vähemmän mielenterveyden ongelmia aiheuttava kuin mikään tämmöinen "laillinen korvike".

• kulta-into_pii

Roope-setähän litkii sarjoissa säännöllisesti muskottiteetä.

Ilmankos se vanha itarus aina tiuskii Akulle muskottikrapuloissaan kun hallut iskee oikein tosipahasti.

• Legaliz8t

Muskottikrapula on aika paha. En suositelisi. Vaikutukset suhteessa riskeihin ja huonoon oloon on liian heikot. Hyvältä maistuu kyllä. Pienet määrät voi auttaa pahaan oloon lievästi. Ehkä hyppysellinen pilven kanssa voisi toimia synergisesti. Ei kuitenkaan poltettuna, koska terpiinit palavat ikävinä yhdisteinä

Taitaa olla vähän trolli aiheen aloittaja.

• iiuuioi

En ole muualla nähnyt enkä kuullut kenenkään kehuneen muskottia päihteenä. Pari tuttua sitä kokeilivat ja molemmat sanoi ettei ikinä toiste. Se jauhekkin haisee ihan kuolemalle.

• Oiikoko

Silloin mennään perse edellä puuhun jos käytetään jotain haitallista ainetta siksi että voidaan kiertää sillä lakia kun paljon vähähaittaisempiakin pn olemassa.

• Anonyymi

Itellä kyllä hyviä kokemuksia. Söin kolme kukkurallisra t lusikkaa muskottipähkinä jauhetta meni 4h että vaikutti mutta aivan kuin pilvessä oisin ollu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3564
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1961
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1309
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1176
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      107
      1020
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      68
      991
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      955
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      866
    Aihe