nuorta poikaa

opettaja35

Sain viime viikonloppuna ihanan nuoren pojan sänkyyni. Olin parhaan
kaverini Helin kanssa viettämässä tyttöjen iltaa baarissa, kun
jotenkin ajauduimme yhteen sekalaisen miesporukan kanssa. Suuri osa heistä
oli paikan kanta-asiakkaita, itseni ikäisiä "elämäntaiteilijoita", mutta
mukaan oli eksynyt myös vähän päälle parikymppinen, ujon näköinen
opiskelijapoika. Illan mittaan alkoholi teki tehtävänsä ja sain tuon
söpöläisen suostumaan ensin hitaille ja sitten lähtemään kotiin kanssani.

Lyhyt kävely ulkoilmassa taisi selvittää pojan päätä sen verran, että hän
alkoi taas ujostella asunnollani. En halunnut säikyttää saalistani pois,
vaan tarjosin hänelle viiniä ja juttelimme rauhassa kaikenlaisista asioista.
Lopulta tuli kuitenkin aika siirtyä sänkyyn, ja oli ihanaa viimein päästä
peiton alle hänen jäntevän alastoman vartalonsa viereen. Poika ei vieläkään
osannut tehdä aloitetta, mutta en antanut sen häiritä. Pyysin häntä
suutelemaan minua ja sen hän tekikin, kuitenkin selvästi jännittäen
reaktioitani. Rintojen hyväily ja suuteleminen sujuivat jo huomattavasti
paremmin, ja olin pian valmista rouvaa. Työnsin pojan hellästi selälleen
makaamaan ja ohjasin hänen kivikovan kalunsa hitaasti sisääni, nauttien
jokaisesta sekunnista. Edellisestä kerrasta oli niin kauan, että laukesin
jo lyhyen ratsastuksen jälkeen. En ollut kuitenkaan vielä tyytyväinen,
vaan pyysin poikaa panemaan minua takaapäin. Asetuin itse vatsalleni
sängylle ja pienen ihmettelyn jälkeen poika tuli päälleni ja pienellä
avustuksellani työntyi uudestaan pilluuni. Muutaman kokeilevan työnnön
jälkeen hän sai rytmistä kiinni ja alkoi panna minua alkukantaisella
kiihkolla. Siihen saakka, ehkä orgasmin aikaisia sekunteja lukuunottamatta,
olin hallinnut tilannetta täysin, mutta nyt en voinut tehdä muuta kuin
alistua nuoren rakastajani himon kohteeksi. Vikisin ääneen ja laukesin
kaksi kertaa uudelleen ennen kuin poika sai lastinsa purettua sisälleni.

Lyhyen tauon jälkeen minua alkoi tehdä uudelleen mieli. Poika oli vielä
hieman sekaisin ensimmäisestä sessiosta ja omasta hurjuudestaan, joten
sain tällä kertaa pitää ohjat käsissä alusta loppuun. Aloitimme samalla
tavalla kuin ensimmäisellä kerralla, minä päällä ja hän alla, ja sain
nytkin orgasmin, mutta vasta ihanan pitkän ja nautinnollisen ratsastuksen
jälkeen. Sen jälkeen kysyin pitikö hän suuseksistä, ja myöntävän nyökkäyksen
saatuani annoin hänelle näytteen taidoistani. Yleensä en anna miesten laueta
suuhuni, mutta tällä kertaa tein poikkeuksen.

Loppuyö kului kiltisti nukkuessa. Aamulla pojalla oli kuitenkin komea seisokki,
ja annoin hänen vielä panna minua takaapäin. Voihkeeni taisi kuulua naapuriin
saakka, sillä siellä käännettiin aamukahvipöydässä radiota isommalle.

Tämä tapahtui siis viime viikonloppuna. Huomenna rakastajani on tullossa
uudelle vierailulle.

18

28627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

:-))))

• Tätä on odotettu

Hyvä hyvä, näin päin olevat ikäerot on tosi hyviä. Ärsyttää vahat äijät jotka jahtaa pikkutyttöjä naama kuolassa.
      Lisää tällaisia.
      Saa postittaa suoraan tai ihan mitä vaan.

• Lisää vaan

Mukava oli tarinasi. Itsellä myös kokemusta vastaavasta, vaan eipä ollut tämä minun kokemani enää poika, vaikkakin samaa ikää, eikä tarvinnut opettaa yhtään mitään. Kyyti oli niin hyvä, että uudestaan ottaisin vaikka joka päivä ja monta kertaa!
      .. Muutenkin oli loisto tyyppi, eikä tapahtuma mennyt ihan niin kuin sinulla, että sait hänet houkuteltua mukaasi. Meillä juttu on alkanut jo aikaisemmin pitkillä katseilla, eikä se ole ollut yksipuolista.
      Totta puhuakseni, jos olisin ollut koko ajan silmät kiinni, en olisi pystynyt sanomaan ikää. En puheiden, enkä minkään muunkaan perusteella.

• runkkari!

Ja sitten heräsit ja päästit kissan ulos, hikinen runkkari!

• lolomglmao

Ja sillon mä repesin...

• Anonyymi

Olin hotellissa yötä laittauduin kunnolla kävin jo kuumana, kävin alakerrassa ei paljon mitään nousin hissillä ylös aulassa istui poika ja sanoi eikö ollut mitään vastasin turhaan tälläydyin. Poika nousi ja sanoi et suinkaan ja otti kädestä, kävelin vieressä huoneessa suuteli heti hyväili vartaloa ja sanoi haluan sinua haluan panna haluan naida, katsoin vähän hämillään, niin minäkin.
      Ilta-asu lensi äkkiä pois, naitiin heti sohvalla pojan rajut liikkeet sai minut huipulle nopeaan suljin silmät tunsin vain kovan kyrvän sisällä huusin ja tulin. Juteltiin otettiin paukkuja ja naitiin. Olin lattialla vatsallaan annoin pillua siinä vast huomasin olin kyrpää vailla ollut pitkään nyt tu tunne olla pantavana pillu turvoksissa sai laukeamaan ihanasti. Kun menin huoneeseeni heräsin kellon soittoon, aamupalalla huomasin pojan, katsoi arasti menin pöytään kuiskasin olit ihana. Kun päästiin huoneeseen naitiin kuin hullut kaksi kertaa.
      Kotona ei onneksi ollut ketään kotona pillussa tuntui koko ajan laitoin anustapin pilluun menin kävelymatolle, kävelin hitaasti ei koskaan ol ollut niin kiimasta kävelyä turvonnut limainen pillu sai kolme orgasmia kun tappi hieroi pillua.

• Anonyymi

Sen verran huonoa kielioppia, että voisi olla (nuoren) miehen kirjoittamaa...

• Anonyymi

Työmatkalla istuin hotellin baarissa muutama sidu oli jo juotu sain viereeni nuoren just 18 täyttäneen Marko pojan oli tohkeissaan kun oli juuri täysikäinen. istuimme iltaa keskustellen ja tupakalla käyden. Menimme hissin luo yksi tuttu tuli samaan hissiin kertoi kiva kun poikasi on samalla paikkakunalla. Huoneessa naurettiin sanoin olet kyllä ihana poikani. Tunsin halua poikaan halasin tunsin vartalon itseäni vasten kuiskasin haluan sinua silloin lähti vaatteet tartui kalusta kiinni ei tullut mieleen koti ja lapset siirryin seljälleen vedin poikaa syliin tuntui että ei pysy sisässä olin niin märkä halusin vain tuntea kalun sisässä kuiskin pane laske ja sain tuntea tehokkaan sperman lennon sisääni halasin poikaa kerroin olit tosi kova ja hyvä. Poika jatkoi rintojen hyväilyä olin kyljellään annoin imeä näin kalun kasvavan otin heti suuhun ihanan tuntuinen kun pehmyt kal paisui kovaksi halusin pojan päälle kotona ei voi näin himokkaasti tehdä kiihotuin lisää kun ajattelin panetan itseäni nuorella pojalla sain orgasmin nopeasti jatkoin pojan rääkkäämistä ja tunsin tulee uudelleen sisään.
      Marko jäi yöksi, olin kainalossa kuin teini sain tuntea useasti hyväilyjä. Yöllä heräsin kalu työntyi takaa sisään tärisin heti olin pantavana kysymättä pidin silmiä kiinni nautin tunteesta pannaan väkisin kännyin vatsalleen silloin huusin kun kalu työntyi kunnolla sisään tärisin koko ajan himoissani kun sain sisään kuumaa tärisin hillittömästi. Työpäivä meni unelmoidessa junnalla kotiin ja lapset juoksi syliin halaamaan en tuntenut olevani huono , olin onnellinen miehenikin huomnasi sen ja sai palkinnon kun sievästi tulin päälle ja ohjasin sisään

• Anonyymi

Olisi ehkä kiva luettava, jos olisi paremmin jäsennelty. Ylipitkiä virkeitä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ehkä kiva luettava, jos olisi paremmin jäsennelty. Ylipitkiä virkeitä...

Himo ei lue kielioppia..,.

• Anonyymi
    • Anonyymi

H­­­e­i! Ku­­­ts­um­me sinut kä­­­ym­ään u­­­ude­­­ssa cha­tis­sa! Mei­­­tä on yl­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://a2965.com/H/e4IJ 👈

• Anonyymi

Nuorta poikaa Heinolassa

• Anonyymi

Joo, ootko nainen?

• Anonyymi

U­­u­si s­­­ek­­sitea­­­tteri ava­utu­­­u Su­­ome­en! Ku­tsu­­mme kaikk­i­­. Il­­­moit­­­tau­­tumine­n ry­­­hmä­­ämme tääl­lä - http://7290000.com/H/hT2z 👈

• Anonyymi

Uu­s­­­i s­eksi­­tea­­tteri avautu­­­u Su­omeen! Ku­­tsu­­­mme kaikki­­. Il­mo­ittautuminen ry­hmä­ämm­e tä­­­äl­lä - http://6453777.com/H/M0gm5 👈

• Anonyymi

Pääsispä kokemaan vanhemman naisen kosketuksen, missä teihin voisi tehdä tuttavuutta?
      m23v

• Ihana kirjoitus! Ollapa vielä nuori parikymppinen... Varmasti nuorimies tykkää kun saa tulla uudelleenkin sinunlaisesi nautinnon tarjoajan luo! Voisiko tälle saada jatkoakin...?

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      401
      3852
    2. Etsin sinua vakavissani

Täältä tai ihan mistä tahansa. Meillä jäi asioita selvittämättä, ja minun sydän on sanonut painavan sanansa, että meillä jäi juttu pahasti kesken. Syd
      Ikävä
      71
      1782
    3. En minä seksin perässä ollut

vaikka niin luulit, vaan sinun, koska halusin sinut kokonaan. Vihjailit nimittäin siihen suuntaan. Miksi muuten epäilit minusta kaikkea pahaa, nainen?
      Ikävä
      78
      1483
    4. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      62
      1239
    5. Vanhempi mies

Rakkain, kuinka me enää koskaan voitais sopia näkemisestä? Soittasin, soittasin -mutta, kun?
      Ikävä
      71
      1194
    6. Viiskymppisenä

Ja alan olla kyllä aina vaan enemmän sitä mieltä, mikä on kyllä ihan tieteellinen faktakin, että elämä viiskymppisenä alkaa olla turhista turhinta. Uu
      Sinkut
      357
      1128
    7. Olen pahoillani nainen

Olen pahoillani siitä, että vielä säännöllisesti nähdessämme asiat välillämme ajautuivat suuntaan, joka ei ollut kummallekaan hyvästä. Harmittaa puole
      Ikävä
      70
      1042
    8. Hääpukuja ei turhaan ostella

Olisiko todella niin, että Hanuri-Hannu on taas kehissä ja vanha suola janottaa todella pahasti - Martti on liikkeellä ja nyt lienee tosi kyseessä! O
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      955
    9. En löydä sinua

jotta voisin viestiä lähettää.
      Ikävä
      43
      917
    10. Martina kiusoittelee kateellisia vihaajiaan

Palstan Martina vihaajat menivät sekaisin kun Martina lähti Roomaan. Tätä on hauska seurata 🤭
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      912
    Aihe