Mahdollista.Haapaveden valtuustossa ei tunnu istuvan ainuttakaan asioista tietävää,perillä olevaa valtuutettua.Tähän tulokseen olen tullut lueskeltuani aina sillointällöin tätä palstaa.Millä ihmeen mandaatilla ne on sinne päässeet,naapurikuntalaisetko ne on ilkösillään sinne äänestänyt??Monesti ihmetellyt syytöksiä,missä tosiasiassa ei päätä eikä häntää.Sivustaseurannut!!!
Kuinka
23
995
Vastaukset
- matkanivasethan
ne on sinne ilkosillaan äänestänyt!
- matkanivaset
saa Haapaveellä äänestää.
- sakkia
matkanivaset kirjoitti:
ne matkanivan porsaat on.
Kyllä ne emakon tuntee. - porsaiksi.......
sakkia kirjoitti:
ne matkanivan porsaat on.
Kyllä ne emakon tuntee.olivat pojat siellä ennen niin hyviä tanssimaankin.kyllä tämä rouva muistaa.
- nelinkontin
porsaiksi....... kirjoitti:
olivat pojat siellä ennen niin hyviä tanssimaankin.kyllä tämä rouva muistaa.
lipsutella, maistissa ollessa.
- on hyviä
porsaiksi....... kirjoitti:
olivat pojat siellä ennen niin hyviä tanssimaankin.kyllä tämä rouva muistaa.
kokemuksia Matkanivasista.esim: mulla.
- ketkanivan
matkanivaset kirjoitti:
marbiili äänessä!
- nyt.....
yksikin päätetty asia minkä voit PERUSTELLUSTI menneen väärin ei jotain näitä valittajien höpötyksiä.Lisäksi kerro reilusti nimellä valtuutettu johon olet pettynyt.sillä kyllä heidän nimiään täällä vilisee muutenkin kaikissa törkyjutuissa,mut jos jotain asillista palautetta voit antaa,anna suoraa nimellä se on reilua ja opettavaista.
- valtuutettu
kun palautetta kaipaat? Kerro reilusti nimesi.
Minulta kaipaat jotain nimilistaa,valitusta päätetyistä asioista,olet lukenut aloituksen väärin tai lukenut oikein,mutta ymmärtänyt väärin.Kysynpä uudestaan kritisoinko,äänestäjiä vai sinne äänestettyjä,koita tavata aloitus uudelleen.
- sinun mahdoton
kerbiili62 kirjoitti:
Minulta kaipaat jotain nimilistaa,valitusta päätetyistä asioista,olet lukenut aloituksen väärin tai lukenut oikein,mutta ymmärtänyt väärin.Kysynpä uudestaan kritisoinko,äänestäjiä vai sinne äänestettyjä,koita tavata aloitus uudelleen.
kritisoida vain toista osapuolta.
- oikein luin
kerbiili62 kirjoitti:
ja ymmärsin,mut omalla tavallani jatkoin kysymyksillä sitä aloitustasi,että sais hiukan näitä valittajia karhastua.
- Pohjois-Koreaan
oikein luin kirjoitti:
ja ymmärsin,mut omalla tavallani jatkoin kysymyksillä sitä aloitustasi,että sais hiukan näitä valittajia karhastua.
niin saat tuntea yksimielisyyden autuutta .
sinun mahdoton kirjoitti:
kritisoida vain toista osapuolta.
Minun on erittäin helppo kritisoida vain toista osapuolta,koska vapautin toisen osapuolen aloituksessani.Eipä sekoiteta asioita,perusteluja löytyy sivukaupalla,ei ole äänestäjät tienneet mitä äänestävät.Tämä voi kuulostaa sekavalta,mutta miksi siellä kukaan valtuutettu tunnu olevan perillä asioista.Ennenkaikkea miten ne on sinne päässeet.
- einoksi
valtuutettu kirjoitti:
kun palautetta kaipaat? Kerro reilusti nimesi.
ehotettu.
- asia seleviää
Pohjois-Koreaan kirjoitti:
niin saat tuntea yksimielisyyden autuutta .
päivämiehen pakinasta.
Lukaseppas ABC:llä. - sä oot
einoksi kirjoitti:
ehotettu.
näytä latvus !
valittu tyhmimmät.
- vain oma jäärä
ole ojassa?
Vaikka oikiassa oot.
ABC:llä minustakin kansan viisaus toimii valtuustoa paremmin.
Käsittelyt on monipuolisia ja avoimia. - kun tuota kuorsaavaa
vain oma jäärä kirjoitti:
ole ojassa?
Vaikka oikiassa oot.
Käsittelyt on monipuolisia ja avoimia.ukon-körilästä kahtelen, niin ihimettelen.
Miksi se sinne valtuuston on äänestetty?
Ei virkumpia löytyny? vain oma jäärä kirjoitti:
ole ojassa?
Vaikka oikiassa oot.
Käsittelyt on monipuolisia ja avoimia.jäärä ojassa.ABC:llä toimiva ylähuone on Haapaveden ylin päättävä elin.
Minä juuri pelkäsin,mutta mikä lienee näiden äänestäjien laita,jotka heitä äänestäneet.Eivät maha ruudin keksijöitä olla,ensin valmistat itsellesi ruokaa,syötyäsi haukut,että kaikkia paskaa sita ihmisen pitää syödä.Näinhän se menee,mutta menkööt.
kerbiili62 kirjoitti:
Minä juuri pelkäsin,mutta mikä lienee näiden äänestäjien laita,jotka heitä äänestäneet.Eivät maha ruudin keksijöitä olla,ensin valmistat itsellesi ruokaa,syötyäsi haukut,että kaikkia paskaa sita ihmisen pitää syödä.Näinhän se menee,mutta menkööt.
haukkuu ruokansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3572413Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan132265Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541050SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 72881
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4674