love: kauris, härkä, leijona, neitsyt
hate: en voi sietää rapuja, hermot menee
leijonat - love and hate -lista
13
4505
Vastaukset
- Jousileijona
Difficult to get along: rapu & neitsyt, they hate me.
- härkän.
Leijona yrittää aina "syödä" härän.
Härkä ei kestä itsekeskeistä leijonaa, joka pyrkii aina mahdollisuuksien mukaan viemään huomion niin ikään keskipisteeksi haluavalta härältä.
Härkä puskee minkä jaksaa, mutta ehkä leijona ei edes huomaa...
Näillä kahdella ei kerta kaikkiaan ole mahdollisuuksia yhteiseen tulevaisuuteen.- paljon kestänyt
Olen leijonalapsen äiti ja tiedän että olen vanhetunut ja saanut harmaitahiuksia hänen tähden hän on kyllä syönyt minut ja minulta kaikki hän kyllä hyökkää ja ratelee.Aikunen ei mitään neuvoja ole kuunnellut eikä kuuntele.
- leijjojjona
love: ravut (mutta en tuu välttämättä toimeen, mutta rakastun aina niihin ja arvostan niiden tunteellisuutta.) jousimiehet ( huippuja, rentoja ja aina hauskaa ja optimististä seuraa) kauris ( hyvät keskustelut ja järkevä elämän katsomus, joskus liianki realistisia), mutta välillä hermot menee...
hate: skorpionit, neitsyet, kaksoset( kaksoset on aina äänessä ja pinnallisia arvostelijoita) joskus ihan hauskoja. neitsyet on nipottajia, eikä mikään oo ikään hyvin ja skorpionit on ihan ihme haaveilijoita... - OmaListani
Merkkejä, joita rakastan: Neitsyt (arvostan ihan hulluna niiden teoreettisuutta ja rauhallisuutta), Skorpioni (tulisuutta, vaikka päät kolajaakin välillä yhteen), Vaaka (tasapainottaa), Oinas (tarjoaa samanhenkisyyttä).
Merkkejä, jotka hyvästelen jo heti ensi metreillä: Härkä (jäärä jäärä jäärä, jäkä jäkä jäkä), Kauris (liika järkeilijä), Jousimies ( ei minkäänlaista yhteyttä).
Muut merkit menee silleen mediumilla. Tämä lista perustuu vuosien kokemukseen ja karttuneeseen viisauteen.- LeoNette
Mulla ei mene missään nimessä Kaksoset. Ex-mies ja äiti tätä merkkiä, ne vaan on ihan sairaita enkä ymmärrä mitään piirrettä tai asiaa niissä. Ei vaan tulla toimeen missään asiassa..
Parhaita kokemuksia Vesimies..ah... - MIESSS
MERKIT JOISTA TYKKÄÄN < OINAS < OIS VARMAAN SOPIVA MULLE..SKORPPARI < KISSAMAISUUTTA..
HARKINTAAN
< HÄRKÄ < EN TIEDÄ KUN EN TUNNE KETÄÄN
< KAURIS < MIETINTÄÄN
< JOUSIMIES < OLISI KIVA TUTUSTUA
ESIM LEIJONA-SKORPPARI-HÄRKÄNAISIIN < ETUPÄÄSSÄ LEIJONA-SKORPPARI LEIDEIHIN
- Lejjon
Love = Kaksonen, Vesimies, Jousimies, Rapu
Hate = Härkä, Skorpioni, Neitsyt, Kauris - leogirl77
Love: KALAT=), skorpioni
Hate: Jousimies , kauris- leo18
love:neitsyt, leijona, skorppari
hate:oinas, kauris
- [Madonna]
love:
härkä; arvostaa samoja asioita
vaaka; mukavaa ja elämäniloista seuraa
oinas; ajattelevainen, tuntikausia voi jutella henkeviä
jousimies; meneväistä seuraa
vesimies; henkilö joka osaa ottaa ohjat käsiinsä
hate:
rapu; ihanan ajattelevainen -mutta rasittavan vaikeaselkoinen
leijona; samana päivänä syntyneiden kanssa aivan mahtavaa, mutta suurimmaksi osaksi muut leijonat ovat mielestäni ärsyttävänlaisia pätijöitä
neitsyt; puoleensavetäviä, mutta kunpa neitsyt joskus päättäisi mihin suuntaan lentäisi
skorpioni; pahin kaikista, skorpparit voisivat joskus ajatella muitakin kuin itseään
kauris; aivan ihanaa seuraa, mutta liian mustasukkainen- _leijonatar_87
Love :
Härkä : Tuntuu pitävän samoista asioista kun minä, mutta mustasukkaisuutta voisi vähän rajoittaa,mutta muuten ihanan.
Jousimies : Kivan menevää tyyppiä, mutta tuntuu ettei oikein osaa sitoutua.
Hate :
Kauris : Jotenkin vaan ärsyttävä,olen aina vihannut tämän merkkisiä miehiä
Oinas : Liian itsekeskeinen (eivät kaikki) mutta monet - MIESSS
_leijonatar_87 kirjoitti:
Love :
Härkä : Tuntuu pitävän samoista asioista kun minä, mutta mustasukkaisuutta voisi vähän rajoittaa,mutta muuten ihanan.
Jousimies : Kivan menevää tyyppiä, mutta tuntuu ettei oikein osaa sitoutua.
Hate :
Kauris : Jotenkin vaan ärsyttävä,olen aina vihannut tämän merkkisiä miehiä
Oinas : Liian itsekeskeinen (eivät kaikki) mutta monetNÄÄ
HÄRKÄ < LUULISIN ETTÄ LÖYTÄISIMME YHTEISEN SÄVELEN
JOUSIMIES < MÄ LUULEN ETTÄ MEISTÄ TULIS HYVÄ PARIVALJAKKO
KAURIS < EN TUNNE KETÄÄN..LUULISIN ETTÄ ALKUKANKEUDEN JÄLKEEN LÖYTÄISIMME LOISTAVAN YHTEYDEN
OINAS < HELEVETIN HERKULLINEN YHDISTELMÄ < JOSTA VOISI SYNTYÄ VAIKKA PITKÄ UPEA AVIOLIITTO
SKORPPARI < AINA YKKÖSVAIHTOEHTO
HATE < EN KEKSI KETÄÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142