leijonat - love and hate -lista

030868

love: kauris, härkä, leijona, neitsyt

hate: en voi sietää rapuja, hermot menee

13

4479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jousileijona

      Difficult to get along: rapu & neitsyt, they hate me.

    • härkän.

      Leijona yrittää aina "syödä" härän.

      Härkä ei kestä itsekeskeistä leijonaa, joka pyrkii aina mahdollisuuksien mukaan viemään huomion niin ikään keskipisteeksi haluavalta härältä.

      Härkä puskee minkä jaksaa, mutta ehkä leijona ei edes huomaa...

      Näillä kahdella ei kerta kaikkiaan ole mahdollisuuksia yhteiseen tulevaisuuteen.

      • paljon kestänyt

        Olen leijonalapsen äiti ja tiedän että olen vanhetunut ja saanut harmaitahiuksia hänen tähden hän on kyllä syönyt minut ja minulta kaikki hän kyllä hyökkää ja ratelee.Aikunen ei mitään neuvoja ole kuunnellut eikä kuuntele.


    • leijjojjona

      love: ravut (mutta en tuu välttämättä toimeen, mutta rakastun aina niihin ja arvostan niiden tunteellisuutta.) jousimiehet ( huippuja, rentoja ja aina hauskaa ja optimististä seuraa) kauris ( hyvät keskustelut ja järkevä elämän katsomus, joskus liianki realistisia), mutta välillä hermot menee...
      hate: skorpionit, neitsyet, kaksoset( kaksoset on aina äänessä ja pinnallisia arvostelijoita) joskus ihan hauskoja. neitsyet on nipottajia, eikä mikään oo ikään hyvin ja skorpionit on ihan ihme haaveilijoita...

    • OmaListani

      Merkkejä, joita rakastan: Neitsyt (arvostan ihan hulluna niiden teoreettisuutta ja rauhallisuutta), Skorpioni (tulisuutta, vaikka päät kolajaakin välillä yhteen), Vaaka (tasapainottaa), Oinas (tarjoaa samanhenkisyyttä).

      Merkkejä, jotka hyvästelen jo heti ensi metreillä: Härkä (jäärä jäärä jäärä, jäkä jäkä jäkä), Kauris (liika järkeilijä), Jousimies ( ei minkäänlaista yhteyttä).

      Muut merkit menee silleen mediumilla. Tämä lista perustuu vuosien kokemukseen ja karttuneeseen viisauteen.

      • LeoNette

        Mulla ei mene missään nimessä Kaksoset. Ex-mies ja äiti tätä merkkiä, ne vaan on ihan sairaita enkä ymmärrä mitään piirrettä tai asiaa niissä. Ei vaan tulla toimeen missään asiassa..

        Parhaita kokemuksia Vesimies..ah...


      • MIESSS

        MERKIT JOISTA TYKKÄÄN < OINAS < OIS VARMAAN SOPIVA MULLE..SKORPPARI < KISSAMAISUUTTA..
        HARKINTAAN
        < HÄRKÄ < EN TIEDÄ KUN EN TUNNE KETÄÄN
        < KAURIS < MIETINTÄÄN
        < JOUSIMIES < OLISI KIVA TUTUSTUA
        ESIM LEIJONA-SKORPPARI-HÄRKÄNAISIIN < ETUPÄÄSSÄ LEIJONA-SKORPPARI LEIDEIHIN


    • Lejjon

      Love = Kaksonen, Vesimies, Jousimies, Rapu

      Hate = Härkä, Skorpioni, Neitsyt, Kauris

    • leogirl77

      Love: KALAT=), skorpioni
      Hate: Jousimies , kauris

      • leo18

        love:neitsyt, leijona, skorppari

        hate:oinas, kauris


    • [Madonna]

      love:
      härkä; arvostaa samoja asioita
      vaaka; mukavaa ja elämäniloista seuraa
      oinas; ajattelevainen, tuntikausia voi jutella henkeviä
      jousimies; meneväistä seuraa
      vesimies; henkilö joka osaa ottaa ohjat käsiinsä

      hate:
      rapu; ihanan ajattelevainen -mutta rasittavan vaikeaselkoinen
      leijona; samana päivänä syntyneiden kanssa aivan mahtavaa, mutta suurimmaksi osaksi muut leijonat ovat mielestäni ärsyttävänlaisia pätijöitä
      neitsyt; puoleensavetäviä, mutta kunpa neitsyt joskus päättäisi mihin suuntaan lentäisi
      skorpioni; pahin kaikista, skorpparit voisivat joskus ajatella muitakin kuin itseään
      kauris; aivan ihanaa seuraa, mutta liian mustasukkainen

      • _leijonatar_87

        Love :
        Härkä : Tuntuu pitävän samoista asioista kun minä, mutta mustasukkaisuutta voisi vähän rajoittaa,mutta muuten ihanan.
        Jousimies : Kivan menevää tyyppiä, mutta tuntuu ettei oikein osaa sitoutua.


        Hate :
        Kauris : Jotenkin vaan ärsyttävä,olen aina vihannut tämän merkkisiä miehiä
        Oinas : Liian itsekeskeinen (eivät kaikki) mutta monet


      • MIESSS
        _leijonatar_87 kirjoitti:

        Love :
        Härkä : Tuntuu pitävän samoista asioista kun minä, mutta mustasukkaisuutta voisi vähän rajoittaa,mutta muuten ihanan.
        Jousimies : Kivan menevää tyyppiä, mutta tuntuu ettei oikein osaa sitoutua.


        Hate :
        Kauris : Jotenkin vaan ärsyttävä,olen aina vihannut tämän merkkisiä miehiä
        Oinas : Liian itsekeskeinen (eivät kaikki) mutta monet

        NÄÄ
        HÄRKÄ < LUULISIN ETTÄ LÖYTÄISIMME YHTEISEN SÄVELEN
        JOUSIMIES < MÄ LUULEN ETTÄ MEISTÄ TULIS HYVÄ PARIVALJAKKO
        KAURIS < EN TUNNE KETÄÄN..LUULISIN ETTÄ ALKUKANKEUDEN JÄLKEEN LÖYTÄISIMME LOISTAVAN YHTEYDEN
        OINAS < HELEVETIN HERKULLINEN YHDISTELMÄ < JOSTA VOISI SYNTYÄ VAIKKA PITKÄ UPEA AVIOLIITTO
        SKORPPARI < AINA YKKÖSVAIHTOEHTO
        HATE < EN KEKSI KETÄÄN


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe