Krapulan hoitoa apteekista

Iso Olo

Muistaako kukaan mitä luontaistuotteita on myynnissä krapulaan.Pitäisi kohta lähteä heittää reissu lahden taa,mutta sen jälkeen ei jää kuin yksi päivä huilata ennen töitä. Aikoinaan oli ilta-lehdessä(vappunumero) testi krapula lääkkeistä mut ei enää muista niitten nimiä. Älkääkä sanoko et älä ota paljon otan kuitenkin.

16

8674

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doktor Mengele

Krapulaan on hyvä lääkekkin olemassa nimittäin Librium koita hankkia sitä!

• Iso Olo

Eipä oikee iskenny kun katsoin sitä lääkeoppaasta.Varmaan myös resepti kamaa luulisin.

• doktor Mengele
        Iso Olo kirjoitti:

Eipä oikee iskenny kun katsoin sitä lääkeoppaasta.Varmaan myös resepti kamaa luulisin.

myönnetään se vedetty pois markkinoilta mutta oli hyvä lääke myös juoppohulluuteen!

• Herbertti
        doktor Mengele kirjoitti:

myönnetään se vedetty pois markkinoilta mutta oli hyvä lääke myös juoppohulluuteen!

Ei oo vedetty - kulkee toisella nimellä eli on Risolid eli se on tasan samaa ainetta ku Librium.

• Herbertti
        doktor Mengele kirjoitti:

Sitä on turha pyytää lääkäriltä krapulalääkkeksi - eivät anna-meinaan siis reseptiä. Mutta kyllä ne antaa A-klinikoilla muutaman päivän satsin mukaan ja unilääkkeet päälle jos on kankkunen. Jossain pikkukankkusessa ei kannata mun mielestä vaivautua. Mitäs harrastelijoita täällä horisee? Ryypätkää viikko ja puhukaa sitten vasta krapulasta!

• tools

Luontaistuotteista ei ole yhtään mihinkään, pelkkää pelleilyä. Pohjoismaiden suosituin krapulalääke on Treo, poretabletti jota saa ihan hyllystä apteekista - myös sieltä lahden takaa. Ei tietenkään poista krapulaa mutta helpottaa huomattavasti.

Ja ainoa tutkimusten toimivaksi osoittama krapulalääkehän on hashis, mutta jos töihin aiot kyetä, ei välttämättä se paras vaihtoehto.

• auttaa minua

Juon jo ennen juhlimista aika paljon vettä. Myös vitamiineja ja syön aina hyvin. Esimerkiksi laivalla seisovan pöydän antuimista kannattaa nauttia kunnolla, eikä pelkästään hintaan sisältyviä juomia.

Jos sitten täyskännissä muistat, että aamukin on tulossa, pane vaan reilusti sormet kurkkuun ja anna tulla kaikki ylimääräinen pois. Se helpottaa, usko vaan!

Mutta onhan se kivaa, eikä juhlat tunnu miltään, jos ei pikkusen kivistä jälkeenpäin?!

• Jou

matkapahoinvointilääke auttaa, niitä kun saa ilman respaa 10kpl erissä!
      Jos darra alkaa olla pahanpuoleinen niin suosittelen kyllä lääkäriin menoa, kerrot asiasi rehellisesti ja lupaat mennä aa:n sitten kun hellittää! Diapam respa vierotukseen.

• Läheisriippuva

kun krapulaan pitäis saada lääkettä.
      Etkö sinä juo siksi että saat sen krapulan.
      Nauti sinä vaan koko rahan edestä.
      Juo kunnolla se on se paras lääke.
      Kerran haluat noin viettää iltaa? niin itse olet valinnut.
      Tosi kovia krapula päiviä en voi muuta toivoa.

Olen sen verran paljon saanut katsella ja kärsiä krapulaisista että nykyään en enään hiivi varpaisillaan, vaan elän kenkkumaisena Läheisriippuvana joka ei anna sääliä eikä tarjoa viinaa, kaataa vaan joka tipan viemäristä alas mitä sattuu löytymään kätköistä.

• doktor Mengele

koko juttu!Jos ihminen haluaa viinaa se haluaaa!
        Ei siinä auta höyrypäiden jutut!Kerroppa minulle mitä oot saanut katsella?

• pam pam diapam

Kyllä diapamit on se hyvä ja perinteinen lääke krapulaan.

• aajäsenaa

sillä se lähtee millä on tullutkin, pitää vain osata annostella varovaisesti, mikä on taitolaji, vain harva osaa sen...
      Minäkään en ikinä oppinut, niin olen nyt raittiina...

• Toimii kyllä
    • Minä SIKA !!

Ei kai krapulaan auta kuin aika ja lepo.
      Kun on kunnolla vetänyt viinaa kaksin käsin, laulanut, tanssinut rähissyt ja menettänyt muistinsa.
      Yrjönnyt karjahdellen ja päästänyt kostean pierun pikku eväillä.
      Napannut jonkun vain jostain mukaansa läheisyyttä tuomaan.
      On puremassa kättä poikki, mutta huomaa että tuo kammotus makaakin mun omassa punkassa mun vieressä ja muistaa yölliset voimisteluharjoitukset tämän "upean" partnerin kanssa.
      Pässä jyskyttää, yrjöttää ällöttää ja voisi vaikka ampua kuulan päähänsä kun taas on mennyt tuohon alkoholin miinaan.
      Kämppäkin saatu sekaisin, ja tuo rötkäle pitäisi saada taipaleelle kotiaan kohti, että saisi rauhassa oksentaa ja paskantaa ja huilata ja parantua.
      Vihdoin kun olet saanut tuon otuksen jalkeille, lakanat vaihdetuksi punkkaan, ja tuon kummajaisen ovesta ulos, alkaa vuosisadan morkkis. Sika, paskasika, idiootti ällötys. Mitä helvettiä tuli tehtyä. Missään kehtaa liikkua. Kroppa hajoo. Koppa hajoo. Elämä hajoo. Talous hajoo. Kaikki hajoo. AAARRRGGGHHH !!! Mikä SIKAPASKA !! ja tähän pitäisi olla lääke, ehkä aika auttaa, ehkä en jysäytä kuulaa kalloon, ehkä varovasti sittenkin huomenna jo uskallan nenäni pistää kylille. Kävelen viikon perse viistossa luullen että kaikki tuijottaa "tuossa se iso paska menee". Niin meneekin siinä se menee, mutta kun älyäisi nyt olla menemättä enää ryypiskelemään, niin ei hajoais bolla ja ois kivempi olla.

• Öhkö

Pahoinvointiöääke primperan vie krapulan. Auttaa myös migreeniin. Sitten kun jotain pysyy sisällä voi ottaa treon tai jotain vastaavaa ja unta palloon. Primperan kannattaa pyytää peräpuikkona, jolloin se pysyy sisällä vaikka olisi paha yökkökrapula. Sain reseptin migreeniin, juon erittäin harvoin, koska darrat aivan kamalia jo pienestä alkoholimäärästä. Sattumalta kokeilin kerran, kun tuntui, että nyt se on menoa.

• kodeiini.parantaa

Mustanparran yskänlääkettä pullo huiviin niin johan helepottaa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      137
      1337
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe