Acetium

Reipas ja raikas

Kokeilin huvikseni tätä ainetta krapulan estoon, erittäin epäluuloisena. Mutta yllättäen se toimi! Toki aamulla olo ei ihan normaali ollut, johtuen valvomisestakin, mutta minulle tuttu päänsärky oli poissa, eikä muutakaan pahoinvointia esiintynyt. Alkoholin käytön yhteydessä suositellaan 2-3 kapselia, (ottamisen alussa, puolivälissä, ja ennen nukkumaan menoa), minä koitin vai tuolla kahdella kapselia... ja tulos oli itselleni kyllä kovasti positiivinen yllätys.

Edes suukaan ei tuntunut oudon makuiselta aamulla, johtuen ehkä siitä että Acetium poistaa mm elimistössä normaalisti juomisen yhteydessä syntyviä myrkkyjä, ja muuttaa ne vaarattomaan muotoon, ja estää refluksien syntymistä (käyttöohjeesta luettua).

Kannattaa kuitenkin muistaa, että vaikka olo olisi totuttua parempi aamulla, ei auton rattiin kannata silti rynnätä. Eikä lisätä juomista muutenkaan vain siitä syystä, että krapulapäivänä pääsee tämän avulla helpommalla.

81

25639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antidrug

      Puhdas mainos koko jutun tynkä. En todellakaan suosittele kenellekään mitään ehkäiseviä lääkkeitä - kemikaaleja. Elimistöllä on aivan tarpeeksi alkoholin aiheuttamia ongelmia jotka pitää korjata.
      Ehkä on kuitenkin terveellisempää opetella juomaan hieman vähemmän. Säästyy rahat ja ei tule niin pahaolo.

    • Reipas ja raikas

      Acetiumia saa apteekeista ilman reseptejä, eikä siinä ole tunnettuja sivuvaikutuksia ollekaan.

      Katsopas burana pakkauksestasi, paljonko tunnettuja sivuvaikutuksia siihen on listattu!

      Tietysti jokaisen oma asia on haluaako kärsiä krapula-oireista, ja lääkitä niitä epäterveellisesti jollain buranalla. Ajattelin vaan helpottaa ihmisten elämää.

      • Apina säästyvät+

        "Acetiumia saa apteekeista ilman reseptejä, eikä siinä ole tunnettuja sivuvaikutuksia ollekaan.

        Katsopas burana pakkauksestasi, paljonko tunnettuja sivuvaikutuksia siihen on listattu!"

        Tämä johtuu siitä, että Burana on lääke ja testattu lääkkeille vaaditulla tavalla, Acetium ei ole lääke eikä sitä ole testattu lääkkeille vaaditulla tavalla - eikä sen takia tehoa tai sivuvaikutuksia tarvitse ilmoittaa ja miten voisitkaan ilmoitta kun kyseessä ei ole lääke.

        Lääke pitää testata ennen markkinoille tuomista - luontaistuotteita tai ravintolisia ei tarvitse testata. Testauksen hoitavat apinoiden sijasta käyttäjät....


      • Krapula_on_monisyinen

        Acetium on tarkoitettu hapottomasta mahasta kärsiville mahalaukkuun muodostuvan asetaldehydin neutraloimiseksi.Tieteellisissä krapulaa käsittelevissä jutuissa en ole nähnyt mainittavan asetaldehydia vaan krapulan yhdeksi aiheuttajaksi on esitetty säilöntä- tai muita aineita joita lisätään alkoholijuomiin.
        Moni saa krapulan jo pienestä määrästä punaviiniä ja valkoviinikin on monelle krapulan aiheuttaja mutta syytä "viinikrapulaan" ei ilmeisesti ole löydetty.Itse saan kovimmat krapulat kun menen Viroon ja juon jotain mitä en ole aikaisemmin juonut.
        Krapulaan tuskin suuresti vaikuttaa muodostuvan asetaldehydin määrä vaan ihmiset ovat eri tavalla herkkiä erilaisille alkoholijuomissa oleville lisäaineille tai krapulan synty on niin monimutkainen tapahtuma ettei nykytiede pysty sitä selittämään.
        Olen usein kokeillut Acetiumia mutta toistaiseksi ainoa löytämäni keino välttää krapulaa on juoda hitaasti sellaisia alkoholijuomia joista ei tule krapulaa.


      • Anonyymi

    • Reija25

      Juu, tuosta Acetiumin krapulaa estävästä vaikutuksesta kohistaan monilla keskustelupalstoilla. Porukka ihan ihmeissään kun ei enää krapulaa tule.

      Tietysti ihan luonnollista ettei tule krapulaa kun Acetium neutraloi asetaldehydin vatsassa ja krapulahan aiheutuu asetaldehydistä.

      • Toimii kyllä

        Monet kerrat jo testattu, etenkin jos sattuu ottamaan enempi punaviiniä, josta aikaisemmin tuli jo parista lasista päänsärkyä. Acetiumin asetaldehydiä poistava vaikutus vaikuttaa suoraan krapulaan, koska asetaldehydi on suurin krapulaa aiheuttava tekijä. Ei kyllä auta moraaliseen kankkuseen jos on pikkujouluissa pahoja paikkoja!?


      • Kaasua
        Toimii kyllä kirjoitti:

        Monet kerrat jo testattu, etenkin jos sattuu ottamaan enempi punaviiniä, josta aikaisemmin tuli jo parista lasista päänsärkyä. Acetiumin asetaldehydiä poistava vaikutus vaikuttaa suoraan krapulaan, koska asetaldehydi on suurin krapulaa aiheuttava tekijä. Ei kyllä auta moraaliseen kankkuseen jos on pikkujouluissa pahoja paikkoja!?

        Sama täällä, se toimii. Eka pakkaus kohta loppumassa (kaksi käyttäjää perheessä) ja uuden osto ensi viikolla. Juon etupäässä punaviiniä ja en kärsi enää sunnuntai aamuisin päänsärystä ja yleisestä velttoudesta ja väsymyksestä. En juo mitään suuria määriä, kun alkoholi aiheuttaa minulle yleensä huonon yöunen ja "aamuongelmat". Otan yhden kapselin ennen aloittamista ja toisen hieman ennen nukkumaan menoa. Taitaa pakkauksen hinta nousta, kun päästään kevääseen!


      • testailija
        Kaasua kirjoitti:

        Sama täällä, se toimii. Eka pakkaus kohta loppumassa (kaksi käyttäjää perheessä) ja uuden osto ensi viikolla. Juon etupäässä punaviiniä ja en kärsi enää sunnuntai aamuisin päänsärystä ja yleisestä velttoudesta ja väsymyksestä. En juo mitään suuria määriä, kun alkoholi aiheuttaa minulle yleensä huonon yöunen ja "aamuongelmat". Otan yhden kapselin ennen aloittamista ja toisen hieman ennen nukkumaan menoa. Taitaa pakkauksen hinta nousta, kun päästään kevääseen!

        Täällä myöskin kokeiltua. Pahimmat sydämmen tykyttelyt, viiltävät päänsäryt ja sen tyyppiset oireet yllättäen eivät esiintyneet. Toisaalta vasta yhden kerran kokeillut, niin ei ole oikeen varmuutta, kun normaalistikin tuo olo saattaa vaihdella. Positiivinen yllätys kuitenkin, sattumaa tai ei.


    • Masu

      Myös minulla toimii sekä refluksiin (närästys, sydämentykytys ja röyhtäily syömisen jälkeen) että krapulan lieventämiseen... päänsärky ja väsymys poissa. En kyllä koskaan juo neljää viittä annosta enempää mut noistakin olen siis krapulaoireita yleensä saanut.

    • Mazaaaa!

      Jees, toimii! Ihan kaikkia krapulan oireita ei kokonaan poistanut, mutta ne ikävimmät kuten päänsärky ja vatsaoireet, olivat lähes kokonaan poissa. Ja olin täysin ajattelu-ja toimintakykyinen heti aamusta. Siisti homma, kiitos vinkistä!

    • Raikas ja reipas

      Acetium poistaa ilmeisesti kehosta ne pahimmat krapulaa aiheuttavat aineet ja yhdisteet. Jos vielä lisäksi muistatte juoda riittävästi nestettä (vesi, kivennäisvesi) ja vaikka syödä hiukan ennen nukkumaanmenoa (alkoholin alentama verensokeri kohdilleen), häviävät muutkin lievemmät oireet suurelta osin.

      Olen myös huomannut että acetiumia käyttäessä olo on myös alkoholin nauttimisen yhteydessä virkeämpi, ja olo jotenkin hilpeämpi. Alkoholin vaikutus säilyy silti samana, eli Acetium poistaa kehosta lähinnä asetaldehydin (myrkky), mutta alkoholin vaikutusta tai palamisnopeutta se ei lisää.

      Parempi ja virkeämpi olo voi aiheuttaa tosin sen että joku saattaa arvioida aamulla esim. ajokykynsä paremmaksi kuin se onkaan... siinä suhteessa kehotan varovaisuuteen.

    • Joopa joo

      Valitettavasti olet saanut väärää tietoa. Määrällisesti suurimaat myrkyt on etanoli ja muut alkoholit aina isopropanoliin asti. Nämä aineet aieuttavat enemmän tai vähemmän vakavan myrkytykset mm aivoille sekä maksalle. Alkoholin määrä ja puhtaus vaikuttavat myrkytyksen vakavuuteen. Mainostettu tuote ei ole lääke vaikka näin välillä näkyy mainostettavan - eikä auta millään tavalla alkoholimyrkytkseen.

      Firma tekee rahaa ja se siitä.

    • ttttttttoooo

      Useiden tutkimusten mukaan asetaldihydi on se pahin karpulaa aiheuttava aine.

      Mutta en ole lääkäri, joten kehotan sinua koittamaan itse Acetiumin tehoa. Ei parinkympin sijoitus maata merelle vie, mutta oloasi se voi merkittävästi helpottaa.

    • Kohtuu kerjätessäkin

      En kokeile - kokeilkoot ne jotka haluavat - etanoli ja muut alkoholit todellakin aiheuttavat myrkytyksen jonka takia tulet humalaan ja koet krapulan. Se kuinka paljon juot vaikuttaa suoraan siihen minkä asteisen myrkytyksen saat - joka vuosi aivan liian moni saa sen viimeisen myrkytyksen ja siihen loppuu hupi ja hauska. Acetium ei auta etanoli, metanoli tai mihinkään muuhunkaan alkoholimyrkytykseen millään tavalla.

      Valmistaja totetaa itse "Biohit Oyj on kehittänyt yhteistyössä Helsingin yliopiston tutkijoiden kanssa apteekista ilman reseptiä saatavan Acetium-kapselin, jolla voidaan torjua syöpää aiheuttavan aineen, asetaldehydin, vaikutuksia hapottomassa mahassa."
      Eivät lupaa, että syöpää torjuttaisiin vaan syöpää aiheuttavaa ainetta - valitettavasti.
      Vähän sama kun mainostaisi filtterin torjuvan tupakan syöpää aiheuttavia aineita - ei estävän syöpää - silloin ei luvata liikoja.

      • eurodollar

        Biohit Oyj on velkainen ja vuodesta toiseen tappiota tuottava yritys.


      • Bionisti
        eurodollar kirjoitti:

        Biohit Oyj on velkainen ja vuodesta toiseen tappiota tuottava yritys.

        Päinvastoin biohitin kassassa on kymmeniä miljoonia rahaa ja velkaa ei yhtään. Mistäs nuo tietosi ovat oikein peräisin?? Biohitin markkina-arvo on reilusti pienempi mitä sillä on kassassa rahaa. Tämä johtuu taas siitä että bisnestä ollaan vasta kehittämässä maailmanlaajuiseksi kun pipetit myytiin pois ja tilalla on nyt tämä diagnostiikka. Kohta biohitistä kuullaan paljon paljon enemmän. Yhtiöllä liuta huomionarvoisia tuotteita, jotka parantavat elämänlaatua yms.


      • 6516516
        Bionisti kirjoitti:

        Päinvastoin biohitin kassassa on kymmeniä miljoonia rahaa ja velkaa ei yhtään. Mistäs nuo tietosi ovat oikein peräisin?? Biohitin markkina-arvo on reilusti pienempi mitä sillä on kassassa rahaa. Tämä johtuu taas siitä että bisnestä ollaan vasta kehittämässä maailmanlaajuiseksi kun pipetit myytiin pois ja tilalla on nyt tämä diagnostiikka. Kohta biohitistä kuullaan paljon paljon enemmän. Yhtiöllä liuta huomionarvoisia tuotteita, jotka parantavat elämänlaatua yms.

        Tänä vuonna on Biohit vasta noussut. Viime vuonna Biohitin asiat eivät olleet kovin hyvällä mallilla.

        http://www.kauppalehti.fi/5/i/porssi/porssikurssit/osake/index.jsp?klid=1201&graafi=true

        Osakeriskimittari näyttää 98 kun asteikko on 0...100.


    • uunotusta

      Acetium poistaa asetaldehydyä vain suolistosta. Pääosa asetaldehydistä muodostuu maksassa ja tähän näillä pillereillä ei ole vaikutusta.

      • Anonyymi

        esim. Haima tai vatsalaukun tulehdukseen voi auttaa aika huvin.


    • Retuliini

      No hitto. Muutama nappi juopotellessa lauantaina ja kankkunen oli miltei olematon. Tällä iällä kunnon kännin jälkeen tahtoo olla parikin viikkoa nuutunut olo, mutta nyt jäi ravistukset seuraavaan päivään ja nekin sieti, kun otti särkytropit. Vanha jo luuli, että pitää juopottelu jättää pariin kertaan vuodessa. Juhannukseen ja jouluun. Minäpä kiitän sitä kuka tämän tropin Suomeen on tuonut.

    • Spuge

      Testissä nyt. Palaan aamulla asiaan.

    • 3+8=?

      Noh, itse testailin (noin 50 nappia kai mennyt), kai se aluksi oli psykologista tehoa. Nyt on kello 01, ja ei ole tarvetta kokeilla enään... Ekat kerrat oli juuri tota "jee, jee" ei kankkusta. Mutta ei kyllä toimi. Syököön ne jotka siitä apua saavat!!!!!!

      NeuroMax Forte menee kyllä vieläkin.

    • 5 + 6

      Apteekissa L-kysteiini
      Acetium 100 mg 60 kaps - 23,50EUR

      Luontaistuotekaupassa
      http://www.lootuskauppa.fi/Aminohapot/L-kysteiini
      L-kysteiini 500 mg 30 kaps (Solgar) 13,40 euro

      Kysehän on L-kysteiini aminohaposta, ei mistään ihmeaineesta. Ravinnon mukana sitä saadaan 1 - 2 grammaa päivittäin.

      • Bionisti

        Pointti onkin siinä, että Acetiumissa on apuaineita jolloin tuote poistaa astaldehydiä usean tunnin ajan kehosta toisin kuin esittelemäsi tuote tulee heti ulos elimistöstä virtsan mukana. Älä puhu asioista jos et tiedä faktoja.


      • _Ile
        Bionisti kirjoitti:

        Pointti onkin siinä, että Acetiumissa on apuaineita jolloin tuote poistaa astaldehydiä usean tunnin ajan kehosta toisin kuin esittelemäsi tuote tulee heti ulos elimistöstä virtsan mukana. Älä puhu asioista jos et tiedä faktoja.

        Kokeiln Acetiumia ja minulla se ainakin toimii!! Kaksi kertaa otettu Acetiumia alkoholin kanssa ja molemmilla kerroilla kohmelo-oireet lieventyneeet oleellisesti.


      • TROLOLOLOLlololol
        Bionisti kirjoitti:

        Pointti onkin siinä, että Acetiumissa on apuaineita jolloin tuote poistaa astaldehydiä usean tunnin ajan kehosta toisin kuin esittelemäsi tuote tulee heti ulos elimistöstä virtsan mukana. Älä puhu asioista jos et tiedä faktoja.

        Niin mikä niistä apuaineista poistaa sen asetaldehydin? Että jos se ei ole se L-kysteiini niin miksi sitä pitää laittaa siihen tablettiin?


      • Bionisti
        TROLOLOLOLlololol kirjoitti:

        Niin mikä niistä apuaineista poistaa sen asetaldehydin? Että jos se ei ole se L-kysteiini niin miksi sitä pitää laittaa siihen tablettiin?

        L-kysteiini sitoo asetaldehydiä muutaman tunnin ajan apuaineiden avulla.


      • otre321.
        Bionisti kirjoitti:

        Pointti onkin siinä, että Acetiumissa on apuaineita jolloin tuote poistaa astaldehydiä usean tunnin ajan kehosta toisin kuin esittelemäsi tuote tulee heti ulos elimistöstä virtsan mukana. Älä puhu asioista jos et tiedä faktoja.

        "Pointti onkin siinä, että Acetiumissa on apuaineita jolloin tuote poistaa astaldehydiä usean tunnin ajan kehosta toisin kuin esittelemäsi tuote tulee heti ulos elimistöstä virtsan mukana."

        Tuossa on ainakin 2-3 virhettä samassa lauseessa. Taidat olla aika nolla jollet niitä huomaa.


    • valitse toinen

      Krapula lähtee tehokkaasti sinihapolla tai viileällä oluella.

    • ettäs näin meil

      Tuli ostettua... vetäsin pillerin huuleen klo 21 kun aloin ottamaan, klo 1 aikaan yöllä ja puol neljä aamuyöllä kun kävin nukkumaan. Outo olotila, ei krepulaa ja eukko ihmeissään kun menin suosilla vaan mattoja puistelemaan klo 10. hehhe...

    • Jaskapaska13

      Parempi jättää acetiumit ottamatta jos se tekee tollaseks muijaa tottelevaks tossukaks...

    • ugi1

      olen huomionut acetiumista krapulan ehkäisyn lisäksi sellaisen asian että alkometrin
      mukaan olen ajokunnossa paljon nopeammin-taitaa maksa saada polttaa koko
      ajan alkoholia eikä tarvitse käsitellä asetaldehydiä.
      krapulat on mukava jättää kärsimättä.

    • mörkö

      hmmm. mielenkiintoista, itsellä on nykyään niin monster kankkuset et voisin kokeilla saako vain apteekeista (mitä ilmeisemmin)? pitääkö niitä ottaa ennen ja jälkeen?

      • hiiri hihasssa

        aika tyyristähän toi on, melkein 30 egeä...


      • Joeed

        10 on aikalailla maksimit. Kokeile ottaa 1-2 kappaletta 1-3 alkoholiannoksen välillä.


    • Tenumies

      Itselläni on toinen pakkaus menossa ja olen alkoholisti, käytän päivittäin isoja annoksia. Näin lomalla tulee vedettyä kaksin käsin. Mutta kyllä tämä aine selkeesti auttaa, ei siitä mihinkään pääse. Harmi vaan että yksi kapseli maksaa melkein 0,5€ mutta hinta on vain puolen oluen luokkaa.

    • tietoa on

      Paras krapulalääke on ferne branca tai konjakki.
      Sen jälkeen siideriä ja vodkatuoremehulla.

    • jokunen1

      Tämä ilmeisesti unohtui mainita : WHO on määritellyt asetaldehydin 1.luokan syöpää aiheuttavaksi aineeksi. Se kuuluu siis samaan luokkaan kuin esim. asbesti, tupakka ja bentseeni.

    • vbzxvb xvb

      juu ja aspartaami muuttuu elimistössä asetaldehydiksi.

      • colla4568

    • jess!

      Sama kokemus on, että auttaa! Olin erittäin skeptinen etukäteen. Nyt kolme kertaa testannut. Ennen tuli 4 oluesta jo lievä kankkunen, nyt kestän bailata koko illan. Väsyttää, tottakai, enkä urheilemaan lähtisi, mutta ne aivan järkyttävät maailmanlopun olotilat jäi pois. Kiva apu. Onneksi ei kuitenkaan tarvitse mitenkään viikoittain käyttää. Kohtuus kaikessa.

    • 2w3er56tghyu8

      Olipa pitkä mutta niin tyhjä mainosketju yhdestä aminohaposta jota ruuasta saa jo enemmän kuin muutamasta pilleristä.

      • jaska4

        "Normaalin" L-kysteiinin ja Acetiumin ero on siinä että Acetium vaikuttaa jo vatsassa, eikä vasta suolessa, eli ehkäisee asetaldehydin pääsyn maksaan, ja muuallekin. Kun puhutaan krapulasta on tietenkin eduksi kun maksalla yksi myrkky vähemmän, ja ehkä juuri se pahin, ainakin aika monen tutkimuksen mukaan asetaldehydi on se pahin krapulan aiheuttaja, ja saattaa myös aiheuttaa riippuvuutta. Riippuvuutta alkoholin suuhteen ei vissiin olla tutkittu, mutta ainakin tupakan ja joidenkin huumeiden kohdalla on osoitettu että nimenomaan asetaldehydi aiheuttaa riippuvuutta.

        Krapulan ehkäisyyn olen itse käyttänyt yhden kapselin aloittaessa, ja sen jälkeen n kahden tunnin välein yksi kapseli.


      • Hapotonmaha
        jaska4 kirjoitti:

        "Normaalin" L-kysteiinin ja Acetiumin ero on siinä että Acetium vaikuttaa jo vatsassa, eikä vasta suolessa, eli ehkäisee asetaldehydin pääsyn maksaan, ja muuallekin. Kun puhutaan krapulasta on tietenkin eduksi kun maksalla yksi myrkky vähemmän, ja ehkä juuri se pahin, ainakin aika monen tutkimuksen mukaan asetaldehydi on se pahin krapulan aiheuttaja, ja saattaa myös aiheuttaa riippuvuutta. Riippuvuutta alkoholin suuhteen ei vissiin olla tutkittu, mutta ainakin tupakan ja joidenkin huumeiden kohdalla on osoitettu että nimenomaan asetaldehydi aiheuttaa riippuvuutta.

        Krapulan ehkäisyyn olen itse käyttänyt yhden kapselin aloittaessa, ja sen jälkeen n kahden tunnin välein yksi kapseli.

        Mä nyt kuulleeni tämän lääkkeen vatsaongelmien takia, ja huomasin että tällä sivulla juopot heittävät tätä huivin, no huh huh
        Onnea valitsemallanne tielle


      • somnamnaa
        Hapotonmaha kirjoitti:

        Mä nyt kuulleeni tämän lääkkeen vatsaongelmien takia, ja huomasin että tällä sivulla juopot heittävät tätä huivin, no huh huh
        Onnea valitsemallanne tielle

        Itselle ei ollut noista apua krapulaan. Päin vastoin. Oksentelin koko yön ja seuraavan päivän, mitä ei normaalisti dokaillessa tapahdu minulle ikinä.


      • uusvuosi juhlittu
        somnamnaa kirjoitti:

        Itselle ei ollut noista apua krapulaan. Päin vastoin. Oksentelin koko yön ja seuraavan päivän, mitä ei normaalisti dokaillessa tapahdu minulle ikinä.

        Itse taas totean että toimii. Eilen viiniä, skumppaa,olutta. Tänään olo melko raikas. Ennen Acetiumia olisiin vielä sängyssä päänsäryssä. Miksi tuota ei jo saa kaupan hyllystä ?


      • viina

        Toimii. Enää en juo alkoholia ilman acetumia enkä ole kärsinyt krapuloista
        Acetium <3


    • DS3B6

      Kaksi kertaa kokeiltu skeptisenä. Väittäisin, että toimii.

    • GnT

      Laitoin kokeiluun.

      En tosin Acetiumia, vaan ihan aitoa L-Kysteiinia.

      Odotan innolla kuinka käy! Seuraavaksi naamaan gin ja tonic!

      • Krapulaton

        Ei toimi l-kysteeni koska siinä ei ole apuaineita. Sulahtaa minuuteissa suolistoosi ilman apua :( Osta Acetiumia 60klp riittää pitkään 3€ krapulattomuuden hinta


    • aAkystein

      Olen kokeillut pelkkää L kyst, joku juttu tuossa Acetiunissa on. Sen kanssa vaikutus parempi.

    • Skeopsis

      Pakko oli kokeilla kun asetaldehydin vaaroista on niin paljon puhuttu , mutta en kuitenkaan halua olla pikkujouluja kuivin suin... Ja mitä ihmettä - EI KRAPULAA! Eikä ole maksettu mainos. Ellei joku vaatimalla vaadi maksaa :)

      • Kusetusta

        Laita tilinumerosi niin maksan mitä pyydät. Mulle ei toiminut ollenkan!


      • Krapulaton
        Kusetusta kirjoitti:

        Laita tilinumerosi niin maksan mitä pyydät. Mulle ei toiminut ollenkan!

        Muistitko ottaa acetiumin väh 2 tunnin välein ja ennen juomisen aloittamista ja jos juo huolella voi ottaa 2 kerralla?


    • Krapulaton

      Olen käyttänyt jo vuoden Acatiumia ja toimii. Jos ryyppään oikein urakalla lisään vain tapujen määrää :) Krapulaa ei ole enkä tarvi enää lieventäviä :)Kokeilkaa ihmeessä. Kun yliopiston krapulatutkimus valmistuu tulee tämä ihme "lääke"kaikkien tietoisuuteen.

    • Oppinutjotain

      Toinen vähintään yhtä hyvä ominaisuus tuolla acetiumilla on juotaessa. Ei mene känni överiksi. Itsellä ollut aiemmin liian usein että nousuhumala ok. Sen jälkeen suurin osa illasta täysin muisti pois, sähellystä, putkareissua ym. Acetiumin kanssa menee koko ilta hyvissä fiiliksissä. En todellakaan juo enää ilman.

    • Rakastunut

      Aivan mahtava tuttavuus tämä Acetium. Ennen kärsin krapulassa pääkivusta ja pahoinvoinnista.Koko seuraava päivä meni maatessa sängyssä, mutta nyt olen jo kymmenen aikaan aamulla lenkillä -> TOIMII

    • doku

      Kokeilkaa ihmeessä mulla ei oo enää krapuloita :)

    • Jos_uskot

      Käytän eikä ole krapulaa ollut vuosiin, toisin en juo alkoholiakaan.
      Suurin osa tämän pastan jutuista on puhdasta soopaa. Ko aine ei vaikuta etanolin tai metanolin poistumiseen kehosta millään tavalla.
      En näe mitään syytä käyttää Acetiumia - en ensimmäistäkään.

    • Perrrrrrri

      Se johtuu hyvä Jos_uskot siitä että yksinkertaisesti ymmärrä. Jos vaikka tutustut aiheeseen paremmin. Aloita vaikka esittämällä kysymyksesi epäilyysi liittyen niin voin valistaa sinua.

    • alkoholinystava

      Toimii hyvät kännit eikä krapulaa ollut vuoteen

    • Jos juo isompia määriä niin ottakaa kaksi Acea kerralla tunnin välein ja vettä kannattaa juoda väliin myös. Loistavia videoita tehty aiheeseen liittyen Kiinassa, jos on menossa massiivinen markkinointi Tv kanavilla, sos. Mediassa ja junissakin.

    • HessuChina

      Kiinassa työreissulla huomasin. Nimi on Shuban tms. Biohitin jointventuren valmistamia kapseleita.

      • ppooooee

        Missä niitä oli?


    • jokkkkke

      Kokeilin testiksi, ja join noin 15 olutta ja pari acetiumia parin tunnin välein. Ei lainkaan päänsärkyä eikä krapulaa. Vain väsymys huonosta nukkumisesta. Käytän varmasti jatkossakin.

    • puuspää

      Toimii takuuvarmasti kun vaan muistaa ottaa tabut. 10 tabulla 5e eroon darrasta.

    • Shubangi

      Kannatta käyttää Acetiumia, koska syöpäriski pienee myös oleellisesti samalla eikä tosiaan maksa kuin muutaman euron illassa. Kiinassa mainostetaan estottomasti: Miellyttävä humala eikä maksavaurioita! Vaimo tyytyväinen seuraavana päivänä! Pysäyttää biologisen vanhenemisen..

    • superkrapula

      Imeskelin kymmenen acetium salmiakki imeskelytablettia samalla kun join noin 15 annosta olutta ja pari annosta salmaria. Seuraavana aamuna oli ihan normaali eli järkyttävän kova krapula ja olin vuodepotilaana kaksi seuraavaa päivää ja noin neljän päivän pästä oli krapulan akuuttivaihe ohitse, jonka jälkeen vielä muutama jatkokuntoutuspäivä, jolloin olin palautunut fyysisesti täysin. En kokenut, että acetiumilla olisi ollut mitään helpottavaa vaikutusta krapulaan.

      Aluksi kun luin juttuja acetiumista olin aika skeptinen, mutta kun jatkoin näiden uskomattomien hyvien tuloksien todistelua, niin aloin itsekkin toivomaan tuotteelta paljon, joten tulokset olivat minulle lopulta pettymys, koska aidosti kuvittelin, että nyt löytyi lääke minua suuresti vaivaaviin krapuloihin.

      En syönyt illan aikana mitään enkä juonut vettä, että ehkä tuote toimisi paremmin, jos yksin joisin hissukseen kotona vaikka tuon 15 olutta ja joisin välissä vettä ja vielä ennen nukkumaan menoa söisin.

      Harmittaa kovasti, että tämä tuote ei toiminut, niin kuin muilla ja opin tuon 20 tabletin aikana pitämään sen mauastakin. 10 ensimmäistä tablettia käytin selvinpäin tupakoinnin yhteydessä.

      • superkrapula

        Olin unohtanut, että tuo oli 30 kpl paketti, josta jätin puolet tähän krapulakokeiluun eli otin 15 acetiumia ja join noin 17 annosta alkoholia eikä mitään tehoa krapulan ehkäisyyn.


      • Puupäät

        Hölmö otit imua miksi ??


    • Shubangi

      Jätit ottamatta ne 30 kertaa tehokkaammat Acetium kapselit..)) Niissä 0n 100 mg L-kysteiiniä ja käyttämissäsi imeskelytableteissa vain 3 mg. Ota seuraavan kerran molempia rinnakkain. Maksaa noin 30€ ja 60 kapselia. 7-10 kapselia riittää illassa, mutta ei nekään toimi jos juot älyttömästi..17 tuoppia on ehkä liikaa..))

    • eikrapulaaenää

      On kyllä mukavaa, kun voi turvallisesti bilettää valomerkkiin asti, eikä seuraava päivä mene pilalle krapulaa potiessa. Heti aamukahvin jälkeen lähdettiin kevyelle lenkille

    • Exrtroson

      Hei ! Imeskelytabletit tupakoidessa. Kapselit juodessa. Käyttäjä jo 3 v. Toimii.

    • rapurallaatiraa

      Eilen kokeilin apteekin Acetiumia muutaman oluen kera. Ei ole pitkään aikaan tällasta krapulaa ja ällöttävää oloa ollut??!

      • Anonyymi

        Teillä menee sekaisin. KAKSI ERI ACETIUM-ratkaisua.

        Kapseli = ei krapulaa , vain apteekeissa, maksaa n 20-30 € pkt

        Imeskeltävä pastilli = tupakoinnin lopetus , mm. ruokakaupoissa , maksaa n 6--8 € pkt


    • frhkjvofdgi

      Mulle ei auttanut yhtään!

    • juotuon

      Nieltäviä Acetiumeja olen käyttänyt yli 4 vuotta aina kun juon. Jätän juomatta jos ei ole Acetiumia saatavilla. Kärsin ennen aivan helvetillisistä krapuloista. Nykyisin krapulat on lähes aina siedettävällä tasolla.

      2 kpl kun juot ensimmäisen annoksen. Loput 4-8 kpl pitkin iltaa, sen mukaan että tasaisesti riittävät.

    • Tyhmän-komentti

      En ole asiantuntija, mutta eikös vasta maksa eliminoi alkoholin ensin asetaldehydiksi ja sen jälkeen muiksi vaarattomiksi ainesosiksi, jotka poistuvat virtsan mukana elimistötä. Yksinkertaisella järjellä ajateltuna, Acetium ei auta maksaa mitenkään, koska se ei ikinä joudu sinne, vaan poistuu luonnollista tietä elimistöstä ulosteen mukana.

    • Anonyymi

      En tiedä mulla tulee paha olo siitä olen alkoholisti nikotinisti ja kannabista kofeinisti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe