Itse olen naispuolinen. Vesimies ja kuuna skorpioni (pelottavaa, grr), kiinalaisessa metalli- sika. Viileääkin viileämpi, tulisena todella tulinen. Kaikkiruokainen = Biseksuaalinen, ja kokeilunhaluinen. Sydäntensärkijä.
Levoton, älykäs, huono ihastumaan mutta herkkä kyllästymään.
Eipä ihme että olen sinkku...
Mites muilla? Yhtä vaikeita?
t. Elämä on laiffii
Minkälaisia vesimiehiä täällä vehtaa
9
1684
Vastaukset
aikast samanlainen oon mut yllätys yllätys naimisissa sentään...vaikeeta vaikeeta on..
- Gem-86
Et ole kovin älykäs. Riehumiseltasi et huomaa kaikkia värejä. Luulet monipuolisten kokemuksien kautta löytäväsi onnen. Et pääse syvälle. Löydät itsesi lopuksi jostakin pinteestä ja silloin pelkäät kohdata itsesi.
Rauhoitu ja etsi aitoja asioita. - sanoo-
itseään älykkääksi, on aika kaukana älykkyydestä.
- Itsestään kiinni
älykkäältä vaikuta.
Horoskoopilla ei ole oikeastaan merkitystä, kunhan oppii tuntemaan itsensä läpikotaisesti. Voi oppia työstämään itseään ja muuttamaan tiettyjä ominaisuuksia. Keskittymällä mahdollisuus vaikka mihin.
Sinä taidat olla melko nuori. Etsit vielä itseäsi. Siitä tuo kokeilunhaluisuus. Sydäntensärkijäkään et sisimmässäsi ole, nyt vain jonkinlainen vaihe päällä. Sinun tulee käymään huonosti, ellet työstä omaa itseäsi. Tunnetko edes oman itsesi ??
Sinussa näkyy negatiiviset säteet. Toivottavasti tuosta kypsyt. - J.D.
Taidat ollaa ylpeä itsestäsi ja pitää itseänsä tärkeänä. Älykkäät ihmiset eivät kumminkaan kehu itseänsä, saatti sitten sanoo että on älykkäitä. Muuten, mikä mielestäsi on älykkyys?
- mikä on ?
Mikä on älykkyyden mittari , millä sitä voisi mitata ? Olen niin tyhmä etten todella tiedä ?!
Älykkyys ei ole itselleni ainakaan itsensä kehumista tai että pitäisin itseäni tärkeänä . Ei todellakaan sovi luonteelleni , eikä ole luonteenpiirteeni . Vaikka olen vesimies . - Aquariustar
mikä on ? kirjoitti:
Mikä on älykkyyden mittari , millä sitä voisi mitata ? Olen niin tyhmä etten todella tiedä ?!
Älykkyys ei ole itselleni ainakaan itsensä kehumista tai että pitäisin itseäni tärkeänä . Ei todellakaan sovi luonteelleni , eikä ole luonteenpiirteeni . Vaikka olen vesimies .jopa poppasitte.
Enpä sanonut olevani viisas, joka on itseasiassa aika lailla hienompaa kuin älykkyys. Älyä kait lasketaan nykyään oleva n. yhdeksää eri sorttia, itse osaan vain katsella "matoja laatikossa" (cattell&cattell tms. ukkelit)
Itse nautin enemmän esim. fyysisestä onnistumisesta, kun saa hermostonsa toimimaan haluamallaan tavalla. Liikunta, ah!!
Ei, en ole nuori, joka osoittaa siis että olen toivottoman epäkypsä(?).
Repivyys jutuissani on sopeutumattomuuttta lokeroihin, joita yhteiskuntamme niin kärkkäästi suo.... valitan.
;-), A
- J.D.
Ajan kuluksi luin täällä niitä kirjoituksia ja huomasin että sun kohdalla on menty ihan puihin. Esitithän aika mielenkiintoisen kysymyksen ja vastauksien sijasta sait kuulla moitteita. Ok, selitän aikaisemminta kommenttiani ja vastaan samalla kysymykseesi.
Olen kriittinen sekä itseänsä että muita kohtaan. Älykkyytestä on pakko sanoa vielä sen verran että niin toivoisin sitä olevani. Itsekriittisyys taas hankaa vastaan kun vertaan itseäni ihmisiin jota luulen älykkäiksi. Viisautesta en puhuu mitään, elämänkokemuksia on useilla ja ihme jos ihminen ei viisastuu :)
En tietä nousevia tai laskevia merkkejäni, mutta olen syntynyt kiinalaisessa horoskoopissa rotan ja sian merkkien vaihtuessa.
Muita ominaisuuksia ovat uteliaisuus, lievästi misantrooppinen, ehdottomasti hetero ja pinnan alla kiehuu eli olen levoton :) En ole sinkku, mutta suhteeni on hyvin "henkittävää".
Mottonani voisin sanoa, haluan tietää kaiken tietämisen arvoisen. - vesimies pari
Moi! Huomasin että olet kokeilunhaluinen! Kiinostaisko kokeilla kahta veskaria kolmen kimppaa? veskari mies ja veskari nainen siis?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418