radiossa ilmoitettiin.
Juice kuollut
16
826
Vastaukset
- Kylli.Kyllä
Vai huuhaauutinen?
Jos on tosi vetipä vakavaksi naamani.- SolaQuussa
Juankosken lahja Suomen musiikille on poissa :/
Tulipas kurja mieli - Kylli.Kyllä
Tarkistin Ylen sivuilta. RIP. En muuta osaa sanoa vielä.
- Otan osaa
keskustelusta
- HL.Mance
mielen matalaksi.Oli minun suosikki riimittelijöitä.Osanottoni kaikille läheisille.
- ppouta
Juice kirjoitti kappaleen joka liippasi läheltä...
Rauha hänen sielulleen.
Uskon että enkelikuoro saa uutta pontta lauluihinsa juicen saavuttua paikalle. Vainion Juhan kuoleman jälkeen hänen pöytälaatikostaan löytyi yksi kesken jäänyt Kari Tapiolle tarkoitettu sanoitus.
Juice teki sen valmiiksi, eli siksi ko. laululla on kaksi sanoittajaa.
Kertosäe menee jotenkin näin:
"Ei toivetta mulla ole sen kummempaa, kuin että terveenä kuolla saisi...."
Mitä tähän enää osaa sanoa?- He menehtyvät
Onko viihde säveltäjän,sanoittajan,runoilijan,esittäjän ainoa saada itsensä esiin. Alkoholi vai onko se heidän aivojensa alkuun paneva voima.
Kiitos Juisse teit tehtäväsi pää pystyssä!
- alkoholi
vei taas kerran omansa. Kaikella kunnioituksella muistelen mitä Juice elämänsä aikana teki.
Ristiriitaisin tuntein en voi hänen poismenoaan surra, hän voisi elää tänäpäivänäkin.
Hänen sairastuttuaan, haastattelussa hän sanoi että juomista ei lopeta koskaan.
Jos kysymyksessä olisi ollut joku Matti Meikäläinen ei hänelle olisi edes kalliita hoitoja annettu. - S-Y
se saa,kun hyvä biisien tekijä nukkui pois,vaan niin käy meille kaikille aikanaan,oli hänen aikansa nyt.
- Surullinen ihminen
"En ilosta itke,en surusta itke,jos itken,itken muuten vaan...."(lainaus Juicen biisistä)
Juankoski here I come!(melkein)
- mintsu.AGENTS
"Elämä on kuolemista pane käsi käteen ollan hiljaa"
"Kaikki tahtoo mainetta ja elämää kuuluisaa ja niiltä joilta se onnistuu"Paperitähdet
Siinä pari laulu kappaletta jotka ensin tulee mieleen,kun juicesta on nyt vain muistoja. Tosi hyviä kappaleita Juice teki elämänsä varrella ja ne kappaleet ei unohdu milloinkaan.
Juice jätti muistoja itsestänsä tosi paljon jotka jää tälle mailmankartalle lauluina.
Joten eiköhän tänään pitäisi sytyttää Juicen muistoksi kynttilä palaan. - aliisa
oli pakko tarkistaa teksti-tv:stä...:O/ Radio Suomessa muisto-ohjelma Juicesta klo 15.03....Yksi parhaimpia musiikkimiehiä poissa...Surullista :(
- aliisa
Avenging.Angel kirjoitti:
http://www.iltasanomat.fi/
Ilta-Sanomat - EtusivuTosta linkistä pääsi jättämään viimeisen tervehdyksensä Juicelle ja kuuntelemaan näytteitä musiikista...Hienosti ajateltu toimituksessa....
- nyyperi
On helppoa olla samaa mieltä on helppoa olla mieletön
Vaan enemmän löytää kun poikkeaa tieltä
läpi synkä metsikön.
Lainaus Juicea.
Tuli mieleen tv ohjela jossa Juicelta kysyttiin pelkäätkö kuolemaa?
Juice vastasi:EN pelkää mutta en halua olla paikalla kun se saapuu.
Minulle Juice elää ikuisesti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022356- 1211944
- 921519
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221200Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511107
- 381052