Kuinka monella leijonalla on kaikki tiptop kotonaan?
Terveisin puhdasta mutta tavarat ei vaan pysy järjestyksessä, ei sitten mitenkään.
siisti vai sotkuinen
15
2029
Vastaukset
- oon aika siisti
mutta en kyllä aina, koska oon myös todella laiska. Kun oon saanu siivottua, pyrin pitään kaiken järjestyksessä ja rakastan puhtautta ja tunnen itteni joteki sairaaks ja masentuneeks lian ja sotkun keskellä. oon aika järjestelmällinen, tykkään et tavarat on suorassa ja selkeessä järjestyksessä ja esim. mua vaivaa ihan älyttömästi jos autot ryhmittyy väärin tai keskelle tietä vaikka kaks mahtuis rinnaakkain...ärsyttävää...kuulostaa ehkä naurettavalta, mutta mä vihaan sitä.
- leijonana
Olen ihan samanlainen. En viihdy sotkuisessa kodissa mut silti olen laiska siivoamaan. Minua ärsyttää suunnattomasti jos joku taulu tai matto on vinossa tai tavarat levällään miten sattuu. Ihmiset aina ihastelee miten siistiä meillä on vaikka itse tiedän että pölyt on pyyhkimättä ja keittiön kaapit siivosin viimeksi kolme vuotta sitten :/
- * aniliini *
Olen leijona nainen ja minulla ainakin täytyy
olla kaikki tavarat järjetyksessä,muuten tulen
kiukkuiseksi.Kaikki omilla paikoillaan niin
sitten löytyy kun niitä tarvitaan!!Ystävättäreni
on härkä ja hänen "huushollinsa" on joskus tai
kylläkin melkein aina kuin "pomminjäljitä"!!
Hänen kotoaan ei kyllä löydy mitään,ei edes
sakseja jos niitä tarvitsis.- MIESSS
HALUAN OLLA SIISTI MIES JA HALUAN OLLA SITÄ VIELÄ 20-30.30-40 V PÄÄSTÄ
- Jousileijona
Puhdasta on.
En viihdy steriilissä kodissa, joten en koskaan siivottuanikaan saa kodistani kolean näköistä. Tavaroita pitää olla myös näkyvillä.
Sen sijaan vaatekaappi on aina sekaisin. Kiireessä hermostun, kun en löydä jotain tiettyä vaatetta ja sitten sekoitan koko pakan. Aina jossain välissä sitten kyllä siivoan hyllyt. - tuntuu
että kaikki noi vastaukset oli naisten kirjoittamia. Meillä leijonamies on nimittäin äärimmäisen laiska eikä todellakaan rupea oma-aloitteisesti siivoamaan eikä edes käskystä ennen kuin olen itse räjähtämispisteessä (olen itse oinas). Mutta ehkä syy voi olla myös yksinkertaisesti se, että hän on mies eikä horoskoopilla ole mitään tekemistä asian kanssa.
- Nimetön
Nuorempi velikulta on leijona. Jäi leskeksi muutama vuosi sitten. Tämä mies on äärimmäisen siisti pukeitumisessaan ja hygieniassaan sekä pitää kodin siistinä. Sinne voi mennä kylään milloin hyvänsä yllättäenkin eikä koskaan ole mikään paikka epäjärjestyksessä.
Eiköhän joka lähtöön löytyy erilaiosia ihmisia, eikä tuo siisteys välttämättä ole horoskooppimerkistä kiinni. - Sitä
Nimetön kirjoitti:
Nuorempi velikulta on leijona. Jäi leskeksi muutama vuosi sitten. Tämä mies on äärimmäisen siisti pukeitumisessaan ja hygieniassaan sekä pitää kodin siistinä. Sinne voi mennä kylään milloin hyvänsä yllättäenkin eikä koskaan ole mikään paikka epäjärjestyksessä.
Eiköhän joka lähtöön löytyy erilaiosia ihmisia, eikä tuo siisteys välttämättä ole horoskooppimerkistä kiinni.mä vähän ajattelinkin. Mulla vaan on käynyt huono tuuri ton miesvalinnan kanssa siivouksen suhteen... heh.
- jellona (N)
mun kodissa ainakin on melko sotkuista aina joskus mut joskus sit taas et kaikki on aivan tip top se riippuu mil tuulella oon...
- Leijonanaarassss
Olen leijona itse ja koti on aina siisti :)
- abcd123
Itselläni on tosi puhdasta, mutta toisinaan esim vaatteet voivat jäädä kasaan. Lisäksi siivoamisen pitää aina olla täydellistä eli kerralla kunnolla :)
Tämä noin kaksi kertaa viikossa tapahtuva (joidenkin mielestä neuroottinen) siivous sisältää kaikken, mm. lattia listojen pyyhkimistä ja sohvan imurointia. Lisäksi tähän kohtaan ajoittuu myös petivaatteiden tuuletus jne. Tämän jälkeen on hyvä olla pari päivää kunnes tavarat on jäänyt levälleen ja toimenpide pitää uusia...
- tuupeli
tämän leijonan tavarat, mutta sekasorron keskeltä kyllä muista kummallisesti silti missä mikin tavara aina on. tulee kyllä hetkiäkin kun menee liian sekaseksi ja sitten kaikki siivotaan kohdalleen, hetkeksi... :D
- jhrtje
Minä ainakin olen äärimmäisen siisti leijona.. joku vois sanoa että olen friikki siivouksen suhteen.
- leo87
Mutta en ole siitä ylpeä kuitenkaan =D niin se vaan on että olen laiska laittamaan tavarat paikoilleen ,niin siitä sitten seuraa se että kämppä on ihan hujan hajan =D myös vaatteita jätän lattialle jne =D
- Nimetön
Moips,
Siisteys on varmasti hieman arka asia meille leijonille. Kotona on yleensä aika epäsiistiä, tietysti välillä on hyvä siivotakin .. mutta ..
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992