Lauran puolesta vaali työhön Kymessä.
Lauran Puolesta
7
318
Vastaukset
- Opikelija poika
Missi ainesta tuo Laura todella kyllä on.Toivotan onnen vaaleihin.
- missi aineesta
jonkin näköistä kuvaa, sillä pelkkä sanominen että on missiainesta ei juurikaan vakuuta. Ties mikä kierosilmäinen huuhkaja tuo on.
- Toinen puolue
missi aineesta kirjoitti:
jonkin näköistä kuvaa, sillä pelkkä sanominen että on missiainesta ei juurikaan vakuuta. Ties mikä kierosilmäinen huuhkaja tuo on.
Hän on kaunis ja varmasti älykäskin. MUTTA VÄÄRÄSSÄ PUOLUEESSA!
- Timo 21v
Lauran tyyli kyllä sopii hyvin edustamaan meitä
nuoria.Tulossa vaali voitto. - kantitaatti
Timo 21v kirjoitti:
Lauran tyyli kyllä sopii hyvin edustamaan meitä
nuoria.Tulossa vaali voitto.Laura on tyylikäs.
Politiikasta (yhteisten asioiden hoidosta ) hän ei ymmärrä kerrassaan mitään.
Hän vaan haluaa 6000:n euron kuukausipalkan ja mennä harjoittelijana opettelemaan eduskuntaan. - vanha nainen..
kantitaatti kirjoitti:
Laura on tyylikäs.
Politiikasta (yhteisten asioiden hoidosta ) hän ei ymmärrä kerrassaan mitään.
Hän vaan haluaa 6000:n euron kuukausipalkan ja mennä harjoittelijana opettelemaan eduskuntaan.Äläppä ole kateellinen nuorelle ja nätille Lauralle. Hän on joka tapauksessa fiksumpi kuin sinä. Ellei näin olisi, SINÄ olisit jo eduskunnassa. Et silleesti.
nähdään 09.12 Kouvolassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923518
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442887Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742386- 612328
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512281Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162256Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212143Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202097- 1152025
- 621974