Gallup

esimerkillinen

mihinkä katekoriaan luokittelet itsesi?. Minä itse kuulun katekoriaan esimerkillinen, elikkä otan huomioon liikenteessä itseni, ja toiset tiellä ja sinne pyrkivät. Kerro mihinkä katekoriaan kuulut, röyhkeä,suvaitseva,esimerkillinen,perustelut.

13

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katekoria

      ... on perustelut.

      Sinut luokittelisin ehkä kuitenkin kategoriaan "kirjoitustaidottomat".

    • Öövini

      Ratsuninpaska kulkoo kun kaasua tarpeheksi polokee!Sopiis uusilla rotteloilla nysväävien ottaa mallia!

    • kuuluisivat

      sarjaan tyhmät!
      mä itse yritän olla kuuliainen,esimerkillinen,keskisormeanäytttämättä.

    • Ratti-Keisari

      Voin olla jotain näitä kaikkia esittämistäsi kohdista. Tarpeenmukaan saalistaja tai saalistettu. Jos nyt tälläinen kuvailu-perustelu sallitaan.

      • siis:

        Sooloilija ja vaarallinen. Lisäksi melko varmasti sitä tyyppiä kuka ei millään suostu uskomaan että aiheuttaisit vaaraa tai ruuhkia tiellä kun oma ajo tuntuu niin sujuvalta. Valitettavasti se vain tuntuu siltä.


      • Ratti-Keisari
        siis: kirjoitti:

        Sooloilija ja vaarallinen. Lisäksi melko varmasti sitä tyyppiä kuka ei millään suostu uskomaan että aiheuttaisit vaaraa tai ruuhkia tiellä kun oma ajo tuntuu niin sujuvalta. Valitettavasti se vain tuntuu siltä.

        En huku massaan. Se myönnettäköön. Olen selviytyjä. Oppirahat on maksettu aikoinaan. Kuten jokaisen pitäisi kehittyessään paremmaksi. Et tunne gategoriaa mihin minua vertaisit.

        Kiitos huomiostanne!


      • Juuri tätä tarkoitin
        Ratti-Keisari kirjoitti:

        En huku massaan. Se myönnettäköön. Olen selviytyjä. Oppirahat on maksettu aikoinaan. Kuten jokaisen pitäisi kehittyessään paremmaksi. Et tunne gategoriaa mihin minua vertaisit.

        Kiitos huomiostanne!

        M.O.T.


    • anti-antero

      Esimerkillinen. Näytän muille esimerkkiä hitaalla ja tarkalla ajolla.

    • Otan esimerkillisesti huomioon itseni. Muoden törttöilytkään eivät saa minua provosoitumaan. Kaikkihan te teette virheitä.


      Master Eq

    • BMW_325i

      Ajan aina sääntöjen mukaan ja olen vahvasti sitä mieltä että jos kaikki muutkin ajaisivat niin liikenne sujuisi hienosti. Ne sooloilijat ketkä ajavat "tilanteen mukaan" ja siis omasta mielestään muita paremmin aiheuttavat juuri ne pahimmat ruuhkat koska tällöin on poikettava säännönmukaisuudesta.

      Muutama esimerkki:

      - Kiihdytyskaistalla en lähde koskaan yrittämään päätielle heti kiihdytyskaistan alussa vaan kiihdytän reippaasti muun liikenteen nopeuteen ja siirryn vasta sitten liikenteen sekaan. Mikäli itse ajan päätiellä annan kiihdytyskaistalta tulijalle aina tilaa kunhan tällä on vilkku päällä (mistä muuten voin tietää mihin hän on menossa) ja oikea nopeus.
      - En aja ylinopeutta. Tänään oli huvittava tilanne kun kehä kakkosella ajoi poliisiauto hiukan alle kahdeksaa kymppiä. Kaikki autot seurasivat tätä poliisiautoa orjallisesti. Kumma kyllä kaikki kaaharit puuttuivat vasemmalta kaistalta ja puskurista roikkumasta juuri tänään. Itse ajoin reippaasti poliisien ohi.
      - Näytän aina vilkkua.
      - Annan aina jalankulkijoille tietä suojatiellä.
      - Osaan liikennesäännöt pilkulleen etuperin ja takaperin. Olen ollut osallisena neljässä kolarissa ja kertaakaan vika ei ollut minun. Kolarit olisi myös vältetty jos vastapuoli olisi ajanut sääntöjen mukaan. Yhdessä kolarissa oli vastapuolen takapenkillä istuneella pikkupojalla henki katkolla kun iskä ajoikin vanhoilla vihreillä reipasta ylinopeutta suoraan kylkeeni. Vauhtia oli varmasti n. 70 km/h.

      Onhan noita sääntöjä tietysti paljon muitakin mutta noilla edellämainituilla pikkuasioilla pääsee jo pitkälle.

      Vaikka olenkin esimerkillinen niin suvaitsevaksi en voi itseäni sanoa. En nimittäin suvaitse sääntöjen rikkomista. Ainoastaan siinä tapauksessa se on ymmärrettävää että joku tekee jotain selkeästi vahingossa. Kukaanhan ei ole täydellinen, en minäkään.

    • Automiäs

      siitäkin huolimatta, että saatan ajella ylinopeutta.

      • et ole...

        ...esimerkillinen.


    • nynnyjen

      OHI! Enkä tarkoita hurjastelua, yleensä-. Olen kyllä senkin joskus tehnyt, kun joku aikoo esitellä jatkettaan. Osaan vilkutukset, kaistanvaihdot, annan tietä oikealle tarvitsijalle, pysähdyn oikeissa paikoissa, painan torvea hölmöille, varoitan viallisista valoista, vajaasta rengaspaineesta, hinaan tarvittaessa turvaan, ja näytän taivaan merkit sille joka ei osaa ajaa ja ensiksi näyttää keskaria!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3407
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1860
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      92
      1355
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      956
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe