mihinkä katekoriaan luokittelet itsesi?. Minä itse kuulun katekoriaan esimerkillinen, elikkä otan huomioon liikenteessä itseni, ja toiset tiellä ja sinne pyrkivät. Kerro mihinkä katekoriaan kuulut, röyhkeä,suvaitseva,esimerkillinen,perustelut.
Gallup
13
473
Vastaukset
- katekoria
... on perustelut.
Sinut luokittelisin ehkä kuitenkin kategoriaan "kirjoitustaidottomat". - Öövini
Ratsuninpaska kulkoo kun kaasua tarpeheksi polokee!Sopiis uusilla rotteloilla nysväävien ottaa mallia!
- kuuluisivat
sarjaan tyhmät!
mä itse yritän olla kuuliainen,esimerkillinen,keskisormeanäytttämättä. - Ratti-Keisari
Voin olla jotain näitä kaikkia esittämistäsi kohdista. Tarpeenmukaan saalistaja tai saalistettu. Jos nyt tälläinen kuvailu-perustelu sallitaan.
- siis:
Sooloilija ja vaarallinen. Lisäksi melko varmasti sitä tyyppiä kuka ei millään suostu uskomaan että aiheuttaisit vaaraa tai ruuhkia tiellä kun oma ajo tuntuu niin sujuvalta. Valitettavasti se vain tuntuu siltä.
- Ratti-Keisari
siis: kirjoitti:
Sooloilija ja vaarallinen. Lisäksi melko varmasti sitä tyyppiä kuka ei millään suostu uskomaan että aiheuttaisit vaaraa tai ruuhkia tiellä kun oma ajo tuntuu niin sujuvalta. Valitettavasti se vain tuntuu siltä.
En huku massaan. Se myönnettäköön. Olen selviytyjä. Oppirahat on maksettu aikoinaan. Kuten jokaisen pitäisi kehittyessään paremmaksi. Et tunne gategoriaa mihin minua vertaisit.
Kiitos huomiostanne! - Juuri tätä tarkoitin
Ratti-Keisari kirjoitti:
En huku massaan. Se myönnettäköön. Olen selviytyjä. Oppirahat on maksettu aikoinaan. Kuten jokaisen pitäisi kehittyessään paremmaksi. Et tunne gategoriaa mihin minua vertaisit.
Kiitos huomiostanne!M.O.T.
- anti-antero
Esimerkillinen. Näytän muille esimerkkiä hitaalla ja tarkalla ajolla.
Otan esimerkillisesti huomioon itseni. Muoden törttöilytkään eivät saa minua provosoitumaan. Kaikkihan te teette virheitä.
Master Eq- BMW_325i
Ajan aina sääntöjen mukaan ja olen vahvasti sitä mieltä että jos kaikki muutkin ajaisivat niin liikenne sujuisi hienosti. Ne sooloilijat ketkä ajavat "tilanteen mukaan" ja siis omasta mielestään muita paremmin aiheuttavat juuri ne pahimmat ruuhkat koska tällöin on poikettava säännönmukaisuudesta.
Muutama esimerkki:
- Kiihdytyskaistalla en lähde koskaan yrittämään päätielle heti kiihdytyskaistan alussa vaan kiihdytän reippaasti muun liikenteen nopeuteen ja siirryn vasta sitten liikenteen sekaan. Mikäli itse ajan päätiellä annan kiihdytyskaistalta tulijalle aina tilaa kunhan tällä on vilkku päällä (mistä muuten voin tietää mihin hän on menossa) ja oikea nopeus.
- En aja ylinopeutta. Tänään oli huvittava tilanne kun kehä kakkosella ajoi poliisiauto hiukan alle kahdeksaa kymppiä. Kaikki autot seurasivat tätä poliisiautoa orjallisesti. Kumma kyllä kaikki kaaharit puuttuivat vasemmalta kaistalta ja puskurista roikkumasta juuri tänään. Itse ajoin reippaasti poliisien ohi.
- Näytän aina vilkkua.
- Annan aina jalankulkijoille tietä suojatiellä.
- Osaan liikennesäännöt pilkulleen etuperin ja takaperin. Olen ollut osallisena neljässä kolarissa ja kertaakaan vika ei ollut minun. Kolarit olisi myös vältetty jos vastapuoli olisi ajanut sääntöjen mukaan. Yhdessä kolarissa oli vastapuolen takapenkillä istuneella pikkupojalla henki katkolla kun iskä ajoikin vanhoilla vihreillä reipasta ylinopeutta suoraan kylkeeni. Vauhtia oli varmasti n. 70 km/h.
Onhan noita sääntöjä tietysti paljon muitakin mutta noilla edellämainituilla pikkuasioilla pääsee jo pitkälle.
Vaikka olenkin esimerkillinen niin suvaitsevaksi en voi itseäni sanoa. En nimittäin suvaitse sääntöjen rikkomista. Ainoastaan siinä tapauksessa se on ymmärrettävää että joku tekee jotain selkeästi vahingossa. Kukaanhan ei ole täydellinen, en minäkään. - Automiäs
siitäkin huolimatta, että saatan ajella ylinopeutta.
- et ole...
...esimerkillinen.
- nynnyjen
OHI! Enkä tarkoita hurjastelua, yleensä-. Olen kyllä senkin joskus tehnyt, kun joku aikoo esitellä jatkettaan. Osaan vilkutukset, kaistanvaihdot, annan tietä oikealle tarvitsijalle, pysähdyn oikeissa paikoissa, painan torvea hölmöille, varoitan viallisista valoista, vajaasta rengaspaineesta, hinaan tarvittaessa turvaan, ja näytän taivaan merkit sille joka ei osaa ajaa ja ensiksi näyttää keskaria!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078873
- 936780
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656530Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345391Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo654641- 553531
- 503365
- 513122
- 562932
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512906