niin siis mielipiteitä ja heittelyitä ja perusteluja sille mikä tämä sarkastinen äijän letkeilijä on ohjelmassansa HOUSE. herrainen.:-)
tykkään välillä päätellä elokuvissa, sarjakuvissa, sarjoissa, niiden aurinkomerkkejä ja tutkailla siis luonteita, entäs te? nyt olisis siis sopiva paikka aika kysellä näistä kaikkien päätelmistä ohjelmien sankareiden merkeistä... MUKAAN heittämään analysointia, älkää unohtako hyviä perusteluja, niin tulee vähän uskottavampia.
House sarjan Housen aurinkomerkki olisi...?
8
741
Vastaukset
- se on
kaksonen, tarkkaa päivää en muista
Noin kyyninen ja itseironinen ja mustaa huumoria käyttävä ei oiken voi muu olla.(mikäli nyt sarjahenkilöllä mitään aurinkomerkkiä on.)
- nimmari-immari
Omasta mielestä Dr House on joko neitsyt tai vesimies... Itse näyttelijä on kaksoset
- vesityttö
nimmari-immari kirjoitti:
Omasta mielestä Dr House on joko neitsyt tai vesimies... Itse näyttelijä on kaksoset
Se on jousimies! :D
- ..fgd
nimmari-immari kirjoitti:
Skorpioni ihan selväst
- Skrpn
Skorpioni. Mutta eikö tuo lie kuvitteellinen henkilö tuo House? Täh?
- oinainen
Ehkä viestin aloittaja tietää että on kuvitteellisesta henkilöstä kysymys, siksi ei käyttänyt "Näyttelijä" sanaa kysellessään hänen eli tohtori _Housen_ horoskooppia. Onhan hänelläkin ohjelmanpäähahmolla siis, luonne, melkoinen onkin, ja sitä kautta voi ihan hyvin leikillä keksiä että mikähän se voisi olla...? Mä sanoisin Jousimies. Peittää selvästi tunteitansa ja surujansa sisäänsä, suorasanainen ja helvetin sarkastinen, hyvää se silti tahtoo. Viisasmies.
- Kauris
oinainen kirjoitti:
Ehkä viestin aloittaja tietää että on kuvitteellisesta henkilöstä kysymys, siksi ei käyttänyt "Näyttelijä" sanaa kysellessään hänen eli tohtori _Housen_ horoskooppia. Onhan hänelläkin ohjelmanpäähahmolla siis, luonne, melkoinen onkin, ja sitä kautta voi ihan hyvin leikillä keksiä että mikähän se voisi olla...? Mä sanoisin Jousimies. Peittää selvästi tunteitansa ja surujansa sisäänsä, suorasanainen ja helvetin sarkastinen, hyvää se silti tahtoo. Viisasmies.
osuvan luonnehdintasi perusteella ilmiselvä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733724Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92021Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261343- 1351246
- 1121138
- 1111106
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701030Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6985- 60984
- 35896