Olen härkä, nouseva vaaka.
Sanovat, että kolmenkympin jälkeen nouseva merkki alkaa vaikuttaa enemmän ja enemmän. Millainen siis on vaaka?
Itessäni olen huomannut sellaista, että olen muuttunut laskelmoivammaksi, kylmemmäksi ja konservatiivisemmaksi. Minun on helppo hyväksikäyttää muita ja saatan olla hyvinkin ilkeä. Toisaalta tunnen suurta maailmantuskaa globaaleista kärsimyksistä, enkä epäröi auttaa vanhuksia tai lapsia, jos tilanne sitä edellyttää.
Ovatko vaa'at tuollaisia, vai lieneekö kyseessä vain oma ikääntymisen myötä katkeroituva luonteeni?
Millainen on vaaka?
2
1323
Vastaukset
- iik
ei ole kyseessä ollenkaan. olen itse vesimies ja nouseva vaaka kuten sinä ja hyvin huomasin samat piirteet itsessäni. uskon että ikä tekee sikäli tehtävänsä että lapsenomainen sinisilmäisyys katoaa,asioita ajattelee ensin järjen ja logiikan kannalta, ei niinkään tunteiden kuten nuorena. iän myötä myös oppii että maailma on raadollinen paikka jossa lapset ja vanhukset ovat ulkopuolisia. Jotta he selviäisivät, heitä tulee auttaa. Ihmisillä on tapana puhua ja väittää kaikenlaista mikä ei alkuunkaan pidä paikkaansa. Iän myötä kaikkea ei enää niele eikä usko, osaa jo ajatella omilla aivoillaan ja kokemuksellaan. Se ei ole kylmyyttä eikä katkeruutta.
- sama
au veskari,nousu vaaka.
samat sanat kun sinulla iik.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1505736Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido833261Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t901742- 1241170
- 151104
- 56997
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55954
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27855Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844