Kun joku vatipää on täälläkin ja niitä on ollut vähintäänkin kymmeniä ellei jopa satoja jotka kertoo säästävänsä polttimoissa tjsp plaa plaa niin tässä menee paskaksi heidänkin "älyn" väläykset.
Kun liikenteessä osataan käyttää suuntavilkkua niin kaikki hyötyy tästä ja liikenne sujuu paremmin ja kyse on kommunikoinnin toimivuudesta.
Ei maksa edes niin paljon kuin se sinun 500 egen kapula!
Jää aikaa enemmän nukkumiseen, työssä oloon, kaupassa käyntiin ja harrastuksiin, 500 egen puhelimella soitteluun jne.
Auto kestää pitempään kun ei tarvitse jarrutella niin paljon ja polttoainetta säästyy. Tästä kertyy vuodessa todella paljon. Säästyy puhtaasti rahaa ja muita edellä mainittuja asioita.
Eli suuntavilkun käyttämättömyys on erittäin kallista ja kaikkein kalleinta on osaamaton käyttö!
Ohje: Laita vilkkua päälle 5-10sek, ennen kääntymistä, kaistan vaihtoa tai vaikka tien sivusta liikkeelle lähtiessä. Jos tilaa ei varsinaisesti ole niin pidä suuntavilkkua päällä koko ajan aikomaasi suuntaan kaistaa vaihtaessa ja kyllä osaavat ainakin tilan antaa. Juuri koskaan ei minulla ainakaan ole ollut vaikeuksia saada tilaa kunhan osaa ja tajuaa miten liikenteessä toimitaan!
Säästö vinkki: Käytä suuntavilkkua
8
699
Vastaukset
- tosi kuski
Minä ainakin tiedän, minne olen menossa, vaikka en vilkuttaisi yhtään kertaa. Mitä se kenellekään kuuluu, minne minä olen menossa? Joku yksityisyys autoilijallakin pitää olla!
- tiedetäänkö
me muut minne SÄ OLET MENOSSA?
- sitten
yrittää kiilata minun kaistalleni ilman vilkkua. takasi pomppaat se on selvä
- caa
tais olla copy paste juttu =) tää on kuule nähty aiemminkin tää sama stoori...
- Ratti-Keisari
Kaikissa nopeuksissa ja niitä vaativissa tilanteissa.
- KUNSÄ
OOTKANSNIIN TYHMÄ!
- sunkin
KUNSÄ kirjoitti:
OOTKANSNIIN TYHMÄ!
ehkä katsoa peiliin...
Ei ei eijei :)
Polttimot kuluu. Ja sitäpaitsi, jos vilkutan, niin kiilaat heti eteen. Parempi, ettet tiedä mihin olen menossa ja keskityt vaan ihan omiin asioihisi.
Master Eq
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078903
- 936800
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656560Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345451Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo664923- 553541
- 503375
- 513142
- 562942
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512916