Onko tämä

Heh heh

Rupusakki tavallista parempia kommareita ?

6

468

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläjä

      Kasvatusporvari ei voi ymmärtää ihmistä..vai voiko?

      • Heh heh

        Ymmärtää..

        Isä oli alkoholisti.. Aina ei ollut edes vaatteita päälle..

        Talon palossa ei jäänyt kuin alusvaatteet päälle kun katseltiin savuavia raunioita .. Siinä oltiin ihan nollilla

        Ei ollut mitään vakuutuksia... kirkolta saatiin jotain vaatteita...että pystyi kulkemaan ihmisten ilmoilla

        Sitten vanhemmpani vielä erosivat.. Jäin täysin heitteille...


        Muistan kun itkin kun kuulin junan äänen että äiti tulee takaisin mutta isä kännissä sanoi että ei se tule..

        Näin monta vuotta painajaisia tulipalosta

        Minä yritin tosissani.. kun olin tuollainen keksijä tyyppi niin pystyin kehittelemään paperitehtaiden systeemejä

        Tulihan jossain vaiheessa hankittua euroopasta muutama paperitehdaskin itselle.. ihan harrastus mielessä


        Siinä täytyi myös syventyä konepaja töhin .. niin siinä tuli muutama konepaja hommattua

        Mutta nyt sitä rahaa on useita satoja miljoonia kun sitä ei enää niin tarvittaisi. Ja sitä tulee lisää koko ajan...En edes tiedä paljonko omistan ..Mutta se ei ole tärkeää en niitä mukaan hautaani saa..

        Kyllä käyn nöyrästi töissä joka päivä... pultsarin vaatteet päällä ja arvostan ihmisiä mutta turhanpäiväisiä vasemmistoliiton persereikiä en noteeraa miksikään ovat täysiä nollia ja syöpäläisiä...

        Ainoa kommari jota kunnioitan on Aapo toivanen.


      • Jagesta
        Heh heh kirjoitti:

        Ymmärtää..

        Isä oli alkoholisti.. Aina ei ollut edes vaatteita päälle..

        Talon palossa ei jäänyt kuin alusvaatteet päälle kun katseltiin savuavia raunioita .. Siinä oltiin ihan nollilla

        Ei ollut mitään vakuutuksia... kirkolta saatiin jotain vaatteita...että pystyi kulkemaan ihmisten ilmoilla

        Sitten vanhemmpani vielä erosivat.. Jäin täysin heitteille...


        Muistan kun itkin kun kuulin junan äänen että äiti tulee takaisin mutta isä kännissä sanoi että ei se tule..

        Näin monta vuotta painajaisia tulipalosta

        Minä yritin tosissani.. kun olin tuollainen keksijä tyyppi niin pystyin kehittelemään paperitehtaiden systeemejä

        Tulihan jossain vaiheessa hankittua euroopasta muutama paperitehdaskin itselle.. ihan harrastus mielessä


        Siinä täytyi myös syventyä konepaja töhin .. niin siinä tuli muutama konepaja hommattua

        Mutta nyt sitä rahaa on useita satoja miljoonia kun sitä ei enää niin tarvittaisi. Ja sitä tulee lisää koko ajan...En edes tiedä paljonko omistan ..Mutta se ei ole tärkeää en niitä mukaan hautaani saa..

        Kyllä käyn nöyrästi töissä joka päivä... pultsarin vaatteet päällä ja arvostan ihmisiä mutta turhanpäiväisiä vasemmistoliiton persereikiä en noteeraa miksikään ovat täysiä nollia ja syöpäläisiä...

        Ainoa kommari jota kunnioitan on Aapo toivanen.

        "kyllä käyn nöyrästi töissä joka päivä... pultsarin vaatteet päällä ja arvostan ihmisiä mutta turhanpäiväisiä vasemmistoliiton persereikiä en noteeraa miksikään ovat täysiä nollia ja syöpäläisiä... "

        Osaisitko perustella vähän paremmin? Kun ei kumpikaan termi vastaa omia kokemuksia.


      • vapaa.
        Heh heh kirjoitti:

        Ymmärtää..

        Isä oli alkoholisti.. Aina ei ollut edes vaatteita päälle..

        Talon palossa ei jäänyt kuin alusvaatteet päälle kun katseltiin savuavia raunioita .. Siinä oltiin ihan nollilla

        Ei ollut mitään vakuutuksia... kirkolta saatiin jotain vaatteita...että pystyi kulkemaan ihmisten ilmoilla

        Sitten vanhemmpani vielä erosivat.. Jäin täysin heitteille...


        Muistan kun itkin kun kuulin junan äänen että äiti tulee takaisin mutta isä kännissä sanoi että ei se tule..

        Näin monta vuotta painajaisia tulipalosta

        Minä yritin tosissani.. kun olin tuollainen keksijä tyyppi niin pystyin kehittelemään paperitehtaiden systeemejä

        Tulihan jossain vaiheessa hankittua euroopasta muutama paperitehdaskin itselle.. ihan harrastus mielessä


        Siinä täytyi myös syventyä konepaja töhin .. niin siinä tuli muutama konepaja hommattua

        Mutta nyt sitä rahaa on useita satoja miljoonia kun sitä ei enää niin tarvittaisi. Ja sitä tulee lisää koko ajan...En edes tiedä paljonko omistan ..Mutta se ei ole tärkeää en niitä mukaan hautaani saa..

        Kyllä käyn nöyrästi töissä joka päivä... pultsarin vaatteet päällä ja arvostan ihmisiä mutta turhanpäiväisiä vasemmistoliiton persereikiä en noteeraa miksikään ovat täysiä nollia ja syöpäläisiä...

        Ainoa kommari jota kunnioitan on Aapo toivanen.

        SatuSeppoja aina riittää, niin kommareista
        pikkunilkkeihin.
        Tosikapitalistit heittää herjaa aivan muilla foorumeilla!


      • Häntä ?
        vapaa. kirjoitti:

        SatuSeppoja aina riittää, niin kommareista
        pikkunilkkeihin.
        Tosikapitalistit heittää herjaa aivan muilla foorumeilla!

        Tuohan on täyttä totta..


    • huomauttaa, että sanomassasi on paha ristiriita!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe