Rupusakki tavallista parempia kommareita ?
Onko tämä
6
468
Vastaukset
- eläjä
Kasvatusporvari ei voi ymmärtää ihmistä..vai voiko?
- Heh heh
Ymmärtää..
Isä oli alkoholisti.. Aina ei ollut edes vaatteita päälle..
Talon palossa ei jäänyt kuin alusvaatteet päälle kun katseltiin savuavia raunioita .. Siinä oltiin ihan nollilla
Ei ollut mitään vakuutuksia... kirkolta saatiin jotain vaatteita...että pystyi kulkemaan ihmisten ilmoilla
Sitten vanhemmpani vielä erosivat.. Jäin täysin heitteille...
Muistan kun itkin kun kuulin junan äänen että äiti tulee takaisin mutta isä kännissä sanoi että ei se tule..
Näin monta vuotta painajaisia tulipalosta
Minä yritin tosissani.. kun olin tuollainen keksijä tyyppi niin pystyin kehittelemään paperitehtaiden systeemejä
Tulihan jossain vaiheessa hankittua euroopasta muutama paperitehdaskin itselle.. ihan harrastus mielessä
Siinä täytyi myös syventyä konepaja töhin .. niin siinä tuli muutama konepaja hommattua
Mutta nyt sitä rahaa on useita satoja miljoonia kun sitä ei enää niin tarvittaisi. Ja sitä tulee lisää koko ajan...En edes tiedä paljonko omistan ..Mutta se ei ole tärkeää en niitä mukaan hautaani saa..
Kyllä käyn nöyrästi töissä joka päivä... pultsarin vaatteet päällä ja arvostan ihmisiä mutta turhanpäiväisiä vasemmistoliiton persereikiä en noteeraa miksikään ovat täysiä nollia ja syöpäläisiä...
Ainoa kommari jota kunnioitan on Aapo toivanen. - Jagesta
Heh heh kirjoitti:
Ymmärtää..
Isä oli alkoholisti.. Aina ei ollut edes vaatteita päälle..
Talon palossa ei jäänyt kuin alusvaatteet päälle kun katseltiin savuavia raunioita .. Siinä oltiin ihan nollilla
Ei ollut mitään vakuutuksia... kirkolta saatiin jotain vaatteita...että pystyi kulkemaan ihmisten ilmoilla
Sitten vanhemmpani vielä erosivat.. Jäin täysin heitteille...
Muistan kun itkin kun kuulin junan äänen että äiti tulee takaisin mutta isä kännissä sanoi että ei se tule..
Näin monta vuotta painajaisia tulipalosta
Minä yritin tosissani.. kun olin tuollainen keksijä tyyppi niin pystyin kehittelemään paperitehtaiden systeemejä
Tulihan jossain vaiheessa hankittua euroopasta muutama paperitehdaskin itselle.. ihan harrastus mielessä
Siinä täytyi myös syventyä konepaja töhin .. niin siinä tuli muutama konepaja hommattua
Mutta nyt sitä rahaa on useita satoja miljoonia kun sitä ei enää niin tarvittaisi. Ja sitä tulee lisää koko ajan...En edes tiedä paljonko omistan ..Mutta se ei ole tärkeää en niitä mukaan hautaani saa..
Kyllä käyn nöyrästi töissä joka päivä... pultsarin vaatteet päällä ja arvostan ihmisiä mutta turhanpäiväisiä vasemmistoliiton persereikiä en noteeraa miksikään ovat täysiä nollia ja syöpäläisiä...
Ainoa kommari jota kunnioitan on Aapo toivanen."kyllä käyn nöyrästi töissä joka päivä... pultsarin vaatteet päällä ja arvostan ihmisiä mutta turhanpäiväisiä vasemmistoliiton persereikiä en noteeraa miksikään ovat täysiä nollia ja syöpäläisiä... "
Osaisitko perustella vähän paremmin? Kun ei kumpikaan termi vastaa omia kokemuksia. - vapaa.
Heh heh kirjoitti:
Ymmärtää..
Isä oli alkoholisti.. Aina ei ollut edes vaatteita päälle..
Talon palossa ei jäänyt kuin alusvaatteet päälle kun katseltiin savuavia raunioita .. Siinä oltiin ihan nollilla
Ei ollut mitään vakuutuksia... kirkolta saatiin jotain vaatteita...että pystyi kulkemaan ihmisten ilmoilla
Sitten vanhemmpani vielä erosivat.. Jäin täysin heitteille...
Muistan kun itkin kun kuulin junan äänen että äiti tulee takaisin mutta isä kännissä sanoi että ei se tule..
Näin monta vuotta painajaisia tulipalosta
Minä yritin tosissani.. kun olin tuollainen keksijä tyyppi niin pystyin kehittelemään paperitehtaiden systeemejä
Tulihan jossain vaiheessa hankittua euroopasta muutama paperitehdaskin itselle.. ihan harrastus mielessä
Siinä täytyi myös syventyä konepaja töhin .. niin siinä tuli muutama konepaja hommattua
Mutta nyt sitä rahaa on useita satoja miljoonia kun sitä ei enää niin tarvittaisi. Ja sitä tulee lisää koko ajan...En edes tiedä paljonko omistan ..Mutta se ei ole tärkeää en niitä mukaan hautaani saa..
Kyllä käyn nöyrästi töissä joka päivä... pultsarin vaatteet päällä ja arvostan ihmisiä mutta turhanpäiväisiä vasemmistoliiton persereikiä en noteeraa miksikään ovat täysiä nollia ja syöpäläisiä...
Ainoa kommari jota kunnioitan on Aapo toivanen.SatuSeppoja aina riittää, niin kommareista
pikkunilkkeihin.
Tosikapitalistit heittää herjaa aivan muilla foorumeilla! - Häntä ?
vapaa. kirjoitti:
SatuSeppoja aina riittää, niin kommareista
pikkunilkkeihin.
Tosikapitalistit heittää herjaa aivan muilla foorumeilla!Tuohan on täyttä totta..
huomauttaa, että sanomassasi on paha ristiriita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625