jouskarinaiset tunnetteko olevanne...

NomenEstOmen

feministisiä? tarkoitan nyt sellaista suuntausta että ette halua/välitä täyttää tusinatyttöneitien kriteerejä, vaan haluaisitte olla miesten kanssa tasavertaisia omalla ehkä pienellä jätkämäisyydellänne ja omalla polun kulkemisellanne ettekä massan mukana ? tunnen itse näin ehkäpä... ei tietenkään riipu merkistä, mutta kun jouskari naisia on aika moneen junaan... on britney spearsin kaltaisia (joka on jouskari) ja sitten on jotain vähän järkevämmän tuntuisia... itse tunnen ehkä enemmän poikamaisuuteen vääntyviä jousinaikkoisia.

17

3142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaan

      Eli olen melko feministinen jousimiesnainen. Sanotaan näin, että en halua edes rakentaa minkääntasoista suhdetta ihmisen kanssa, joka ei pidä naisia ja miehiä tasa-arvoisina. Kaikki epätasa-arvoasiat saavat veren kiehahtamaan päähän, esim. juuri nyt kun on ollut puhetta siitä, että Suomessa naisten ja miesten palkoissa on edelleen huimia eroja, niin kyllä olen kihissyt vihasta ja manannut tämän maan viimeisimpään kolkkaan. Omalla tavallani myös "halveksin" naisia, jotka yrittävät kaikin tavoin miellyttää miestä ja olenkin päättänyt, etten moiseen sorru ja elän sitten mieluummin yksin, jos en tällaisena riitä.

      • kärrynpyörä

        Näinhän se menee, omia teitä se minäkin tykkään kulkea ja inhoon kaikkea tusina juttuu.
        ja yks oli oikeassa, jouskarimiehet ovat aivan ihania mut niin vaikeita...hekin kun tykkäävät mennä omia polkujaan.
        Olen huomannut sen et ihmiset ovat ruvenneet tykkäämään minusta enemmän näin aikuisiällä ja se ahdistaa minua,vaikee selittää mut kai te tajuutte?


    • Joulukuu jees

      No ainakin minä olen kaukana tusinatytöistä. Olen oman tieni kulkija, ja tulen ja menen juuri niinkuin tahdon. Jos ei pysy mies kyydissä, niin sitten ei. En mielistele ihmisiä, ja joitain miehiä ainakin vituttaa, koska sanon asiat juuri niinkuin ne on. Outo? Ehkä joo...Tyypillinen jousimiesnainen siis;)

      • silmään

        tuo on jo naista, ihana:)


      • Jouskari-nainen....

        Tulee asiaa...

        Jess, mix ei meitä ole enemmän??


      • just siksi
        Jouskari-nainen.... kirjoitti:

        Tulee asiaa...

        Jess, mix ei meitä ole enemmän??

        kun olen Jousimies:)


    • jousimies

      No hyvä, että meitä löytyy enemmänkin. Itse kun olen vielä niin nuori ja epävarma, tulen helposti vääntäytyneeksi mukaan massaan koska tunnen itseni muuten erilaiseksi. KOmmenteistanne sain kuitenkin rohkeutta oman hyvinvoinnin kannalta tärkeimpään asiaan, olemaan oma itseni! :) Hyvää joulunodotusta kaikille!

      • jousimies-nainen

        Lycka till kaikille jouskarinaisille. Ette ole yksin, minä olen myös jouskari ja satun tuntemaan oikeasti monta jousimies naista, muutama ihan samana päivänä syntyneet kuin minä. Ai että on mukavaa olla jousimies. Hiiteen kaikki massaan sukeltajat. Olkaa jokainen oma itsenne niin tulette itsenne kanssa paremmin toimeen. Muut tulevat kyllä perässä.
        On meinaan kokemusta ihan keski-iän verran.
        Ne jotka epäilevät etteivät kelpaa: kyllä kelpaa ja ihan oikeasti kelpaa tosi viisaille ja fiksuille.
        Minun mielestäni jousimies-mies on ihana namupala, tosin ei helpoin napattava; no kun on jousimies. Ei aina tarvitse tarttua koukkuun, joskus on kiva katsella vähän kauempaakin, nami, nami.


      • la perro

        Niin, kun yllä kirjoitettua lueskelin...Ihan kuin minä. Mulla vielä vahvana se, et mihin miehet pystyvät siihen pystyn minäkin. Ehkä jopa näitä miehiä paremmin:) Menen todellakin omia polkujani ja teen juuri niinku itse tahdon. Se mikä on pakkoa, ei kiinnosta. Perhe/ystävät on mulle kaikki kaikessa ja niitä puolustan henkeen ja vereen. Myös erittäin utelias kaiken uuden suhteen olen. Tuosta suoraan puhumisesta olen joutunut usein kuulemaan vähemmän positiivista..Enkä oikein ymmärrä miksi asioista ei voisi puhua niiden oikeilla nimillä??? Onko muilla miten "pilkettä silmäkulmassa" ?


      • juttu_
        la perro kirjoitti:

        Niin, kun yllä kirjoitettua lueskelin...Ihan kuin minä. Mulla vielä vahvana se, et mihin miehet pystyvät siihen pystyn minäkin. Ehkä jopa näitä miehiä paremmin:) Menen todellakin omia polkujani ja teen juuri niinku itse tahdon. Se mikä on pakkoa, ei kiinnosta. Perhe/ystävät on mulle kaikki kaikessa ja niitä puolustan henkeen ja vereen. Myös erittäin utelias kaiken uuden suhteen olen. Tuosta suoraan puhumisesta olen joutunut usein kuulemaan vähemmän positiivista..Enkä oikein ymmärrä miksi asioista ei voisi puhua niiden oikeilla nimillä??? Onko muilla miten "pilkettä silmäkulmassa" ?

        itsellä, (jousi M) tuosta suoraan puhumisesta.
        Ärsyttävää kun ihmiset vihjailevat, eikä voi
        puhua suoraan asioista.
        Pilkettä löytyy!


    • Nuolia sydämiin

      Juuri sellainen omapäinen oman onnensa seppä, jolla järki päässä ja pärjää missä vaan. Tosin tunteiden tullessa mukaan menee vaikka huitsinnevadaa valloittamaan. Tulee poikien kanssa hyvin juttuun ja pystyy olemaan halutessaan tasavertainen, vaikka saattaakin käyttää naisellisuuttaan tietoisesti hyväksi saadakseen haluamansa. Vaikea tyytyä epätyydyttävään suhteeseen. Kohta taas synttärit tulossa ja mieli tekisi mennä katsomaan maailmaa kuusta käsin ja unohtaa vuodet, jotka on olemattomia maailmankaikkeudessa... Miksi yleensä vuosiin kiinnitetään niin paljon huomiota?

    • ikinuorimuori

      joo totta tuo kun kirjoitellaan että vaik kuu taivaalta jos oikein tahtoo.Tunnen monta jousimies miestä,naisia vähemmän,hyvin on jutut luistaneet.Kaikki tosi karismaattisia tapauksia,hauskoja,vitsikkäitä,toisista huolehtivia,tunteellisia,ex tempore tyyppisiä niin kuin olen itsekin.Eipä ikinä tarvii kauan houkutella jos on jotain mukavaa tiedossa.Tällä hetkellä haikailen miehen perään jonka tapasin Gambiassa,sinnehän minä lähden koht puol uudelleen.Onkohan kaikki jousimiehet sinkkuja????=)On aina ollut ilo tutustua JOUSIMIES merkissä syntyneisiin!Onkohan näyttelijöissä paljon jousimiehiä?

      • NoMenEstOmen

        Myö pystytään kyllä hymyilemään murheille ja juurruttamaan myönteistä elämänasennetta itseemme ja kaikkiin toisiinkin.
        Jousimies nimetään usein "älykkyyden merkiksi, "viisaaksi mieheksi" tai "eläinradan neuvonantajaksi".
        Mut yleensä mun pitää jousimiehenä tajuta, että vaikka haluaisinkin jakaa näkemyksiä, ihanteita ja ajatuksia muiden ihmisten kanssa, he eivät aina ole välttämättä samalla aaltopituudella tai samalla tasolla kuin mä, eivätkä he siksi omaksu elämänfilosofiointiani, se pimeä puoli jonka mä ainakin omaan voi tehdä mut piittaamattomaksi, tahdottomaksi, joka voi loukata ihmisiä tarpeettomaksi, sillä rehellisyyttä ja suosasukaisuutta ei aina arvosteta, eikä myöskään tapaani moralisoida ihmisille.=D
        Mutta musta ei missään tapauksessa tule muuta laumaa seuraavaa lammasta! Säilytän aina identiteettini ja oon aina vähän erillainen.
        Jousimiehiä jotka ovat ehdottomasti säilyttäneet yksillöllisyytensä: Walt Disney, Steven Spielberg, Dominic Monaghan (näyttelijä ja tunnettu luonnonsuojelusta), Ozzy Osbourne (laulaja ja tunnettu vahvasta eriskummallisuudesta ja ehkä sovinnaistapojen vähättelystä=D), Josif Stalinkin oli jousimies (poliitikko, ERITTÄIN fanaattinen ja ei kuunnellut ketään, teki oman päänsä mukaan tahdittomasti.) Milla jovowich (malli ja näyttelijä) Ville valo (laulaja), Miranda Otto (näyttelijä), Brad Pitt (näyttelijä)


      • että...
        NoMenEstOmen kirjoitti:

        Myö pystytään kyllä hymyilemään murheille ja juurruttamaan myönteistä elämänasennetta itseemme ja kaikkiin toisiinkin.
        Jousimies nimetään usein "älykkyyden merkiksi, "viisaaksi mieheksi" tai "eläinradan neuvonantajaksi".
        Mut yleensä mun pitää jousimiehenä tajuta, että vaikka haluaisinkin jakaa näkemyksiä, ihanteita ja ajatuksia muiden ihmisten kanssa, he eivät aina ole välttämättä samalla aaltopituudella tai samalla tasolla kuin mä, eivätkä he siksi omaksu elämänfilosofiointiani, se pimeä puoli jonka mä ainakin omaan voi tehdä mut piittaamattomaksi, tahdottomaksi, joka voi loukata ihmisiä tarpeettomaksi, sillä rehellisyyttä ja suosasukaisuutta ei aina arvosteta, eikä myöskään tapaani moralisoida ihmisille.=D
        Mutta musta ei missään tapauksessa tule muuta laumaa seuraavaa lammasta! Säilytän aina identiteettini ja oon aina vähän erillainen.
        Jousimiehiä jotka ovat ehdottomasti säilyttäneet yksillöllisyytensä: Walt Disney, Steven Spielberg, Dominic Monaghan (näyttelijä ja tunnettu luonnonsuojelusta), Ozzy Osbourne (laulaja ja tunnettu vahvasta eriskummallisuudesta ja ehkä sovinnaistapojen vähättelystä=D), Josif Stalinkin oli jousimies (poliitikko, ERITTÄIN fanaattinen ja ei kuunnellut ketään, teki oman päänsä mukaan tahdittomasti.) Milla jovowich (malli ja näyttelijä) Ville valo (laulaja), Miranda Otto (näyttelijä), Brad Pitt (näyttelijä)

        ville valo on skorpioni :D


    • Läps

      Eipähän tähän perään voi paljon muuta sanoa omalta kentaurin näkökulmaltani että karsastan massan perässä kulkemista viimeiseen asti, oma tie täytyy jotenkin vain löytää. Ja auta armas autuas jos joku erehtyy komentelemaan,myrkkyä myrkkyä...

    • Nette7350

      joo, mä oon aina ollu miesten mielestä "hyvä jätkä!" Olen jousimies-nainen..

      • la perro

        Tuon olen kans kuullu monta kertaa, ja joskus sen kuuleminen saa kyllä veren kiehahtamaan! Mulla on myös paljo hyviä miespuolisia kavereita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe