suutelu=pienierektio

elevadarroo

Onko se totta että jos suutelee miehen kanssa hänellä tulee pieni erektio, varsinkin julkisilla paikoilla?

14

16483

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      oon kyl huomannu et miehillä on alkanu seisoo kun oon suudellu heidän kanssaann.. mut luulen et ei kaikilla ala..

      • Pusuttelij@

        No kyllä mulla on just sellanen mies, jonka kans suudellaan tosi paljon, ja me molemmat kiihotutaan siitä ihan täysin! Eli esileikiks riittää oikeestaan se pitkäkestoinen suutelu. Oih, se on niin kuuuuumaaaaaa..X9


      • licker.
        Pusuttelij@ kirjoitti:

        No kyllä mulla on just sellanen mies, jonka kans suudellaan tosi paljon, ja me molemmat kiihotutaan siitä ihan täysin! Eli esileikiks riittää oikeestaan se pitkäkestoinen suutelu. Oih, se on niin kuuuuumaaaaaa..X9

        OHhhoh. Minä en saa siitä mitään kun nuolen hänen kanssaan ehkä mielihyvää mut miten se voi saada miehellä seisomaan :D


      • Kukeros

        Stondis on aivan luonnollista esim. ekoja kertoja suudellessa tai tanssiessa lähekkäin.

        Suhteen edetessä pitemmälle taipumus erektioon suudellessa yleensä laimenee, koska tapahtuu jonkinlaista "turtumista". Tuolloin alkaa tarvita voimakkaampia seksuaalisia ärsykkeitä.


    • Erkki Erilainen

      Me pussattiin matin kanssa kiihkeesti ja samalla lensi mällit kondyktöörin naamalle.

    • vaan

      Meillä kohta puoli vuotta miehen kanssa seurustelua ja vieläkin riittää kunnon kiihkee kielisuudelma, että miehellä seisoo :) Toivottavasti ei vielä pitkään aikaan tapahdu mitään "turtumista". Aivan mahtavaa huomata, että halut on kovat...tuntee ittensäki kovin haluttavaks!!

      • pusipusi

        kun poikakaverilla alkaa suudellessa seistä, on mahdotonta olla itsekin kiihottumatta! pitkä suudelma riittää esileikiksi...


    • Lassie_

      Kyllä siitä suutelusta tulee mulle suurerektio ;-)

      • typykkä19

        Ollaan poikaystäväni kanssa jo puolitoista vuotta seurusteltu, ja EDELLEEN oikeastaan aina, vähänkin pidemmän suutelun aikana, alkaa kullalla seistä :) Eikä mikään pienerektio edes yleensä, vaan ihan kunnon erektio. On tosiaan ihanaa kun toinen vieläkin kiihottuu suutelusta noin paljon =)!

        Itse en esimerkiksi kostu suudellessa, ei se minun mielestäni mikään kovin kiihottava tilanne ole vaikka miten olisi rakastunut ja itselläkin halut kovat, vaan mun mielestä, näin naisena (en tiedä onko muilla samaa?) suutelu tuo ennemminkin ihanan, ihtohimoisen läheisyydentunteen pintaan, ja siksi juuri on aivan ihanaa suudella, mutta ei mulle mitään seksuaalista tuo ole :P Tiedä sitten olenko joku poikkeus :D.. Tosin seksiä harrastaessa on aivan ihanaa suudella samalla poikaystävän kanssa, se kai siitä seksistä tekeekin rakastelua, ei pelkkää seksiä, heh.


      • mämöööbchg
        typykkä19 kirjoitti:

        Ollaan poikaystäväni kanssa jo puolitoista vuotta seurusteltu, ja EDELLEEN oikeastaan aina, vähänkin pidemmän suutelun aikana, alkaa kullalla seistä :) Eikä mikään pienerektio edes yleensä, vaan ihan kunnon erektio. On tosiaan ihanaa kun toinen vieläkin kiihottuu suutelusta noin paljon =)!

        Itse en esimerkiksi kostu suudellessa, ei se minun mielestäni mikään kovin kiihottava tilanne ole vaikka miten olisi rakastunut ja itselläkin halut kovat, vaan mun mielestä, näin naisena (en tiedä onko muilla samaa?) suutelu tuo ennemminkin ihanan, ihtohimoisen läheisyydentunteen pintaan, ja siksi juuri on aivan ihanaa suudella, mutta ei mulle mitään seksuaalista tuo ole :P Tiedä sitten olenko joku poikkeus :D.. Tosin seksiä harrastaessa on aivan ihanaa suudella samalla poikaystävän kanssa, se kai siitä seksistä tekeekin rakastelua, ei pelkkää seksiä, heh.

        No täähän on kivaa tietoo, nyt pitää mennä koittaa ja tunnustella :DDD


      • katsella
        typykkä19 kirjoitti:

        Ollaan poikaystäväni kanssa jo puolitoista vuotta seurusteltu, ja EDELLEEN oikeastaan aina, vähänkin pidemmän suutelun aikana, alkaa kullalla seistä :) Eikä mikään pienerektio edes yleensä, vaan ihan kunnon erektio. On tosiaan ihanaa kun toinen vieläkin kiihottuu suutelusta noin paljon =)!

        Itse en esimerkiksi kostu suudellessa, ei se minun mielestäni mikään kovin kiihottava tilanne ole vaikka miten olisi rakastunut ja itselläkin halut kovat, vaan mun mielestä, näin naisena (en tiedä onko muilla samaa?) suutelu tuo ennemminkin ihanan, ihtohimoisen läheisyydentunteen pintaan, ja siksi juuri on aivan ihanaa suudella, mutta ei mulle mitään seksuaalista tuo ole :P Tiedä sitten olenko joku poikkeus :D.. Tosin seksiä harrastaessa on aivan ihanaa suudella samalla poikaystävän kanssa, se kai siitä seksistä tekeekin rakastelua, ei pelkkää seksiä, heh.

        Mä en ole huomannut, että miehelläni alkais enää melkeen kymmenen vuoden surustelun jälkeen seisomaan kun suudellaa, mutta mulla itsellä pöksyt kostuu helpostikkin suudellessa. Mun mielestä suuteleminen on tosi kiihottavaa.

        Mulle riittää kun kattelen kun muut suutelee. Vähän aikaa sitten huomasin yhen bändin keikalla kun kitaristipoitsu kävi antamassa pusun toisen soittajan poskelle, siis ihan vaan pieni pusu poskelle, niin mä tuijotin ihan haltioituneena ja kiihotuin oikeen kovasti.


    • pussailija

      Kyllä vain. Tapasin äsken tyttöystäväni pikaisesti kaupungilla, ehdittiin vain vähän suudella, kyllä alkoi seisoa ja seisoo oikeastaan yhä vain, hänen huulipunansa maku on vielä huulilla.

      • Nimetön

        joo siis kyllähän se on ihan normaalia että suutelu saa erektion aikaan. Eihän sen aina tarvitse olla seksuaalisesti niin kiihottavaakaan että tulee erektio. varsinkin murrosikäisenä pojille voi riittää erektion saamiseen jopa pelkkä ajatus.


    • tottahanse on

      totta se on, mitä kokemattomampi poika/mies, ni sitä helpommin se kiihottuu..murrosikäselle riittää oikeestiki pelkkä ajatus jostai suutelusta tms, ja sitte sellaset paljon kokemattomat kiihottuu sit suutelust ja muust..ja ekaa kertaa sänkypuuhissaki mies laukee tosi nopeeta, ku jo se ajatus siitä, että on tytön kans nyt iha kunnolla, ja sitte ku näkeeki tytön ilman vaatteita ja tai iha jo rintsikatki päällä, ni se on niin kiihottava, että ei laukeemista tartte kauaa ootella..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      335
      2921
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2204
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1640
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1164
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1047
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      960
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      944
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      852
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      41
      763
    Aihe