Miten liitän yhteen otsikossa mainitut laitteet? Olen kokeillut monia eri tapoja, mutta mikään ei toimi.
Siis analogiset kanavat saan näkymään tallentimen kautta, mutta en digikanavia. Missä vika?
Tallennin on Philipsin DVDR3355
TV-Digiboxi-TallentavaDVD
3
1087
Vastaukset
- ...taas kerran
DVD vehkeessäsi ei ole digiviritintä, joten ei se silloin löydä digikanaviakaan. Pystyt siis tallentamaan vain digiboksin kautta scartin välityksellä. Eikun manuaalia lukemaa ...
- Stig
Antennijohto:
Seinä-->Digiboksi-->DVD-->TV
Scartit:
Digiboksi-->DVD-->TV
Jos boksissa kaksi scarttia, toinen
scarteista Boksi-->TV
Philipsissä (ainakin minulla) voi laittaa
tallentimen SAT-tilaan asetuksissa.
Siten tallennin tallentaa aina kun boksi
on päällä, jolloin tarvitsee ainoastaan
ohjelmoida boksi.
Normaalisti kun katselet boksia, täytyy
silloin tallennin olla päällä ettei se tallenna.
Itse laitan kovalevytallentimen ensin päälle,
sitten vasta boskin.
Näin saan ajansiirtotoiminnon. Stig kirjoitti:
Antennijohto:
Seinä-->Digiboksi-->DVD-->TV
Scartit:
Digiboksi-->DVD-->TV
Jos boksissa kaksi scarttia, toinen
scarteista Boksi-->TV
Philipsissä (ainakin minulla) voi laittaa
tallentimen SAT-tilaan asetuksissa.
Siten tallennin tallentaa aina kun boksi
on päällä, jolloin tarvitsee ainoastaan
ohjelmoida boksi.
Normaalisti kun katselet boksia, täytyy
silloin tallennin olla päällä ettei se tallenna.
Itse laitan kovalevytallentimen ensin päälle,
sitten vasta boskin.
Näin saan ajansiirtotoiminnon.Ei tarvitse toista scartia. Boksin ja DVD:n kuvan välillä vaihdetaan TV/DVD nappulalla. Tuo SAT tila on ainakin minun Philipsissäni niin monen valikon takana, ettei kannata käyttää. Lisäksi kovalevyttömissä tallentimissa mahdolliset vahinkotallenukset eivät ole kivoja. Paljon helpompi on ohjelmoida molemmat erikseen. Jos boksissa on iso ajastin voi sinne laittaa kaikki viikottaiset ohjelmat pysyvästí.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805