alennusprosentit..

prosenttiostaja

mistä liikkeistä ostat eniten alennusprosentteja?? itsellä huomiot ainakin hemtex ja sport areena siellä on aina vähintään 50% alennus menossa jostakin tuotteesta ja lopputulos on sitten se että saat puoleen hintaan tavaran joka on suurinpiirtein normaalihinta useimmissa muissa saman alan liikkeissä...mahtaneeko muilla olla saman tyyppisiä kokemuksia??

5

1163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyvät prosentteja

      Suomessa urheiluliikkeet saavat myydä vieläkin prosentteja. Ihme, ettei kuluttajaviranomaiset puutu asiaan. Niillä on olevinaan ns. normaalihinnat ja sitten näytetään ns. alennusprosentteja esim. -50% -70% -80%. Näyttää komealta, mutta ah niin valheellista.
      Kannattaa ostaa tavarataloista urheilutavarat, siellä on samaa tavaraa ja puolta halvemmalla!

      • prosenttiostaja

        ..etenkin urheiluliikeissä olenkin törmännyt tähän asiaan...laukannut joskus kyseisiin liikkeisiin kun lehdessä on kuulutettu aivan helevetinmoisia PROSENTTIALENNUKSIA tietyistä tuotteista joita olinkin aikaisemmin katsellut liikkeessä ostomielessä ja kas kummaa kun alennuspäivänä menet ostoksille niin onkin ilmestynyt jostakin loukosta ihan uudenlainen hintataso, OVH-hinta joilla näitä tuotteita ei ole ikinä todennäköisesti yhtäkään kappaletta myyty ja tietysti tuosta OVH-hinnastahan se -70% sitten lasketaan...eli loppujen lopuksi alennus jos mitään alennusta edes onnistuu saamaan on kyllä kaukana seitsemästä kymmenestä prosentista...noh vallitsevasta käytännöstä viisastuneena en juurikaan enää vaivaudu hyppäämään urheiluliikkeiden "alennuksien" perässä...


      • Usein havainnut
        prosenttiostaja kirjoitti:

        ..etenkin urheiluliikeissä olenkin törmännyt tähän asiaan...laukannut joskus kyseisiin liikkeisiin kun lehdessä on kuulutettu aivan helevetinmoisia PROSENTTIALENNUKSIA tietyistä tuotteista joita olinkin aikaisemmin katsellut liikkeessä ostomielessä ja kas kummaa kun alennuspäivänä menet ostoksille niin onkin ilmestynyt jostakin loukosta ihan uudenlainen hintataso, OVH-hinta joilla näitä tuotteita ei ole ikinä todennäköisesti yhtäkään kappaletta myyty ja tietysti tuosta OVH-hinnastahan se -70% sitten lasketaan...eli loppujen lopuksi alennus jos mitään alennusta edes onnistuu saamaan on kyllä kaukana seitsemästä kymmenestä prosentista...noh vallitsevasta käytännöstä viisastuneena en juurikaan enää vaivaudu hyppäämään urheiluliikkeiden "alennuksien" perässä...

        Plussakortti antaa myös joitakin tuotteita tasavertasempaan hintaan.Muilla kaupoilla se on yleensä heidän pitämä normaalin hinnan hujakoilla.


      • Asiakas
        Usein havainnut kirjoitti:

        Plussakortti antaa myös joitakin tuotteita tasavertasempaan hintaan.Muilla kaupoilla se on yleensä heidän pitämä normaalin hinnan hujakoilla.

        Olen joskus välttynyt kortilla, maksamasta hieman
        isolla pennselillä hinnoteltua hintaa.


    • Heppujep

      se että uusiakin tuotteitä myydään jo X% alennuksella. Olen käsittänyt että tuotetta pitäsi olla myynnissä ensin normmaalihinnalla jonka jälkeen sitä voisi myydä alennuksella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1329
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1324
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1193
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1023
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      887
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      328
      820
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      629
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe