mistä liikkeistä ostat eniten alennusprosentteja?? itsellä huomiot ainakin hemtex ja sport areena siellä on aina vähintään 50% alennus menossa jostakin tuotteesta ja lopputulos on sitten se että saat puoleen hintaan tavaran joka on suurinpiirtein normaalihinta useimmissa muissa saman alan liikkeissä...mahtaneeko muilla olla saman tyyppisiä kokemuksia??
alennusprosentit..
5
1163
Vastaukset
- myyvät prosentteja
Suomessa urheiluliikkeet saavat myydä vieläkin prosentteja. Ihme, ettei kuluttajaviranomaiset puutu asiaan. Niillä on olevinaan ns. normaalihinnat ja sitten näytetään ns. alennusprosentteja esim. -50% -70% -80%. Näyttää komealta, mutta ah niin valheellista.
Kannattaa ostaa tavarataloista urheilutavarat, siellä on samaa tavaraa ja puolta halvemmalla!- prosenttiostaja
..etenkin urheiluliikeissä olenkin törmännyt tähän asiaan...laukannut joskus kyseisiin liikkeisiin kun lehdessä on kuulutettu aivan helevetinmoisia PROSENTTIALENNUKSIA tietyistä tuotteista joita olinkin aikaisemmin katsellut liikkeessä ostomielessä ja kas kummaa kun alennuspäivänä menet ostoksille niin onkin ilmestynyt jostakin loukosta ihan uudenlainen hintataso, OVH-hinta joilla näitä tuotteita ei ole ikinä todennäköisesti yhtäkään kappaletta myyty ja tietysti tuosta OVH-hinnastahan se -70% sitten lasketaan...eli loppujen lopuksi alennus jos mitään alennusta edes onnistuu saamaan on kyllä kaukana seitsemästä kymmenestä prosentista...noh vallitsevasta käytännöstä viisastuneena en juurikaan enää vaivaudu hyppäämään urheiluliikkeiden "alennuksien" perässä...
- Usein havainnut
prosenttiostaja kirjoitti:
..etenkin urheiluliikeissä olenkin törmännyt tähän asiaan...laukannut joskus kyseisiin liikkeisiin kun lehdessä on kuulutettu aivan helevetinmoisia PROSENTTIALENNUKSIA tietyistä tuotteista joita olinkin aikaisemmin katsellut liikkeessä ostomielessä ja kas kummaa kun alennuspäivänä menet ostoksille niin onkin ilmestynyt jostakin loukosta ihan uudenlainen hintataso, OVH-hinta joilla näitä tuotteita ei ole ikinä todennäköisesti yhtäkään kappaletta myyty ja tietysti tuosta OVH-hinnastahan se -70% sitten lasketaan...eli loppujen lopuksi alennus jos mitään alennusta edes onnistuu saamaan on kyllä kaukana seitsemästä kymmenestä prosentista...noh vallitsevasta käytännöstä viisastuneena en juurikaan enää vaivaudu hyppäämään urheiluliikkeiden "alennuksien" perässä...
Plussakortti antaa myös joitakin tuotteita tasavertasempaan hintaan.Muilla kaupoilla se on yleensä heidän pitämä normaalin hinnan hujakoilla.
- Asiakas
Usein havainnut kirjoitti:
Plussakortti antaa myös joitakin tuotteita tasavertasempaan hintaan.Muilla kaupoilla se on yleensä heidän pitämä normaalin hinnan hujakoilla.
Olen joskus välttynyt kortilla, maksamasta hieman
isolla pennselillä hinnoteltua hintaa.
- Heppujep
se että uusiakin tuotteitä myydään jo X% alennuksella. Olen käsittänyt että tuotetta pitäsi olla myynnissä ensin normmaalihinnalla jonka jälkeen sitä voisi myydä alennuksella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602