Ootko nähny AC/DC:n livenä?

big gun

Missä, milloin ja monestiko olet nähnyt AC/DC:n livenä? Ittelläni nuoresta iästä jouhtuen vielä AC/DC näkemättä.. nyyh :-(

28

3116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tälläin

otat kunnon sähköiskun ni jo vot

• JJK90

Ittekkin haluaisin nähdä vielä AC/DC:n livenä

Bändejä jotka tahtoisin(olisin tahtonut nähdä) nähdä livenä

Deep Purple(papat taitaa keikkailla vielä),Dire Straits(joka valitettavasti lopetti kun oli viiden vanha :( ),Eppu Normaali,Popeda(onko Popedassa nyt mitään ihmeellistä mutta menköön nyt tähän),Kolmas Nainen(lopettanut mutta on tehnyt satunnaista keikkaa ja yhden kiertueen hajoamisen jälkeen),Green Day(ihan hyvää musiikkia)..........ja tietysti AC/DC

• boogieman.

AC/DC jää valitettavasti sultakin näkemättä, koska bändi on heittänyt pyyhkeen kehään jo vuosia sitten.

Deep Purplekin jää sulta näkemättä, koska OIKEAN Purplen ainoa ja oikea kokoonpano on historiaa jo kauan sitten.
        Oikeassa Purplessa laulaa Gillan ja oikea kitaristi on mr Blackmore.
        Alkuperäisestä kokoonpanosta on enää jäljellä maailman paras rumpali (ainakin vasureista) Ian Paice.

Popedakin on jo historiaa. Pate (ainoa alkuperäinen jäsen)ryypännyt maksansa paskaksi, Arwo Mikkonen kuoli jo 80-luvulla ja paras biisien väsääjä Ainiala luovutti jo alkuvaiheessa.

Muu mainitsemasi, Dire Straitsia lukuunottamatta ovat sellaista paskaa, ettei viitsi edes kommentoida.

Ei mene hyvin sullakaan....

• JJK90
        boogieman. kirjoitti:

AC/DC jää valitettavasti sultakin näkemättä, koska bändi on heittänyt pyyhkeen kehään jo vuosia sitten.

Deep Purplekin jää sulta näkemättä, koska OIKEAN Purplen ainoa ja oikea kokoonpano on historiaa jo kauan sitten.
        Oikeassa Purplessa laulaa Gillan ja oikea kitaristi on mr Blackmore.
        Alkuperäisestä kokoonpanosta on enää jäljellä maailman paras rumpali (ainakin vasureista) Ian Paice.

Popedakin on jo historiaa. Pate (ainoa alkuperäinen jäsen)ryypännyt maksansa paskaksi, Arwo Mikkonen kuoli jo 80-luvulla ja paras biisien väsääjä Ainiala luovutti jo alkuvaiheessa.

Muu mainitsemasi, Dire Straitsia lukuunottamatta ovat sellaista paskaa, ettei viitsi edes kommentoida.

Ei mene hyvin sullakaan....

Kun sää soitat täällä suutas muille,mitä vitun pahaa mää olen sulle tehnyt,vedäppä känni ja mieti elämäsi asioita(ellet sitten nytkin ole kännissä),kännissä ongelmien läpikäynti on helpompaa

Ja mikä Popedasta tekee Kolmatta Naista ja Eppuja paremman,Popeda on tuhansin verroi karseempaa kuin noi kaks edellistä,jos olisit lytännyt kaiken suomirockin niin olisit sitten lytännyt kaiken

Ja Gillan laulaa vielä Purplessa,Blackmore tosin ei enää soita Purplessa mikä on perseestä ja onhan siellä mark II:ssa ollut Glover bassossa

Ja mua rupee sekin vituttamaan että kukaan ei tunnu tietävän että onko AC/DC lopettanut vai ei,joku(mm. sinä) sanoo bändin lopettaneen jo ajat sitten ja joku kertoo Brianin hehkuttaneen uutta levyä hiljattain

• boogieman.

AC/DC nähty kolme kertaa.
      -96 Helsinki jäähalli, -00 helsinki Hartwall areena, -01 stadion.

AC/DC on esiintynyt Suomessa kaikkiaan 8 kertaa.
      Ensimmäisen (ja ainoan kerran Bon Scottin kanssa) vuonna 1977 kulttuuritalolla.
      Kulttuuritalolla siksi, koska AC/DC on kulttuuria:)
      Vai mitä problem child?;)

• problem child

Mulla saldona 4 keikkaa, pistinpäs paremmaks :-)
        1.Jäähalli -96, 2.Hartwall arena -00 3.Elysee arena -00 4.Olympiastadion -01

Eka keikka on tietty ikimuistonen, SUL-tourin keikoista 2001 parempi oli Turun keikka. Stadikan keikasta tykkäsin jopa enemmän mitä noista -00 hallikeikoista, kuultiinhan siellä myös harvinaisempia livevetoja (sama setti kuin SUL-live dvd:llä SDIF poislukien).

Ja kaiken kruunasi stadikan keikan jälkeisenä päivänä bändin tapaaminen hotelli Kämpin edessä (Philiä lukuunottamatta) Mutta hienoja kuvia sain sekä Malcolmin ja Brianin nimmarit "AC/DC dollariin" :-)

• problem child
        problem child kirjoitti:

Eka keikka on tietty ikimuistonen, SUL-tourin keikoista 2001 parempi oli Turun keikka. Stadikan keikasta tykkäsin jopa enemmän mitä noista -00 hallikeikoista, kuultiinhan siellä myös harvinaisempia livevetoja (sama setti kuin SUL-live dvd:llä SDIF poislukien).

Ja kaiken kruunasi stadikan keikan jälkeisenä päivänä bändin tapaaminen hotelli Kämpin edessä (Philiä lukuunottamatta) Mutta hienoja kuvia sain sekä Malcolmin ja Brianin nimmarit "AC/DC dollariin" :-)

..tohon äskeseen eli tarkoitin SUL-tourin hallikeikkoja v.2000!

• boogieman.
        problem child kirjoitti:

Voi hitsinhitsi:( pistit tosiaan VÄHÄN paremmaksi!

Toisen SUL-kiertueen suurin, ja positiivisin yllätys oli kuulla ensimmäistä kertaa livenä soitettu "Up to My Neck in You"

Melkein alkoi muna seisomaan:D

• problem child
        boogieman. kirjoitti:

Voi hitsinhitsi:( pistit tosiaan VÄHÄN paremmaksi!

Toisen SUL-kiertueen suurin, ja positiivisin yllätys oli kuulla ensimmäistä kertaa livenä soitettu "Up to My Neck in You"

Melkein alkoi muna seisomaan:D

Näin kävi! UTMNIY:n ohella parasta antia pitkänlinjan fanille oli myös WDYDFMH ja meitsin "nimibiisi"!

• problem child
        problem child kirjoitti:

Näin kävi! UTMNIY:n ohella parasta antia pitkänlinjan fanille oli myös WDYDFMH ja meitsin "nimibiisi"!

..löysin kuin löysinkin tuon kyseisen stadikan keikan bootlegina. Kiva aina välillä fiilistellä:-)

• boogieman.
        problem child kirjoitti:

Itsekin tunnustaudun pitkänlinjan faniksi:)
        Mutta... What Do You Do for Money Honey ja Problem Child eivät koskaan ole olleet mun mieleen.
        Mutta, maku asia sanoi kissa kun pillua nuoli...

• STG
        boogieman. kirjoitti:

Itsekin tunnustaudun pitkänlinjan faniksi:)
        Mutta... What Do You Do for Money Honey ja Problem Child eivät koskaan ole olleet mun mieleen.
        Mutta, maku asia sanoi kissa kun pillua nuoli...

86 ja 88 Jäähallissa tuli nähtyä.

• Young boy
        STG kirjoitti:

86 ja 88 Jäähallissa tuli nähtyä.

Kumpis oli parempi? Eiks tolla -88 tourilla Malcolmia tuurannu se veljenpoika? Ainoon kerran nähny 2000 Turus.

• ankku jankki

Itse näin -96 Hesan jäähallissa ja myöhemmin, oliks se 2000 Turussa. Eka keikka oli rautaa, mutta toinen oli aika puuduttava, alkoi jo toivoa että loppuis jo. Syynä se, että jälkimmäinen keikka oli lähes identtinen ekan kanssa, äijät vaan vanhempia. En aio kolmatta kertaa vaivautua, elleivät esiinny Köyliön Lallintalolla.

• JJK90

Olis aika koomista jos esiintyisivät Lalliksella :D

• problem child

"...Syynä se, että jälkimmäinen keikka oli lähes identtinen ekan kanssa, äijät vaan vanhempia."

Ymmärsinkö oikein että toi Hki -96 ja Tku -00 keikat olivat identtisiä keskenään? Settilistathan poikkesivat paljonkin toisistaan. Toki biisilistassa on aina mukana ne "pakolliset" esim. YSMANL, BIB, HB, LTBR, WLR, HTH, FTATR. Mutta ei noi keikat todellakaan mitään kopioita olleet!

• sama
        problem child kirjoitti:

"...Syynä se, että jälkimmäinen keikka oli lähes identtinen ekan kanssa, äijät vaan vanhempia."

Ymmärsinkö oikein että toi Hki -96 ja Tku -00 keikat olivat identtisiä keskenään? Settilistathan poikkesivat paljonkin toisistaan. Toki biisilistassa on aina mukana ne "pakolliset" esim. YSMANL, BIB, HB, LTBR, WLR, HTH, FTATR. Mutta ei noi keikat todellakaan mitään kopioita olleet!

Eli minua alkoi haukotuttaa jälkimmäisen keikan puolivälissä. En vissiin ole tarpeeksi fani.

• STG
        sama kirjoitti:

Eli minua alkoi haukotuttaa jälkimmäisen keikan puolivälissä. En vissiin ole tarpeeksi fani.

88-keikka oli helvetin kova! Who Made Who oli avaus ja setissä mm. Nick Of Time pakolliset perusbiisit.
        86-keikalla olin piippuhyllyllä takana ja ei juuri muistikuvia...

• acdcRulez
        STG kirjoitti:

88-keikka oli helvetin kova! Who Made Who oli avaus ja setissä mm. Nick Of Time pakolliset perusbiisit.
        86-keikalla olin piippuhyllyllä takana ja ei juuri muistikuvia...

88 Oli kova keikka.Eka näkemäni ja voi jösses mikä meno.Paikkana Helsingin jäähalli.

• accadacca

onhan toi viis kertaa tullu nähtyy mut kulttuuritalo 1977 ois ollu siistii nähä!!

• Kulttuuritalo 1977

Mulla on videolla kulttuuritalon keikka.
        AC/DC oli muuten ensimmäisiä bändejä, jotka käyttivät langattomia lähettimiä kitaroissa.
        Yleisö buuasi melkein koko keikan ajan, kun luulivat soiton tulevan playbackinä:)

• problem child
        Kulttuuritalo 1977 kirjoitti:

AC/DC oli muuten ensimmäisiä bändejä, jotka käyttivät langattomia lähettimiä kitaroissa.
        Yleisö buuasi melkein koko keikan ajan, kun luulivat soiton tulevan playbackinä:)

Oletko tosissasi että sulta löytyy tuo Kulttuuritalon keikka videolla? Jos, niin totta helvetissä ainakin mua kiinnostaa. Itsellä Suomen vierailuista videolla jäähallin keikka -96 ja cd:llä stadikka -01! AC/DC:n tallenteita muualta maailmalta tosin löytyy läjäpäin dvd, vhs ja cd formaateissa!

• tnt

mua kans kiinnostaa muutkin suomen keikkataltioinnit

• problem child
        tnt kirjoitti:

mua kans kiinnostaa muutkin suomen keikkataltioinnit

Jätä meili osoitteesi niin voin laittaa listaa AC/DC matskusta!

• tnt
        problem child kirjoitti:

Jätä meili osoitteesi niin voin laittaa listaa AC/DC matskusta!

[email protected]

• problem child kirjoitti:

Oletko tosissasi että sulta löytyy tuo Kulttuuritalon keikka videolla? Jos, niin totta helvetissä ainakin mua kiinnostaa. Itsellä Suomen vierailuista videolla jäähallin keikka -96 ja cd:llä stadikka -01! AC/DC:n tallenteita muualta maailmalta tosin löytyy läjäpäin dvd, vhs ja cd formaateissa!

Moi,

miten sulta olis saatavilla noita AC/DC:n Suomen keikkoja. Oletko sattumoisin saanut metsästettyä sitä -77 Kulttuuritalon keikkaa, vaiko olikohan se vain legendaa, että joku olisi tallentanut sen videolle. E-maili mulle on jaska.70 (ät) suomi24.fi

• Jape-x

Jo vain,
        jos tuo -77 Kultsin keikka on sulla videolla, niin toki haluaisin tallenteen siitä itselleni - käypää korvausta vastaan. Ilmoitteletko itsestäsi osoitteeseen [email protected]
        Terv. Jape

• fani6

olen nähnyt n.5 tai 6 krt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      25
      2538
    2. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      58
      1903
    3. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      21
      1604
    4. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      16
      1188
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      301
      1149
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259
      1012
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      985
    8. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      146
      913
    9. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      51
      892
    10. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      113
      847
    Aihe