Et sä ole sitä mitä mä tarvin. Et olis hyväks mulle. Ei susta sais uskollista tekemälläkään, säkään et saa itsestäs, vaikka haluaisitkin.
Ole se, mikä olet, mut ei mun elämässä sellaisella ole loppujen lopuksi käyttöä.
Vaikka mulla oliskin jotakin tunteita sua kohtaan, niin tiedän, että en voi pettää itseäni, susta ei olis mun rinnalle vastamäessä. En riittäis sulle, vaikka niin sanoisitkin, niin en riittäis koskaan, ja se tieto taas ei riitä mulle. Sä olet se mitä olet, mutta mun tarpeet ei kohtaa sun kanssa. Tarvin enemmän, jolle voin rakkauden ja luottamuksen antaa, enkä sulle voi sitä antaa. Sä olet paljon, mutta et sitä, mitä mä tarvin.
Meidän elämät menee eri teitä ja niin on parempi. Eri asiat on meille tärkeitä, sun pitää mennä omaa tietäsi omalla tavallasi, ja mun omaani omalla tavallani. Niistä ei sais koossa pysyvää pakettia koskaan. Enkä mä halua enkä voi estää sua elämästä siten kuten elät, enkä voi vaatia mitään. Ja näin on kuitenkin parempi. Tajuat sen sitten myöhemmin tai et ehkä koskaan.
unohda koko juttu
29
2560
Vastaukset
- heräilijä
Nimittäin musta uskollisempaa saa hakea. Muista "ehdoistasi" en tiedä.
- että musta todella
saa uskollisen kumppanin... kyllä varmasti... olen uskollinen ystävä ja kumppani, et ole erehtynyt..
- kohtaan aika
uskollinen jo pitkän aikaa.. et voi kieltää sitä.
- just sitä
mitä mä tarviin. Olet ollut jo pitkän aikaa.
- katso eteenpäin
Ja mitähän sinä olet minulta tarvinut?
Et mitään. Ja aika moni muukin on just sitä mitä sä tarviit. Sä et pärjää vähällä, ei sulle yks riitä, ei ole riittänyt koskaan. Enkä mä halua alkaa tilanteeseen, missä pitää alkaa susta kilpailemaan kenenkään kanssa. - mut seinää vasten
katso eteenpäin kirjoitti:
Ja mitähän sinä olet minulta tarvinut?
Et mitään. Ja aika moni muukin on just sitä mitä sä tarviit. Sä et pärjää vähällä, ei sulle yks riitä, ei ole riittänyt koskaan. Enkä mä halua alkaa tilanteeseen, missä pitää alkaa susta kilpailemaan kenenkään kanssa.............. sulla on ihan varmasti ollut vaikutusta mun käyttäytymiseen, en normaalisti sekoilisi näin halujeni kanssa.
- katso eteenpäin
mut seinää vasten kirjoitti:
............. sulla on ihan varmasti ollut vaikutusta mun käyttäytymiseen, en normaalisti sekoilisi näin halujeni kanssa.
En ole vaikuttanut sinuun. Olet se mikä olet, enkä minä sitä ole tehnyt, todennut vain. Tai jos mulla on suhun niin huono vaikutus, niin sitäkin suuremmalla syyllä unohda.
- kaiken muun pois
En ole vaikuttanut sinuun. Olet se mikä olet, enkä minä sitä ole tehnyt, todennut vain. Tai jos mulla on suhun niin huono vaikutus, niin sitäkin suuremmalla syyllä unohda.
.............. niin se nyt vaan on..... sen teen... mut sitten taas tulee tilanteita että hakeudun joidenkin seuraan. Jumittaa ja pahasti.
- katso eteenpäin
kaiken muun pois kirjoitti:
.............. niin se nyt vaan on..... sen teen... mut sitten taas tulee tilanteita että hakeudun joidenkin seuraan. Jumittaa ja pahasti.
Ei sulla jumita, sinä olet sellainen ja saat ollakin. Se on oma elämäsi. Eikä siinä mitään. Kaikki ei vain käy yksiin.
- ihkusälä
kaiken muun pois kirjoitti:
SAUVAKÄVELYLLÄ JUMITUKSET LIUKENEE.
- niin pahalta
Ei sulla jumita, sinä olet sellainen ja saat ollakin. Se on oma elämäsi. Eikä siinä mitään. Kaikki ei vain käy yksiin.
torjua omat tunteensa.
- mitään sun selittelyjä
niin pahalta kirjoitti:
torjua omat tunteensa.
oikeasti tääkin keskustelu on aivan turha. Please ei jatketa enää. Veri vetää kyllä puoleensa.
- katso eteenpäin
niin pahalta kirjoitti:
torjua omat tunteensa.
ei tarvitse torjua. Se on oma elämäsi ja omat tunteesi. Aina ei ole tunteita sopivasti. joskus niitä on liikaa ja sulla hajoaa koko pakka.
- tarvitsee torjua
ei tarvitse torjua. Se on oma elämäsi ja omat tunteesi. Aina ei ole tunteita sopivasti. joskus niitä on liikaa ja sulla hajoaa koko pakka.
sitähän se on. Kun on löytänyt mutta ei saa.
- katso eteenpäin
tarvitsee torjua kirjoitti:
sitähän se on. Kun on löytänyt mutta ei saa.
Ei kaikkia voi saadakaan. Et sinäkään vaikka tilaisitkin monta. Valitan.
- tarkoitan............
Ei kaikkia voi saadakaan. Et sinäkään vaikka tilaisitkin monta. Valitan.
.......................
- katso eteesi
tarkoitan............ kirjoitti:
.......................
tiedän hyvin ja paremmminkin kuin arvaatkaan monta asiaa. Haluan ja tarvin muuta.
- ...................
katso eteesi kirjoitti:
tiedän hyvin ja paremmminkin kuin arvaatkaan monta asiaa. Haluan ja tarvin muuta.
sano sitten niin, ja tule sitten kun tarvitset.
- katso eteesi
................... kirjoitti:
sano sitten niin, ja tule sitten kun tarvitset.
Sanoin, etten tarvitse sellaista, enkä halua. Sinulle on tulossa kyllä muita. Olet kyllä pitänyt siitä tehokkaasti huolen, tiedän sen, keiltämättä moni sanoo, että olet aika vetovoimainen, mutta se on melko pettävää. Katso eteesi. Niin minäkin teen.
- mutta ihan rehellisesti
katso eteesi kirjoitti:
Sanoin, etten tarvitse sellaista, enkä halua. Sinulle on tulossa kyllä muita. Olet kyllä pitänyt siitä tehokkaasti huolen, tiedän sen, keiltämättä moni sanoo, että olet aika vetovoimainen, mutta se on melko pettävää. Katso eteesi. Niin minäkin teen.
sanon sen että en aio ottaa ketään. En ennen kuin olen susta selvinnyt, tiedän mitä olen, mutta se on hirveän kovan työn takana, ja olen siitä väsynyt.
- katso eteesi
mutta ihan rehellisesti kirjoitti:
sanon sen että en aio ottaa ketään. En ennen kuin olen susta selvinnyt, tiedän mitä olen, mutta se on hirveän kovan työn takana, ja olen siitä väsynyt.
Se ei ole musta kiinni, sun pitää selvitä itselles. Sulla hajoaa koko pakka liian monen kanssa, mihin sä hajotat tuntees. Ja siinä sulla on työtä, jos aiot saada sen kasassa pysymään, ja se ei ole mun huoli.
- tyytyväinen mun mielen
katso eteesi kirjoitti:
Se ei ole musta kiinni, sun pitää selvitä itselles. Sulla hajoaa koko pakka liian monen kanssa, mihin sä hajotat tuntees. Ja siinä sulla on työtä, jos aiot saada sen kasassa pysymään, ja se ei ole mun huoli.
pahoittamisesta.
- muuten meinaa toi
tommonen en riittäis sulle? Mitähän se niinku tarkottaa? Käsittämätöntä mokellusta muutenkin koko tarina. Mutta hauskahan se oli. Taitaa vaan jäädä kyllä tosiaan tajuamatta koko juttu. Mutta mikäs, enhän mä tässä kyseessä ollu kuitenkaan, niin mitäpäs se mulle kuuluu..
- katso eteenpäin
Yhden naisen mies ja monen naisen mies on loppujen lopuks aika lailla eri asioita.
Näennäisesti vois ollakin ja haluta olla sellainen, mut pohjimmiltaan ajatuksissaan aina kaipais muuta ja muita kuitenkin. Ja jos toinen ei tosissaan voi olla pohjimmiltaan tyytyväinen, niin se taas ei riitä mulle, ei läheskään. Ei riitä, et sillon kun on hyvä sää, ja menee hyvin, silloin se on helppoa, mut silloin kun ei mene, niin siitä ei tule mitään.
Eli siinä mielessä ei riittäis.
Ei se ole henkilökohtaista, sellaisessa tilanteessa ei riitä kukaan. - sinäkös nyt
Yhden naisen mies ja monen naisen mies on loppujen lopuks aika lailla eri asioita.
Näennäisesti vois ollakin ja haluta olla sellainen, mut pohjimmiltaan ajatuksissaan aina kaipais muuta ja muita kuitenkin. Ja jos toinen ei tosissaan voi olla pohjimmiltaan tyytyväinen, niin se taas ei riitä mulle, ei läheskään. Ei riitä, et sillon kun on hyvä sää, ja menee hyvin, silloin se on helppoa, mut silloin kun ei mene, niin siitä ei tule mitään.
Eli siinä mielessä ei riittäis.
Ei se ole henkilökohtaista, sellaisessa tilanteessa ei riitä kukaan.sitten olet tommonen vai? Eikös sun miehenä pitäs ymmärtää, että sitä ollaan naisten kanssa vaan yks kerrallaan. Niin mulla on ainakin ollu aina. Eikä kovin moneen kertaan oo joutanu kun yhdenkin kanssa menee aina niin pitkään. Ei ees enää aiempia muista kun sen viimosen.
- kuitenkin et
onko miehelle vai naiselle tää?
- tämäkin...
Niinkuin kaikki muutkin melkein.
- ----
varmasti tämä ei minulle ollut, mutta pakko vastata. minä olen uskollista tyyppiä. uskollisempaa et löydä. jos annat mahdollisuuden, et pety.
- vuodatus
Tää ei ollu sitte multa! En mäkään sais tommosta vuodatusta aikaseksi. Vaikka jotku asiat voinkin allekirjottaa, nii tuo meni yli lipan. Komiasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083