Ei Tepsin kannattajien tarvitse panikoida, sillä TPS ei ole menossa konkurssiin, kyseinen tila ei ole lähelläkään. Tepsi on yksi harvoja seuroja liigassa, jolla on varallisuutta, mikä sallii sen, että tappiota taloudellisesti tuleekin. Huolestunut pitää olla ja on selvää ettei mikään seura voi loputtomiin tappiolla pyöriä.
On hyvin mielenkiintoista, että TPS tekee tappiota, vaikka sillä on aika lailla enemmän yleisöä kuin Kärpillä, joka taas takoo ennätysvoittoja. Voidaan siis kysyä, että kuinka hyvällä tolalla on turkulaisten taloudellinen osaaminen. Kun urheilullisellakin puolella Tepsi on Kärppiä jäljellä, niin epäilyttää, että Turussa pelaajat tienaa varsin hyvin.
Itse en usko, että TPS pahemmin pelaajiaan myy. Ehkä yksi tai kaksi voi lähteä, mutta olen aika epäileväinen sen suhteen. Koska asiasta on kuitenkin uutisoitu, niin epäilisin Tepsin vain kartoittaneen markkinoita ilman todellista tarkoitusta myydä. Turussa tiedetään varmasti se, että pelaajien myyminen voi käydä kalliiksi pitkässä juoksussa. Jos kausikorttilaiset tuntevat tulleensa petetyiksi, niin seuraavalle kaudelle niiden myynti taatusti laskee, mikä tietää entistä huonompaa taloudellista tulosta. Tuskin Tepsi sitä oksaa alkaa poikki sahaamaan, jolla istuu.
Uskoisin Tepsin menevän tämän kauden näillä pelaajilla. Toki muutokset on mahdollisia ja ulkomaalaiset voi olla liipasimella. Tosin menestyäkin pitää, sillä siihen on Turussa totuttu.
Rauhoittukaa nyt vähän
4
357
Vastaukset
- Turun kävelevä kiekko googl...
mäkin olen pohtinut... Jos 8 mestaruutta voitetaan 10 vuodessa, niin kai siitä nyt vähän säästöökin jää.. Naurettava väite...
- mima
Kerrankin järkevää juttua. Ei tepsi mihinkään konkurssiin ole menossa. Täällä ollaan eletty yli varojen ja toivottu, että tps brändi on niin vetävä, ettei sen eteen tarvitse tehdä yhtään mitään. Siperia opettaa. Nyt van hihat heilumaan ja tekemään oikeita ratkaisuja, jotta tepsin "koti ja kunnia" slogan voidaan ottaa vakavasti.
- Tosi on
Ei muuta kuin eteenpäin ,sanoi mummo lumessa.
- ölkölklkö
ölkölk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5910835Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174561Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r333937Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4402222Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142170Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2601638FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01421Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu771230Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101155- 391116