syön hiekkaa

muita?

Esimerkiksi märkä perunakellari on aina tuoksunu mun mielstä TOSI hyvälle. Nyt olen viimeisellä kolmanneksella raskaana ja meidän lähellä tehdään katutöitä (kaivetaan putkia esiin) ja siihen on tuotu hienoa hiekkaa kuormakaupalla. Himoitsin sitä muutaman päivän, mutta eilen en enää voinut pidätellä vaan menin sinne ja SÖIN HIEKKAA! Se oli taivaallista...mikä hiton puutos tekee tälläistä??? Pienenäkin söin aina hiekkaa...Onko ketään muuta? Hiekka on ihan hienoa, maistuu hyvällä, NAM!

21

4469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huhu

      miten voit syödä hiekkaa varsinkin ku oot raskaana

      • tuleva äippä

        mikä idiootti sä olet kun et tiedä raskausajan mielihaluista...huh huh itelles...ääliö.

        Turha leimata toista heti huonoksi äidiksi sen takia että tekee mieli syödä hiekkaa raskauden aikana!


    • tuleva äippä

      Niin no..noi on noita raskausajan mielihaluja...uskoisin että jonkin mineraalinpuutos vaivaa sinua. Kokeile mineraalisuolaa niukasti ja varovaisesti. Kysy myös luontaistuotekaupoista apua ja muista mainita raskaudestasi!

      Työtuttavani on syönyt seinälaastia ja hyvä ystäväni soraa --> et siis ole ainoa :)

      • ouhsou

        olen himoinnut vesikielellä bensaa ja mustia tusseja...kynsilakkapullotkin piilotan itseltäni enkä viitsi mennä autotalliin,koska mua ein sais pois sieltä...Mitään muuta en ole himonnut,rv 35


      • ei kyllä

        pidä raskauden aikana käyttää. Niitä ei ole tutkittu tarpeeksi.


    • palaneet tulitikut

      mä en ole noin pitkällä vain 20 viikkoa.
      mutta kun äitini odotti minua ja myöhemmin veljeäni äitini teki joka päivä munkkeja (myöhemmin selvisi että äiti haisteli munkki rasvaa).
      ja eräs ystäväni söi just poltettuja tulitikkuja
      ja raakoja pesemättömiä perunoita suoraan maasta että eipä tuo hiekka nyt niin kummallista minusta ole.
      tietysti voisi olla parempi jos jonkun korvikkeen saisit keksittyä tuolle hiekalle.

    • Hiekka on hyvää, heh!

      Täällä halutaan haistella bensaa (Huom. halutaan) ja kaikkea remonttihajuja.. Talli missä mies tekee autoremontteja haisee niin hyvältä..
      Sitten Rennie maistuu hyvältä tai se että se on sellaista jauhomaista.. Ostin eilen sellaisia salmiakkimakeisia jotka on puristettu siitä salmiakkijauhosta.. Nam..
      Ja juuri eilen sanoin miehelle että tekisi mieli syödä hiekkaa, menin kaapille ja pistin suuhun lusikalla raakaa riisiä..Rouskis!

      Et mielihaluille ei voi mitään.. ;D

      • tiinami

        Mitä se semmonen salmiakki on? Kuulostaa ihanalta???


      • Herkkua
        tiinami kirjoitti:

        Mitä se semmonen salmiakki on? Kuulostaa ihanalta???

        Semmonen punamustapötkö, joku 8cm pitkä.. En muista nimee.. Pakko oli oikein purra niitä urakalla.. Nam...


      • vaavi07
        tiinami kirjoitti:

        Mitä se semmonen salmiakki on? Kuulostaa ihanalta???

        Minä laitoin yhtenä iltana tavallisia turkinpippureita monitoimikoneeseen ja annoin pyörähtää muutaman kierroksen....sitä lusikoin sitten suuhuni. Arvaa oliko hyvää.... ei kerrota neuvolantädille ;)


      • -hölmöä-
        vaavi07 kirjoitti:

        Minä laitoin yhtenä iltana tavallisia turkinpippureita monitoimikoneeseen ja annoin pyörähtää muutaman kierroksen....sitä lusikoin sitten suuhuni. Arvaa oliko hyvää.... ei kerrota neuvolantädille ;)

        naamariin vedellä vaik kuin tekis mieli.
        ekaa ku ootin nii haistelin ihan hulluuntuneena mäntysuopaa ja söin puolikkaan pesusienen(pikkuhiljaa siis..)
        siis ensin vaahdotin kuumalla vedellä vaahdot ja imin sitä vettä samalla naukkaillen sitä sientä. pidä
        se oli kyllä vastuttamattoman hyvää...mutta,loppujen lopuksi en ikinä enää toisten sitä tekisikään!tuskimpa se nyt niin kamalan terveellistä olisikaan.
        ekaa tyttöa kun ootin ni sillon söin valtavan huonosti koko odotusajan ja kärsin pahoinvoinnista loppuun sakka,painoa kerty vaan 8kg.
        oli varmasti jokin puutostila sillon,ei sitä muuten tollassii myrkkyjä tee mieli.
        tässä raskaudessa en todellakaan enää sorru mihinkään vastaavaan,järjenkäyttö siis sallittakoon tällä kertaan ja tähän asti olenkin syönyt melko monipuolisesti eikä vielä ole mitään himoja esiintynyt vaik loppusuoraa vetelenkin.
        hirveelt tuntuu aatellakin sitä miten sillon söin...yäk!


      • ;))))))))))
        Herkkua kirjoitti:

        Semmonen punamustapötkö, joku 8cm pitkä.. En muista nimee.. Pakko oli oikein purra niitä urakalla.. Nam...

        Oiskohan se nimi Lakrisal...... ;))))))))))))


    • raudanpuutetta

      Joku sanoi, että kyse olisi tuolloin raudanpuutteesta.

      • CeC87

        Kannattaa ehkä tuohon hiekan himoon ostaa luontaistuote kaupasta ihan puhdasta syötävää hiekkaa.
        Se puhdistaa kyllä elimistöä ja voidaan käyttää esim. jogurtin sekaan laitettuna tai vaikka suoraan pussista!
        Ikinä en oo kokeillu mutta myynnissä oon sitä nähny.
        Olis ehkä "terveellisempää" kun ulkoota otettu likainen hiekka! =)


    • on ollut

      etikka. Balsamiko etikka, etikkakurkut, etikalla maustettu sienisalaatti... nam! Ihan en pullonsuusta ole vielä nauttinut, mutta salaatinkastikkeeni ovat aika väkeviä. Nauti vaan hiekasta, mutta käytä vaikka uunin kautta, niin ei ole ihan niin pahimmat bakteerit häviää.

      • Alkuperäinen***

        Kiitos kaikille vastanneille. Oli IHANAA huomata, etten mä ole kaikkien mielestä ihan hullu...Menee päiviä ilman tätä hullua himoa, mutta toisina päivinä suunnittelen kauppareissunikin niin, että pääsen hiekkakasalle..ROUSKIS VAAN KAIKILLE!


    • hiekkä on niii hyvää

      joo hiekka on niin hyvää oon mä nyt 13v ja syön hiekka kun ulkona sataa ja pesen hyvinä sit tuoksuuu hyvältä nam nam nam

      • älä ulkohiekkaa syö

        Hupsista. Ihan oikeasti. Ennenkuin saat ulkona lojuvasta hiekasta jonkin vauvalle vaarallisen tartunnan (toksoplasma vai mikä se olikaan?) suosittelen, että menet apteekkiin ja ostat raskaanaolevalle tarkoitettuja vitamiineja. Mutta onhan se ihan totta että noita outoja mielihaluja tulee, mutta kertonee loppujen lopuksi kuitenkin jostain mineraalien/vitamiinien puutostilasta...


    • äly hoi

      Tyhmä kyllä olet, jos todellakin olet syönyt katutöihin tarkoitettua hiekkaa. SIellä on kaikenlaisia mukavia raskasmetalleja kadmiumista lähtien. Kivat epämuodostumuat voi tulla pennulle. Järkeä käyttämällä olisit löytänyt terveellisempääkin hiekkaa.

      Asiallisemmin:

      Hiekassa on mineraaleja ja kivennäisaineita, joten mitä luultavimmin ravitsemustasosi on liian heikko. Asia korjaantunee, jos kiinnität huomiota mineraaleihin ja kivennäisaineisiin ja valmistat ruokasi sitä silmällä pitäen.

    • Anonyymi

      Ei vittu sama!

    • Anonyymi

      Minä järkytyin kun itikkamyrry rupesi haisemaan hyvältä. Ei nyt kuitenkaan kehtaa sitä impata. Ei viime raskaudessa ollut mitään tuollaista . Olisinko se että tämä on tyttö ja edellinen on poika. Kurkun haju on jotain mikä välillä aiheuttaa pahoin voinnin. Niin käynyt molemmissa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe