Mielenkiintoinen tämä nykymiesten maailma:
1. Halutaan pillua, mikä voisi olla oman tyttären pillu..pehmeä, karvaton, tiukka ja lähes neitseellinen. Sairastako? Seisooko teillä kun saunotte pikkutyttöjen kanssa? Sille on nimityskin..
2. Naisella pitäisi olla valtavat rinnat, mutta rasvaprosentti muuten 2..mahdollistako? Kiinnostaako se pätkääkään, että silikonirinnoissa nänneissä ei ole tuntoa, joka johtaa siihen, että jokainen kosketuksenne aiheuttaa teeskennellyn huokaisun?
3. Naisen pitäisi olla kiimainen 7/24 työstä, lapsista, raha-asioista, hormoneista ja ties mistä huolimatta. Miksi? Mies ei kestä tiukkaa panotahtia edes viikkoa..
4. Yritätte pitää huolen, että nainen ei koskaan saa samaa työpaikkaa kuin te, sillä se osoittaisi sekunnin sadasosassa sen, kuinka tyhmiä olette, kun nainen yllättäen pystyykin samaan (ja hui: ehkä parempaankin). Mutta kaikesta huolimatta sama nainen olisi kyllin hyvä imemään munaanne..? Aika heikko taso pikku pilille...
Älkää nyt ymmärtäkö väärin, en vihaa miehiä (etenkään omaani) ja posliini olen HYGIENISISTÄ syistä. En vain todellakaan ymmärrä kuinka pitkälle pitää mennä ennen, kuin tajuatte vaatimustenne olevan sairaita. On nimittäin pelottavaa, että vähemmistö miehistä tajuaa, että nainen on muutakin kuin teidän tarpeitanne varten kehitetty esine..
Ps. Ajatelkaapa sedät: Kun seuraavan kerran joku mies ihailee pillun pienuutta ja karvattomuutta, hän saattaakin fantasioida sinun tyttärestäsi ; )
Posliini = viittaus pikkutyttöön
35
7463
Vastaukset
- Jenna-woman
Tuo on liian älykäs viesti tänne (huokaus).
- z-mies
Älykäs??? Viestissä yhdistetään posliinipillu ja syrjintä työpaikoilla. Mielestäni todella surkea viiden pennin psykoanalyysi...
Ja miten posliini liittyy tyttäreen??? Eli naisella pitää olla ihan helvetisti karvoja ettei vain tule tytär mieleen??? Kannattaa jättää kainalokarvatkin ajelematta ettei vaan tule tytär mieleen.
ja sanot viestiä älykkääksi (huokaus).
- fhaaj
No posliin on ihan paska, ja jättirinnat vielä huonommat, mutta toisaalta sun kaltaset wannabe-akaateemiset paskat ei myöskään hyvä. Kato peiliin ja mieti kuka on sairas.
- keijo sakari
niin ei tarvi pitää pikkutytön pillua.
Suomalaisilla on se vika, että he eivät viitsi pitää hygieniastaan huolta. Esim. Onko teillä bidee? veikkaampa että ei ole.
Asun ulkomaisen naisen kanssa, joka ei ole posliini, silti hän on hygieeninen.
Suomalaiset hajupillut jäävät auttamatta kakkosiksi joka asiassa, valitettavasti.
p.s. meillä on bidee.- Hattutohtori
Ymmärrän että sinulla on ulkomaalainen nainen. Kukaan suomalainen nainen (tai edes mies) ei olisi niin tyhmä, että edes vilkaisi sinuun ; )
Ja olen sitten varmaan jo huimasti "tuontitavaraasi" älyllisestikin edellä, kun saan pilluni pestyä esim. ravintolassa ilman bideetäkin..ja vieläpä ihan joka ikisen vessakäynnin jälkeen. Muuten en edes kestäisi olla itseni kanssa. Kotona meillä on molemmissa vessoissa bidee jo miestäkin varten.
Ja käypä nyt Keijo varmuuden vuoksi heti testeissä, sillä rakkaalla tuliaisellasi on taatusti jotain kehossaan pesimässä jota et nenälläsi tai kielelläsi ihan heti vaistoakaan..Muutenhan saattaisi jäädä se kansalaisuus saamatta.. =)
- Kaarjaa
...on vaan niin törkeän näköinen.
- Elina.
Kyllä munkin mielestä pikkutytön posliinipillu on tosi kaunis.
- äijät vaan sanoo suorempaan...
mutta eihän me taivuta niiden vaateisiin. Löytyy noita ihania miehiä, jotka eivät ole näin "vaativia". Tosiasia on, että nainenkin on vaativa, ei vaan pidä siitä meteliä kaiken aikaa. Tyhjät astiat kumisevat eniten, vai mitä? Sitäpaitsi nää äijät, jotka näitä kohtuuttomia vaateita esittää voisivat katsoa ihan kriittisesti peiliin. Siksi en jaksa otaa niitä tosissani. Sitäpaitsi suihin otan ja mielelläni, mutta miehen pitää nauttia kunnioitustani, muuten ei onnaa. Eikä mikään tyhmä sovinisti sitä kyllä tee!!
Että mun puolesta mesotkoon posliineista, tisseistä, duuneista ja ihan mistä vaan. Mä käännän selän ihan kommentoimatta. - vaan
äijät vaan sanoo suorempaan... kirjoitti:
mutta eihän me taivuta niiden vaateisiin. Löytyy noita ihania miehiä, jotka eivät ole näin "vaativia". Tosiasia on, että nainenkin on vaativa, ei vaan pidä siitä meteliä kaiken aikaa. Tyhjät astiat kumisevat eniten, vai mitä? Sitäpaitsi nää äijät, jotka näitä kohtuuttomia vaateita esittää voisivat katsoa ihan kriittisesti peiliin. Siksi en jaksa otaa niitä tosissani. Sitäpaitsi suihin otan ja mielelläni, mutta miehen pitää nauttia kunnioitustani, muuten ei onnaa. Eikä mikään tyhmä sovinisti sitä kyllä tee!!
Että mun puolesta mesotkoon posliineista, tisseistä, duuneista ja ihan mistä vaan. Mä käännän selän ihan kommentoimatta.selkä niin minä otan sut takaapäinkin.
- salla-mari
Olen samaa mieltä Elinan kanssa.Itselläni on jatkuvasti posliini näyttää tosi söpöltä.
- tilittämään..
tpta scheissea,sori ei jaksa kiinnostaa.Mulla on kaunis nainen joka haluaa mua enemmän kuin mitään. Se riittää,teille femakoille on varmaan oma palsta jossain
- rakuuna rane
ei se karvaton pillu tuo pikkutyttöjä mieleen kuin niille, jotka niitä unelmoivat, ehkä sinäkin olet sellainen ?
minusta nyt vaan kypsänkinnaisen 25-35v kanssa naiminen suuseksi ja kaikki on kerrassaan ja ainoastaan majhdollista karvattomalla alapäällä ja samoinitselläni pallit on olleet ajelluty jo vuosia.
en edes tajua, kuinka joku viitsii aiheesta kirjoitaa. aika kulkee ja tavat muuttuu.
aikoinaan liki kaikilla miehillä oli parrat, armeijassakin, viikset jne..
ihmiset eivät peseytyneet.
Uskon se, että on ajeltu alapää, olevan itsestään selvyys yhä useammalle tämän päivän valveutuneelle ja viriilile parille ja sinkulle.
pedofiilit omalle palstalleen,
hautuumaalle siis...- Hattutohtori
Olet asiallinen mies, Rane, ja liian hyvä tälle palstalle. Pysy sellaisena =)
Hyvää vuoden jatkoa sinulle.
t: Hattis (=piru naiseksi)
- Kuules
Mutta kaikesta huolimatta sama nainen olisi kyllin hyvä imemään munaa.
..oli ainoa järkevä virke tuossakin papatuksessa.
Kuka helv. keksi että naisten pitäisi osata kirjoittaa. Päästäis kaikista häiriköistä täältä.- Hattutohtori
Nyt itkettää. Keijoa ikävä, omaa mussuka-ukkoani. Olet täysin oikeassa.
- Alkup.
Hattutohtori kirjoitti:
Nyt itkettää. Keijoa ikävä, omaa mussuka-ukkoani. Olet täysin oikeassa.
OMA NIKKI!
- saastamoinen_l
Alkup. kirjoitti:
OMA NIKKI!
Pelkkää perkeleen risukasaa ja pillun ajelua.
No, kohta tulee kesä ja äijäs voi hoitaa homman käskystäsi vaikka ruohonleikkurilla.
- Norske mannen
"Älkää nyt ymmärtäkö väärin, en vihaa miehiä"
Ei vittu mikä femakko ;D
Eiköhän toi sun teksti puhu ihan puolestaan ;) - poika91
Olenko minä pedofiili kun tykkään omanikäsistä tytöistä ja posliineista?
- Xyz_
..ja siinä tunnut onnistuneenkin. Mutta yritin tuosta tekstisi rivien välistä lukea, mikä on saanut sinut kirjoittamaan tuon viestin. En oikein päässyt jyvälle, onko se vain yleistä kyllästymistä tiettyjen miesten arvomaailmaan vai onko se jokin omakohtainen ongelma. Samapa tuo.
Olen joskus kirjoitellu tänne hiukan ihmisten välisistä biologiaan perustuvista tosiseikoista. Juuri siitä syystä myös minun silmääni nuoren naisen alaston keho on - kaunis. Ikä tuo siihen sen rajoitteen, etten näe sitä ensisijaisesti seksiobjektina, kuten silloin kun hormonit jylläsivät voimakkaammin. - Nimetön
Olipas siinä seksiin verhoiltuna järkyttävän feministinen teksti.
1. Pidän itsekin karvattomista naisista, vaikka itselläni ei mitään pedofilisia taipumuksia olekaan. Ajeltu häpyalue on miellyttävämpi katsellaa, koskea ja nuolla kuin epämääräinen kasa karvoja. Hyvin hoidettu karvoitus on lähes yhtä seksikäs, kunhan ne karvat on edelleen poistettu niistä oikeista paikoista.
2. Ottaisin ennemmin naisen, jolla on aito B/C-kuppi, kuin aidot tai implanteilla varustetut D:t. Pidän myös paremmin pyylevistä naisihmisistä, vaikka itse en ole tippaakaan ylipainoinen.
3. Järkevä mies osaa sekä ymmärtää eri tilanteissa, että vetää naisen "kiimaisuuden" esiin. Yleistäminen tosin lienee päivän sana.
4. Kuinka tyhmiä me olemme, kun nainenkin pystyy samaan? Eikö tässä lauseessa ole nyt jokin hassusti? Ja miksi ihmeessä suihinotosta pitää aina tehdä niin perhanan suuri numero, niin kuin neidille itselleen saisi jättää petipuuhissa suuseksin väliin.
Ihan vain mielenkiinnosta, jos oma ukkosi ei kuulu tähän miessika-ryhmään, mistä tietosi "vaatimuksista" on peräisin? - sinulle, mutta
miehet eivät saisi haluta sitä. Todella omituinen ja omahyväinen näkökulma.
Rehottava karvapehko on epähygieeninen, mekaaninen este suuseksille ja varsinkin epäesteettinen. Ihmiset, miehet ja naiset, ajelevat yleisesti kainalokarvansa. Kukaan ei ole keksinyt väittää sitä pedofiliaksi.
On kai itsestään selvä, miksi mies pitää tiukasta pillusta. Tiukkuus ei ole naisen iästä kiinni. - Kyselen
http://people.freenet.de/bhfok6/Luba/2/03.jpg
Miten tuo voisi viitata pedofiliaan?- Hattutohtori
Kuvan tyttönen ei ole montaakaan päivää yli 14v..johtuisiko siitä?
Jos tätä himoitset, niin sakkoja sietäisit saada ; ) - Kyselen
Hattutohtori kirjoitti:
Kuvan tyttönen ei ole montaakaan päivää yli 14v..johtuisiko siitä?
Jos tätä himoitset, niin sakkoja sietäisit saada ; ) - EZ20
Kyselen kirjoitti:
Tähän ei voi muuta kommentoida, kuin että OWNED.
- Lätsälääkäri
Ymmärsinkö oikein. Olet siis itse posliini, mutta miehet eivät saa haaveilla sinunlaisistasi posliininaisista?
- Jozef W.Krazow
tuli mieleen.
- nyt doc
Selitätkö vielä miten mies, joka tykkää posliinista aikuisella naisella salaa haaveileekin naapurin alaikäisestä tyttärestä? Joku ei nyt ihan täsmää...
Jos joku suosittu 30-50wee hollywood-näyttelijämies ajaisi kaikki karvat alapäästään pois, niin mitä luulet, haaveilisiko häntä ihailevat lukuisat naiset salaa alaikäisestä teinipojasta hänen kanssaan sekstatessaan?
Ihailtavaa logiikkaa sinulla! Harmi vain, ettei siinä ole järjen hiventäkään...
Kohtaan 2: oletko koskaan kuullut miesten vahvasta tissit-peppu -jakautuneisuudesta? Itselle on se ja sama onko isot tissit, kunhan on hyvä perse. Rinnoista en saa juuri mitään kiksejä, olivat millaiset tahansa.
Kohtaan 3: mistä ihmeestä tuollaista luulet? Luepa vaikka tämän suomi24:n muita palstoja. Kuinkakohan monessa valitetaan, että mies on se haluttomampi osapuoli. Ja valittajana usein nainen. Omasta puolesta voin sanoa, että itselle riittää 2 kertaa viikossa. Liika ei haittaa, muttei vähempikään. Minulla on 2 tervettä kättä.
Kohtaan 4: mitä vitt.... Nyt olet hakoteillä, ja PAHASTI! Mistähän tämäkin väite on peräisin.
Summauksen aika. Et tunnu tietävän juurikaan mitään miehistä tai miehuudesta. Oli ikäsi mikä hyvänsä, kasvua saa tapahtua vielä ja reilusti.
T: posliineista ja trimmatuista 20 naisista pitävä 25-wee mies. - HeikkiKoo
Jos joku fantasioi posliinista niin unelmoikoot. Ketä se haittaa? Ei se vielä kenestäkään pedofiilia tee?? Parempi että aikuiset ajelevat pimppejään paljaaksi ja leikkivät niillä, kuin että käytäisiin lasten kimppuun. Kaikki fantasiathan ovat terveitä ja normaaleja, kunhan niitä ei viedä käytäntöön (esim. pedofiliaan). Sitäpaitsi luulenpa, että useimmat posliinifanit eivät kuitenkaan haluaisi panna tyttäriään tai lapsia yleensä... aikamoinen yleistys.
Kohdista 2-4 olen ihan samaa mieltä.. tosin itse en pidä suurista rinnoista, vaan rakastan tyttöystäväni a-kuppia yli kaiken. Mutta tosiaan, jos pitää isoista rinnoista, pitäisi myös hyväksyä se, että nainen on tuolloin muutenkin rehevämpi..- nuolla kunnolla
Olen edellisen kanssa AIVAN samaa mieltä. Mulla oli ex-tyttöystävän kanssa asiasta keskustelua ja hän sitten yllätti minut ajamalla koko tumman alapäänsä aivan paljaaksi. Hän myös piti pinsensä puhtaana karvoista ja sai monen monta orkkua sen takia. En minä ainakaan halua lipoa karvaista pillua juurikaan. Nykyiselläni on karvainen, enkä vieraile alapäässä juurikaan suun kanssa.
Mitä tulee rintoihin, makuasia. Exälläni oli a-kupin kivat tisut, nykyisellä c-kupin lollot. Molemmat kivoja. Pääasia, että molemmilla hyvä perse! ;-) - kivempi nuolla
nuolla kunnolla kirjoitti:
Olen edellisen kanssa AIVAN samaa mieltä. Mulla oli ex-tyttöystävän kanssa asiasta keskustelua ja hän sitten yllätti minut ajamalla koko tumman alapäänsä aivan paljaaksi. Hän myös piti pinsensä puhtaana karvoista ja sai monen monta orkkua sen takia. En minä ainakaan halua lipoa karvaista pillua juurikaan. Nykyiselläni on karvainen, enkä vieraile alapäässä juurikaan suun kanssa.
Mitä tulee rintoihin, makuasia. Exälläni oli a-kupin kivat tisut, nykyisellä c-kupin lollot. Molemmat kivoja. Pääasia, että molemmilla hyvä perse! ;-)Ymmärrän hyvin että posliinia (tai pienellä kiitoradalla varustettua) on kivempi nuolla!! Koittakaapa naiset itte niin tiedätte! :D jep, oon kokeillu. Ja jos ettette pillua halua kokeilla niin vastaavan fiilikseen saa karvasen pillun nuolemisesta ku pistät kielen toisen hiuksiin ja pyörittelet sitä siellä vartin verran. Ei oo kivaa.
Mutta onhan sit tietty sellasia jotka saa kiksinsä karvoista!
Kaikki karvat pois!! - ajeltu on kaunis
Joo oon samaa mieltä että jokainen haaveilee ja fantasioi siitä mistä tykkää. Ja eihän aikusen naisen ajeltu pillu varmaankaan näytä samalta ku pikkutytöllä.
Posliinista tykkääminen on aivan eri asia ku pedofilia. olisko se siinä että miehet tykkää posliinista kun siinä näkee koko "tavaran" kunnolla ja kiima erottuu kiiltävänä eikä karvoihin tarttuneena :D
- Asiaa eikä luuloja
Kirjoitit: "Kiinnostaako se pätkääkään, että silikonirinnoissa nänneissä ei ole tuntoa".
Ei pidä paikkaansa. Älä usko kaikkea mitä kuulet ja luulet. - Anonyymi
Logo
Valikko
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Aihealueet
Seksi
Karvojen ajelu
Posliini = viittaus pikkutyttöön
Hattutohtori
2006-11-28 01:04:39
Ilmoita
Mielenkiintoinen tämä nykymiesten maailma:
1. Halutaan pillua, mikä voisi olla oman tyttären pillu..pehmeä, karvaton, tiukka ja lähes neitseellinen. Sairastako? Seisooko teillä kun saunotte pikkutyttöjen kanssa? Sille on nimityskin..
2. Naisella pitäisi olla valtavat rinnat, mutta rasvaprosentti muuten 2..mahdollistako? Kiinnostaako se pätkääkään, että silikonirinnoissa nänneissä ei ole tuntoa, joka johtaa siihen, että jokainen kosketuksenne aiheuttaa teeskennellyn huokaisun?
3. Naisen pitäisi olla kiimainen 7/24 työstä, lapsista, raha-asioista, hormoneista ja ties mistä huolimatta. Miksi? Mies ei kestä tiukkaa panotahtia edes viikkoa..
4. Yritätte pitää huolen, että nainen ei koskaan saa samaa työpaikkaa kuin te, sillä se osoittaisi sekunnin sadasosassa sen, kuinka tyhmiä olette, kun nainen yllättäen pystyykin samaan (ja hui: ehkä parempaankin). Mutta kaikesta huolimatta sama nainen olisi kyllin hyvä imemään munaanne..? Aika heikko taso pikku pilille...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs531615- 1741356
- 101315
- 761274
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2841202- 171150
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61928Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti96928Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347815