Bourne Identity

Arkkiblondi

Käytättekö montaa nikkiä täällä? Mulle tuli eilen yöllä välähdyksen omaisesti näky, jossa rekisteröin itselleni pari nikkiä ja sitten väittelin itseni kanssa nyrkit savessa.

17

845

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hanki parempia painajaisia!
      On mulla joku muukin nikki, se on mun toista persoonaani varten, aika harvoin käytössä;)))

• Arkkiblondi

aattelin thedä. Luoda kolme neljä nettipersoonaa, jotka kaikki elää omaa elämää kyberavaruudessa.

• a-v = alias varpunen ;P"

• HugaZaga kirjoitti:

a-v = alias varpunen ;P"

ja viälä kerran hee;)))

• HL.Mance

-Jekyll and Hyde uniko tuo oli? Itsensä kanssa tässä painitaan päivästä,päivään ja väitelläänkin toisinaan.(hyvä ja huono omatunto kisaileepi)

• Arkkiblondi

skitsoksi jos keksii monta nikkiä ja sitten samaistuu niihin. Ehkä mussa asuu demoni sisällä joka ottaa musta vallan ja sitten vaihan nikkiäni. ;)

• Arkkiblondi kirjoitti:

skitsoksi jos keksii monta nikkiä ja sitten samaistuu niihin. Ehkä mussa asuu demoni sisällä joka ottaa musta vallan ja sitten vaihan nikkiäni. ;)

ota kuule raamattu siihen hiiren viereen, pysyy ajatukses hartaina ja mieli puhtaana;)

• Arkkiblondi
        a-v kirjoitti:

ota kuule raamattu siihen hiiren viereen, pysyy ajatukses hartaina ja mieli puhtaana;)

tähän hätään auta kun oon töissä. Ja pomo vois lulla hulluksi.

• Arkkiblondi kirjoitti:

tähän hätään auta kun oon töissä. Ja pomo vois lulla hulluksi.

eikös laissa oo kielletty uskonnonvapauden rajoittaminen? Sitähän se on, jos se sua kieltää pitämästä pyhää kirjaa pöydällä;)

• Arkkiblondi
        a-v kirjoitti:

eikös laissa oo kielletty uskonnonvapauden rajoittaminen? Sitähän se on, jos se sua kieltää pitämästä pyhää kirjaa pöydällä;)

vaihteeks tehä vähän töitäkin tuun kattoon sitten vähän ajan päästä.

• käyttänyt kuin tätä yhtä, kirjautuneena ja joskus en jaksa edes kirjautua mutta amaryllie on se tuttu ja turvallinen.....on minulla kai joskus alkuaikoina ollut toinenkin nikki joka sai väistyä tämän uuden tieltä....
      kahden oman nikin keskinäinen riitely taitaisi jäädä tuloksettomaksi.....ikuinen nujakka...hui

• Alien-8

vai montaa nikkiä...?Eipä tuota oikein tarvitse..:))

• Alien-08

Minä ainakin olen varjosi,ja sivupersoonasi.Seuraan jokaista viestiäsi;))

• Alien-08 kirjoitti:

Minä ainakin olen varjosi,ja sivupersoonasi.Seuraan jokaista viestiäsi;))

ei oo noillakaan kahdella heleppoo;))) Ikuinen vääntö, asiasta ku asiasta...

• Alien-8
        a-v kirjoitti:

ei oo noillakaan kahdella heleppoo;))) Ikuinen vääntö, asiasta ku asiasta...

Samasta naisestakin tapellaan jatkuvasti;)))

Ei ole heleppoa,ei...

• Alien-8 kirjoitti:

Samasta naisestakin tapellaan jatkuvasti;)))

Ei ole heleppoa,ei...

kuvitella teidät siellä tönimäs toinen toistaan koneelta pois... ettekö te tuu hulluksi siälä keskenänne?

• Arkkiblondi

en minäkään taida hankkia itselleni muita kun tän nikin. Eihän sitä niitä salasanojakaan muista millään. Vai hankinko sittenkin? ;)

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2081
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      156
      1977
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      28
      1926
    4. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      14
      1173
    5. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      51
      987
    6. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      946
    7. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      875
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      114
      834
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      50
      811
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      779
    Aihe