Lahjaideoita filatelistille?

finmark

Mietin jouluksi lahjaa aktiivi-filatelisti isälleni. Onko hyviä ideoita aiheeseen liittyen? Olen itse opiskelija joten budjetti on rajallinen...

6

871

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ememem

Aktiivifilatelistina olen tullut käsitykseen ettei säiliökirjoja ole KOSKAAN liikaaa.
      Sanot olevasi opiskelija ja budjetti rajallinen.Osta silloin 1-2 säiliökirjaa ja voit olla takuuvarma että ne tulevat käytetyksi 0-2v:n kuluessa takuuvarmasti.

• säiliökirjoja

ei ole koskaan tarpeeksi. Itsekin kerään siten ,että joka valtiolla on oma kirja ja mitä suurempi maa, sen paksumpi kirja tarvitaan. Myös aihepiirikeräily vaatii paljon tilaa. Lapella on ollut säiliökirjatarjouksia ja on aihepiirimerkkejäkin yllättävän edullisesti.

• postimerkkipappa
        säiliökirjoja kirjoitti:

ei ole koskaan tarpeeksi. Itsekin kerään siten ,että joka valtiolla on oma kirja ja mitä suurempi maa, sen paksumpi kirja tarvitaan. Myös aihepiirikeräily vaatii paljon tilaa. Lapella on ollut säiliökirjatarjouksia ja on aihepiirimerkkejäkin yllättävän edullisesti.

irtolehtisäiliökirjaa.

Irtolehtisäiliökirja esim. Visir (Hagner) on kätevämpi kuin tavallinen säiliökirja kun sivujärjestystä saa vaihdettua ja sivuja saa myös erilaisilla taskutuksilla.
        Hinta on 2-3 kertainen verrattuna säiliökirjaan mutta rakkaat merkkini säilyvät paremmassa kunnossa kun ei enää tilanpuutteessa tarvitse siirrellä merkkejä paikasta toiseen vaan sivuja.

• finmark

Kiitokset vastauksista. Lahja on "taskussa". Hankin hänelle antikvariaatista sattumalta löytämäni saksankielisen opuksen, sekä edullisen säilytyskansion. Eiköhän näillä yksi joulu pärjätä! Hauskaa joulua kaikille.

• Loppiaisenakin lahjoja

Täksi jouluksi ilmestyi joulumerkein kuvitettu lahjakirjaksi suunniteltu runokirja "Merkillinen joulu". Kirjan lähes sata runoa on kirjoittanut Toivo Hyyryläinen ja kuvat ovat tunnettujen taiteilijoiden joulumerkkejä!

Ainakin seuraavaksi jouluksi suosittelen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      110
      1755
    2. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      94
      1289
    3. 72
      1284
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      1067
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      48
      994
    6. 95
      939
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      83
      845
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      50
      812
    9. 51
      788
    10. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      773
    Aihe