Kiinnostaisi ruveta pelaamaan tuolla Betfairilla, mutta kun yritän tulkita noita ruudukkoja niin on ihan täyttä hepreaa! Olen toki jo monta vuotta pelaillut vedonlyöntiä mutta vain ns 'perinteistä' vedonlyöntiä, en tällaista pörssimeininkiä. Jos joku viitsisi valaista hieman niin ois hienompi homma
Betfair
3
602
Vastaukset
- ohjeet betfair
Eli vedonlyöntipörssissä pelaajat antavat kertoimia peleille tiettyä panossummaa vastaan.
Vasemmalla puolella ovat kertoimet joilla voit pelata peliä annetuilla kertoimilla. Ylin kerroin nousee aina ensimmäiseksi. Oikealla puolella ovat kertoimet joita haluaisit kohteelle maksettavan.
Jos valitset kohteen vasemmalta puolelta esim. 2,50 kerroin ja pelaat kyseisellä kertoimella niin veto alkaa voimaan heti kun olet hyväksynyt sen. Jos laitat kerrointa suuremmaksi (muutat kerrointa ennen hyväksymistä 2,50->2,60) mitä se on niin se menee tarjous puolelle ja veto astuu voimaan vasta sitten kun joku tarjoaa kyseistä kerrointa haluamallasi summalla (minimi 4€). Rahasumma katoaa pelitilitäsi mutta kohde näkyy avoimissa kohteissa pelitilisi asetuksissa. Sieltä voit peruuttaa vedon koska tahansa (siis jos kyseistä kerrointa ei ole tarjottu). - sen verran
simppeliä hommaa tuo Betfairilla pelaaminen, että jos se on sulle täyttä hepraa niin unohda koko homma. Ei noin tyhmän kannata tulla sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263754- 822597
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071775
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468