Lauloiko Juice M.A.:n kanssa vai lauloiko M.A. yksin "tehtaan vahtimestarit"???
"Tehtaan vahtimestareilla oli pullo tärpättiä.
He sekoittivat siihen jauhelihan sekä hiekan. Sitten yksi mestareista riensi tehtaan pomon luokse. Kumarsi ja sanoi: tule syömään oikein herkullinen soppa.
Pomo tuli söi ja kuoli ja siitä vasta riemu alkoi sekä kunnon hautajaiset."
Suomen Talvisota 1939-40 LP:ltä, jossa tietenkin Juicekin oli mukana, mutta M.A. taisi tuon "laulaa".
"Tango Iloharjulla" oli tunnelmaltaan mahtava tango. Samoin Mikko Alatalon tulkitsema: "Hän hymyilee kuin lapsi.."
Tehtaan vahtimestarit
Jauhis&Hiekka&Kossu
2
626
Vastaukset
- Mehu Lahtinen
Juice ei ollut SuomenTalvisota 1939-1940 levyllä mukana!
"Tango Iloharjulla" tangosta on myös toinen versio.
Juice Leskinen Coitus int "PerVers, runoilija" levyllä ei onneksi Alatalo itse tulkitse "Hän hymyilee kuin lapsi" biisiä vaan Pena Penninkilampi. - Qzyrwerqz<a
Ei ole Juice Leskinen ollut koskaan mukana Suomen Talvisota 1939-40 levyllä. This is fact.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805