Juoru Orgin juttu Oraksista

jannu huoleton

Taidepariskunnan Reijo ja Johanna Oraksen kirjoittelusta on noussut kohu.
Seuratkaa Oras kohua juoru Orgista. huvittuneena lukijana luin kuinka Oraksien asianajaja lähetti vaade kirjelmän jutusta, josta on siellä juttu siis siellä joka kertoo heidän taidehuijauksista. juoru Orgia epäillään näemmä törkeästä kunnianloukkauksesta. saattaa olla että tutkintapyyntö tästä on jo tehty. Orakset ovat hölmöjä, tiedän heidän taustansa hyvin. Se ei kestä päiväänvaloa, se julki tulo, heidän osaltaan. Onhan taulujen alkuperää pohdittu mm iltapäivä ja aikakausilehdistössä.
Muutakin salaperäistä on tapahtunut yllättävän paljon heidän bisneksisään.
Oraksista on vielä paljastumattomia asioita.

11

7076

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janetska

olen aina mielenkiinnolla lukenut Oraksiin liittyviä lehtihaastatteluja,ovathan he kuin Suomen kauniit,komeat ja rikkaat.Ainakin lehtien kautta on välittynyt kuva heistä,että ovat todella onnellinen ja täydellinen perhe.

On kaunis vaimo,komea mies ja vanhempiensa parhaat piirteet perinyt tytär,joka selvästi on heidän silmäteränsä.

Hehän muuttivat Nizzaan? keväällä,vai menikö oikein...Johannan ja Reijon töiden takia.

Reijohan muuten on seurustellut aikoinaan Meiju Suvaksen kanssa.Tiedoksi,jos joku ei tiennyt :)

Aikamoinen väite tuo,jos paikkaansa pitää.Mutta näyttävä pariskunta joka tapauksessa.

• Anonyymi

Totta se olieikö Meiju ollut kihloissa Oraksen kanssa?

• Anonyymi

Kyllä ja sen jälkeen Oras Ulpu Malmin Sypistä ....

• Oraksista?

Mihin taidehuijauksiin tässä viitataan? Onko kyse Johannan maalaamien taulujen alkuperästä vai joistain muista tauluista? Minäkin olen lähinnä lehdistä seurannut Oras-pariskunnan vaiheita. Johannan taulut eivät ole omaan makuuni ollenkaan.

Huijauksia taidealalla kyllä harrastetaan...

• taidealalla työskentelevä

Siis tämä juttu on niin että juoru orgin tietojen mukaan Oraksen taulut maalataan venäjällä. Tämä huhu on vellonut taidealalla jo hyvin pitkään. Oras on tunnettu huijari Suomessa monella eri alalla. Siis reijo

• kukkaistaulu
        taidealalla työskentelevä kirjoitti:

Siis tämä juttu on niin että juoru orgin tietojen mukaan Oraksen taulut maalataan venäjällä. Tämä huhu on vellonut taidealalla jo hyvin pitkään. Oras on tunnettu huijari Suomessa monella eri alalla. Siis reijo

Tosi kiinnostavaa,mahtaakohan olla totta?
        Voisiko heidän ulkomailla oleskelunsa viitata tuohon asiaan myös,kun JOhanna kuulemma maalailee Ranskassa ja saa sieltä hyviä "ideoita", kas kummaa,kun tuosta aiheesta ei ole ollut missään lehdessä, saattaa pian ollakin... meinaan jos pitää paikkansa. Lehdissä on vaan niin makeita juttuja, että joskus oikein yököttää.

• Nimetön
        kukkaistaulu kirjoitti:

Tosi kiinnostavaa,mahtaakohan olla totta?
        Voisiko heidän ulkomailla oleskelunsa viitata tuohon asiaan myös,kun JOhanna kuulemma maalailee Ranskassa ja saa sieltä hyviä "ideoita", kas kummaa,kun tuosta aiheesta ei ole ollut missään lehdessä, saattaa pian ollakin... meinaan jos pitää paikkansa. Lehdissä on vaan niin makeita juttuja, että joskus oikein yököttää.

Oras on varmaan uhkaillut lehdistön hiljaiseksi asiasta hyväveli suhteiden kautta. Asiasta nousee vielä meteli se on aivan taattua. He ovat tehneet paljon muutakin mikä ei kestä päivänvaloa. Olen seurannut useita vuosia läheltä heidän toimintaansa. Se täyttää täysin rikollisen tunnus merkit.

• Anonyymi
        Nimetön kirjoitti:

Oras on varmaan uhkaillut lehdistön hiljaiseksi asiasta hyväveli suhteiden kautta. Asiasta nousee vielä meteli se on aivan taattua. He ovat tehneet paljon muutakin mikä ei kestä päivänvaloa. Olen seurannut useita vuosia läheltä heidän toimintaansa. Se täyttää täysin rikollisen tunnus merkit.

16 vuotta on kulunut, uskallatko jo paljastaa jotain, vai olitko vain huulihölkällä?

• Anonyymi

Toinen on väkivaltainen hakkaaja, toinen koulutustaustansa suurennellut (lue valehdellut) muka-taiteilija.

• Anonyymi

R. Oras entinen mattokauppias

• Anonyymi

Naimisissa /kihloissa useasti... Maiju- Ulpu jne... entinen mattokauppias , koulutus????

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe