Onks tossa Jani Wickholm-nimellä varustetussa korvaläppäkarvahatussa OIKEETA turkista vuoressa?!! =O Siltä näytti kun Alumiini Tähdet-sivulla oli kuva jossa turkisvuorta tursusi hatun reunoilla. Taitaa olla kania? Nyt loppu meidän perheen tuki Wickhokmille. Eipä tee pienen pupujenhoitajan tommosta tukea. Eikä äitinkään. Karvahattuja myydään kuulema vaan keikkapaikoilla, eikä voi tilata. Onneksi edes tälleen.
Nyt myy
7
983
Vastaukset
- ...aitoa
Eipä minun mielestä tosiaankaan näytä aidolta, vaan ihan tekoturkikselta
- tai ei
Johan on naurettavan fanituotteen keksinyt!!!! Ei kai kukaan itseään kunnioittava artisti valitse fanituotteekaseen KARVALAKKIA!!!???? Paitsi jos sattuu oleen karvalakki meininki artistilla, ja sehän tunutt kyllä olevan.
Hän on varmaan saanut ostettua jonku megahalvan erän karvalakkeja joltain paikalliselta kyläkauppiaalta tyyliin euron kipale ja nyt näki tilaisuuden taas kiskoa rahat pois sinisilmäisiltä faneilta :O ?????????????????
- ....
Ei ole oikeaa turkista Jani itse sanoi. Eli ei ole pupuja satutettu :)
- naurattaa
Janissa aitoa mikään muukaan. Karvalakki meininki alusta loppuun.
- uutta on
NAKIT JA MUUSI
- yks nakki ja muusi
Nyt on NAKIT ja MUUSI sekä karvalakki meininki niin ykkös juttu että heikoimpia huimaa... Mutta mitä tuokaan ensi kesä tullessaan? No ihan taatusti aidoin ja oikean lypsyhuivin, sellaisen mitä J piti muutamilla keikoilla päässä. Jokainen voi luoda itselleen sitten täydellisen idoli luukin kaikilla näillä ihqilla fanituotteilla. Vähänks ihkuu hei!
- hemmetin
lämmin ja makee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991498Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37943Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29879Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38831Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37740Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56738Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720