niin nytkin. Kopioin tämän tekstin "Tekniset tiedotteet"-osastolta, ja vähän muuttelin sitä:
"Ilmoitetaan:
joka päivä samaan aikaan
Aihe:
Keskusteluissa hidastelua, joka on ilmeisesti tullut jäädäkseen
Palvelu:
Suomi24 Keskustelu (mikä palvelu???)
Lisätiedot:
Keskusteluissa on joinakin iltapäivinä ja iltoina esiintynyt hidastelua ja katkoksia. Ongelmien esiintyessä palstat ja viestit avautuvat normaalia hitaammin eikä viestien jättäminen välttämättä toimi. Katkosten aikana on esiintynyt myös tyhjiä sivuja. Ongelmaa tutkitaan ja se pyritään korjaamaan mahdollisimman pian. Pahoittelemme tilannetta!
Arvioitu aika vian korjaamiselle:
joskus - jos silloinkaan
Ilmoituksen tekijä:
Suomi24:n Huuhaa-palstan ne kirjoittajat, jotka eivät vielä ole täysin kypsyneet ainaiseen tökkimiseen"
Mutta ei mitään niin huonoa, ettei myös jotain hyvää itsekullakin, vai kuinka? Ainakin minulla....
Huomenta taas kaikille, t. MM.
Saman toistoa joka aamu -
9
698
Vastaukset
- MuisQuu
kiitos, kiitos, kiitos...aivan niin:o)
- S-Y
hyvvee tulloo kypsytyksestä meenoon ;)
Huomenta vuan tiältäe. - hurjahilda
Erittäin mukavaa huomenta,kjöh,onks vielä käryää...
- aliisa
Ja oikein hyvää päivän jatkoa kaikille :)) Ja varsinkin MM:lle,joka kovasti vihjailee jotain :O)
Minäkö? Minähän sanoin suoraan - omaan tapaani kierrellen ja kaarrellen, ollen koko ajan pää pyörällä.....
- aliisa
Man-of-Mystery kirjoitti:
Minäkö? Minähän sanoin suoraan - omaan tapaani kierrellen ja kaarrellen, ollen koko ajan pää pyörällä.....
Sitä on nyt muutama päivä vihjailtu jostain oikein mukavasta odotettavissa olevasta jutusta....;O))))))))
- Stara.
Sinähän osaat kertoa,miksi tuohon minun sähköpostiin ei tule viestit? Olen lähettänyt muutamn vistin joihin on vastattu.
Eilen älysin kääntää tähän osoitteeseen tulevat viesti toseen osoitteeseen ja heti alkos raksuttaan.
KIITOKSIA jo etukäteen.ikävä kyllä - käytän itsekin tätä S24-postia niin vähän.
Jos vika on ja pysyy, niin laita palautetta tätä kautta:
- http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/
Terveisin, MM.
- Alien-8
Hehheh..Piristi aamuani tuo yksi kohta:
Arvioitu aika vian korjaamiselle:joskus-jos silloinkaan
:)))
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022346- 1201923
- 921509
- 1381459
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221160Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631141- 511097
- 381042