Niin minkä arvoisia ovat yleensä olleet meriläismalliset keskimoottoriveneet. Tämä on ollut kalastusveneenä eikä ole katettu. Pituutta on n.6m. Diesel moottori siinä on ja se on kunnostettu. Ja kuka sen moottorin kunnosti, on arvioinut sille jo arvon, mutta mitä hintaa nämä rauhalliset putskuttajat yleensä pitävät?
Nainen tarvitsee apua =)
(Onhan se keltainen pörssi mistä tehdä hintavertailuja..)
kertoisitteko minkä arvoinen on keskimoottori vene.
4
709
Vastaukset
- just joo
mutta köydet ja fendarit kannattaa ostaa Biltemasta.
- Evaluator
Jos olet ostamassa, niin älä maksa ainakaan enempää kuin 2.000 €.
Jos olet mukana perikunnassa, joka tappelee vaarivainaalta perityn veneen arvosta osana kuolinpesää, niin kai tuo 3.000 euron arvoiseksi pitää arvostaa.
Jos olet eroamassa ukostasi ja ukko haluaa veneen itselleen, niin pane hänet maksamaan siitä ainakin 4.000 €! - hydratech
Eipä käy kuvauksestasi ilmi rungon materiaali, kunnosta puhumattakaan, eikä koneteho.
Kuidutetusta ja muuten lahosta puurunkoisesta pitää lähes maksaa, jos siitä haluaa eroon. Itse en sellaista ostaisi kuin mahdollisesti moottorin takia.
Hyväkuntoinen paketti (kaunis puurunko, tuore kone) onkin ihan eri juttu, n. 25-30 000 e.- Vailla tietoa?
en muistanutkaan kertoa että sen lasikuitua tai mitä se nyt onkaan veneet näin yleensä=)sen kunto on hyvä ja on ollut hyvin säilytyksessä.
on se hyvä peli kun siitä ovat väylä miehetkin kyselleet.
mutta kiitos teille tiedon annostanne ja varmistitte hinta asiaa. näin on muutkin sanoneet. täytyy viellä tutkailla, josko itse opettelisimme sen moottorin käytön vai möisikö pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835