G: montako lasta

mötleycrue

Kuinka monta lasta teidän perheessä on? Tyttöjä,poikia? Minkä ikäisiä?

Meillä on 4v poika ja 4kk tyttö

29

1082

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti 0806

      Siinäpä se jo tulikin :-)

      • 2 rasavilliä

        tyttöä, 6,5kk ja 4 vuotta.


    • äitee3

      tyttö,9
      poika, 5
      poika, 1
      meidän lapset on tehty säntillisellä 4vuoden ja 3kuukauden ikäerolla. Tarkka olla pitää. Äitiysneuvolan täti sanoikin että hän odottelee sitten taas vähän yli kolmen vuoden kuluttua sinua... ;)

      • ___________

        on tyttö 3v10kk ja tyttö 10kk


    • ..............................

      Tyttö 8v, tyttö 3v ja tyttö 1v. (akkavalta)

    • Joista

      kaksi poikaa ja kaksi tyttöö...

    • 3 lasta

      poika 9v
      poika 6v
      tyttö 7kk

      • kolmen äiti

        Poikia jokainen, iät 7v, 3v ja 1v.


    • Nimetön

      Tyttö 9v, poika 6v ja poika 9kk. Näillä mennään, ja tähän jäädään.

      • äittä

        poika 8kk ja toivon että tulee ainakin 3 lisää vielä :)


      • CaJo
        äittä kirjoitti:

        poika 8kk ja toivon että tulee ainakin 3 lisää vielä :)

        Poika pikkusta vajaa 6v. ja tyttö 9kk.


    • Äippä06

      esikois poika 2w1kk ja pienemmän laskettu 29.12

    • tarja 2

      välillä meilläkin,eli poika kohta 14v,tyttö kohta 10v ja tyttö 4v....

    • mamalicious

      Kaksi hassua poikaa, 7 v ja 6kk.

    • Reinikkala

      Eppu 8v. Iida 6v. Mari 4v. Jooa 2v. Senni 1v. ja kuopus hurjat 3 viikkoa :) Nimetönnä vielä.

      Neljä tyttöä ja kaksi poikaa.

    • Rriiia

      Taidetaan olla tähän mennessä suurn perhe?

      Kaikki lapset biologisia, kaikilla sama iskä ja sama äiskä.

      Kuopus syntyy mitä ilmeisemmin ennen joulua, la on 19.12. Ultran mukaan poika, mutta saas nähdä.

      Lapset on

      tyttö 16v.
      poika 14v.
      tyttö 9v.
      tyttö 8v.
      tyttö 5v.
      poika 4v.
      poika 3v.
      tyttö 11kk

      Tyttövalta, joten poika olisi ihan tervetullut. Miksie tosin yksi tyttökin vielä :)

    • Minni 34

      Yksi poika 10 kk.

    • justiina

      Minulla kaksi tyttöä,eskarilainen,täytti maaliskuussa 6v ja kolmasluokkalainen joka täyttää 10.s päivä 9v.

    • meillä

      Neljä lasta, joista poikia kolme: 16v, 2v ja 7kk ja yksi tyttö 8v.

    • huhtiäiti80

      yksi poika 1v7kk

    • Jepulis :o)

      5 tyttöä - 16 14 11 9 ja 6
      1 poika - 3

    • 7-lasta

      Tyttöjä on kolme. 22v, 20v, ja 3v,
      Poikia neljä. 15v, 9v, 8v, ja 6v,

    • löytyy...

      Kaksi tyttöä, 6v ja 6kk

    • tyttö meillä

      poika 1v7kk:tta ja tyyö 6kk:tta. ja haaveissa olisi vielä ainakin kolme.

    • 5kk ikäiset kaksospojat :)

    • Sisu-haukku

      pojat,4v ja 4kk. Hienoja poikia kumpainenkin!

    • olis

      3 poikaa: 12v,9v ja 1v
      ja yksi tyttö:4v
      saa nähdä jääkö tähän vai ei????

    • näin...

      Yksi poika.....1,5v

    • ägentti 00-04

      Tyttö 5v (kohta 6v) ja poika 2v!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe