Sain viestin "olemme hyväksyneet hakemuksesi"
Nyt pitää käydä pikapankilla katsomassa onko tosi kans, kun usko jo meinasi loppua....
Kauan se kyllä kesti, mietityttää vaan että mahtaako monikaan noilla ehdoilla kyetä maksamaan jättisummaa 2 viikon päästä?
Voipi olla että maksukin ontuu kuten saamisenkin laita oli.
En o itekään varma saanko ihan äkkiä maksettua tätä mutta tällä saa maksettua monta vanhempaa pois perintätoimistolle ja vaikka sit keskittyä tähän yhteen mieluummin......
Maksaa aioin kyllä sit vaikka erissä, petosta en tee kun kerta laskuni hoidan.
Mitä muut on mieltä?
Palkkapäivä etenee
27
3004
Vastaukset
- joku
laitoit hakemuksen tonne? ite laitoin 10min sitte.
- Vipstaaki
Jo maanantaina, nyt se kai on kiinni et se ei ota uusia hakemuksia nyt?
- joku
Vipstaaki kirjoitti:
se maanantainaki ollu kiinni? sieltä tuli että hakemuksesi on otettu vastaan ja se käsitellään tai jotai tollasta.
- belsuri
Vipstaaki kirjoitti:
monelta pistit maanantaina
- Vipstaaki
belsuri kirjoitti:
monelta pistit maanantaina
klo 10 aikoihin maanantaina.
- Mela1
Toimii se sittenkin..Tosin vaati puhelin soiton sinne niin hyvaksytty paatos tuli 5min paasta.
Hakemuksen tein maanantai aamuna.- joku
numeroon pitää soittaa?
- Mela1
joku kirjoitti:
numeroon pitää soittaa?
09-8573820
- joku
Mela1 kirjoitti:
09-8573820
kiitän. täytyy soittaa kohta sinne jos sais nopeampaa rahat tilille
- hip heihaa
joo mulle tuli äske kans viesti =) nyt helpottaa ainaki vähäks aikaa...
- palkkapäivä
..kiitos!
[email protected]
osoite toimii ja ruuhkaa puretaan..
PALKKAPÄIVÄ- pah.....
laitoin itse sähköpostia maanantaina, kun hakemusviesti taasen laitoin jo perjantaina, enkä ole vieläkään vastausta saanut! sain jonkun ihme warning postin teidän sähköpostista, jossa ei ollut sanaakaan suomee saatika liittyen koko lainahommaan. saisko viiseurosen takasin, olisin toivonu ees jonkinnäkösen ei vastauksen jos sitä ei oo myönnetty mulle.
- perseen suti
nyt viimeistään huomaa että palkkahelvettu on kusetusfirma kun tulee selittelemään tälläiselle palstalle! Juu lapset vitosia lisää kiitos!
- päätös
tuli. vastasin viestiin kyllä. välistystiedot päällä niin ei tule toimitettu viestiä ja kun yrittää siihen 179101 laittaa viesti niin tulee palvelua ei tunnistettu, tarkista avain sana. mikähän lie tässä sitten nyt on.
- joku
se sitten laittaa johonki eri numeroon?
- hepo oja
joku kirjoitti:
se sitten laittaa johonki eri numeroon?
joo se pitää laittaa siihe nro mist viest tul
- viesti...
hepo oja kirjoitti:
joo se pitää laittaa siihe nro mist viest tul
"kyllä" viestin minä ainakii laitoin siihen kännykkänumeroon,mist ne laittoi sen..ja siit meni noin kolme minuuttia kun massit tuli tilille..
- ei ainakaan
viesti... kirjoitti:
"kyllä" viestin minä ainakii laitoin siihen kännykkänumeroon,mist ne laittoi sen..ja siit meni noin kolme minuuttia kun massit tuli tilille..
tullut erikseen sen jälkeen viestii kun massit oli jo tilillä....itellä meni lauantaista tiistaihin ennen kuin sain rahat eilen puolilt päivin..
- ei_näy
viesti... kirjoitti:
vieläkään. noin tunti sitten vastasin kyllä eikä viestiä ole vielä edes välitetty perille. perseestä.
- plaah hööh
viesti... kirjoitti:
mulle ei oo tullu rahoi vielkää vaik oon laittanu sen kyllä viestin =(
- on sitten
plaah hööh kirjoitti:
mulle ei oo tullu rahoi vielkää vaik oon laittanu sen kyllä viestin =(
mikä pankki sul on???kyl ne tän pv:n aikaan luulis tulovan ne rahat..
- jeppisjee
on sitten kirjoitti:
nii mul on op. pakko laittaa eri nimi merkil ku en oo rekisteröityny
- huora
on sitten kirjoitti:
ei varmaan tänän tule ku lähetin vasta hakemuksen tänää sinne
- lipposka
tuli vastaus et palvelussa ruuhkaa.. mut ilmottelevat heti ku pystyvät..
- VipstaakiOG
Katos, löytyi tämmönenkin oma aloitus.
Tuosta on kohta 12 vuotta aikaa, mutta en ihan vielä ole ehtinyt maksaa palkkapäivän vetäjälle silloin saamaani vippiä. Maksoin sillä jotain muuta kiireellistä pois aika turhaankin silloin mutta yli puolet jäi siihen että oli kunnon Jouluherkut pöydässä 2006 Jouluna!
Kiitos Palkkapäivälle ja kultasepälle. Koitan maksaa kyllä vippini ja teen sen hyvin pian jos EuroJackpot osuu tänä iltana! Siinä tapauksessa pistän kyllä vähän viivästyskorkookin päälle, eiks Yeah!- hjopeyåojeåoj
Nyt sitten odottelet työtä tekevien veronmaksajien siivellä pikavippivelkojen vanhentumista. Olet aiemmin sanonut, että se on paljon hauskempaa kuin pienipalkkainen puurtaminen. Tosin Suomessa ei ole kansalaispalkkajärjestelmää, mutta järjestelmää on helppo huijata.
- VipstaakiOG
hjopeyåojeåoj kirjoitti:
Nyt sitten odottelet työtä tekevien veronmaksajien siivellä pikavippivelkojen vanhentumista. Olet aiemmin sanonut, että se on paljon hauskempaa kuin pienipalkkainen puurtaminen. Tosin Suomessa ei ole kansalaispalkkajärjestelmää, mutta järjestelmää on helppo huijata.
Näin on, hyvä että olet huomannut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983