veikkauksia
30.11.2006
ilves-hifk
Vastaukset 7
- MEIKÄPOIKAS
2-4.0-1 LAAKKONEN 1-1 LINDGREN 1-2 LAAKKONEN
2-2 LINDGREN 2-3 LINDGREN 2-4 SAARINEN..VEIKKAAN ETTÄ HIFK HERÄÄ JA VIE PISTEET MAALEIN 2-4- MIESSS
2-3 IFK VIE...JOS MENEE JÄÄHYIHIN NIIN SIINÄ TAPAUKSESSA ILVEKSELLE 4-2
- neljä-nolla
Smurffi piristää suomalaisten kissojen peliä eikä Remmurei ja Mööffi (by: radio suomen kiekkokierros) riitä. Raks on kilpi. NELJÄ-NOLLA.
- hhmmmm...
No varmaan suomalainen ilves raatelee jo valmiiks raadellut maahanmuutajaotukset. 4,5-0,1
- rudit
... Ipaa.
1-6
Murphy jyrää Raipen. Pietilällä tai ilman.- IFK ON ÄRSYTETTY
2-3 IFK VIE ILVESTÄ...VEIKKAAN ETTÄ NYT TAPAHTUU KÄÄNNE IFKOON PELISSÄ...JA VOI HYVINKIN OLLA ETTÄ
- Kukahantätäkinlukee
On ikävää että jääkiekkoon on pesiytynyt tätä epäsosiaalisia ainestajoka purkaa akressioitaan jäällä , nämä pelaajat tuhoavat monta hyvää ja todella lahjakasta pelaajaa pysymällä jäällä eräänlaisina kinkkuina.
Jääkiekossa kuitenkin lähes 99% on pelaajia jotka pystyvät pelaaman sääntöjen mukaisesti hillitön itsensä.
Nämä akresiiviset yksilöt ovat vielä valmentajien suosiossa jasuojeluksessa. Ja kun jotain ikävää sattuu valmentajat hyssyttelee eivätkä uskalla ottaa johtajan roolia onko sitten niin että valmentajaksi on valikoitunut nämä epäsosiaalisen yksilöt.
En kyllä voi muuta sanoa kuin häpeäksi hienolle urheilulle ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548