Huonoin asiakaspalvelu

nainen-hamina

Eli siis mistä saa huonointa asiakaspalvelua..
Tästä tulee hauskaa!

257

41069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joko taas

      katos vanhoja kirjoituksia. aika vanha ja kulunut aihe. Naisparkaa on kohdeltu nyt huonosti jossain liikkeessä?

    • mary may

      marimekolla haminassa, siellä voidaan asiakkaat valikoida oman mielen mukaan

      • Tosi huvittava!

        No kanuunassa se pieni pyöreä Jani Wickholmin näkönen muikki, aina kun on huono päivä itellään niin sen saa tuta me asiakkaat, vois vaihtaa alaa jo kun on niin pirun vaikeeta,eikö kauppias tajua mitään?!


      • tämä.
        Tosi huvittava! kirjoitti:

        No kanuunassa se pieni pyöreä Jani Wickholmin näkönen muikki, aina kun on huono päivä itellään niin sen saa tuta me asiakkaat, vois vaihtaa alaa jo kun on niin pirun vaikeeta,eikö kauppias tajua mitään?!

        kanuunan jani wickholm kassalla vai missä sielä ? Mun mielestä kanuunassa on ainakin ihan hyvä palvelu =).


      • heh
        tämä. kirjoitti:

        kanuunan jani wickholm kassalla vai missä sielä ? Mun mielestä kanuunassa on ainakin ihan hyvä palvelu =).

        Se muikki oli joskus ainakin leipäpuolella, olisko nyt alennettu täyttämään hyllyjä.Tosi veemäinen!Ei siltä koskaan edes uskalla kysyä mitään.


      • johtuu

        siitä, että luulevat työskentelevänsä josain superhienossa kaupassa mihin ei tavallisilla tallaajilla ole asiaa.. Painotan sanaa luulevat! Olen huomannut saman itsekin... ei tarvitse olla kuin nuori asiakas niin katsotaan pitkään että mitäkhän toi täälä tekee..


      • asiakas
        heh kirjoitti:

        Se muikki oli joskus ainakin leipäpuolella, olisko nyt alennettu täyttämään hyllyjä.Tosi veemäinen!Ei siltä koskaan edes uskalla kysyä mitään.

        Miten et uskalla kysyy mitää,älä mee sinne jos pelkäät yleensäkin kysyä jotakin!Kaupassa tädit neuvoo,opasta,auttaa eikä syö sinua!Ootko edes kysynyt ikinä mitään?Kumma asia jos ulkomuodon peruusteella katot kuka kukin on.


      • talimäki
        asiakas kirjoitti:

        Miten et uskalla kysyy mitää,älä mee sinne jos pelkäät yleensäkin kysyä jotakin!Kaupassa tädit neuvoo,opasta,auttaa eikä syö sinua!Ootko edes kysynyt ikinä mitään?Kumma asia jos ulkomuodon peruusteella katot kuka kukin on.

        Onko Jani mukamas ruma ?


      • hui pelotti
        Tosi huvittava! kirjoitti:

        No kanuunassa se pieni pyöreä Jani Wickholmin näkönen muikki, aina kun on huono päivä itellään niin sen saa tuta me asiakkaat, vois vaihtaa alaa jo kun on niin pirun vaikeeta,eikö kauppias tajua mitään?!

        myöntää, että Kanuunassa, siis kassalla oli melko töykeä palvelu.
        Muutin tänne muutama vuosi sitten ja ihmettelin Kanuunassa käydessäni tiettyjen kassahenkilöiden hymytöntä ja suorastaan tylyä käytöstä, muuten he olivat kyllä oiken ammattitaitoisia. Itsekin asiakaspalvelutyötä tehneenä ajattelin ymmärtäväisesti, että huono päivä saattaa olla kenellä vain ja yritin yksipuolisesti hymyillä ja tervehtiä siitä huolimatta.
        Kerran huomasin kassahenkilön jutelevan kivasti ja hymyilevän edelläni olevalle asiakkaalle ja päättelin että huonot päivät ovat päättyneet.
        Tervehdin...vastaani tuli jäinen naama. ostostapahtuman jälkeen ynähdys ja tuttu tyly ilme...
        En kerta kaikkiaan enää keksinyt kuinka toimia kun "jouduin" heidän kassajonoonsa. Noh, löytyihän se totinen naama ja mykkyys minultakin. Vaikeaa hymyillä ja puhua yksin.
        Mutta; nyt sanotaanko parin vuoden aikana Kanuunassa on ollut tosi kivoja uusia kassaneitejä, ihan hämmästyn kun he iloisesti tervehtivät. Saattaapa joku avata sen muovikassinkin valmiiksi ja sanoa kiitos ja hei! Kiitos näille uusille pirteille tytöille, kunpa vain tottuisin siihen enkä säikähtäisi ystävällistä tervehdystänne.


      • plussa kortti
        hui pelotti kirjoitti:

        myöntää, että Kanuunassa, siis kassalla oli melko töykeä palvelu.
        Muutin tänne muutama vuosi sitten ja ihmettelin Kanuunassa käydessäni tiettyjen kassahenkilöiden hymytöntä ja suorastaan tylyä käytöstä, muuten he olivat kyllä oiken ammattitaitoisia. Itsekin asiakaspalvelutyötä tehneenä ajattelin ymmärtäväisesti, että huono päivä saattaa olla kenellä vain ja yritin yksipuolisesti hymyillä ja tervehtiä siitä huolimatta.
        Kerran huomasin kassahenkilön jutelevan kivasti ja hymyilevän edelläni olevalle asiakkaalle ja päättelin että huonot päivät ovat päättyneet.
        Tervehdin...vastaani tuli jäinen naama. ostostapahtuman jälkeen ynähdys ja tuttu tyly ilme...
        En kerta kaikkiaan enää keksinyt kuinka toimia kun "jouduin" heidän kassajonoonsa. Noh, löytyihän se totinen naama ja mykkyys minultakin. Vaikeaa hymyillä ja puhua yksin.
        Mutta; nyt sanotaanko parin vuoden aikana Kanuunassa on ollut tosi kivoja uusia kassaneitejä, ihan hämmästyn kun he iloisesti tervehtivät. Saattaapa joku avata sen muovikassinkin valmiiksi ja sanoa kiitos ja hei! Kiitos näille uusille pirteille tytöille, kunpa vain tottuisin siihen enkä säikähtäisi ystävällistä tervehdystänne.

        Kassan blondi "neulatyyny" töykein kassa mitä oon tavannu. Aina naama väärinpäin ja varmaan vetää välistä rahastakin itelleen. Antanu rahasta takasin monta kertaa väärin.


    • ggggggg

      Kusipää.

    • - Electra -

      Yritin ihan oikeasti vaihtaa S-Markettia Kanuunaan, mutta eihän siitä mitään tullut.

      Kanuunasta oli joka ikinen kerta jokin tarvitsemani tuote loppunut tai sitä ei ollut ollenkaan.

      Kalatiskiltä ostaessani kylmäsavulohta vanhempi pyylevä nainen sanoi että - Tämä on aika kallista.
      Kohtaus oli kuin DNA mainoksesta, hitto en mä mitään hintoja sinne mennyt tiedustelemaan...

      Nuoret naiset samaisella tiskillä ovat aina olleet ystävällisiä, iloisia ja palveluhaluisia.

      • en nyt

        tiedä siitä sokkarinkaa palvelusta.....


      • ou geezus

        Electra hyvä, pitäydy vain Prismassa, niin suosikki(ruoka)kaupassani on yksi pösilö vähemmän.

        Arvaan että olet ent. Vehkalahden alueelta kotoisin. Siellä tunnetusti pöyhkeys ja tyhmyys kulkevat käsi kädessä.


    • palvelu

      mielestäni on haminan rossossa.
      Aina kun olen käynyt ko: paikassa niin pöydät ovat PASKAISIA, lattialla ruuan tähteitä salaattipöytä loppunut ja sotkuinen. henkilökunta tiuskii ja kiukuttelee keskenään ja mikä pahinta myös asiakkaille varsinkin niille jotka huomauttaa asioista.

      • hk-kunta

        Siellä on sen remontin jälkeen ollut tosi pahaa ruokaa!! aina on jotunut pettymään. Viimeksi ku söin pizzaa siellä niin totesin että pakastepizzakin on maukkaampi!! Tää oli viimeinen kerta kun siellä syön! Ihmettelen miten siellä on aina niin paljon porukkaa?? Eikö ihmiset välitä mitää suuhunsa laittavat vai
        johtuuko se siitä että ruoka on niitten mielestä oikeasti hyvää???


      • oon meripäivil
        hk-kunta kirjoitti:

        Siellä on sen remontin jälkeen ollut tosi pahaa ruokaa!! aina on jotunut pettymään. Viimeksi ku söin pizzaa siellä niin totesin että pakastepizzakin on maukkaampi!! Tää oli viimeinen kerta kun siellä syön! Ihmettelen miten siellä on aina niin paljon porukkaa?? Eikö ihmiset välitä mitää suuhunsa laittavat vai
        johtuuko se siitä että ruoka on niitten mielestä oikeasti hyvää???

        näköinen kassa.kaikki nauraa.


    • qwerty12345

      oikeesti!

      • Mika7205

        Totta!Kaikki pelaa,kun nuorempia naisia,välistä nuori mies myyjäkin,mu voihan vide,tietääköhän ne vanhemmat,olevansa asiakaspalvelussa,joskus oikee sylettää :(


    • ukkoliini

      meijän muija palvelee huonoiten kotona

    • saa mitä tilaa

      Eiköhän se ole sillai että jokaisella on päivänsä, hyviä ja huonoja. Eikä se myyjä aina ole pahalla päällä vaikka ei niin mahdottomasti hymyilisi, mutta kyllä palvelua tulee vaatia se on selvä, ei muuta kun leipäläpi auki ja asiallista kommenttia tarvittaessa kehiin. Itse olen myynyt erilaisia tuotteita, erilaisille ihmisille ja sanon että on niitä varsinaisia röyhkeitä mulkkuja myös asiakkaissa ;) heh. Ei varmasti löydy sellasta fakiiria joka mielyttää jokaista persoonaa.

      • laatu kommentti

        Puhuit täyttä asiaa, sitä saa mitä tilaa ja se toimii ihan samalla tavalla vaikkapa parisuhteesakin.


      • ...
        laatu kommentti kirjoitti:

        Puhuit täyttä asiaa, sitä saa mitä tilaa ja se toimii ihan samalla tavalla vaikkapa parisuhteesakin.

        En saanut tarpeeksi toosaa, vaikka tilasinkin.


      • saa tai ei
        ... kirjoitti:

        En saanut tarpeeksi toosaa, vaikka tilasinkin.

        Olisikohan siinä ollut säävaraus?


    • tykitys

      ...ylivoimaisesti töykeimmät kassat haminassa.
      Jukka ! Seuraa, niin huomaat.

      • asikas.

        Empä ole huomannu, samanlaisia ovat muissakin kaupoissa.


      • K- hyvä tyypit iso V

        SAK-n pamin kasvatteja samaan rahaan ei tartte tyyppien edes hymyillä


    • vastata

      Robin Hood ehdottomasti. Kanuuna hyvänä kakkosena.

      • mykkä

        ehdottomasti huonoa asiakaspalvelua saa robin hoodin eräältä kassaneitiltä, tummahiuksinen noin 30v- ollut siellä melko kauan kassana. kävin 4.12, maksoin ostokset- ei kassalta kuulunut inahdustakaan- liekö kissa vienyt kielen, naamakin melko näkkärillä


      • 123
        mykkä kirjoitti:

        ehdottomasti huonoa asiakaspalvelua saa robin hoodin eräältä kassaneitiltä, tummahiuksinen noin 30v- ollut siellä melko kauan kassana. kävin 4.12, maksoin ostokset- ei kassalta kuulunut inahdustakaan- liekö kissa vienyt kielen, naamakin melko näkkärillä

        Olen kanssasi samaa mieltä kertomastasi henkilöstä.


      • höh....
        mykkä kirjoitti:

        ehdottomasti huonoa asiakaspalvelua saa robin hoodin eräältä kassaneitiltä, tummahiuksinen noin 30v- ollut siellä melko kauan kassana. kävin 4.12, maksoin ostokset- ei kassalta kuulunut inahdustakaan- liekö kissa vienyt kielen, naamakin melko näkkärillä

        Eiköhän se muija jo lähentele 5-kymppiä, naama perseellä joka päivä. Ei ikinä sille kassalle jos ei pakko. Mielummin vartun pitkän jonon hännillä kun menen sen akan lähelle. Vois siirtää vaik varastoon ettei tartte nähnä sitä sitruuna naamaa, vaihtais alaa jos ei asiakaspalvelu miellytä. Onko vaikea sanoa perusasioita kuten hei, kiitos ja ole hyvä?! Sille ilmeisesti on. Alkakaas sanoa sille oikein v-mäisellä äänellä hei! Kiitos ja näkemiin. No ei se tajuis sittenkään et sille vittuiltaisiin....ei äo ole kovin suuri?!


      • Teme-65
        mykkä kirjoitti:

        ehdottomasti huonoa asiakaspalvelua saa robin hoodin eräältä kassaneitiltä, tummahiuksinen noin 30v- ollut siellä melko kauan kassana. kävin 4.12, maksoin ostokset- ei kassalta kuulunut inahdustakaan- liekö kissa vienyt kielen, naamakin melko näkkärillä

        Itse en ole ikinä saanut robbarissa minkäännäköistä palvelua, en huonoa, en hyvää.


      • palautus2
        Teme-65 kirjoitti:

        Itse en ole ikinä saanut robbarissa minkäännäköistä palvelua, en huonoa, en hyvää.

        palautin Haminan Robbariin verhot kun kassakuitissa lukee palautus ja vaihtooikeus 10 päivää ja palautin vielä seuraavana päivänä kassa ilmoitti ,että mistä hän tietää vaikka olisit ottanut siis varastanut nämä kun tuot kassalle . En tienyt missään ei lukenut että palautukset tulee tehdä infoon.Kassan kanssa viellä varmistettin ,ettei missään lue palautukset. infoon kassa ilmoitti että luultavasti joku on ottanut sen pois.Varmaan otti kassaa päähän kun piti nostaa ohteri infon puolelle.Siis varokaa minne palutus tehdään ,ettei aleta pitämään varkaana Kuitteihin ilmoitus minne palautukset tehdään


      • vihreätsukkahousut
        Teme-65 kirjoitti:

        Itse en ole ikinä saanut robbarissa minkäännäköistä palvelua, en huonoa, en hyvää.

        Samoin...... ja koskee kaikkia Robbareita ympäri suomen.
        Palvelun laatu on kyllä tasaista, myönnetään se positiivisena


    • Entinen asiakas

      Asioiko kukaan karhulan mustissa ja mirrissä? Siellä se on vasta asiakaspalvela huonoimmillaan. Jos myyjä ei osaa näyttää kun nyrpeää naamaa niin ehkä pitäsi vaihtaa alaa. Jos jotain kysyy niin huokaillaan ja vastataan sillä tyylillä että etkö nyt tuotakaan tiedä. Tämän tumma myyjä osaa kyllä pilata hyvänkin päivän.

      • hyvät ympyrät

        Ei kai sitä aleta ulkopaikkakuntalaisia haukkumaan?
        Pysytään vain omissa ympyröissä!


      • Grocery
        hyvät ympyrät kirjoitti:

        Ei kai sitä aleta ulkopaikkakuntalaisia haukkumaan?
        Pysytään vain omissa ympyröissä!

        Onko kotka-karhula akselilla yhtään paikkaa missä yleisesti on hyvä asiakaspalvelu. Ehkä mädäntynyt ilmapiiri mädättää myös myyjät. Uuuh yksi pahimmista on bussikuskit. TOTALLY GROSE GROCERY


    • ...........................

      Olisiko järkevämpää listata paikkoja joissa on mukava asioida?

      • lainaa vai ei

        En ole Haminalainen mutta....

        Haminan säästöpankissa sain todella hyvää palvelua.

        eli..... siitä


    • saletin huono

      Ketjun aloittaja, "nainen-hamina" tyypillisenä pikku aspa-marisijana toivoi, että "Tästä tulee hauskaa!"

      Mä luulen että hän itse (= nainen-hamina) on duunissa jossakin vakuutuskonttorissa tai ympyrän pikkupuodissa pullonpalautusta pyörittämässä.

      Siinä se tuli sanotuksi: Salet on syvältä!

    • palvelut

      1. kanuuna
      1. robin hood, jaettu kanuunan kanssa
      3. Haminan taksi ( ruskea volvo )oikein huumori kuski
      3. haminan kesport ( jaettu tila )
      4. autoportti
      5. haminan kala & erä
      6. öljyhetki ( kavereita vain palvellaan )
      7. pienkonehuolto väisänen. vie pelin korjaukseen, niin toteaa: en minä ole sitä edes rikkonut !
      8. p.o.ikonen, itäväylä
      9. tb salmenkylä
      10.

      • sitten ovatkin

        Ja 10. jaetulla sijalla on taas Osuuskauppa YMPYRÄ, mitä voisi asiakaspalvelun perusteella nimittää myös soikioksi.

        Huom. Tuolla listalla alkavat sitten ollakin jo KAIKKI Haminan firmat, joissa asiakaspalvelua ylipäätään on.

        Viimeisenä 11. sijalla olisi uimahalli, mutta se on näköjään suljettu.


      • nääääs

        1.Vituttaa muutenvaa
        2.Paska päivä
        3.Mulkun näkönen ihminen
        4.Keppanat lopussa
        5.Mul pitäs olla kylän suurin kypärä
        6.No mul on pienimmät kassit
        7. Mopon kiertsikan laakerit petti
        8.Meitin Volvosta meni veet
        9.Äiti ei ota sylii
        10. Hitto miu vituttaa toi palvelu, miun pitäs iten mennä palvelee kun mie tiiän kaik ja oon aina oikkees.


      • Sama mieli

        Hieno lista!


      • 730+178nvåå
        sitten ovatkin kirjoitti:

        Ja 10. jaetulla sijalla on taas Osuuskauppa YMPYRÄ, mitä voisi asiakaspalvelun perusteella nimittää myös soikioksi.

        Huom. Tuolla listalla alkavat sitten ollakin jo KAIKKI Haminan firmat, joissa asiakaspalvelua ylipäätään on.

        Viimeisenä 11. sijalla olisi uimahalli, mutta se on näköjään suljettu.

        Ympyrän kassat ylhäällä ok, MUTTA ALHAALLA NE 2 KIRKUVAA JA KIKATTAVAA PIKKUTYTTÖÄ KASSAN TAKANA !!! EI KIITOS ENÄÄ IKINÄ JA TOINEN VÄHÄN VÄLIÄ SORMIPUNASENA HYLLYJEN VÄLISSÄ RIIPII ÄLYPUHELINTA. On taas palkattu jouluapulaiseksi meidän tyttö ja sen kaveri.


    • prrrkeleee

      no jos Kotkan (paskamesta)
      liikkeet kuuluu samaan saumaan ni citymarket (tahallaa pienellä)
      perkeleen akka otti 17,95 hintaa 12,95 tuotteesta.Kuitti on tallesa ja haetaan hyvitystä sitten .5 egee ei kuulosta paljolta mutta ON se
      kuitenkin rutosti liikaa kyseisen liikkeen kassaan.Saatanan joulunaluskiireapulaiset..
      Paskaa palvelua..jossei osataq ees pitää ajantasalla hintoja.( Olihan alennushousut 12,95 kohteessa niin tuo kenokaula otti täyden hinnan)
      Ja kun tuo kuitintarkistus meni myöhästyneeksi.Kirottuja nuo turskit kassat...;(

      • kurakuk

        joko helpotti?


      • tätsyliini

        Voi, voi luuletko että kassa ihmiset tietää joka tuotteen hinnan. Kyllä ne viivakoodit kertoo sen ja ei kyllä ole kassan vika jos niitä ei sinne ole laitettu. Kaikkein paskimpia ovat asiakkaat jotka katsoo tuotteen hinnan väärin ja rupee kassalle huutamaan ja voi kun ollaan noloja kun huomaavat että ovatkin itse lukutaidottomia. Ei kukaan kassa siellä tahallaan ota rahaa liikaa ihmisiltä, kone sen kertoo paljonko tuote maksaa. Ja virheitähän ei saa sattua, vai?? Kyllä tekeville sattuu ja varmasti joka hommassa, joten ymmärrystä mukaan jokaisen työhön.


      • C

        ihan tahallaan pienellä.. :::---DDDDDDD ei luoja ! nyt kyllä sittari loukkaantu ku ei isolla voitu kirjottaa !


    • KANUUNASTA

      Menkää eläkkeelle jos ei osaa asiakaspalvelua!!!!

      • tympiintynyt

        Se volvoa ajava ukko on kyllä väärällä alalla.Useat ihmiset toivovat taksia tilatessaan ettei se tuppisuu ja töykeä tule hakemaan.(beige volvo)


      • on itse kuulemma
        tympiintynyt kirjoitti:

        Se volvoa ajava ukko on kyllä väärällä alalla.Useat ihmiset toivovat taksia tilatessaan ettei se tuppisuu ja töykeä tule hakemaan.(beige volvo)

        Haminan taksien puheenjohtaja.
        Mistä tuollaisen mukavan, vitsejä kertovan huumorimiehen ovat löytäneet.
        palveluammatissa pitäisi olla jyvin, sanoisinko seurallinen.
        Hamina - Helsinki matka, ennen kävelen kuin lähden hänen kyytiin.


      • jeps0
        on itse kuulemma kirjoitti:

        Haminan taksien puheenjohtaja.
        Mistä tuollaisen mukavan, vitsejä kertovan huumorimiehen ovat löytäneet.
        palveluammatissa pitäisi olla jyvin, sanoisinko seurallinen.
        Hamina - Helsinki matka, ennen kävelen kuin lähden hänen kyytiin.

        No kyllä mie ehkä mielummin oon sen Hamina-Helsinki matkan hiljaa kun kuuntelen jotakin paskaa läppää. Sekin riippuu kyllä mielentilasta ja kyllä ehkä mielummin ajan ihan omalla autolla sinne Helsinkiin kun lähtisin taksilla ;> mutta kukin tyylillään.


    • Maksava asiakas

      Kenties Suomen huointa asiakaspalvelua?! Kannattaa välttää. Vieläkin pahamieli kokemuksesta.

      • MITÄ VAAN

        Että sua pitää palvella kuin Jumalaa, jos itse olet kuin p....läpi ? Kyllä se metsä edelleenkin vastaa kuin sinne huudetaan. KOKEILE VAIKKA !


      • myyjäkurssi
        MITÄ VAAN kirjoitti:

        Että sua pitää palvella kuin Jumalaa, jos itse olet kuin p....läpi ? Kyllä se metsä edelleenkin vastaa kuin sinne huudetaan. KOKEILE VAIKKA !

        aina väärässä, sitä ei vaan saa koskaan näyttää sille.


      • ent. kauppa ap.
        myyjäkurssi kirjoitti:

        aina väärässä, sitä ei vaan saa koskaan näyttää sille.

        Työpaikaallasi pidetyin (luulet vaan) ? Kaikkien pärstä/vartalo ei voi miellyttää edes Sinua ! Täältä ei kuitenkaan kukaan saa positiivista palautetta,joten älkää piitatko palstasta !


      • meeeee

        Ollaan menossa ko paikkakunnalle loman viettoon, ai tuolla saa huonoa palvelua?! Kerro enemmän, niin osataan vältellä paikkaa.


      • ...
        meeeee kirjoitti:

        Ollaan menossa ko paikkakunnalle loman viettoon, ai tuolla saa huonoa palvelua?! Kerro enemmän, niin osataan vältellä paikkaa.

        Pitää pakata perhe autoon ja lähteä sinne syömään. Eukko on ollutkin niin v:mäinen, että ansaitsee just tuollaisen paikan, eikä mitään kurmeeta ja kynttilöitä. Kiitos vinkistä!


      • rakentaja1
        ... kirjoitti:

        Pitää pakata perhe autoon ja lähteä sinne syömään. Eukko on ollutkin niin v:mäinen, että ansaitsee just tuollaisen paikan, eikä mitään kurmeeta ja kynttilöitä. Kiitos vinkistä!

        Huonointa palvelua Kotka-Hamina akselilta saa ehdottomasti Jumalniemen K-RAUDASTA.


      • Rakentajaesko
        rakentaja1 kirjoitti:

        Huonointa palvelua Kotka-Hamina akselilta saa ehdottomasti Jumalniemen K-RAUDASTA.

        Samaa mieltä asiasta. Etenkin tapettipuolen muijat vaan juoruaa keskenään ja talo- ja putkipuolen äijät ylimielisiä: "ei kannata tilata kun kestää nii kauan". Pienkonepuolen muija ei halua etsiä tietoa mistään, kääntää asioita vaan muille.


      • Hölmeri
        Rakentajaesko kirjoitti:

        Samaa mieltä asiasta. Etenkin tapettipuolen muijat vaan juoruaa keskenään ja talo- ja putkipuolen äijät ylimielisiä: "ei kannata tilata kun kestää nii kauan". Pienkonepuolen muija ei halua etsiä tietoa mistään, kääntää asioita vaan muille.

        Jos joku asiakaspalvelutyössä oleva ihminen sanoo sinulle ettei kannata tilata, kun kestää niin kauan, niin hän luultavasti VAIN KERTOI SINULLE TOTUUDEN.


    • pelkkää hyvää

      että ihan täysillä valoilla aloittaja ei ajele !


      "Eli siis mistä saa huonointa asiakaspalvelua..
      Tästä tulee hauskaa! "


      kun aikaa on aloituksesta kulunut ja jos aloittaja on vielä hengissä ja tajuaa mitä kirjoitti,niin mielelläni kuulisin hänen motiivinsa ja elämänasenteen muutenkin.
      saa siis hauskuuden muiden haukkumisesta.
      ihan kuin krvinen

      mielestäni tosisairaan ihmisen sairas juttu .


      huonoa asiakaspalvelua sai jos sai yleensä mitään,niin tullimakasiinissa entisen vuokralaisen taholta.
      viina vei ja mahdolliset asiakkaat vikisi. se on nyt mennyttä aikaa.

      nythän siellä on homma hanskassa.talvi on sielläkin aina haaste,ei asiakkaita.
      ehkäpä laittaa suosiolla liikkeen talveksi lepäämään ja jatkaa taas ihmisten herättyä henkiin talviuniltaan ?
      tsemppiä kuitenkin sinne.

    • :P

      Haminassa en ole koskaan saanut huonoa asiakaspalvelua missään kaupassa tai ravintolassa. Sitävastoin Haminan Sokoksessa on huonoimmat asiakkaat. Kantapäät verillä pitää kassajonossa seisoa, kun ukot ja eukot tönii ostoskärryillä ja niiden mukulatkin potkii sääret mustelmille, mutta ei niitä nuppusia kukaan kiellä. :P

      Hyllystä syötetään eväät lapsosille ennen maksua ja mummot vaihtaa Saarioisten tarjouseinesrasioiden pahvikuoret rasioihin, joissa on vielä reilusti myyntiaikaa jäljellä! Kivat sille, joka saa pilaantuneen tuotteen täydellä hinnalla. :(

      • gk

        oli Robbarin kassalla tumma lettipäinen neitonen. Olipa töykeää palvelua iäkkäälle naiselle, joka oli palauttanut ostamiaan vaatteita. Vaatteet kun eivät olleetkaan oikean kokoisia. Olin ko. naisen perässä jonossa, eikä se palvelu muuttunut minunkaan kohdalla. Vaikka ei ollut palautuksia eikä hyvityksiä. Ei sovellu ko. henkilö kassatyöskentelyyn.


      • Vanaha akka
        gk kirjoitti:

        oli Robbarin kassalla tumma lettipäinen neitonen. Olipa töykeää palvelua iäkkäälle naiselle, joka oli palauttanut ostamiaan vaatteita. Vaatteet kun eivät olleetkaan oikean kokoisia. Olin ko. naisen perässä jonossa, eikä se palvelu muuttunut minunkaan kohdalla. Vaikka ei ollut palautuksia eikä hyvityksiä. Ei sovellu ko. henkilö kassatyöskentelyyn.

        Haminan Kesport ! Voi luoja mitä töksäyttelyä, onneksi loppuu koko kauppa. Joku morkkasi Autoporttia, mä olen saanut siellä tosi hyvää palvelua ja tästä lähtien meidän autot ostetaan sieltä. Markku Mitikka rules !


      • .........
        Vanaha akka kirjoitti:

        Haminan Kesport ! Voi luoja mitä töksäyttelyä, onneksi loppuu koko kauppa. Joku morkkasi Autoporttia, mä olen saanut siellä tosi hyvää palvelua ja tästä lähtien meidän autot ostetaan sieltä. Markku Mitikka rules !

        mainostaa siellä Markkua..voi oksetus sentään!!


    • kuluttajaking

      lepikönrannassa,siellä ei aina puhuta suomea,valikoima on suppea ja aina ei saa sitä tuotetta mitä on luullut ostaneensa. naftakin haisee.

    • tod.outoa

      kysymys ja pakostakin outo ihminen (kakara?) sen takana.
      selittäisitkö miten ja miksi tästä tulee hauskaa ? millaisilla motivaatioilla ja järjellä olet liikkeessä ?
      kervinenkö ?

      • outoa puolin toisin

        mikä sinut saa vierittämään vihasi kervisen niskaan? mitä hän on sinulle tehnyt?

        vain outo ihminen haukkuu kervistä tällaisessa ketjussa joka ei liity kerviseen mitenkään


      • harvinainen yksilö
        outoa puolin toisin kirjoitti:

        mikä sinut saa vierittämään vihasi kervisen niskaan? mitä hän on sinulle tehnyt?

        vain outo ihminen haukkuu kervistä tällaisessa ketjussa joka ei liity kerviseen mitenkään

        helvetissä liittyy.kaikki järjetön ja sairas valittaminen on synonyymi kerviselle :)
        "älä ole kervinen",etkö ole kuullut ?


    • lapin mies

      ase ja erä hotelli leikarin yhteydessä todella törkeä palvelu nais myyjältä ...
      ihmeellinen kysely ja vittuilu alkoi heti kun astui sisään pieneen putiikkiin...
      pitäkööt tuotteensa hyllyssä ja pyyhkikööt pölyjä niistä kun ei mee kaupaksi..

    • kiitoskiitos

      aloittajalle on tullut hauskaa aloittaessaan ja lukessaan tätä ketjua ?
      mites lääkitys?

      • pläääääääääääh

        haminan posti,pohjanoteeraus,hidasta,ei hymyä,asiakaspalvelu minimissään


      • wellii
        pläääääääääääh kirjoitti:

        haminan posti,pohjanoteeraus,hidasta,ei hymyä,asiakaspalvelu minimissään

        haminan posti,pohjanoteeraus,hidasta,ei hymyä,asiakaspalvelu minimissään ...OLEN SAMAA MIELTÄ !


      • minä/keräilijä
        wellii kirjoitti:

        haminan posti,pohjanoteeraus,hidasta,ei hymyä,asiakaspalvelu minimissään ...OLEN SAMAA MIELTÄ !

        Itselläni taas on aivan toisenlainen käsitys Haminan postista. Henkilökunta on aina ollut erittäin ystävällistä, vaikka olen käynyt esittämässä kummallisia leimauspyyntöjäni myös ruuhka-aikana, mikä minun puoleltani on ollut kovin ajattelematonta. Jos Haminan posti olisi Facebookissa, niin merkitsisin "tykkään"..


      • puhutaan totta
        minä/keräilijä kirjoitti:

        Itselläni taas on aivan toisenlainen käsitys Haminan postista. Henkilökunta on aina ollut erittäin ystävällistä, vaikka olen käynyt esittämässä kummallisia leimauspyyntöjäni myös ruuhka-aikana, mikä minun puoleltani on ollut kovin ajattelematonta. Jos Haminan posti olisi Facebookissa, niin merkitsisin "tykkään"..

        Minä olen saanut aina aurinkoista ja hyvää palvelua Haminan postissa.


      • olen aina
        puhutaan totta kirjoitti:

        Minä olen saanut aina aurinkoista ja hyvää palvelua Haminan postissa.

        saanut ystävällistä palvelua. =)


      • posti-pekka
        pläääääääääääh kirjoitti:

        haminan posti,pohjanoteeraus,hidasta,ei hymyä,asiakaspalvelu minimissään

        Ei Haminan posti oo mikään pohjanoteeraus, vaan aivan normaali suomalainen posti. Hajuton, mauton, väritön ja kylmä. Postin "palvelu"-periaatteet varmaan määritelty jossain virkamieslaissa?


      • -paska-asiakkaille..
        posti-pekka kirjoitti:

        Ei Haminan posti oo mikään pohjanoteeraus, vaan aivan normaali suomalainen posti. Hajuton, mauton, väritön ja kylmä. Postin "palvelu"-periaatteet varmaan määritelty jossain virkamieslaissa?

        Ostakaa elämä persaukinaiset ruoanostajat.
        Viduttaa ja säälittää te hienohelmat ja pukupojat, jotka leikitte vaurasta.
        Kyllä sen muutaman maitolitran ja eilisen leivän maksaminen on tiukkaa. Jos ei oo, niin älä leiki vaurasta.
        Ei teille köyhille naurettaville asikkaille viitsi edes hymyillä.

        HAISTAKAA PITKÄ PASKA.


      • hyelisin joka pomppa
        -paska-asiakkaille.. kirjoitti:

        Ostakaa elämä persaukinaiset ruoanostajat.
        Viduttaa ja säälittää te hienohelmat ja pukupojat, jotka leikitte vaurasta.
        Kyllä sen muutaman maitolitran ja eilisen leivän maksaminen on tiukkaa. Jos ei oo, niin älä leiki vaurasta.
        Ei teille köyhille naurettaville asikkaille viitsi edes hymyillä.

        HAISTAKAA PITKÄ PASKA.

        Minä paska toivotaa sinut amulla tervtuuuulleksi töhin. Ei hema ekä puku.

        Otan imateeks , syä hylyllä. Halpa.

        Hymyelen kasalla.

        Ei lypsä enä.

        Narutta ja hyilykkää ksalla.

        Elä pidä viha:

        Se onpi sinun työsi. Ole ylpeä sitä. Minu ei ole, silti ilo.


      • :-)
        -paska-asiakkaille.. kirjoitti:

        Ostakaa elämä persaukinaiset ruoanostajat.
        Viduttaa ja säälittää te hienohelmat ja pukupojat, jotka leikitte vaurasta.
        Kyllä sen muutaman maitolitran ja eilisen leivän maksaminen on tiukkaa. Jos ei oo, niin älä leiki vaurasta.
        Ei teille köyhille naurettaville asikkaille viitsi edes hymyillä.

        HAISTAKAA PITKÄ PASKA.

        ne täällä haukkuu palveluja, jotka ovat itse kuin sitruunan syöneitä. Minä olen ainakin niin Haminassa, kuin muuallakin saanut aina ystävällistä palvelua. Itse suhtaudun kaikkiin työntekijöihin suopeasti, huumorimielellä. Muistan myös nuo kaksi sanaa: Kiitos ja Ole hyvä.
        Olen asioinut useimmissa näissä edellämainituissa liikkeissä, enkä voi ketään mollata huonosta palvelusta.
        Muistakaa mollaajat, niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
        Opetelkaa itse hymyilemään, olemaan ystävällisiä ja esittämään todellista minäänne, älkääkä näytelkö olevanne parempia kuin muut.


      • hyvä palvelu
        pläääääääääääh kirjoitti:

        haminan posti,pohjanoteeraus,hidasta,ei hymyä,asiakaspalvelu minimissään

        Haminan posti! Hirmu kivoja tätejä ihan kaikki, huumorintajuisia ja todella hyviä asiakaspalvelijoita! Olen törppö asiakas: ööh, mites tämä pakettikortti nyt täytetäänkään..jne.
        Oiken kärsivällisesti ja hyvin on minua palveltu.
        Kerran vein erään esineen punnittavaksi kun piti tietää tarkka määrä, tarjosin tietysti maksua, mutta postin tätejä nauratti esineeni laatu niin paljon, etteivät ottaneet maksua vaan sanoinvat minun pelastaneen päivänsä.
        Haminan postin kivat naiset, teiltä tulisi muidenkin ottaa oppia miten kaikenlaisia asiakkaita palvellaan ja ehkäpä hiukan yllättävissäkin tilanteissa! Kiitos!


      • korjaan
        hyvä palvelu kirjoitti:

        Haminan posti! Hirmu kivoja tätejä ihan kaikki, huumorintajuisia ja todella hyviä asiakaspalvelijoita! Olen törppö asiakas: ööh, mites tämä pakettikortti nyt täytetäänkään..jne.
        Oiken kärsivällisesti ja hyvin on minua palveltu.
        Kerran vein erään esineen punnittavaksi kun piti tietää tarkka määrä, tarjosin tietysti maksua, mutta postin tätejä nauratti esineeni laatu niin paljon, etteivät ottaneet maksua vaan sanoinvat minun pelastaneen päivänsä.
        Haminan postin kivat naiset, teiltä tulisi muidenkin ottaa oppia miten kaikenlaisia asiakkaita palvellaan ja ehkäpä hiukan yllättävissäkin tilanteissa! Kiitos!

        omaan viestiini eli varmaan muutenkaan posti ei olisi ottanut maksua kun kävin punnituttamassa erään esineen, ei siis ollut kysymys siitä, että Haminan postin tytöt olisivat olleet erityisen reiluja. Maksaminen ei varmaankaan kuulunut muutenkan tässä tilanteessa Suomen Postin käytäntöön.
        He toimivat siis aivan yleisen palvelukäytännön mukaan.


      • tahdon ymmärtää
        hyelisin joka pomppa kirjoitti:

        Minä paska toivotaa sinut amulla tervtuuuulleksi töhin. Ei hema ekä puku.

        Otan imateeks , syä hylyllä. Halpa.

        Hymyelen kasalla.

        Ei lypsä enä.

        Narutta ja hyilykkää ksalla.

        Elä pidä viha:

        Se onpi sinun työsi. Ole ylpeä sitä. Minu ei ole, silti ilo.

        kieltä viestisi oli?
        Varmaan ihan asiaa mutta kun en tajunnut niin en tajunnut? Voitko kirjoittaa suomeksi tai englanniksi?


      • kauppaa vaihtanut
        korjaan kirjoitti:

        omaan viestiini eli varmaan muutenkaan posti ei olisi ottanut maksua kun kävin punnituttamassa erään esineen, ei siis ollut kysymys siitä, että Haminan postin tytöt olisivat olleet erityisen reiluja. Maksaminen ei varmaankaan kuulunut muutenkan tässä tilanteessa Suomen Postin käytäntöön.
        He toimivat siis aivan yleisen palvelukäytännön mukaan.

        se vanhahko ukko( taitaa olla omistajan mies)
        eikait sitä muuten kukaan fiksu tollasta
        töissä pidä. On saanut useampia unohtamaan
        koko kaupan olemassaolon, suosittelisin vaihtamaa
        alaa ennenkun kaataa koko pitkäikäisen puttiikin.


      • on tää niin vaikeeta
        :-) kirjoitti:

        ne täällä haukkuu palveluja, jotka ovat itse kuin sitruunan syöneitä. Minä olen ainakin niin Haminassa, kuin muuallakin saanut aina ystävällistä palvelua. Itse suhtaudun kaikkiin työntekijöihin suopeasti, huumorimielellä. Muistan myös nuo kaksi sanaa: Kiitos ja Ole hyvä.
        Olen asioinut useimmissa näissä edellämainituissa liikkeissä, enkä voi ketään mollata huonosta palvelusta.
        Muistakaa mollaajat, niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
        Opetelkaa itse hymyilemään, olemaan ystävällisiä ja esittämään todellista minäänne, älkääkä näytelkö olevanne parempia kuin muut.

        Kiitos, Anteeksi ja Ole hyvä, ovat sanat joilla mennään melko pitkälle ilman vaikeuksia !


      • tarkastaa kuitit
        kauppaa vaihtanut kirjoitti:

        se vanhahko ukko( taitaa olla omistajan mies)
        eikait sitä muuten kukaan fiksu tollasta
        töissä pidä. On saanut useampia unohtamaan
        koko kaupan olemassaolon, suosittelisin vaihtamaa
        alaa ennenkun kaataa koko pitkäikäisen puttiikin.

        kanuunassa hyvä palvelu ja osa jopa kauniita myyjiä ;) ehdottomasti huonoin palvelu lidl:issä, pulinat ymmärrä varmaan sanaakaan suomea ja rahastavat kaiken lisäksi liikaa.


      • tyllöröinen
        tarkastaa kuitit kirjoitti:

        kanuunassa hyvä palvelu ja osa jopa kauniita myyjiä ;) ehdottomasti huonoin palvelu lidl:issä, pulinat ymmärrä varmaan sanaakaan suomea ja rahastavat kaiken lisäksi liikaa.

        Kiitos ja kumarrus :)


      • never again!
        kauppaa vaihtanut kirjoitti:

        se vanhahko ukko( taitaa olla omistajan mies)
        eikait sitä muuten kukaan fiksu tollasta
        töissä pidä. On saanut useampia unohtamaan
        koko kaupan olemassaolon, suosittelisin vaihtamaa
        alaa ennenkun kaataa koko pitkäikäisen puttiikin.

        Tämä omistajaherran mies on todella töykeä juntti!
        Onneksi on jumalniemi.


      • exliiteri
        never again! kirjoitti:

        Tämä omistajaherran mies on todella töykeä juntti!
        Onneksi on jumalniemi.

        Lidlissä anakin rahastetaan liikaa, olkaahan tarkkoja. Itseltä ottivat maksun kahdesta tuotteesta vaikka ostin vain yhden, enkä jaksanut lähteä asiaa korjaamaan, kun kotona vasta huomasin. Mutta tarkastakaa kuitit jo kaupassa !


      • 49400
        exliiteri kirjoitti:

        Lidlissä anakin rahastetaan liikaa, olkaahan tarkkoja. Itseltä ottivat maksun kahdesta tuotteesta vaikka ostin vain yhden, enkä jaksanut lähteä asiaa korjaamaan, kun kotona vasta huomasin. Mutta tarkastakaa kuitit jo kaupassa !

        pub11 se nuorempi likka, se se ei osaa asiakaspalveluu kyl yhtää!!!!!!!!!


      • ...täsmälleen...
        never again! kirjoitti:

        Tämä omistajaherran mies on todella töykeä juntti!
        Onneksi on jumalniemi.

        ...samanlaisia kokemuksia ko. hemmosta - tuli joskus jopa ihmeteltyä muulle henkilökunnalle ukon käyttäytymistä. Täysin sopimaton noihin hommiin.


      • esatero
        49400 kirjoitti:

        pub11 se nuorempi likka, se se ei osaa asiakaspalveluu kyl yhtää!!!!!!!!!

        Täysin sama tähän on kyllä niin jäätävä muija, että oikein puistattaa. Ei baarimikolla voi olla niin hapan naama aina. Ei ihme ettei terassi vedä porukkaa vaikka helvetin hyvällä paikalla!


    • Huonoin

      Puusepänliike Seppo Koskela.

    • Raatsan Hemmo

      Huonointa palvelua saa:
      1. Kenkäkauppa isoympyränkadulla
      2. Kelloliike Pakkanen
      3. Autoportti
      4. Rosso

      Parasta palvelua saa:
      1. Huovilan kahvila
      2. Suomalainen kirjakauppa
      3. Poliisiaseman toimisto
      4. Eläinkauppa sen pizzerian vieressä

      • ihan jees

        Olen kirjoittanut tänne töykeästä palvelusta Kanuunassa muutama vuosi sitten mutta nyt tahdon tuoda ilmi, että siellähän on kassapalvelu todella parantunut.
        No, hymy on harvinaista, mutta mitäs siitä. Eihän siitä makseta.
        Mutta asiallisia neitejä ja rouvia on nykyään Kanuunassa ja siellä on ihan kiva asioida. Lisäksi eräät kalatuotteet on siellä edullisia.


      • nuoruus haminassa

        Joskus oli aika kun Levy-Boxi Sibeliuskadulla oli ihan ok levykauppa/divari ja palvelu oli hyvää ja ystävällistä, mutta puljun palvelu muuttui 80-luvun alkuvuosien jälkeen todella surkeaksi.

        Levyboksin vittumaiseksi, tylyksi ja ylimieliseksi muuttunut asiakaspalvelu sai yhden jos toisenkin kantamaan rahansa muualle. Enpä yllättyisi vaikka se päskapulju olisi mennyt nurin jo aikapäiviä sitten.


    • kassatäti sucks

      Kanuunassa asioidessani en mene kahden tätin kassalle, vaan valitsen viereisen kassan, vaikka siinä olisi pidempi jono, sen verran tylyjä muijia sieltä kassalta löytyy :D

    • Asiakaspalvelija

      Juu, Kanuunassa on palvelun taso tosiaankin muuttunut parempaan, mutta Robbarissa edelleen se silmälasipäinen tumma muija ei tervehdi eikä puhua pukahda asiakkaille mitään. Poitsilan Sale on todellinen lähikauppa, jossa myyjät ovat aina iloisia ja ystävällisiä ja voi sanoa että oikeassa ammatissa. Ja minä olen itse asiakaspalvelija ja tiedän mistä puhun! Asiakaspalvelussa ei omia paskoja tuoda työhön mukanaan ja anneta asiakkaiden tuta oma paha tuuli, vaan asiakkaille ollaan aina ystävällisiä. Jos ei mieli siihen taivu, niin pois sellaisesta hommasta!

      • kikejio

        Sippolan Salessa on kivat myyjät! tai varmaan ne tekee kaikkia muitakin hommia mutta hymy ja tehrvehdys tulee ihan kakistelemata ja jututtavat asiakkaita.


    • päivää,anteeksi,kiit

      huonoin asiakaspalvelu tuntuu löytyvän sieltä,missä valittaja näkee peilistä oman kuvansa :))
      mistähän johtuu ?herättääkö miettimään ?

    • TyytyväinenAsiakas

      Omien kokemusten perusteella Haminan huonointa asiakaspalvelua saa Film Townista erään silmälasipäisen hipin toimesta... Jos edes tervehtii, niin silloin täytyy olla todella hyvä päivä!!! Muutoin ei mitään valittamista Film Townin asiakaspalvelussa, muille arvosana 10 .

      Toinen mikä on tullut vastaan, niin eräs vaalea nainen ABC Kipparilla, voi jeesus sentään, jos v*tuttaa, niin älä pura sitä asiakkaisiin.

    • tapelii

      tosi hyvää palvelua saa summan siwasta eräältä rempseältä n.40v myyjältä. tuntee ja muistaa asiakkaat ja jaksaa aina hymyillä.

      kanuunassa nuoremmista kassaneideistä löytyy sekä ihania (ja kauniita!) asiakas palvelijoita mutta myös niitä joiden naaama on hevon-veellä ja ainoastaan juoruilee toistensa kanssa.

      alakaupungin salessa en ole vielä palvelua saanut, jäätäviä katseita senkin edestä. ja s-markettiin en enää mene, kun siellä on työntekijöillä varaa valita asiakkaat joita palvellaan, kokemusta on :/

    • <,<

      JOS HALUATTE HYVÄÄ PALVELUA MENKÄÄ ITÄVÄYLÄN POSTIIN! TODELLA VITTUMAINEN MIES!

      • jeebus

        Ja v*tut on! Ihan legenda jätkä! Sillä on asenne kohallaan! Ei turhia mussuta ja joka kerta on postipaketti kourassa ulos tallattu.


      • Nari nari!

        Jos se on sama sälli joka siellä oli muutama vuosi takaperin, niin en ymmärrä kommenttia vittumaisesta miehestä?! Ihan asiallisesti ainakin minua palveli. Ei mikään tekopirteä lipevä suupaltti kuitenkaan, mikä on ilmeisesti monelle sitä ainoaa oikeaa asiakaspalvelua.


      • ;;;;;
        jeebus kirjoitti:

        Ja v*tut on! Ihan legenda jätkä! Sillä on asenne kohallaan! Ei turhia mussuta ja joka kerta on postipaketti kourassa ulos tallattu.

        asenne asiakaspalvelu työssä...kohdallaa....empä ole ennen moista tavannu...neuvoa olisin tarvinut...eipä herunut...


      • aaaaaargh

        Mä oon niiiiin vihaa täynn sitä "asiakaspalvelijaa" kohtaan. Sieltä tosiaan saa varmasti huonointa asiakaspalvelua koko kymenlaaksossa.


    • törpppö

      Alakaupungin salessa olen saanut huonoa asiakaspalvelua. Muut ovat mukavia, mutta eräs nainen on erittäin töykeä - kerran sain osani siitä kuinka hänen pitää juosta edestakaisin hyllyjen ja kassan välillä. Sehän olikin minun vikani että satuin juuri samaan aikaan kassalle kun hän hyllytti ketsuppeja...

    • Palvelu hyvää

      Ympyrä vois palkata ainakin kesäksi hyllyntäyttäjiä myös Saleihin. Kassahenkilö täyttää hyllyt, maitokaapit jne. ja samalla pitää vahtia pikkunilkkejä kun käyvät varastamassa tupakkaa.

    • haminalainen.....

      Enpä ole Kanuunassa mitään valittamista huomannut. Kassatädit ovat iloisesti pari sanaa vaihtaneet kanssani ilman valituksia. Negatiivinen energia tarttuu ilmeisesti teistä....

    • harri peräkammari.

      kyllä haminan rouva antaa parasta palvelua.ja maksu on luonnossa.

      • asiakas...

        Todella surkea palvelu. Eihän se horo osaa edes niellä, vaan valuttaa lastin amatöörimöisesti kengille.


    • odkjfksf

      Haminan seukil on skeida palvelu nykyään, ylä- sekä alakerrassa.. Mikä lie idea ollu uusia henkilökuntaa kun nykyiset on selvästi väärällä alalla (meinaan nämä uudet naamat). No se ja sama, kunhan edes joku toimii..vaikka vessanpönttö.

    • jorkku12cm

      nakatapissa pelaa palvelu aina hyvin,ja naisii on kaiken ikäisii pilua saa varmasti.

      • uiwtfsaiuwe

        Palvelu pelaa hyvin.
        Mutta kun omistaja on häiriintynyt ja helvetin arvaamaton niin voi tulla vaikka turpaan kaupanpäälle.


    • paskapulju

      Haminan Autoapu Oy

    • tilausaika venyy

      Ehdottomasti Timanttiset!

    • epiccccccccccc

      Haminan Autoapu on yksi niistä harvoista joissa palvelu pelaa, toinen on Hakahuolto. Aina on hommat hoidettu hyvällä ja ammattitaitoisella palvelulla. Jos siellä on ongelmia ollu niin eiköhän se ole ollut asiakkaasta johtuvaa.

      • huonot kokemukset

        Haminan Autoapuun en veisi autoani edes öljynvaihtoon.


    • ööööööööööö

      haminan valintatalossa pyylevä lyhythiuksinen vaalea nainen silmälasit aina kattoo päästä varpaisiin ja ikinä ei hymyile.......

      • ei asiakas

        Missä haminassa on Valintatalo?


      • JTK

    • toiiooota

      Haminan toyotahuollolle täysi kymppi palvelusta

    • lokitus

      Kangaskauppa R-kiskan vieressä:(

      • tavallinen

        Entisen Lehdon luona tosiaan alakelpoista palvelua,köyhää ei tervehditä,eikä tulla kyselemään "voisinko olla avuksi"Törkeetä!


    • Tyytyväinen asiakas!

      Nettikaupat maailmalla sekä Haminan Kanuunassa oleva SmartPost-palvelu päihittää kirkkaasti paikalliset vähittäisputiikit. Niin valikoimassa, hinnassa kuin laadussa.

      SmartPostin toimintaan voi tutustua netissä ja homma toimii! Saat paketin
      klo 7 - 21 välisenä aikana tekstarin koodilla SmartPostin luukusta eikä tarvi postissa jonotella ja kuittailla. Kannattaa kokeilla!

    • göiugö

      Eikö tämä asia ole käsitelty jo kertaallen.

    • En haluaisi valittaa

      Sale alakaupunki ja keski-ikäinen lyhyttukkainen v-mäinen rillipää. Robin hoodin tumma pörröpää on kans sellanen munanaama...

      • entinen3

        Siis Kanuunassa, mikä siellä mättää. Unohdin punnita tomaatit. Ei jonoa kassalla. Pyysin kahdesti kassalta anteeksi kauniin hymyn kera, ei vastannut mitään. Naama tällä tädillä niin rutussa aina. On ollut kassalla jo kauan, mutta ei ole mikään ikäloppu vielä. En mene toiste.


      • Iso palkka!
        entinen3 kirjoitti:

        Siis Kanuunassa, mikä siellä mättää. Unohdin punnita tomaatit. Ei jonoa kassalla. Pyysin kahdesti kassalta anteeksi kauniin hymyn kera, ei vastannut mitään. Naama tällä tädillä niin rutussa aina. On ollut kassalla jo kauan, mutta ei ole mikään ikäloppu vielä. En mene toiste.

        Hän on ylpeä koska hänellä on iso palkka.


    • tripla-ällöä

      Kuinka hauskaa "nainen-hamina" on saanut aloitustekstinsä takia ?
      Voiko aloittaja siitä ihan itse päätellä jotain ? kenties jotain oppiakin ?

      Tässä tulee sitä hauskaa palautetta.

    • Räpsyripsi

      Haminan Emotion....voi v****u, vetää kyllä pohjat. Ylpeitä nirppanokkia muka myyjinä ja kassalla ei ikinä ketään. Käy hakemassa ripsiväri ja kantapääsi leviävät tajuttomuuksiin siinä rahastajaa odotellessa. Niin ja asiakkaan tervehtiminen on aivan utopiaa.

      • Maamu

        Entäs Haminan Posti, sen yhden virkailijan vuorolla aina kauhea jono sokkarin käytävälle asti.Muuten palvelu kyllä toimii ja käynti sujuu,...


      • tyytymätön

        mä en enää emotionissa käykään koska siellä kyylätään niskaan hengittäen ensin ja sit jos tarvis apua ei myyjiä näy missään. eikä vahingossakaan hymyä tai jotain pientä juttelua kun menee kassalle. no tilaan nykyään halvemmalla ulkomaisista nettikaupoista, eli enpä itse jää ainakaan häviävälle puolelle. kyräilkööt siellä keskenänsä kun ovat niin erinomaisia myyjiä!


    • hymyä huuleen

      Nämä kassaneidit ja asiakaspalvelijat eivät taida muistaa,että he ovat meitä varten,eikä me heitä varten.
      Olisi heidän syytä muistaa miten hyvä asiakaspalvelu toimii jos haluavat pitää työpaikkansa...

      • maikku7

        mutta jos asiakkaat eivät itse tervehdi katsovat kuin halpaa makkaraa niin ole siinä sit ystävällinen!teissä asiakkaissakin on vikaa !!eikä niin vähääkään!asiakkaat vois ite mennä palvelukurssille missä opetetaan miten tervehtiä tai kiittää!!et näin!itse tehnyt kassatyötä 22vuotta!


    • pönde11

      Tänää haminan autogrillin nuori nainen alkoi vituttaa,tuntu ku sil ois ollu kurkku poikittain perseessä,kannattais varmaa vaihtaa työpaikkaa jos noin vitusti ahdistaa!!

      • kovaduunarinari

        Kaikki työpaikat vaan auki viikonloppuisin!


      • Hehheh 643

        Onneksi vanhat hymyilee.


    • Liika on liikaa

      Haminan Sokos ruokaosasto, pari hyllyntäyttäjää karmea hajuveden tuoksu aina kun menee ohi, sitä luulee olevansa kemikaaliosastolla. Kun näen kyseisten henkilöiden olevan töissä kierrän heidät kaukaa. Itsekin käytän hajuvettä , mutta en tuollaisia määriä.

    • niinones

      tätä ketjua kun lukee niin on ihmisillä ongelmat!!!!!!!!!!!!!

    • pettynyt asiakas

      Huonointa ja kalleinta laatua olen saanut Haminassa toimivilta rakennusliikkeiltä. Osaaminen ja työn laatu oli todella surkeaa mutta kallista.

    • Tellu

      Haminassa saa pääasiassa huonoa palvelua, siis jos sitä voi edes palveluksi kutsua!
      1.Toripörssi ei huomioi nuoria asiakkaita, luulevat kai, että ovat vain "katselemassa tai kenties jopa varastamassa". Kyllä tuli 16-vuotiaan poikani puolesta paha mieli, kun läskiperseakkoja, kaljamahaukkoja sekä raskaana olevia naisia palveltiin auliistija nuori ostava asiakas jätettiin huomioimatta, vaikka hän sanoi, että nyt on minun vuoroni. Kiitos Toripörssi. Kyllä Lumiat, iPadit yms. voi hankkia muualtakin, vaikkapa sitten sieltä Kotkasta.
      2.Huonoa palvelua Laventelista sekä viereissä olevasta vaateliikkeestä. Venäläinen nainen huohottamassa niskaan koko ajan ja "pakkomyy" rumia rojuja ja rättejä. Hyi.
      3.Varvarassa niin ikään todella huonokäytöksinen venäläinen myyjä. Pilaa muuten hyvän kahvila-konditorian kokonaan. Kyllä päivää, kiitos, ole hyvä ja hei/näkemiin pitää pystyä sanomaan ja vielä mielellään pienen hymyn kera!
      4. Sokos ja Emotinon! Kääk! Viime kesänä koppavia, mulkoilevia nuoria palkattu hyllyntäyttäjiksi. Hyi, häpeä nuori nirppanokka nousukas, kyllä se ura siitä urkenee ja etenet juustohyllyn järjestelijästä ties vaikka kuinka pitkälle, mikäli pidät sen ruman turpavärkkisi ilmeet asiallisina etkä jauha sitä purkkaa koko ajan. Hyi!

      • Lellu77

        Tellu sen tiesi. Toripörssissä ei palvella ketään asiallisesti. Laventeli ja viereinen vaateliike, en mene. Molemmissa kerran käynyt, ei tarvitse mennä kumpaankaan toiste. Varvaraa käy todella sääliksi, myyjästä valittaa moni, mutta eipä ole tyyli muuttunut, hakkaa kassakonetta siihen malliin että aina on huono päivä. Suomalaiset tiskin takana tosi ystävällisiä. Kahviloista huovilassa mielistellään vain haminan kermalle. Tavalliselta rahastetaan liikaa, palvelua ei irtoa. Siellä kulmakahvilassa, on todella miellyttävä ja ystävällinen uusi yrittäjä.


      • palveltu

        Kauheata. Minulla on läskiperse ja olen myös akka. Minun pitänyt siis kieltäytyä saamastani palvelusta.
        Luojan kiitos, onneksi en ollut kuitenkaan raskaana. Saanko nyt anteeksi?


    • Tellu taas

      1.Komppaan Lellua, Varvaran venäläisestä "asiakaspalvelijasta" valittaa todellakin moni. Itsekin olen antanut hienovaraista ja asiallista palautetta tästä venakosta omistajalle (joka itse on hyvin ystävällinen ja osaava yrittäjä)!
      2.Huovilasta olen myös samaa mieltä kanssasi, kermalle; eevoille, tuulalle, mirjalle ja kumppaneille leperrellään ja muut saavat nuivaa palvelua. Kuulin myös taannoin omistajapariskunnan tyttären haukkuvan joukon haminalaisia kahvilassa istuessani, että päätinpä, että saavat tästä eteenpäin pitää kahvinsa ja pullansa.

      • Pekens

        Oikeassa olet pahaa puhutaan seläntakana , jos olet joku " tärkeä " olevinaan Haminassa poliitikko tai muu niin kyllä leperrellään.
        Olen lopettanut ostamisen.
        Haminan parhaat leivonnaiset Aitolahdelta käykää myymälässä ja hintakin kohdallaan.


    • Itse todettu

      Kanuunassa on eniten hyvännäköisiä kassahenkilöitä.

      • Eräs asiakas

        Kanuunassa on kyllä muutamakin syötävän hyvännäköistä ja hymyilevää tyttöä. Etenkin kesällä(?) siellä oli kassalla yksi silmälasipäinen jota olisin voinut silitellä ja paijata aamusta iltaan


      • Good looking!
        Eräs asiakas kirjoitti:

        Kanuunassa on kyllä muutamakin syötävän hyvännäköistä ja hymyilevää tyttöä. Etenkin kesällä(?) siellä oli kassalla yksi silmälasipäinen jota olisin voinut silitellä ja paijata aamusta iltaan

        On myös pari tosi hyvän näköistä blondia jotka osaavat myös hymyillä.


      • Laitanko pussiin ?

        Kanuunassa on hyvä kassapalvelu.


      • fedrikin satama
        Laitanko pussiin ? kirjoitti:

        Kanuunassa on hyvä kassapalvelu.

        Kanuunan nuoret naiset ovat kaikki sieviä!osa suorastaan kauniita. palvelukin yleensä pelaa.

        Muistan miten joulun alla etsin s-kaupan kemikaliosta lahjaa tyttöystävälle. Kukaan ei auttanut vaikka kauppa typö tyhjänä ja pakkeloidut hupakot vaan juorusi keskenään. no menin sitten hallin parturiin josta etsimän löytyi ja kiitos heille siitä.

        ja postissa on ylivoimaisesti surkeimmat räpätädit töissä. apua jos ei tiedä kaikkea kun menee pakettia viemään.


    • PALAUTUS2

      robbarissa pidetään varkaana,kun käy palauttamassa jonkin tuotteen vaikka kuitti ja kuitissa 14 päivän vaihto ja palautus (KASSA ILMOITTI MISTÄ TIEDÄN VAIKKA OLISIT OTTANUT TÄMÄN SIIS VARASTANUT seuraavalla kerralla poliisit paikalle)

      • palautus3

        Kuitissa on kyllä 10 päivän vaihto ja palautus oikeus.. lueppa tarkemmnin...


    • pahoinpitelijä(kö)

      Huhu kertoo, että kanuunassa joku nuori neiti jolla meikkiä hyvin paljon ja vaaleat hiukset, ois joku pahoinpiteliä tyttö.. kaikkia sinne ja palkataan!! Koskakohan hakkaa jonkun asiakkaan? :o ja itse olen nähnyt usein musta hiuksisen ja varmaan saman blondin neuvolan parkkipaikalla tupakalla.. HYYI!!!

      • JTK

        Huhu ei ole yhtä kuin fakta. Vaikka olisikin, me emme tiedä tapahtuman taustoja, joten älkäämme levitelkö ilkeitä puheita lähimmäisistämme.


      • juorukelloa pataan

        Toivottavasti joudut vastuuseen kirjoittelustasi saa*anan kateellinen paskanpuhuja.


      • dumbass

        hohhoijaa, taitaa puhua joku joka ei pidä kyseisestä ihmisestä ja haluaa vaan levittää kakkapuheita... tupakalla käyminen omalla ajalla on monessa paikassa sallittu.


      • nenätysten

        joo se on ollu parissakin tappelussa aikanaan mut en tiiä onko enää siellä töissä ei oo ainakaan näkynyt?? kyläluutahan se on edelleen niinkun ollu viimiset öö viis v... kaikki illat jossaa torilla amisautoissa. sellanen lyhyt blondi jolla on nasaali ääni. ja usein oli tupakalla siin parkkiksella..monta kertaa näin kun kauppaan menin. ei taida kauppiaalla olla korkeet kriteerit myyjien suhteen?


    • ASIAKAS MYÖS

      Varvarassa erittäin hyvä palvelu, ainakin minua kohtaan ja vieläpä venäläis taustaiselta myyjältä.Pitää muistaa että kun menee asioimaan aistii myös myyjä sinut!. Jos siihen kassalle menee nokka pystyssä kaikki tietävänä ei voi saada hyvää palvelua edes Suomalaiselta myyjältä.KAIKILLE HYVÄÄ VUODEN JATKOA NIIN MYYJILLE KUIN OSTAJILLEKKIN

      • Tellu33

        Ei ole ollut minun nokka pystyssä Varvarassa, ei todellakaan. Olen koettanut olla ystävällinen tälle venakolle sinnikkäästi. -Turhaan! Joskus hän tosin jo sanoo: "kiitos" - onhan sekin jo jotakin :)
        Venäläisillä on Suomen ja muiden maiden palvelukulttuurista paljon vielä oppimista. Venäjällä/Neukkulassa kun ei ole palvelu kaupoissa jne. Pietarissa mm. paljon reissanneena tiedän mistä puhun.
        Hyvää vuoden jatkoa asiakkaille ja myyjille! Ei tarvitse huutaa..


    • asdvadsavsd

      Seurahuoneen kiljuvalta homolta ylivoimaisesti huonointa asiakaspalvelua mitä olen ikinä mistään saanut, ja vielä toistuvasti. Kaverit samaa mieltä kenen kanssa olen jutellut.

      Ravintola Kiinassa myös niin paskaa palvelua että oikein naurattaa.

      Öljy hetkessä kahdesti käyneenä on asiakaspalvelu ollut luokatonta.

    • Hanimaalainen....

      Kyllähän se asiakaspalvelija on kuin peili, eli sitä saa mitä tilaa. Haminassa ei ole montaa asiakasta jotka tulevat hakemaan hyvää palvelua.......

    • Wallinen

      S-marketissa on nykyään pari nuorta myyjätärtä jotka ei osaa kyllä ollankaan perus käytöstapoja. :( Samoin Emotionissa enää yksi kiva myyjä, kaikki muut ylimielisiä ja jotenkin turhantärkeitä.

      Kanuunassa on se yksi kierosilmä kassalla joka on aina naama norsun*lla... mutta muuten siellä on parempi palvelu! Ja nuoret myyjät on pääsääntöisesti myös ilo silmälle =)

      • Emotionissa taas

        hyvä palvelu,pitkältä lomalta palasi ystavällinen ja asiallinen myyjä,hyvä niin.


    • ensioire

      emotionissa ei palvella tosiaan yhtään. jää aina paha mieli jos sinne yksyy.

    • A, Siakas

      Sale alakaupunki, muutama vanhempi traktori jotka on aikanaan valinnu väärän ammatin tai liian leipääntyny hommiinsa mutta palveluammatissa eivät ilmeisesti tiedä tai muista olevansa.

      Öljy-hetkinen, viimeksi tuli tehtyä liike toiseen liikkkeeseen kun palvelusta ei ollut tietoakaan. Karhulan päässä tuntuu toimivan palvelukin.

      J.purho, liian hyvää palvelua joskus, pakkomyyntikään nyt ei ole niin omaan makuun, jos olen hankkimassa airoja soutuveneeseen niin en tarvitse juuri sillä hetkellä uutta busteria.

      Kippari, Tämä ei kylläkään johdu henkilökunnasta vaan henkilökunnan määrästä eli terveisiä sinne työvorolistojen laatijalle.

      Lidl, nuivaa on ja vaikeaa palvelu. Pari säälipistettä nyt kuitenkin siitä että natsivetoinen ryssäkauppa, ei liene niitä helpoimpia paikkoja olla töissäkään.

    • puolustus4

      Öljy-Hetkessä on hemmetin reilu palvelu. Jos ei ymmärrä huumoria niin ehkäpä on sitten parempi vaihtaa rengaspuotia!

    • Miinus22

      Haminan Emotion, huonointa palvelua ikinä !

      • Maamu

        Haminan Emotionissa voisi laittaa tuotteet itsepalveluhyllyyn, ettei tarvitsisi häiritä myyjiä.(esim kesken huulipunan laiton)


    • summmalainen

      uudensumman siwassa punatukkaiselta myyjältä puuttuvat käytöstavat.

      • steeltrails

        Ei minusta, punatukka on sympaattinen ja vielä kauniskin.


    • riepukasa

      uuden summan siwassa kiva n.40 myyjä joka aina rempseä ja ystävällinen..kaikki muut juoruilee keskenään tai ei ees moikkaa. se punatukka on yks ylimielisyys itse. onko niin upeeta olla ihan lähikaupassa töissä?? :D yksi suloinen nuorempi myyjä siellä oli mut en tiiä, ei oo viime aikoina enää näkyny. pahin on kuitenkin se nelikymppinen tatti joka haukkuu kaikkia myyjiä aina toisilleen kuka millonkin on vuorossa :/ ja asiakkaiden kuullen tietty...

      ja emotioniin en eksy vahingossakaan kun siellä ei todellakaan palvella.

      kanuunassa se yks kierosilmänen kassa pitäis laittaa eläkeputkeen tai käytöskouluun. ja s-marketissa nuoret myyjättäret samoin oppimaan mitä on asiakaspalvelu.

      postista en vaivaudu edes sanomaan mitään!

    • Tyttööönew

      Sale Neuvottomassa tosi ihana palvelu :)

      • lokkitar

        neuskin salessa hyvä palvelu ja seppälän vene tarvikkeessa todella mahtava palvelu :)


    • jouni841

      ruotsinkylän puusepänliikkeessä hyvä palvelu,tilausajat pitää ja muutenkin palvelu pelaa

      • no satisfaction

        Niimpä. Vain pari pientä ongelamaa: Hinta ja laatu.


    • pulu3

      Illi-Sport on kyllä pannassa mulla. Uskomattoman huonoa palvelua, vaisinkin nuori ylipainoinen lökäpöksypoika on ihan väärällä alalla.

      Rosso, myös uskomattoman huonoa palvelua. Meni joku aika parempaan suuntaan mutta palannut ennalleen :(

      • en käytä noita

        Pitää paikkansa. Molemmat "palvelut" kylän pohjasakkaa.


      • entinen asiakas

        Illi-Sportin vanhemmat miesmyyjät todella ylimielisiä. Jumalniemessä kohtelu onneksi parempaa.


    • Käynyt

      Tompurinmäen kahvilassa ainakin hyvä palvelu ja halpaa . Terassi vaan jotenkin nyt ruma

      • omistaja1

        Terassi on kunnossa ensi kuun alussa toivon mukaan :) sitten pidetään uuden terassin avajaiset kesäkuun puolessa välissä.. Kiitos palautteesta :) kiittää ja kumartaa..


      • uhgug
        omistaja1 kirjoitti:

        Terassi on kunnossa ensi kuun alussa toivon mukaan :) sitten pidetään uuden terassin avajaiset kesäkuun puolessa välissä.. Kiitos palautteesta :) kiittää ja kumartaa..

        lonkkuu ja pitkää vanhaa malliin niin tullaan. päiväkahvit ja piparit työstetään muualla!


    • halppis

      miten halpaa se kahvi ja kalja on epun baarissa?

    • ex asiakas

      Musti ja Mirri, en enää koskaan tule asioimaan tässä liikkeessä. Onneksi täällä on toinenkin eläintarvikekauppa. Ylimielinen palvelu omistajalta, henkilökunta osaamatonta, kertovat totena asioita, mitkä eivät pidä paikkaansa. Siellä vaikuttaa olevan tärkeintä saada asiakas ostamaan vaikka valehtelemalla (tietoisesti tai ei), ja tottakai kalleinta. Jos ei jotain asiaa tiedä, ei pitäisi keksiä vastauksia. Harmillinen asia, koska siellä on hyvä valikoima, mutta asiakaspalvelun takia...ei kiitos!

    • anoikk

      Haminan expert isoympyrän kadulla. ***tun surkeeta palvelua ja yhtään myyjää ei koko liikkeessä vapaana.. Osa myyjistä ei osaa asiakaspalvelua lainkaan ja on vielä tosi töykeitä.. Enää en sinne kyllä mene!!

      • höpöäijien puoti

        Ko. Expertin nuoremmat ja vanhemmat klopit ovat kyllä maahantuojan mainokset lukeneet, mutta eivät tiedä myymistään tuotteista juuri mitään.


      • Hourujoki

        Haminan kootut anusreiät samassa liikkeessä.


    • jorma k

      Kanuunassa on sellainen vanhempi kierosilmäinen nainen joka on todella tyly ja epäkohtelias.Jonka vuoksi en käy Kanuunassa kun satunnaisesti.

      • Miesasiakas

        On siellä todella hyvännäköisiä blondejakin kassoilla.


      • 12volttia

        Se lyhyt joka katsoo kieroon on kai vähän laho. Yritin ystävällisesti kysyä neuvoa, niin vastaus on, että en voi tietää äkäisesti. Anteeksi, en vaivaa enää! Ja lapsia katsoi vihaisesti myös?


    • isovattanenpoika.

      venäjällä rajanpinnas hotellis huono palvelu tytöiltä jos ei saa jöpöttämään niin maksu menee silti samalla viisiin kun onnistuneesta aktista...todella törkeää.

    • hiukoo hiukoo

      siel hotellis ei oo ees lihatsui

    • vattavaanturpoo.

      on siel meestvursti pötköi no on rapsakoit ja rasvasii nam ja sit ota 3l kokist päälle.

    • Kotisaari

      Lihatsui kompassin terassilla istumassa.

    • öynöy

      Haminalaiset ovat ottaneet esiin oikein merkittävän yhteiskunnallisen ongelman ja kommentoineet sitä uskolliseen,tyylikkääseen tapaansa!Ottakaa hei ihan rauhallisesti...

      • ggdjljl

        Kompassin karaokepalvelu on suomen huonointa....tai ehkä maailman jos tarkemmin ajattelee, kaks vuotta jo. Eipä tarvii niille huudeille mennä. Enkä oo enää asiakasomistajakaan. Ihmettelen vaan kovasti kun KSO on hilannut ruuan hinnan taivaisiin ja henkilökunta juhlii työnantajan piikkiin lähes kerran kuussa. Ei ne viinalla höystetyt hk bileetkään oo ilmaisia. Kovia juhlia kuuluvat pitävän ja lisäksi vielä tykkimäkijuhlat jokavuosi kokoperheelle. Näkisin mielellni alennuksia ruuassa suurperheellinen kun olen.


    • dssdsd

      Haminan teknisillä! Se saamarin blondi kikkarapää on uskomattoman töykeä, ainakin nuorille asiakkaille...

      • dssdssd

        Haminassa ei ole TEKNISET-liikettä!


    • dssds1

      Oho, siis EXPERT! :D Anteeks, meni sekasin ku joskus on ollut. Eikö olekkin?

      • reesio

        Expertin tumma miesmyyjä ei kai hymyile koskaan?

        Emotionin palvelu on olematonta...

        Kanuunan kassalla se lyhyt tantta ilman käytöstapoja ärsyttää.

        Robbarissa jos yrittää kysyä jtn vastataan vaan ettei ole tietoa.

        Kaikkein huonointa palvelua Rosson rillipäiseltä tummalta tytöltä.


      • elgas
        reesio kirjoitti:

        Expertin tumma miesmyyjä ei kai hymyile koskaan?

        Emotionin palvelu on olematonta...

        Kanuunan kassalla se lyhyt tantta ilman käytöstapoja ärsyttää.

        Robbarissa jos yrittää kysyä jtn vastataan vaan ettei ole tietoa.

        Kaikkein huonointa palvelua Rosson rillipäiseltä tummalta tytöltä.

        tulee semmottinen kuva että kauppa valitaan myyjän ulkonäön perusteella :D


      • hupia moisista
        reesio kirjoitti:

        Expertin tumma miesmyyjä ei kai hymyile koskaan?

        Emotionin palvelu on olematonta...

        Kanuunan kassalla se lyhyt tantta ilman käytöstapoja ärsyttää.

        Robbarissa jos yrittää kysyä jtn vastataan vaan ettei ole tietoa.

        Kaikkein huonointa palvelua Rosson rillipäiseltä tummalta tytöltä.

        Expertillä liiallinen ukkolauma on innolla lukenut maahantuojan mainokset, mutta eivät silti tiedä mistään oikein mitään. Paskaa kyllä kaupataan innolla, vaikka asiakas tietäisi paremmin.


      • pettynyt monesti
        reesio kirjoitti:

        Expertin tumma miesmyyjä ei kai hymyile koskaan?

        Emotionin palvelu on olematonta...

        Kanuunan kassalla se lyhyt tantta ilman käytöstapoja ärsyttää.

        Robbarissa jos yrittää kysyä jtn vastataan vaan ettei ole tietoa.

        Kaikkein huonointa palvelua Rosson rillipäiseltä tummalta tytöltä.

        Surkeinta palvela kanuunan lihatiskillä tummatukkaiselta tytöltä. Menisi vaikka perusasiat opettelemaan, kaikkia sinnekin nykyään palkataan. Ja jatkuvasti ova tupakalla kaupan kulmalla tai parkkipaikalla. Antaapa hvän kuvan kaupasta. On siellä muutama toisaalta palvelualtis myyjäkin, erityisen mukavaa on se, että kassalla avaavat muovikassit, pussittaa pakasteet ja hymyilee. Osa ei osaa sitteen näitäkään.

        Rosson n. 30 vuotias naistarjoilija, apua. Anteeksi että tulin perheineni häiritsemään! En eksy enää siihen ravintolaan.

        Postista ja Emotionista olen myös saanut tökeröä palvelua. Etenkin Emotionissa moni myyjä tuntuu tosi ylimieliseltä. Kiinnostaa vain korjailla omaa meikkiä, juoruta kassan takana kolmen myyjän voimin ja ehkä sivusilmällä mulkoilla asiakkaita. Etenkin se pitkä blondi on niin v@#%?mainen ettei voi kun nauraa. Ja testereistä pidetään kiinni kynsin hampain vaikka niitä on alakaapit täynnä. Kelle niitä säästetään?


    • Haminalainen 70

      Eiköhän tää oo tullu jo kaikille selväks,että Haminassa suunnilleen haminalaisten mielestä joka paikassa on huonoa palvelua !

      Keksikää välillä joku muu aihe. Eiköhän tää oo loppuunkäsitelty : )

      Kaikkein parasta olisi kertoamielipiteensä suoraan ky yritykseen,eikä vatvoa sitä täällä. Ehkä silloin se menee paremmin perille !

      • haminan huonoimmat

        Emotion. Tosin se ei ole palvelua lainkaan.

        Filmtown. Voi kun sattuisi joskus joku kiva virkailija sinne.


    • Fidalover

      Ihan kun Emotion olisi vähän petrannut asiakaspalveluaan. Varmaan on myyjät saaneet hieman palautetta, koska sitä on paljon kyselty. Hyvä niin, oli siellä varaa parantaa palvelua rutosti.

      • naurattikovasti

        Emotionissa on kiva, tomera ja ystävällinen sellainen pieni tummatukkanen nainen, oli ennen kassalla siellä ruokapuolella.
        Sen sijaan hänen vastakohtansa Emotionissa nauroi vapautuneesti, kun arvelin hänen minulle suosittamaansa puuteria keltaiseksi: No saahan sitä olla välillä keltanenkin...heh heh.


    • Panpyöli

      AutoGrillistä tykkään. Hyvät makkaraperunat.

      • Jos ei peti narise..

        Hyi hyi. Olipas ällöttävän positiivinen vastaus, etten sanoisi jopa häiriintynyttä! Ottaisit oppia ketjun aloittajasta, on varmaan hieno nainen kaikessa ilkikurisuudessaan ja vahingonilossaan.!


    • Entinen kaselainen

      Olen samaa mieltä muutaman muun kirjoittajan kanssa siitä, että Rosson taso on selkeästi romahtanut siitä mitä se joskus oli. Arvatenkin se johtuu Kasematin aikaisen henkilökunnan eläköitymisestä. Rosson ruokiin olen ottanut kantaa lompakollani ja välttelen siellä asiointia.

      • ...

        Päinvastoin palvelu siellä on parantunut, vaikka asiakkaat ovat lisäntyneet 150%:sti muiden ruokapaikkojen lähes kokonaan hävittyä Haminasta. Niillä tytöillä on lounasaikaan todella kiire ja mielestäni he yrittävät parhaansa. Kun aiemmin autio ravintolasali on nyt puoliltapäivin lähes täysi, on henkilökunnalla toki totuttelemista uuteen työrytmiin.


      • älä syö
        ... kirjoitti:

        Päinvastoin palvelu siellä on parantunut, vaikka asiakkaat ovat lisäntyneet 150%:sti muiden ruokapaikkojen lähes kokonaan hävittyä Haminasta. Niillä tytöillä on lounasaikaan todella kiire ja mielestäni he yrittävät parhaansa. Kun aiemmin autio ravintolasali on nyt puoliltapäivin lähes täysi, on henkilökunnalla toki totuttelemista uuteen työrytmiin.

        Ei mee lihatsua mettäkylänpaaris niiko enne. Olisiko Paarin uusi nimi saanut asiakkaat hieman karttamaan paikkaa....huvikumpu.... Vähäsen pornahtavalta tuntuu, häpykumpu.
        Omistaja on omaa luokkaansa! Tomera täti joka surutta huutaa asiakkaille ja työntekijöille, jos niitä sattuu olee...
        Tuotteiden tuoreus epäilyttää, onhan koko rakennus homeessa.


      • remonttiraija10
        älä syö kirjoitti:

        Ei mee lihatsua mettäkylänpaaris niiko enne. Olisiko Paarin uusi nimi saanut asiakkaat hieman karttamaan paikkaa....huvikumpu.... Vähäsen pornahtavalta tuntuu, häpykumpu.
        Omistaja on omaa luokkaansa! Tomera täti joka surutta huutaa asiakkaille ja työntekijöille, jos niitä sattuu olee...
        Tuotteiden tuoreus epäilyttää, onhan koko rakennus homeessa.

        Käväisin paikallisessa värimaalikaupassa. Asiallista palvelua aiemmin miesmyyjältä ja sen innoittamana menin uudelleen. Huvittava tilanne seuraavalla kerralla kun olikin mies mukana. Naispuoleinen myyjätär ei minua edes tervehtinyt, myi vaan miehelleni tapetit jotka olin hetki sitten valinnut. Olinkin ilmaa vieressä, todellä törppöä ja lapsellista käytöstä myyjältä. Onneksi asiakas voi äänestää jaloillaan ja seuraavan huoneen tapetit löytyy jostakin muualta.


      • entinen kaselainen
        remonttiraija10 kirjoitti:

        Käväisin paikallisessa värimaalikaupassa. Asiallista palvelua aiemmin miesmyyjältä ja sen innoittamana menin uudelleen. Huvittava tilanne seuraavalla kerralla kun olikin mies mukana. Naispuoleinen myyjätär ei minua edes tervehtinyt, myi vaan miehelleni tapetit jotka olin hetki sitten valinnut. Olinkin ilmaa vieressä, todellä törppöä ja lapsellista käytöstä myyjältä. Onneksi asiakas voi äänestää jaloillaan ja seuraavan huoneen tapetit löytyy jostakin muualta.

        Komppaan edellistä mutta minua tylytti kaksimiesmyyjää ja silloin päätin, että kylpyhuone ja saunaremonttiini en sieltä osta yhtään mitään mutta tietenkin pyydän tarjouspyynnön jota vielä tarkistellaan useasti.


      • Tussumäki
        älä syö kirjoitti:

        Ei mee lihatsua mettäkylänpaaris niiko enne. Olisiko Paarin uusi nimi saanut asiakkaat hieman karttamaan paikkaa....huvikumpu.... Vähäsen pornahtavalta tuntuu, häpykumpu.
        Omistaja on omaa luokkaansa! Tomera täti joka surutta huutaa asiakkaille ja työntekijöille, jos niitä sattuu olee...
        Tuotteiden tuoreus epäilyttää, onhan koko rakennus homeessa.

        Kuka sitä muuten nykyään pitää? Onko vielä rouva K. vai onko omistaja vaihtunut?


      • Tussumäki
        Tussumäki kirjoitti:

        Kuka sitä muuten nykyään pitää? Onko vielä rouva K. vai onko omistaja vaihtunut?

        Baaria siis.


    • niin metsä vastaa

      Niin monta mieltä kuin ihmistäkin.

      • spuuqi

        Mikä S-marketissa mättää. Aina nyrpeät kassat. :( onko huono työilmapiiri vai liian pieni palkka.


      • MOLEMPI PAREMPI
        spuuqi kirjoitti:

        Mikä S-marketissa mättää. Aina nyrpeät kassat. :( onko huono työilmapiiri vai liian pieni palkka.

        Eli huono liksa ja erittäin huono työilmapiiri.Eivät tule keskenään toimeen olleskaan.


    • Ökyporvari6

      Onkohan tämä tälläinenkin lista osoitus Haminan väestön yleisestä luonteesta?
      Puhutaan pahaa ja kovasti kiinnostaa asian lukukerroista päätellen

    • Kotka 2

      AG:n makkaraperunat lähtevät aina mukaan,kun Haminassa vierailen.

    • Valinalle

      Filmtownin ruskeatukkainen muija ei saa sanaa suustaan, mutisee aina jotain. Kanuuna on köyhien kauppa. Emotionissa akat luulee olevansa kauniita, vanhoja akkoja. Agrimarketin kassa akat ylimielisiä. Ag paskalaatikoissa aina hiuksia lisukkeena. Väisäselle ei kannata mennä. Netistä saa halvemmalla.

      • Voniema

        ...mitä pahaa siinä on, jos joku luulee olevansa kaunis vanha akka?


      • Molemmissapalveluok

        Kanuuna on kallis kauppa - ei siis todellakaan köyhien. S-marketissa käy "köyhät", sillä hintataso on paljon edullisempi kuin Kanuunassa.


    • hiilen

      Se kanuunan jani w on kauppiaan poika

    • Kym1

      Tämä on kyllä älyttömin ketju ikinä. Kaikki on huonosti, jokaisessa paikassa kaikki pielessä eikä koko kaupungissa ole yhtäkään asiakaspalvelulle vihkiytynyttä työntekijää?

      Jos tältä oikeasti tuntuu, voisi peiliin katsominen olla hyvä alku uudelle asenteelle.

      Mitähän te kaikesta valittajat itse teette työksenne - olette ehkäpä myyjinä kaupassa ja vapaa-ajalla haukutte toisianne täällä?

    • Repa62

      Haminan Vanharauta. Palvelu sisällä menettelee jotenkin pl. nyrpeä punapäinen rouva. Ulkovaraston deeku on pohjanoteeraus.

    • mikääneioleniinkuinennen

      Huonoa palvelua bensaasemilla kun ei ole bensa/tyttöä tankkaamassa, joutuu ite tankkaa senkin ajan vois vaik istua kahvilla............

    • suomilapsonen

      Aloittaja katkera potkut saanut työläinen joka nyt kiukuttelee kun ei levitetä punaista mattoa eikä ole henk.kohtaista palvelijaa huomioimassa hänen tarpeitaan, niinkuin moni on tuossa jo aiemmin sanonutkin aloittajan pitäisi katsoa peiliin sekä miettiä lääkitys kohdalleen.

      • suomilapsonen

        Tykkään nuoleskella myös lasten likaisia alusvaatteita.


    • 1234iiiiiiii

      Osuuspankki hamina, niin huono palvelu, että rahat lähti, erottivat vielä jäsenyydestä , löytyi sitten kolme muuta pankkia haminasta

    • jepjep111

      Kanuunassa kauniita nuoria naisia :).

    • aliuli

      Kukaa ei ole ilmeisesti käynny pienkonehuolto Väisäsellä kun sitä ei ole vielä mainittu.

    • ilkeämyyjä

      Varvaran venakko!!! Kävisin mieluusti siellä useamminkin kahvilla mutta en kestä katsella miten ylimielisesti se kohtelee asiakkaita, paiskoo astioita ja juttelee vaan muiden venkoiden kanssa vaikka on palvelemassa toista asiakasta. Jos olisi minun kahvila olisin jo aikaa sitten antanut kenkää! Ymmärrän että yrittäjät haluavat venäjänkielntaitoisia työntekijöitä mutta tällaiset karkoittavat asiakkaita! Muu henkilökunta tosi mukavia ja leivonnaiset suussa sulavia.

    • ninipä

      Timanttisilla on se yks työhönsä kyllästyny. Vaihtais alaa.

    • kottaraisen

      Ehdottomasti huonointa palvelu saa hamina vesi kirsi vakkuri!!!!! Se muikki ei muista kuka hänen palkan maksaa...

    • yupyup11

      Äveriästä esittävien hönöjen urheilukaupassa torin varrella.

    • Mustimirri

      Haminan musti ja mirri.
      Valikoima on aivan surkea ja kun asiakas ei löydä etsimäänsä niin myyjä (omistaja) alkaa tuputtaa muita tuotteita jotka on edes vähän sinne päin..
      Asiakkaan on parempi tietää mitä tarvitsee kun myyjän suusta tulee usein aika uskomatonta soopaa.

      • nainen-hamina

        Minä en ole mikään "mirri" hpeä!


    • EIEI.saatanan.asiakas

      Siellä missä aloittaja on työharjoittelussa.

    • Olkaapositiivisia

      Kyllä kaikestase pitää täälläkin inistä, eikö koskaan mikään ole hyvin?

    • eijatkoon

      tähän on helppo vastata.ehdottomasti huonointa,ja
      töykeintä asiakaspalvelua saa, haminan veden kirsi vakkurilta,
      se ei tunnu edes ymmärtävän sitä että me haminalaiset loppupelissä maksamme sen palkan.
      ennen pääsi ilmeiseti kouluttamatonkin kaupungille töihin...

    • Asiakakas

      Edelleen Tummahiuksinen Tokmannilla ja hyvänä kakkosena keskustan kirjaston muutamat tantat.

    • Pullapallero

      Tokmannissa, ruskeatukkainen pullapallo on aina naama norsunvitulla ja asiakkaille tiuskii ja kassalla ei tervehdi. Hänelle potkut

    • Anonyymi

      Ymmärrystä asioiden hoidosta pitää löytyä kassan molemmilta puolilta.

    • Anonyymi

      Haminan kanuuna on eurojen kerääjä. (Niinkuin aika moni muukin liike yms.) Esim. mehu ei voi maksaa 49, 59 , 69,79 tai 89 senttiä vaan 99 senttiä eli euron. Teen hinnan nostivat 80 sentistä euroon kahvilassa kahvin hinnan jäädessa ennalleen 1,20 een.

      • Anonyymi

        Minust kaikki kauppakahvilat pitäs lopettaa et asiakkaita riittäisi niihin oikeisiin kahvilohin. Kyllä isotkaupat pystyy antaa vaik ilmaseks kahvit. Mut samalla ne tappaa ne pienet kuppilat.


      • Anonyymi

        Maksa kortilla niin ei tartte itkeä senteistä, vaikka kassamummo sanoo euro niin päätteessä maksat 0,99. Säästyneillä senteillä pääset vuonna 2330 pakettimatkalle Mallorcalle, sitä odotellessa...


      • Anonyymi

        Paketti Saludoa= noin 35 kupillista kahvia.

        3,12/35= noin 9cnt kupillinen. Pulla saksalaisessa noin 50cnt, niitä 30kpl pakkasessa.

        Viimeksi kävin kahvilassa pullakahveilla 1987, silloinkin kahvit tarjosi työkaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paketti Saludoa= noin 35 kupillista kahvia.

        3,12/35= noin 9cnt kupillinen. Pulla saksalaisessa noin 50cnt, niitä 30kpl pakkasessa.

        Viimeksi kävin kahvilassa pullakahveilla 1987, silloinkin kahvit tarjosi työkaveri.

        Sun kannattais myös leipoo pullat itse alle 10 sentti tulis kappale. Säästö vuodessa huomattava. Ja tietysti kavereilta kysellä tarjoisko joku.


    • Anonyymi

      Alakaupungin Salessa varsinkin se iät ja ajat siellä ollut vanhempi nainen, niin töykeä ei edes tervehdi mutta jos on joku hänen tuttava niin ollaan niin mielinkielin, ja se yksi nuori likka on kanssa töykee.

      • Anonyymi

        Juu, sitä nuorehoa likkaa en ottaisi töihin asiakaspalveluun. Hän on ilmeisesti ollut sen vanhemman töykeän opissa, kun ei osaa tervehtiä, ja näyttää mieltään asiakkaille, ja vaikka hänelle puhuisi ystävällisesti hän on usein naama väärinpäin, eikä vastaa . Todella outo tyyppi, ei sovellu asiakaspalveluun. Pitäisi kai laittaa hänestä palautetta S-ryhmälle. Hän on ollut myös joskus S-marketissa ilmeisesti tuuraamassa. Saisi ottaa mallia S-Marketin kassoista, joista suurin osa todella mukavia ja hyviä asiakaspalvelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, sitä nuorehoa likkaa en ottaisi töihin asiakaspalveluun. Hän on ilmeisesti ollut sen vanhemman töykeän opissa, kun ei osaa tervehtiä, ja näyttää mieltään asiakkaille, ja vaikka hänelle puhuisi ystävällisesti hän on usein naama väärinpäin, eikä vastaa . Todella outo tyyppi, ei sovellu asiakaspalveluun. Pitäisi kai laittaa hänestä palautetta S-ryhmälle. Hän on ollut myös joskus S-marketissa ilmeisesti tuuraamassa. Saisi ottaa mallia S-Marketin kassoista, joista suurin osa todella mukavia ja hyviä asiakaspalvelijoita.

        Alakaupungin salesta todellakin löytyy mustahiuksinen nuori tyllerö, en tiedä mikä hänen mieltänsä ahertaa, mutta todella alhaista asiakaspalvelua, paiskii tavaroita kassahihnalla niin kovaa että saat pelätä että ne särkyy. Tytölle tiedoksi, ammatinvalinta kysymys olla Salen kassalla, tai muualla myynnissä. Ajattelin laittaa hänestä suoraan S-ryhmälle palautetta, josko saataisiin edes jonkinlainen hymy kasvoille. Vanhempi rouva on pehmennyt vuosien varrella, lempeästi tervehtii ja jopa juttelee nykypäivänä.


    • Anonyymi

      Aivan. Kokeilin viimeksi olla todella ystävällinen. Ei tuottanut tulosta.
      Oli Ympyrässä mukavampi. Nyt antaisin kenkää.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      355
      3163
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      121
      1176
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1157
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      133
      943
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      737
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      717
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      679
    Aihe