Kukaan suomalainen ei varmaankaan voi olla aina alasti mutta kuinka moni tän palstan porukoista on alasti aina kun mahdollista?
Mä ainakin pyrin siihen.
Aina alasti?
31
9163
Vastaukset
- ainaturisti
Kotona aina, mutta poikkeustapauksissa joutuu pukeutumaan, juunou. Uimahousuja en suostu käyttämään missään; jos ei voi uida ilman, ei sitten uida ollenkaan.
- M05.
Ei alastomuudessa pitäisi olla mitään kummallista noin sopivasti nautittuna mutta. Lappeenrannassa on kuitenkin niin ahdasmielisiä ihmisiä että he häiriintyvät kun olen kesäisin kerrostalon parvekkeella ilman paitaa, olen sisustanut parvekkeeni viihtyisäksi, jossa lueskelen,juon kahvit,usein myös ruokailen, ja olen paljon siellä uimahousuissa mies kun olen, mutta tästäkös eräät tyypit närkästyvät. Menneet jopa levittämäään juttua että olen paljastelija.Talojen väliä on noin 100-150m.Mahtaa kyseinen henkilö olla sairaaloinen kiikarin kanssa tirkistelijä joka tähyilee kateellisena verhojen raosta,tälläistä menoa Skinnarilassa.
- Vapaus
Mistä noita ahdasmielisiä aina riittää?
Kyllähän se niin on että omalla partsilla saa olla vaikka täysnakuna eikä kellään ole siihen valittamista.
Mitä kaikille ahdasmielisille pitäisi tehdä? - minäkin...
Kyllä kai omalla parvekkeella saa olla niinkuin haluaa. Itse otan usein aurinkoa parvekkeella.
Aamuisin kahvikupin ja savukkeen kanssa parvekkeelle mennessäni minulla on vain T-paita. Jos joku haluaa tiirailla (niinkuin näyttää tapahtuvan)niin varmaankin tuottaa iloa. - A man
Voi sitä ahdasmielisyyttä siellä päin. Minä olen aina ilman housuja. Postin haen aina nakuna ja joskus istun runkkaamaan pihalle, jos näyttää siltä, että muita ei ole ikkunoissa ja kotona. On kiihottavaa runkata vapaasti ja kuvitella, että kärähtää. Itseni nöyryyttäminen kiihottaa kummallisella tavalla. Joskus joku tulee paikalle ja sitten ei auta kun vain jatkaa ja laueta, kärähdin ja nöyryytin itseäni.
Meilläpäin on vapaammin ajattelevia ihmisiä, eivätkä kovinkaan monet vaivaudu soittamaan poliisille. Pari kertaa soittivat, mutta kun ei tehonnut, niin katsovat kai nykyään poispäin sen aikaa, kunnes saan orgasmin. Eihän tuo nyt ole mikään kauhea asia, jos sitä vertaa muun maailman pahuuteen.
Minun on aivan pakko joskus mennä ulos paljastelemaan, koska joskus tekee aivan kauheasti mieli ja ei millään saa halua loppumaan tavallisella, "normaalilla", tavalla. Silloin on viisainta vaan käväistä ulkona ja toivoa ettei kukaan tule juuri silloin paikalle. Onneksi en asu missään keskustassa, ja aluekin on aika rauhallinen.
- V V
Minulla on tapana pukea aamuisin pelkkä T-paita ylleni. Paidan pituudesta sitten riippuu mitä sieltä näkyy. Näin olen tottunut sitten käymään postilaatikolla ja rivitalon takapihalla tupakalla.
Olen melko varma siitä että naapurit ovat nähneet intiimejä paikkojani, mutta eivät ole koskaan valittaneet. Pikemminkin tuntuu kuin eräs naapureistani olisi hänkin innostunut alastomuudesta esimerkkini innoittamana... - alastomuus
Jos olet alasti, aina kun mahdollista, on alastomuudesta tullut sinulle jonkinlainen pakkomielle. Se on sairautta. Ehkä tämä sairaalloinen pakkomielle kuuluu jotenkin naturismiin, mutta toivottavasti se ei ole kaikkien naturistien tavoittelema tila.
Alastomuus sinänsä määrätyissä tilanteissa, kuten peseytymisessä, saunomisessa ja seksin harjoittamisessa on hyvin luonnollista, mutta muuten se ei ole mikään itsetarkoitus. Ai niin unohdin, että myös nukkuminen alastomana on hyvin luonnollista, koska kaikki eivät osaa nukkua pyjama päällä, koska vaatteet saattavat aiheuttaa kiristävän tunteen ja nukkuminen on mahdotonta.
Kesällä kuumina päivinä on mukava olla alasti, jos vain olosuhteet sallivat, mutta se ei saa olla itsetarkoitus. Nykyiseen käytöskulttuuriin kuuluu olla vaatetettu. Ainoastaan erikseen määritellyillä alastonalueilla on luonnollista olla alasti.- Ei tietenkään näin
Nukumme alasti. Samoin eväin tulemme aamiaiselle. Töihin lähtiessämme tietenkin pukeudumme. Töistä tulon jälkeen olemme tietenkin rennommin. Minäkin otan kravatin pois ja hellään vähän. Jos menen suihkuun, en yleensä pukeudu sen jälkeen.
- Meillä toimii paremmin.
Ei tietenkään näin kirjoitti:
Nukumme alasti. Samoin eväin tulemme aamiaiselle. Töihin lähtiessämme tietenkin pukeudumme. Töistä tulon jälkeen olemme tietenkin rennommin. Minäkin otan kravatin pois ja hellään vähän. Jos menen suihkuun, en yleensä pukeudu sen jälkeen.
Meillä on kaksi lasta. tyttö puollivuotta ja poika kohta kolmevuotta. Käymme saunassa aina erikseen, minä ja poika, jolloin ei tule mitään sekaannuksia. Vaimo haluaisi yhteissaunaa, mutta ei se sovi kun on lapsia. Kävimme joskus.
- Vapaus
Höpöhöpöä. Minusta alastomuus on luonnollista aina kun lämpötila sen sallii.
Jos asiaa pohjimmiltaa ajattelee niin kyllä se on niin päin että vaatteiden käyttö on itsetarkoitus koska synnymme alasti.
Se on tietysti totta että nykyiseen käytöskulttuuriin kuuluu vaatetus mutta vika on siinä tapauksessa nykyisessä käytöskulttuurissa eikä missään muussa. - Vapaus
Meillä toimii paremmin. kirjoitti:
Meillä on kaksi lasta. tyttö puollivuotta ja poika kohta kolmevuotta. Käymme saunassa aina erikseen, minä ja poika, jolloin ei tule mitään sekaannuksia. Vaimo haluaisi yhteissaunaa, mutta ei se sovi kun on lapsia. Kävimme joskus.
Sehän se vasta perverssiä on että ei hyväksy alastomuutta- alastomuus kun on luonnollista.
Mitä ihmeen sekaannuksia? Ei yhteissaunassa mitään sekaannuksia tule.
Eikä alastomuus tai sen näkeminen vahingoita lapsia mitenkään. Irrationaalinen alastomuuskielteisyys sen sijaan voi jättää jälkensä. - Poika on 13 vuotta
Meillä toimii paremmin. kirjoitti:
Usein mokillä hän tuo kavereitaan saunaan aivan yllättäen. Tytär 18 v. ja vaimo vähän vaivaantuvat.
- alastomuus
Vapaus kirjoitti:
Höpöhöpöä. Minusta alastomuus on luonnollista aina kun lämpötila sen sallii.
Jos asiaa pohjimmiltaa ajattelee niin kyllä se on niin päin että vaatteiden käyttö on itsetarkoitus koska synnymme alasti.
Se on tietysti totta että nykyiseen käytöskulttuuriin kuuluu vaatetus mutta vika on siinä tapauksessa nykyisessä käytöskulttuurissa eikä missään muussa.Jo ammoisista ajoista asti vaatetus on kuulunut ihmisten käyttäytymiseen.
Jos alastomuus on itsetarkoitus, niin kyllä se on normaalista poikkeavaa käytöstä.
Erään tietolähteen mukaan vain kaksi ihmistä on ollut suurimman osan elämästään alastomana. Senjälkeen kun nainen syötti miehelle omenan, he alkoivat peitellä sukuelimiään.
Muista ALASTOMUUS ON LUONNOLLISTA, MUTTA SE EI SAA OLLA ITSETARKOITUS. - Vapaus
alastomuus kirjoitti:
Jo ammoisista ajoista asti vaatetus on kuulunut ihmisten käyttäytymiseen.
Jos alastomuus on itsetarkoitus, niin kyllä se on normaalista poikkeavaa käytöstä.
Erään tietolähteen mukaan vain kaksi ihmistä on ollut suurimman osan elämästään alastomana. Senjälkeen kun nainen syötti miehelle omenan, he alkoivat peitellä sukuelimiään.
Muista ALASTOMUUS ON LUONNOLLISTA, MUTTA SE EI SAA OLLA ITSETARKOITUS.Et voi millään kiistää etteikö ihmiset poikkeuksestta synny alasti. Aika monet myös saa alkunsa alasti.
Eli tästä jokainen normaalilla päättelykyvyllä varustettu ihminen voi vetää sen johtopäätöksen että ihmiset on tarkoitettu alastomuuteen ja vaatetus sotii ihmisen luonnollisuutta vastaan. Paitsi tietysti silloin kun on niin kylmää ettei ilman vaatteita pärjää.
Vaikken Raamatun luomiskertomukseen konkreettisesti uskokkkaan se on on symbolisena oikeassa. Vasta siinä vaiheessa kun ihminen löytää pahuuden hän alkaa häpeämään alastomuuttaan.
Vilpitön ihminen on alaston. - alastomuus
Vapaus kirjoitti:
Et voi millään kiistää etteikö ihmiset poikkeuksestta synny alasti. Aika monet myös saa alkunsa alasti.
Eli tästä jokainen normaalilla päättelykyvyllä varustettu ihminen voi vetää sen johtopäätöksen että ihmiset on tarkoitettu alastomuuteen ja vaatetus sotii ihmisen luonnollisuutta vastaan. Paitsi tietysti silloin kun on niin kylmää ettei ilman vaatteita pärjää.
Vaikken Raamatun luomiskertomukseen konkreettisesti uskokkkaan se on on symbolisena oikeassa. Vasta siinä vaiheessa kun ihminen löytää pahuuden hän alkaa häpeämään alastomuuttaan.
Vilpitön ihminen on alaston.Ihmiset syntyvät tottakai alasti, mutta jos ihmiset olisi tarkoitettu alastomuuteen, niin miksi ainoastaan promilleluokkaa oleva syrjäisillä seeuduilla elävä luonnonkansaryhmä esiintyy lähes alastomana. Hekään eivät ole täysin alastomia.
Ainoastaan sinun päättelykyvylläsi voidaan tulla siihen tulokseen, että ihminen on tarkoitettu esiintymään alastomana.
Näistä viesteistäsi käy selvästi ilmi se asia, että alastomuus on SINULLE PAKKOMIELLE. Jos minulla olisi tuollainen pakkomielle, niin en vahingossakaan nykyaikana toisi sitä esille julkisuuteen, koska vähemmästäkin ihminen leimataan perverssiksi. Jokainen saa olla alasti, kun itse haluaa ja olosuhteet sallivat, mutta alastomuuden ylenmääräinen ihannointi ei ole terveen ihmisen toimintatapa. - Vapaus
alastomuus kirjoitti:
Ihmiset syntyvät tottakai alasti, mutta jos ihmiset olisi tarkoitettu alastomuuteen, niin miksi ainoastaan promilleluokkaa oleva syrjäisillä seeuduilla elävä luonnonkansaryhmä esiintyy lähes alastomana. Hekään eivät ole täysin alastomia.
Ainoastaan sinun päättelykyvylläsi voidaan tulla siihen tulokseen, että ihminen on tarkoitettu esiintymään alastomana.
Näistä viesteistäsi käy selvästi ilmi se asia, että alastomuus on SINULLE PAKKOMIELLE. Jos minulla olisi tuollainen pakkomielle, niin en vahingossakaan nykyaikana toisi sitä esille julkisuuteen, koska vähemmästäkin ihminen leimataan perverssiksi. Jokainen saa olla alasti, kun itse haluaa ja olosuhteet sallivat, mutta alastomuuden ylenmääräinen ihannointi ei ole terveen ihmisen toimintatapa."jos ihmiset olisi tarkoitettu alastomuuteen, niin miksi ainoastaan promilleluokkaa oleva syrjäisillä seeuduilla elävä luonnonkansaryhmä esiintyy lähes alastomana."
Koska ihmiset ovat orjamoraalin alamaisia. Pääosin se orjamoraali tulee uskonnoista ja jossain määrin ihan maallisesta kulttuuriperinteestä. Mitään rationaalista syytä sille ei ole lukuunottamatta tietysti talven kylmyyttä näillä leveysasteilla mutta se ei riitä selitykseksi kovin pitkälle kun täällä käytetetään yleensä vaatteita kesähelteelläkin.
Olen edelleen sitä mieltä että alastomuus ei ole minulle pakkomielle vaan vaatteet ovat pakkomielle valtavëstölle kun niitä käytetään vaikkei tarvitsisikaan. Alastomuus on se luonnollinen nollapiste mistä lähdetään ja kaikki siitä pois päin on epänormaalia. Tämän kiistämiselle ei löydy perusteita
Silti minulla ei ole pakko leimata vaatteita aina käyttävää valtaväestöä sairaaksi. Korkeintaan banaaleiksi. - alastomuus
Vapaus kirjoitti:
"jos ihmiset olisi tarkoitettu alastomuuteen, niin miksi ainoastaan promilleluokkaa oleva syrjäisillä seeuduilla elävä luonnonkansaryhmä esiintyy lähes alastomana."
Koska ihmiset ovat orjamoraalin alamaisia. Pääosin se orjamoraali tulee uskonnoista ja jossain määrin ihan maallisesta kulttuuriperinteestä. Mitään rationaalista syytä sille ei ole lukuunottamatta tietysti talven kylmyyttä näillä leveysasteilla mutta se ei riitä selitykseksi kovin pitkälle kun täällä käytetetään yleensä vaatteita kesähelteelläkin.
Olen edelleen sitä mieltä että alastomuus ei ole minulle pakkomielle vaan vaatteet ovat pakkomielle valtavëstölle kun niitä käytetään vaikkei tarvitsisikaan. Alastomuus on se luonnollinen nollapiste mistä lähdetään ja kaikki siitä pois päin on epänormaalia. Tämän kiistämiselle ei löydy perusteita
Silti minulla ei ole pakko leimata vaatteita aina käyttävää valtaväestöä sairaaksi. Korkeintaan banaaleiksi.Ei vaatteiden käyttötapa johdu uskonnosta.
Vaaatteilla on jo ammoisista ajoista koreiltu ja korostettu sosiaalista asemaa.
Niinkauan kuin historiankirjoista on voitu todeta, ihminen on esiintynyt vaatetettuna kaikkialla maailmassa, siihen ei ole vaikuttaneet luonnonolosuhteet. Vaatetettuna olo on opittu tapa vanhemmilta, joka on se luonnollinen käyttäytymismalli.
Jos sinä haluat esiintyä ilman vaatteita niin paljon kuin mahdollista, niin silloin se on sinulle pakkomielle, koska vuosituhansia ihmiset ovat esiintyneet vaatetettuina.
Ainoastaan erityistilanteissa joskus antiikin aikoina miehet esiintyivät alastomina, eli antiikin olumpialaisissa.
Sinä ihannoit tätä olotilaa lähes pakkomielteen omaisesti. Onko se mielestäsi tervettä käyttäytymistä?
Tosin ei kyse ole mistään vkavasta sairaudestakaan, mutta ei pidä ihannoida alastomuutta kaikkialla, koska se ei ole nykyihmisen normaali olotila. Jos näin tekee leimautuu helposti sairaaksi. - jokunen.
Vapaus kirjoitti:
Et voi millään kiistää etteikö ihmiset poikkeuksestta synny alasti. Aika monet myös saa alkunsa alasti.
Vilpitön ihminen on alaston.sanonut asia vilpitön?
- Vapaus
alastomuus kirjoitti:
Ei vaatteiden käyttötapa johdu uskonnosta.
Vaaatteilla on jo ammoisista ajoista koreiltu ja korostettu sosiaalista asemaa.
Niinkauan kuin historiankirjoista on voitu todeta, ihminen on esiintynyt vaatetettuna kaikkialla maailmassa, siihen ei ole vaikuttaneet luonnonolosuhteet. Vaatetettuna olo on opittu tapa vanhemmilta, joka on se luonnollinen käyttäytymismalli.
Jos sinä haluat esiintyä ilman vaatteita niin paljon kuin mahdollista, niin silloin se on sinulle pakkomielle, koska vuosituhansia ihmiset ovat esiintyneet vaatetettuina.
Ainoastaan erityistilanteissa joskus antiikin aikoina miehet esiintyivät alastomina, eli antiikin olumpialaisissa.
Sinä ihannoit tätä olotilaa lähes pakkomielteen omaisesti. Onko se mielestäsi tervettä käyttäytymistä?
Tosin ei kyse ole mistään vkavasta sairaudestakaan, mutta ei pidä ihannoida alastomuutta kaikkialla, koska se ei ole nykyihmisen normaali olotila. Jos näin tekee leimautuu helposti sairaaksi.Kuten sanottua osa vaatteiden käytön kulttuurisista syistä on puhtaasti maallisia mutta et voi kieltää sitä miten uskonnoilla on ollut siihen suuri merkitys. Suuri osa siitä uskonnollisesta vaikutuksesta toteutuu nykyisin maallisen tapakulttuurin kautta mutta juuret ovat uskonnossa vaikkei kaikki sitä edes tiedosta.
Et voi myöskään millään perusteella väittää sitä luonnolliseksi tavaksi vaikka se onkin vanhemmilta opittua. Jos se olisi luonnollista ihmiset syntyisivät vaatteet päällä.
Vaatteiden käytöllä on kyllä pitkä historia mutta ei se todista muuta kuin sen että ihmiset ovat jo vuosituhansia olleet tässä asiassa vieraantuneita luonnollisuudesta. Se että on jo kauan tehty jotain ei todista asian olevan positiivinen ilmiö. Ihmiset ovat vuosituhansia käyneet sotiakin mutta onko sotiminen hyväksyttyvää sen takia? Ei tietenkään.
Se että haluan olla alasti niin paljon kuin mahdollista ei tarkoita että leimautuisin sairaaksi. En tarkoita sitä että hilluisin nakuna kaduilla ja kaupoissa- edes kesäisin. Se ei nimittäin käytännössä ole mahdollista nykyoloissa. Tai hetken tietysti olisi mutta loppu tulisi nopeaan.
Tarkoitan sitä että olen alasti kaikissa niissä tilanteissa joissa vaatteiden käytölle ei ole mittään syytä ja syyksi lasketaan myös esimerkiksi yleisen hämmennyksen tai putkaan joutumisen estäminen. Eli käytännössä nykysuomessa kyse ei ole muusta kuin kotioloista ja kodin ulkopuolella tietyistä alueista joissa alastomuus on sallittua sekä lähinnä kesäisin jos alue on tarpeeksi syrjäinen.
Näin toimiessani voin sanoa olevani alasti aina kun se on mahdollista koska se kulttuurinen ympäristö jossa elän tarjoaa hyvin rajoitetusta paikkoja joissa alastomuus on pidemmän päälle mahdollista.
Siinä ei todellakaan ole mitään sairasta. - herrakunnan luoma
Vapaus kirjoitti:
"jos ihmiset olisi tarkoitettu alastomuuteen, niin miksi ainoastaan promilleluokkaa oleva syrjäisillä seeuduilla elävä luonnonkansaryhmä esiintyy lähes alastomana."
Silti minulla ei ole pakko leimata vaatteita aina käyttävää valtaväestöä sairaaksi. Korkeintaan banaaleiksi.Jollain apinalajilla, ehkä useammallakin on tapana käyttää penistään uhkailuun. Kun urosapinoille tulee valtataistelu siitä pyritään ensin selviämään uhkailullu. Uhkailu etenee asteittain yhä rajummaksi ja viimeisenä keinona urokset osoittavat toisiaan peniksillään, usein erektiossa olevilla. Jos tämäkään ei ratkaise kiistaa alkaa tappelu. Apinoilla siis peniksen näyttäminen on halveksunnan osoitus toiselle. Emme tietenkään ole apinoita mutta jonkin yhteyden tuosta voisi löytää. Ihmisellähän on kaikista kädellisistä suurin penis muuhun ruumiiseen verrattuna. Se on myös karvoituksineen ja väreineen hyvin selvästi erottuva. Penis saattaa olla ihmiselläkin uhkailun väline.
- koshkas
Poika on 13 vuotta kirjoitti:
Usein mokillä hän tuo kavereitaan saunaan aivan yllättäen. Tytär 18 v. ja vaimo vähän vaivaantuvat.
on perheen sisäinen asia miten saunassa ollaan. Se että mökin saunassa ollaan alasti perheen kesken ei velvoita että niin oltaisiin "ulkopuolisten" siis pojan kavereiden kanssa. Vaikuttaa selvästi että pojat tahto vilkuilla, se kuuluu tuohon ikään mutta ei sitä tarvitse sallia. Kyllä voisi perheen äiti sanoa jotain mielipiteestään. Ehdottaisin pojalle ja hänen kavereille eri saunomis aikaa jotta naiset voi olla kuin he haluavat omassa saunassaan.
- ainaturisti
Anoppi on nyt käymässä ja minä tässä kirjoittelen nakuna tietenkin. Joskus muinoin hän vain totesi, että tykkäät näköjään olla ilman vaatteita ja että hänen puolesta voit olla kuten haluat, ei se häntä häiritse. Eikä häiritse.
Kolmihenkinen huusholli, jossa allekirjoittanut lähes aina alasti, lapsi (kohta 3 v) yleensä alasti, usein riisuukin itsensä sisään tultua. Lapsen äiti välillä vaatteet päällä, välillä alasti, riippuen fiiliksistä. Tekstiilielämäntapaisten vieraiden tullessa yleensä pukeudumme kevyesti.
Kodin ulkopuolella luonto, alastomuushenkiset ystävät, alastomuuteen suvaitsevaisesti suhtautuvat tai riittävän tyhjät rannat, naturistilomakohteet ja saunat/kylpylät kuuluvat alastomuuskuvioon. Matkailuakin jonkin verran ohjaa tuo mieltymys vaatteettomuuteen, eli esimerkiksi maihin, joissa alaston auringonotto ja uinti ei mahdollista, ei tule lähdettyä aurinkolomalle. Rantalomapaikoissa preferenssi sellaisissa, missä mahdollista välttää vaatteiden käyttöä kokonaan alueella yöpymispaikka/ranta sekä niiden välillä.- pidemmänpäälle
Kyllä se pikkuhiljaa alkoi ottaan päähän kun äijä kotona juoksenteli slerba ojossa jatkuvasti. Laitoin kierrätykseen.
- Voi kele
Ookko sinä se Vapauden Ex puoliso?
- ikinude
Minä nakuilisin aina ja kaikkialla mutta naisystäväni niuhottaa, mikä neuvoksi?
- näkemystä.
Vaihda muijaa, vaihda sellaiseen, jolla on näkemystä naturismin suhteen.
- Vapaus
näkemystä. kirjoitti:
Vaihda muijaa, vaihda sellaiseen, jolla on näkemystä naturismin suhteen.
Jep. Näin on.
- veikka turku
älä hyvä mies vaihda on niin mahtava nainen tuollasia ei oikeesti ole monta viet '''''' kesällä yyteriin tiedä vaikka jos nyt ei ihan innostu niin ainakin huomaa ettei naturismiin kuulu sen enempää seksiä kuin saunaankaa ja näin ollen saadaan yksi nainen lisää piristämään meidän mukavaa porukkaa ruissaloon :)
- ikinude
veikka turku kirjoitti:
älä hyvä mies vaihda on niin mahtava nainen tuollasia ei oikeesti ole monta viet '''''' kesällä yyteriin tiedä vaikka jos nyt ei ihan innostu niin ainakin huomaa ettei naturismiin kuulu sen enempää seksiä kuin saunaankaa ja näin ollen saadaan yksi nainen lisää piristämään meidän mukavaa porukkaa ruissaloon :)
Kai se näin on tehtävä! Saatamme kyllä tehdä siellä dyyneillä muutakin kuin vain maata ja ottaa aurinkoa!
- nautiskelia
olen 3 lapsen isä kerronpa että olen aina alasti kun vain on mahdollista nyt oli lämmin kesä se antoi mahdollisuuden olla melkein aina olla ilman vaatteita . postin haku reissulla voi jutella naapuri tyttöjen kans ihan luontevasti kuulumisia vaikka ei vaatteita olekkaan siinä kyllä alkoi seisomaan tuntui ihanalta en piittaa puheista nautin vapaudesta kannustan muitaki rohkeasti vaatteet vain veks meillä on tapana näin olla vaimoni on myös ja lapset nakuna jos tarkenee käy meillä paljon vieraita taitaa olla uteliaita ja käy kateeksi kun ei itse uskalla
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024823Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493252Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852979- 811737
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411510450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1071342- 161059
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1101029Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431017Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40991