,,,,,,,,,,,,,,,,,,
täytyykö suuseksissäkin kivekset mahtua suuhun
13
3502
Vastaukset
- Jep jep
.. mut kyll ne kivekset pitää saada laitettua kortsun sisään sit ku naidaan, kyllä jämpti on niin! Ja jos ne ei mahdu niin kyllä sit on viallinen...
- Gives
Onhan se kiva, jos löytyis niin suuri suu, että imaisis paksun kalun ja kassit :) Kiveksia voi imeskellä ihan sit erikseen. Ei taida molemmat mahtua yhtäaikaa... tai harvalle.
- ne mahtuu
yhtä aikaa suuhun.
Sulla on nimittäin niin pienet vehkeet. - väärinkäsitys
Suuseksissä kivekset kuuluu laittaa sieraimiin.
Ko. asettelu tuntuu mukavimmalta ns. 69-asennossa, jolloin palleja sisälleen kätkevä sinänsä kaunis ja joustava nahka joutuu vähemmälle venytykselle, kuin esim. suoraan edestäpäin tultaessa.- olen ainakin laittanut
aina pallit kainaloihin ysissä.
- katsonut parhaimmaksi
olen ainakin laittanut kirjoitti:
aina pallit kainaloihin ysissä.
napsasta pallit pois tieltä roikkumasta ennen imuttelua.
- LOL!!
katsonut parhaimmaksi kirjoitti:
napsasta pallit pois tieltä roikkumasta ennen imuttelua.
ISKI MULTA RÄÄT NENÄSTÄ NÄÄ JUTUT, HYVÄ, JATKAKAA SAMAAN MALLIIN, KERRANKIN SUOMI24 TARJOS HUPIA!
:) :)
LOL LOL!! - neppareilla...
LOL!! kirjoitti:
ISKI MULTA RÄÄT NENÄSTÄ NÄÄ JUTUT, HYVÄ, JATKAKAA SAMAAN MALLIIN, KERRANKIN SUOMI24 TARJOS HUPIA!
:) :)
LOL LOL!!...kiinni, nehän saa helposti irrotettua siittä häiritsemästä.
..ettekste tätä tienny.. - ja meidän esileikeissä
neppareilla... kirjoitti:
...kiinni, nehän saa helposti irrotettua siittä häiritsemästä.
..ettekste tätä tienny..pallit työnnetään perseeseen
- miehen tissit
ja meidän esileikeissä kirjoitti:
pallit työnnetään perseeseen
yhtä herkät
niitä hierotaan niin mies laukeaa kuten nainenkin kun hierotaan hänen tissejänsä
- Anonyymi
Kivrkset kuuluu tunkea pimppiin ja suuhun
- Anonyymi
Rouva ottaa kivekset suuhun, aika herkkä paikka minulle, tykkään kyllä
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti kyllä. Mutta jos kurkku on vielä liian tiukka, nin vuorotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850