,,,,,,,,,,,,,,,,,,
täytyykö suuseksissäkin kivekset mahtua suuhun
13
3544
Vastaukset
- Jep jep
.. mut kyll ne kivekset pitää saada laitettua kortsun sisään sit ku naidaan, kyllä jämpti on niin! Ja jos ne ei mahdu niin kyllä sit on viallinen...
- Gives
Onhan se kiva, jos löytyis niin suuri suu, että imaisis paksun kalun ja kassit :) Kiveksia voi imeskellä ihan sit erikseen. Ei taida molemmat mahtua yhtäaikaa... tai harvalle.
- ne mahtuu
yhtä aikaa suuhun.
Sulla on nimittäin niin pienet vehkeet. - väärinkäsitys
Suuseksissä kivekset kuuluu laittaa sieraimiin.
Ko. asettelu tuntuu mukavimmalta ns. 69-asennossa, jolloin palleja sisälleen kätkevä sinänsä kaunis ja joustava nahka joutuu vähemmälle venytykselle, kuin esim. suoraan edestäpäin tultaessa.- olen ainakin laittanut
aina pallit kainaloihin ysissä.
- katsonut parhaimmaksi
olen ainakin laittanut kirjoitti:
aina pallit kainaloihin ysissä.
napsasta pallit pois tieltä roikkumasta ennen imuttelua.
- LOL!!
katsonut parhaimmaksi kirjoitti:
napsasta pallit pois tieltä roikkumasta ennen imuttelua.
ISKI MULTA RÄÄT NENÄSTÄ NÄÄ JUTUT, HYVÄ, JATKAKAA SAMAAN MALLIIN, KERRANKIN SUOMI24 TARJOS HUPIA!
:) :)
LOL LOL!! - neppareilla...
LOL!! kirjoitti:
ISKI MULTA RÄÄT NENÄSTÄ NÄÄ JUTUT, HYVÄ, JATKAKAA SAMAAN MALLIIN, KERRANKIN SUOMI24 TARJOS HUPIA!
:) :)
LOL LOL!!...kiinni, nehän saa helposti irrotettua siittä häiritsemästä.
..ettekste tätä tienny.. - ja meidän esileikeissä
neppareilla... kirjoitti:
...kiinni, nehän saa helposti irrotettua siittä häiritsemästä.
..ettekste tätä tienny..pallit työnnetään perseeseen
- miehen tissit
ja meidän esileikeissä kirjoitti:
pallit työnnetään perseeseen
yhtä herkät
niitä hierotaan niin mies laukeaa kuten nainenkin kun hierotaan hänen tissejänsä
- Anonyymi
Kivrkset kuuluu tunkea pimppiin ja suuhun
- Anonyymi
Rouva ottaa kivekset suuhun, aika herkkä paikka minulle, tykkään kyllä
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti kyllä. Mutta jos kurkku on vielä liian tiukka, nin vuorotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204219Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692715Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932411- 472343
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua381597Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350- 571320
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 761291
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186