,,,,,,,,,,,,,,,,,,
täytyykö suuseksissäkin kivekset mahtua suuhun
13
3311
Vastaukset
- Jep jep
.. mut kyll ne kivekset pitää saada laitettua kortsun sisään sit ku naidaan, kyllä jämpti on niin! Ja jos ne ei mahdu niin kyllä sit on viallinen...
- Gives
Onhan se kiva, jos löytyis niin suuri suu, että imaisis paksun kalun ja kassit :) Kiveksia voi imeskellä ihan sit erikseen. Ei taida molemmat mahtua yhtäaikaa... tai harvalle.
- ne mahtuu
yhtä aikaa suuhun.
Sulla on nimittäin niin pienet vehkeet. - väärinkäsitys
Suuseksissä kivekset kuuluu laittaa sieraimiin.
Ko. asettelu tuntuu mukavimmalta ns. 69-asennossa, jolloin palleja sisälleen kätkevä sinänsä kaunis ja joustava nahka joutuu vähemmälle venytykselle, kuin esim. suoraan edestäpäin tultaessa.- olen ainakin laittanut
aina pallit kainaloihin ysissä.
- katsonut parhaimmaksi
olen ainakin laittanut kirjoitti:
aina pallit kainaloihin ysissä.
napsasta pallit pois tieltä roikkumasta ennen imuttelua.
- LOL!!
katsonut parhaimmaksi kirjoitti:
napsasta pallit pois tieltä roikkumasta ennen imuttelua.
ISKI MULTA RÄÄT NENÄSTÄ NÄÄ JUTUT, HYVÄ, JATKAKAA SAMAAN MALLIIN, KERRANKIN SUOMI24 TARJOS HUPIA!
:) :)
LOL LOL!! - neppareilla...
LOL!! kirjoitti:
ISKI MULTA RÄÄT NENÄSTÄ NÄÄ JUTUT, HYVÄ, JATKAKAA SAMAAN MALLIIN, KERRANKIN SUOMI24 TARJOS HUPIA!
:) :)
LOL LOL!!...kiinni, nehän saa helposti irrotettua siittä häiritsemästä.
..ettekste tätä tienny.. - ja meidän esileikeissä
neppareilla... kirjoitti:
...kiinni, nehän saa helposti irrotettua siittä häiritsemästä.
..ettekste tätä tienny..pallit työnnetään perseeseen
- miehen tissit
ja meidän esileikeissä kirjoitti:
pallit työnnetään perseeseen
yhtä herkät
niitä hierotaan niin mies laukeaa kuten nainenkin kun hierotaan hänen tissejänsä
- Anonyymi
Kivrkset kuuluu tunkea pimppiin ja suuhun
- Anonyymi
Rouva ottaa kivekset suuhun, aika herkkä paikka minulle, tykkään kyllä
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti kyllä. Mutta jos kurkku on vielä liian tiukka, nin vuorotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995