,,,,,,,,,,,,,,,,,,
täytyykö suuseksissäkin kivekset mahtua suuhun
13
3765
Vastaukset
- Jep jep
.. mut kyll ne kivekset pitää saada laitettua kortsun sisään sit ku naidaan, kyllä jämpti on niin! Ja jos ne ei mahdu niin kyllä sit on viallinen...
- Gives
Onhan se kiva, jos löytyis niin suuri suu, että imaisis paksun kalun ja kassit :) Kiveksia voi imeskellä ihan sit erikseen. Ei taida molemmat mahtua yhtäaikaa... tai harvalle.
- ne mahtuu
yhtä aikaa suuhun.
Sulla on nimittäin niin pienet vehkeet. - väärinkäsitys
Suuseksissä kivekset kuuluu laittaa sieraimiin.
Ko. asettelu tuntuu mukavimmalta ns. 69-asennossa, jolloin palleja sisälleen kätkevä sinänsä kaunis ja joustava nahka joutuu vähemmälle venytykselle, kuin esim. suoraan edestäpäin tultaessa.- olen ainakin laittanut
aina pallit kainaloihin ysissä.
- katsonut parhaimmaksi
olen ainakin laittanut kirjoitti:
aina pallit kainaloihin ysissä.
napsasta pallit pois tieltä roikkumasta ennen imuttelua.
- LOL!!
katsonut parhaimmaksi kirjoitti:
napsasta pallit pois tieltä roikkumasta ennen imuttelua.
ISKI MULTA RÄÄT NENÄSTÄ NÄÄ JUTUT, HYVÄ, JATKAKAA SAMAAN MALLIIN, KERRANKIN SUOMI24 TARJOS HUPIA!
:) :)
LOL LOL!! - neppareilla...
LOL!! kirjoitti:
ISKI MULTA RÄÄT NENÄSTÄ NÄÄ JUTUT, HYVÄ, JATKAKAA SAMAAN MALLIIN, KERRANKIN SUOMI24 TARJOS HUPIA!
:) :)
LOL LOL!!...kiinni, nehän saa helposti irrotettua siittä häiritsemästä.
..ettekste tätä tienny.. - ja meidän esileikeissä
neppareilla... kirjoitti:
...kiinni, nehän saa helposti irrotettua siittä häiritsemästä.
..ettekste tätä tienny..pallit työnnetään perseeseen
- miehen tissit
ja meidän esileikeissä kirjoitti:
pallit työnnetään perseeseen
yhtä herkät
niitä hierotaan niin mies laukeaa kuten nainenkin kun hierotaan hänen tissejänsä
- Anonyymi
Kivrkset kuuluu tunkea pimppiin ja suuhun
- Anonyymi
Rouva ottaa kivekset suuhun, aika herkkä paikka minulle, tykkään kyllä
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti kyllä. Mutta jos kurkku on vielä liian tiukka, nin vuorotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell482328Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1501910Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581865- 321525
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1111508Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,551171Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831105- 691096
Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103891Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗54877