Heips!
Olen lähdössä pian Berliiniin ja ajattelin varata huoneen Hotel am Potsdamer Platz:ista. Onko kukaan yöpynyt kyseisessä hotellissa? Millaisia kokemuksia teillä on siitä?
Hotel am Potsdamer Platz
3
771
Vastaukset
- Herr Bülow
Olen yöpynyt Hotel am Potsdamer Platzissa kolme kertaa, ensimmäinen kerta oli vuonna 2002 ja edellinen muistaakseni 2004.
Hotellin plussaa ovat hyvä sijainti, metro menee vierestä; aamiainen on ollut runsas ja hyvä; nähtävää runsaasti lähiympäristössä; paljon kauppoja ja pubeja lähellä. Henkilökunta OK.
Miinusta sensijaan: kadun puolella (Potsdamer Strasse) liikenteen melu voi häiritä, pihapuolen huoneisiin ei liikenne kuulu, myös käytävältä voivat äänet kuulua huoneisiin. Hieman kalliin oloinen laatuun nähden.
Kokonaisuutena aivan OK hotelli.
Nykyisin olen varannut Berliinissä käydessäni asunnon (keittiöllä/kylpyhuoneella), hinnat noin 30 eurosta/yö ylöspäin. Netistä löytyy useita sivustoja, joista voi etsiä sopivaa asuntoa pidemmäksi tai lyhemmäksi ajaksi.- saure Gurke
Suuret kiitokset asiallisesta vastauksesta!
- Herr Bülow
saure Gurke kirjoitti:
Suuret kiitokset asiallisesta vastauksesta!
Hauskaa matkaa Berliiniin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059