Heips!
Olen lähdössä pian Berliiniin ja ajattelin varata huoneen Hotel am Potsdamer Platz:ista. Onko kukaan yöpynyt kyseisessä hotellissa? Millaisia kokemuksia teillä on siitä?
Hotel am Potsdamer Platz
3
787
Vastaukset
- Herr Bülow
Olen yöpynyt Hotel am Potsdamer Platzissa kolme kertaa, ensimmäinen kerta oli vuonna 2002 ja edellinen muistaakseni 2004.
Hotellin plussaa ovat hyvä sijainti, metro menee vierestä; aamiainen on ollut runsas ja hyvä; nähtävää runsaasti lähiympäristössä; paljon kauppoja ja pubeja lähellä. Henkilökunta OK.
Miinusta sensijaan: kadun puolella (Potsdamer Strasse) liikenteen melu voi häiritä, pihapuolen huoneisiin ei liikenne kuulu, myös käytävältä voivat äänet kuulua huoneisiin. Hieman kalliin oloinen laatuun nähden.
Kokonaisuutena aivan OK hotelli.
Nykyisin olen varannut Berliinissä käydessäni asunnon (keittiöllä/kylpyhuoneella), hinnat noin 30 eurosta/yö ylöspäin. Netistä löytyy useita sivustoja, joista voi etsiä sopivaa asuntoa pidemmäksi tai lyhemmäksi ajaksi.- saure Gurke
Suuret kiitokset asiallisesta vastauksesta!
- Herr Bülow
saure Gurke kirjoitti:
Suuret kiitokset asiallisesta vastauksesta!
Hauskaa matkaa Berliiniin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 794274
- 493603
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512521Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442031- 1401779
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161705Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131511Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271477Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?121319- 461253