Kirjoitin aiemmin kuinka en uskaltanut asua kotonani kun seinäni takaa asui narkkarilauma. Nyt kävi niin onnellisesti, että nämä rakkaat narkkarimme tappoi naapurini. Ja joutuivat linnaan. Moni oli sitä mieltä, että pelkoni on aiheetonta, ehkä se olikin, sillä eihän he minua kohtaan hyökänneet. Ruumiin aina tilanne vaatii rauhoittuakseen?
Narkkarit naapurina, tappoivat naapurini...
5
960
Vastaukset
- kalle
kun sait usutettua tappajat toisen niskaan.
Tai ehkä kysymyksessä onkin vain sinun lisäpelottelu;näit miten naapurille kävi ja kuka mahtaa olla listalla seuraava.Mieti tekojasi vielä pari vuotta ja kohta toiset pääsee lomille..- Aino
Ihmiset on ihan idiootteja :)
Syytä sinäkin iteäsi, jos asut kahden asunnon välissä, joista toisessa asuu narkkari ja toisessa ex-diileri. Minun vaikutuksestanihan se hyökkäsi ex-diilerin kimppuun :) Voi teitä poloisia... Mikä syy niillä minua olisi tappaa? Tähänkin asti tappelut on ollut narkkarin ja ex-diilerin välisiä, herää pahvi!
Järkeä on vain se, että soitimme niille jatkuvasti poliiseja, ettei tappaneet sen enempää sakkia. Asunnossa kuitenkin pyöri myös 16-17 vuotiaita tyttöjäkin. Mutta sinähän et asian hyötypuolta vielä tajua, muutaman vuoden kuluttua ehkä, jos sinulle aivot kasvaa :) - Narc
Aino kirjoitti:
Syytä sinäkin iteäsi, jos asut kahden asunnon välissä, joista toisessa asuu narkkari ja toisessa ex-diileri. Minun vaikutuksestanihan se hyökkäsi ex-diilerin kimppuun :) Voi teitä poloisia... Mikä syy niillä minua olisi tappaa? Tähänkin asti tappelut on ollut narkkarin ja ex-diilerin välisiä, herää pahvi!
Järkeä on vain se, että soitimme niille jatkuvasti poliiseja, ettei tappaneet sen enempää sakkia. Asunnossa kuitenkin pyöri myös 16-17 vuotiaita tyttöjäkin. Mutta sinähän et asian hyötypuolta vielä tajua, muutaman vuoden kuluttua ehkä, jos sinulle aivot kasvaa :) - kalle
Aino kirjoitti:
Järkeä on vain se, että soitimme niille jatkuvasti poliiseja, ettei tappaneet sen enempää sakkia. Asunnossa kuitenkin pyöri myös 16-17 vuotiaita tyttöjäkin. Mutta sinähän et asian hyötypuolta vielä tajua, muutaman vuoden kuluttua ehkä, jos sinulle aivot kasvaa :)sinua tappaa?Itse olet sitä pelännyt etkä edes kotona uskaltanut asua.
Naiset muuttaa aina mielensä...
- narkkari
Oletko ylpeä itsestäsi kun olit oikeassa, että ne ovat mielisairaita ja tulet tänne leuhkimaan naapurisi kuolemalla....voivoi, meitä on moneksi!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862