Mikäs mahtais olla täällä Järvenpää-Hyvinkää-Nurimijärvi -akselilla hyvä paikka joka tekisi aurauskulmien tarkistuksen ja säädön kohtuu hintaan? Hintaluokka?
Aurauskulmien säätö!
16
23434
Vastaukset
- esko
Teboil-asemat.
- tai sitten
TTS-koulutuskeskuksessa, mikäli he suorittavat asiakastöitä.
- dskjfsdljfhh
hakusanalla netistä tai sitten puhelinluettelon kelt sivut. Pitäs löytyä tieto onko mittalaitteita missä. Itse taisin käyd. capitalrengas herttoniemessä hinta n.50 tosin taka akselia ei pystynyt säätämään
- A1.
On monia asioita joissa luotan vain merkkikorjaamoon,
siellä on
uusinta ja parasta tietoa,
sekä työkalut valmiina ja miehet.
Sellaisia asioita on esim vaihteistoöljyn vaihdot, aurauskulmat yms.
Niihin tulee päivityksiä 1-2 kertaa vuodessa,
sellaisia, uusinta tietoa ei ole muualla kuin merkikorjamossa.
Usein vanhaankin autoon tulee uudet ohjeet,
kun uudemmissa malleisa tulee parannuksia.
Eli halvin ei ole parasta,
on vain riittävää.- sitroen.
roskapostia. Mistä näitä roskapostigeneraattoreita aina riittääkään?
Aurauksen säätöön ei tarvita sen kummempia laitteita kuin normaalit raidetankoon sopivat kiintolenkit, teräsnauhamitta ja liidunpätkä sekä tärkeimpänä osaaminen.
Olen tuon homman jo niin monta kertaa tälläkin palstalla kertonut, etten enää viitsi. Ellette halua oppia, niin maksakaa itsenne kipeiksi "merkkiliikkeeseen" tyhjästä!
Merkkiliikkeessä minäkin aikanaan tämän helpon ja nopean, mutta luotettavan tavan opin ja yli 40 vuotta se on toiminut joka kerta oikein! - pysty .....
sitroen. kirjoitti:
roskapostia. Mistä näitä roskapostigeneraattoreita aina riittääkään?
Aurauksen säätöön ei tarvita sen kummempia laitteita kuin normaalit raidetankoon sopivat kiintolenkit, teräsnauhamitta ja liidunpätkä sekä tärkeimpänä osaaminen.
Olen tuon homman jo niin monta kertaa tälläkin palstalla kertonut, etten enää viitsi. Ellette halua oppia, niin maksakaa itsenne kipeiksi "merkkiliikkeeseen" tyhjästä!
Merkkiliikkeessä minäkin aikanaan tämän helpon ja nopean, mutta luotettavan tavan opin ja yli 40 vuotta se on toiminut joka kerta oikein!Millään mittanauhalla mittailemaan niitä niin tarkasti kun kuuluisi...Ja turjaa aikaa menee...
Laitetaan korjaamolla laaserlaitteet vaan vanteisiin, niin samalla nähdään mikä on virhe.
Raidetankojen nivelien lukitus mutterit irti. niin päästään säätö töihin, eli pyörittelemään raidetankoa suuntaan tai toiseen, jos ei ole vanha auto niin homma on puolessa tunnissa ohi..
Ei nyt viitsi tarkempaa selittää, tähänkin jo suotta aikaa.....
Ai niin..50e Alv
yks asentaja - koteroisa käy
sitroen. kirjoitti:
roskapostia. Mistä näitä roskapostigeneraattoreita aina riittääkään?
Aurauksen säätöön ei tarvita sen kummempia laitteita kuin normaalit raidetankoon sopivat kiintolenkit, teräsnauhamitta ja liidunpätkä sekä tärkeimpänä osaaminen.
Olen tuon homman jo niin monta kertaa tälläkin palstalla kertonut, etten enää viitsi. Ellette halua oppia, niin maksakaa itsenne kipeiksi "merkkiliikkeeseen" tyhjästä!
Merkkiliikkeessä minäkin aikanaan tämän helpon ja nopean, mutta luotettavan tavan opin ja yli 40 vuotta se on toiminut joka kerta oikein!Nykyautoissa suntaus tehdään nelipyörä säätönä. Takapyörät hyvin tärkeät. Vaikuttaa paljon niihin kuuluisiin ajo-ominaisuuksiin. Elät 30-v aikaasi jäljessä. Vie se mitanauha vaimosi ompeluaskiin takasi.
- klaukkala
60e luokkaa klaukkalan ad-korjaamossa
- 3d
Itse olen käyttänyt autoni täällä http://www.superhuolto.fi/ . Tekevät mittauksen odottaessa kunnon 3d laittein , eikä millään museo mittanauhoilla . Hinta kohtuullinen 69€
- Osaava...
Joko sait homman hoidettua? Missä ja mihin hintaan? Vai panitko koslasi vaihtoon tämän takia? Eihän aikaa ole mennytkään vielä kovin monta vuotta...
Kuka hölmö kädetön maksaa aurauksen säädöstä (vie korjaamolla varttitunnin) 69 € kun homman voi tehdä itsekin ilmaiseksi? No kädetön, osaamatun tumpelo tietenkin!
- pp
Vianorille. Semmoiseen paikkaan missä on laser mittalaite.
- fdfdsdffdfddfs
jos oikeasti matala auto (puskurin alareunasta n.5-6senttiä maahan) niin kannattaa tosiaan selittää tarkkaan paljon maavaraa on.. mulla oli just n.6senttiä maavara ja porvoossa sanoivat suoraan "ei vittu tota pysty säätää meijän laitteilla soita vantaalle siellä on laser käytössä" no soitto sinne ja sanoin että tää on oikeesti matala että porvoossa ei pysty säätämään.. no äijä siihen " joo tänne vaan ei oo niin matalaa autoo olllukka ettei pystyis säätää... no minä innokkaana heti seuraavana päivänä ajan vantaalle ja ku olin ajamassa halliin sisälle autoa ni rupes kaveri huitoo että pysähdy.. sano että ei vittu tätä voi säätää ku puskuri raapii maata heti rampissa... sanoin et eihä tääl oo viel niin matalaa autoo ollu ettei pystyis säätää.. hiljaksee oli mutta jouduin lähtee ajelee takasin himaa kulmat vitruillaa.... ite säädin ne sitte edes sinnepäin.-...
- fdsfdfdfdffs
yks ois ollu että olisin irrottanu puskurin mutta en siinä pihalle viittiny.. ja kumminki oletin että onnistuu ilman irrotustakin...
- Liian matala
Ajoneuvomääräyksien mukaan maavaraa pitää löytyä 80 mm.
Eikös elämä olisi paljon helpompaa jos eläisit autoinesi lakipykälien mukaan, esim tankkaaminen pääkaupunkiseudulla ja sen jalkakäytäväramppien kanssa voipi olla aika paha.
Noh talvella et varmasti tällä supersportillasi aja, koska sehän jäisi etuspoilerin epätoivoisesti työntämästä lumesta huolimatta mahastaan kiinni.
Kevään koittaessa sitten elvistelet täällä silmäterääsi.
On toki liian matalassa autossa hyviäkin ominaisuuksia, hidastusnyppylät taajama-alueella; et taatusti ylitä madalletulla Audilla/ Porschella nopeusrajoituksia ainakaan nyppylän kohdalla, hyvä kun pääset spolerita rikkomatta kävelyvauhtia yli. - Anonyymi
Liian matala kirjoitti:
Ajoneuvomääräyksien mukaan maavaraa pitää löytyä 80 mm.
Eikös elämä olisi paljon helpompaa jos eläisit autoinesi lakipykälien mukaan, esim tankkaaminen pääkaupunkiseudulla ja sen jalkakäytäväramppien kanssa voipi olla aika paha.
Noh talvella et varmasti tällä supersportillasi aja, koska sehän jäisi etuspoilerin epätoivoisesti työntämästä lumesta huolimatta mahastaan kiinni.
Kevään koittaessa sitten elvistelet täällä silmäterääsi.
On toki liian matalassa autossa hyviäkin ominaisuuksia, hidastusnyppylät taajama-alueella; et taatusti ylitä madalletulla Audilla/ Porschella nopeusrajoituksia ainakaan nyppylän kohdalla, hyvä kun pääset spolerita rikkomatta kävelyvauhtia yli.Jäikö teininä saamatta madallusjouset corollaan, vai mikä hiertää?
- EsaKone
Ei juma kuinka vammasta porukkaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211841
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1351636Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill541540Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671362Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741356- 1501305
- 521218
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761163- 591158