Hanapakkaukset

jp.

Mikä on paras punaviini mitä saa hanapakkauksessa? Tietty jokaisella on oma suosikkinsa, mutta semmoinen yleisesti suosittu merkki

8

11403

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JP Chenet

JP Chenet

• pomppas!

Ranskan surkeimpiin kuuluvaa kuravettä, jota saa mannermaalla puoli-ilmaiseksi. Täällä sille on kuitenkin osattu ropsauttaa hintaa kuin viinille konsanaan.

Likimain kaikki Uuden Maailman viinit (lue: Chile, Argentiina, Etelä-Afrikka, Australia) pesevät Chenet'n mennen tullen.

• Viinit on jees

Miksi välttämättä haluat ostaa hanapakkauksen ? Niiden keskihinta pyörii jossain 25 euron paikkeilla. Tuohon hintaan saat jo 3 pulloa á 8 euroa kappale. Toki tällöin määrä on hieman vähempi 2,25 l < 3,0 l mutta laatu on jo huomattavasti parempaa. Hanapakkauksen viini on lisäksi erilaista kuin pullossa myytävä (siihen joudutaan lisämään erilaisia lisäaineita viinin säilyvyyden takaamiseksi) eikä näin ole sellaista kuin se tekijän mielestä kuuluisi olla.
      Tässä muutama ehdoitus:
      Moondarra Shiraz 7,97e x 3 = 23,91e
      Pasqua Valpolicella Classico 7,99e = 23,97e
      Viña Albali Cabernet Tempranillo Reserva 7,99e = 23,97e
      Don Mendo Pergamino Reserva 8,89e = 26,67e

• edut..

- edullisempi hinta
        - mukavampi kuljetaa, kuin pulloviinit
        - painaa vähemmän kuin vastaava määrä pulloviinejä
        - vie vähemmän tiaa kuin vastaava määrä pulloja
        - ei hajoa helposti pudotessaan - eikä ainakaan sirpaleiksi
        - pakkaus on helppo hävittää
        - avattu pakkaus säilyy vähintäänkin viikkoja
        - 1 pakkaus riittää isoonkin pöytään ruokajuomakasi
        - hanapakkauksissa on hyvääkin tavaraa
        - hanapakettien viineihin ei tietääkseni lisätä mitään säilöntäaineita. Miksi lisättäisiin, vähintään yhtä tiivis se on kuin lasipullokin.

• Tiiutar

Itse pidän Espanjalaisesta Señorío de los Llanos Gran Reserva pullossa (8,99€/l), ja Los Llanos Tinto hanapakkauksessa. (7,63€/l, 22,9€/3l)

Tietääkö muuten joku mitkä nuo pakkauksen mitat ovat, ts. 3 litraahan se on mutta tuon ulkomitat ? (Pitäisi pakkauksensuoja/naamio tehdä ja pakkausta ole juuri mitattavissa)

• sanoa.

3 litran pakkausten mitat vaihtelevat valmistajakohtaisesti, vaikka tilavuus olisikin sama. Ilmeisesti haluat tietää juuri tuon mieliviinisi pahvipakkauksen mitat?

• Tiiutar
        sanoa. kirjoitti:

3 litran pakkausten mitat vaihtelevat valmistajakohtaisesti, vaikka tilavuus olisikin sama. Ilmeisesti haluat tietää juuri tuon mieliviinisi pahvipakkauksen mitat?

Jos edes sinnepäin olisi, voinhan jättää "kasvuvaraa" mikäli onkin erikokoinen sisus toisella kerralla...

• viinin ystävä

Paras viini hanapakkauksessa on minun mielestäni vina maipo ja yleensä chileläiset viinit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1460
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      60
      685
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      665
    7. 51
      652
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. 74
      566
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    Aihe