Tonin lauluääni

Oldschool AL

Jotkut sanoo et kauhee jne ja tuskin se lauluääni on niin kuten eino leinol mut niin tunteel vetää et iho irtoo

9

1805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osku2

      Minkäslainen lauluääni oli Eino Leinolla? Kyllä Tonilla varmaan vähintään yhtä hyvä on, kun on sentään alan miehiä.

      • ...

        toi muaki kiinnostaa, et minkämoinen ääni sille leinon eikalla oli ja missä tää ko. henkilö on sitä kuullu.

        toni sen sijaan on surkea laulaja, mut varmastikin paras laulamaan omat biisinsä. tunteella vetää myönnän. tai veti. nykyää o enempi tollast skeida-osastoo.


      • werak
        ... kirjoitti:

        toi muaki kiinnostaa, et minkämoinen ääni sille leinon eikalla oli ja missä tää ko. henkilö on sitä kuullu.

        toni sen sijaan on surkea laulaja, mut varmastikin paras laulamaan omat biisinsä. tunteella vetää myönnän. tai veti. nykyää o enempi tollast skeida-osastoo.

        aina olen tonista ja apulannasta tykännyt, mutta kyllä on laulu nykyään p*rseestä! en tiä onko mies tullut vanhaksi vai miksei uuden Koneeseen kadonneen "huutokohta" enää onnistu?


    • laulamaan !

      Rääkyjä ja joutais mansikkamaalle linnunpelättimeksi.

      • hanzzu85

        Höpsis, se on Apulantaa ja jos kuuntelee varhaisempaa tuotantoa niin huomaa kyllä että kehitystä on tapahtunut vähän joka saralla.


      • rupee
        hanzzu85 kirjoitti:

        Höpsis, se on Apulantaa ja jos kuuntelee varhaisempaa tuotantoa niin huomaa kyllä että kehitystä on tapahtunut vähän joka saralla.

        vi***tamaan,kun tollaista tulee radiosta.Kaiken karvaiset apinat pääsee studiolle äänittämään meteleliä ja järjettömiä sanoituksia.


      • nimimerkki
        rupee kirjoitti:

        vi***tamaan,kun tollaista tulee radiosta.Kaiken karvaiset apinat pääsee studiolle äänittämään meteleliä ja järjettömiä sanoituksia.

        No kerropa sinä sitten mikä on sinun mielestä hyvä bändi niin voin taata, että minulta löytyy siitä aivan yhtä hyvä mielipide kuin sinulta Apulannasta.

        Ja kerropa nyt samalla mikä tekee Apulannan musiikista meteliä? JA miten niin sanoitukset ovat järjettömiä? Eiköhän se kuitenkin ole niin, että ne sanoitukset ovat vaan liian fiksuja ja monimutkaisia sinulle. Eivät kaikki niitä tajua.

        Kuuntelepa vaikka edes viisi Apulannan levyä kokonaan ja ajatuksella ja jos vielä olet sitä mieltä, että Apulanta on meteliä järjettömine sanoituksineen ja jos sinulla löytyy hyvät perustelut sille niin minä uskon sinua.

        Eihän kaikkien tarvitse kaikesta pitää, mutta minua ainaki ärsyttävät tuollaiset ihmiset, jotka tulevat haukkumaan bändiä ilman mitään hyviä perusteluja. Ja sinä et ole pahimmasta päästä vielä.


      • juntti
        nimimerkki kirjoitti:

        No kerropa sinä sitten mikä on sinun mielestä hyvä bändi niin voin taata, että minulta löytyy siitä aivan yhtä hyvä mielipide kuin sinulta Apulannasta.

        Ja kerropa nyt samalla mikä tekee Apulannan musiikista meteliä? JA miten niin sanoitukset ovat järjettömiä? Eiköhän se kuitenkin ole niin, että ne sanoitukset ovat vaan liian fiksuja ja monimutkaisia sinulle. Eivät kaikki niitä tajua.

        Kuuntelepa vaikka edes viisi Apulannan levyä kokonaan ja ajatuksella ja jos vielä olet sitä mieltä, että Apulanta on meteliä järjettömine sanoituksineen ja jos sinulla löytyy hyvät perustelut sille niin minä uskon sinua.

        Eihän kaikkien tarvitse kaikesta pitää, mutta minua ainaki ärsyttävät tuollaiset ihmiset, jotka tulevat haukkumaan bändiä ilman mitään hyviä perusteluja. Ja sinä et ole pahimmasta päästä vielä.

        paska musiikki,tai onko musiikkia.Täyttä paskaa,jota voi käyttää räksien karkotteena mansikkapellolla.


    • rääkyjä

      laulaa.Ton musiikin kuuntelusta pitäis maksaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe