Welho 10M -laajakaistaliittymän hinta laskee
20.11.2006
Welho 10M -laajakaistaliittymän hinta laskee kymmenellä eurolla 1. tammikuuta. Uusi hinta on 1.1.2007 alkaen 49,00 €/kk (31.12.2006 saakka 59,00 €/kk).
Hinnanmuutos näkyy tilaajien laskulla automaattisesti.
http://www.welho.fi/?f=252&d=55017
Welho 10M -laajakaistaliittymän hinta laskee
4
1174
Vastaukset
- ad´h8sdd´hf
Elisan 8/1mb o paljo parempi vaikka sisääntulo kaista on 2mb hitaampi sillä ulostulo on 2 kertaa nopeempi , joten esim. jos teet servun tuolla elisan netillä niin ping:it on matallemmat kuin tuolla welhon kakki liittymällä.Ja elisan 8/1 mb on viellä halvempi
- .Make.
Se riippuu ihan käytöstä. Yleensä Welhon nopeudet pitävät vielä paikkaansa eivätkä ole esim. 8M latausnopeudesta tippuneet alle 7M.
Itse en lähtisi hirveästi pystyttämään edes 1M uppikaistalla minkään näköistä serveriä, ehkä parin kaverin kanssa voisi pelata mutta suuremmalla porukalla lisääntyisi pingi samantien.
Itse nostin 1.päivä tätä kuuta nopeuden 6M ja sieltä tulee kanssa se luvattu nopeus. Funetin sivuilta testattuna pysy siinä 720Kb/s. Mikä parasta ei ole ollu ongelmia katkeilujen kanssa. 2-vuotta Welhon asiakkaana ja ensimmäisenä en ole vaihtamassa operaattoria parempien hintojen tai nopeuden toivossa.
Katso vaan sieltä elisan sivuilta niitä ongelmia ja tuu sitten kertomaan mikä se paska oikeasti on. - lan-guru
.Make. kirjoitti:
Se riippuu ihan käytöstä. Yleensä Welhon nopeudet pitävät vielä paikkaansa eivätkä ole esim. 8M latausnopeudesta tippuneet alle 7M.
Itse en lähtisi hirveästi pystyttämään edes 1M uppikaistalla minkään näköistä serveriä, ehkä parin kaverin kanssa voisi pelata mutta suuremmalla porukalla lisääntyisi pingi samantien.
Itse nostin 1.päivä tätä kuuta nopeuden 6M ja sieltä tulee kanssa se luvattu nopeus. Funetin sivuilta testattuna pysy siinä 720Kb/s. Mikä parasta ei ole ollu ongelmia katkeilujen kanssa. 2-vuotta Welhon asiakkaana ja ensimmäisenä en ole vaihtamassa operaattoria parempien hintojen tai nopeuden toivossa.
Katso vaan sieltä elisan sivuilta niitä ongelmia ja tuu sitten kertomaan mikä se paska oikeasti on.kaapelimodeemin pingi on anaalista
- .Make.
lan-guru kirjoitti:
kaapelimodeemin pingi on anaalista
Perustele vähän. Itse olen nauttinut hyvistä pingeistä nettisurffauksessa sekä nettipeleissä.
Ettei vaan olis HTV vanhat ajat mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393860Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3412993Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91892Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23761- 65751