Ostin autoon michelin x ice north talvirenkaat ja heti huomasin että renkaat on oudot ajaa, auto menee kuin käärme,eli ei tahdo mennä suoraan. onko vika renkaissa vai jossain muussa? mielestäni vanhoissa renkaissa ei ollut sitä vikaa.
Kulkee kuin käärme
4
641
Vastaukset
- Kiärme
Itsellä sama ongelma GY UG500 kanssa, ovat todella tarkat ilmanpaineista. Eivät siedä ylipainetta, auto muuttuu todella hankalaksi ajaa.
Laitoin auton ohjekirjan mukaiset paineet, ilman mitään "talvilisää" ja ajattavuus on ihan hyvä talvirenkaaksi. - kuin juna
raiteilla mutta alla onkin Nokian Hakkapeliitta 5.
- ohjauskulmat?
Kannattaisiko ensin tarkistaa ohjauskulmat? Itselläni on alla Michelin X-Icet ilman nastoja ja ongelmia ei ole.
Off topic.Mitäköhän varten suurin osa korjaamoista ei osaa säätää oikein ohjauskulmia?Omassa autossani ne saatiin vasta oikein säädettyä kolmannessa korjaamossa ja kiemurtelu loppui siihen.Autokin on tavallisimmista tavallisin Ford Mondeo... - kans alla
mulla kans michelinin uudet nastat alla.ihmettelin samaa,kun auto kulki kuin kärmes.laitoin kylmästi 0,4 enemmän kuin ohjekirja sanoo,ja auto muuttui aikalailla hyväksi.riippuu tietenkin autosta,mutta koita piruuttas totakin konstia.mulla ainakin auttoi reilu paineenlisäys.(honda civic 1,8 sp-06)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984466Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293313No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341143
- 371086
- 131054
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872